Diskuze

Hry jsou výstavní síň nastupující technologie a hráči pokusní králíci

I když to třeba netušíte, jste součástí počítačové revoluce. Abyste si zahráli ty nejlepší hry, brzy k tomu možná nebudete potřebovat výkonný hardware.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

m.f.uWe

2. 2. 2011 10:05
POJEM A PRŮJEM

Normálně se k práci redaktorů, kterou odvedli na článku nevyjadřuji. Práce redaktorů není vždy lehká a také je skoro nemožné se svou prací zalíbit každému. Ale co je moc to je moc. TAKŽE - ''OnLive umožňuje hrát PC hryna dálku, ve vysokém rozlišení a s plnými detaily třeba z netbooků - tohle je abosolutní lež. Proč?

1. VYSOKE ROZLIŠENÍ - Jeslti někdo označuje za vysoké rozlišení 720p tak já teda ne. To je dnes standardní či substandardní rolišení. O 1080p si může nechat podělaný onlive jen zdát. I malé dítě musí vědět, že i když potřebný výpočetní výkon není doma tak někde být musí a to je právě kámen úrazu. Aby nějaký subjekt koncentroval takový výpočetní výkon, který by dokázal utáhnout tisíce sessions hraní např. METRO 2033 nebo CRYSIS s plnými detaily a v 1080p je prostě nemožné. nenechejte ze sebe dělat blbce.

2. PLNÉ DETAILY - ty viděl onlive tak akorát při jízdě z vlaku - detaily jsou skoro na nejnižší úrovni 3. LAGY - i kdyby se sebevíc snažili, tak se díky jakýmsi fyzikálním limitům, kterými se musím řídit níkdy nedostanou na odezvu hraní na vlastním PC.

4. NETBOOK? Prosím? Které prase si bude chtít vychutnat hru s plnými detaily na 10,1 palcové obrazovce? Navíc, které prase dokáže trochu slušně odehrát jakoukoli hru s hrkačem v klíně?

Celý článek je zavádějící. Cloud Gaming není budoucnost, ale vychcanost korporací. A jen procento blbců a prasat v populaci rozhodne, jestli taková zhovadilost má vůbec nějakou budoucnost. Doma je doma a vždycky doma bude. Co je doma je prostě doma. A kdo chce aby celá jeho zábava a soukr. život byl někde na sítí, tak toho je mi fakt líto.

0 0
možnosti
LS

myshaaak

2. 2. 2011 8:46
Antipiracy

Tím hlavním důvodem, proč se Microsoft i Sony snaží prosadit systém, kdy vše běží a vše se ukládá na vlastní servery je zamezit pirátství. Jak ale snahy dopadnou a co budou znamenat pro herní průmysl je otázka. Pirátství (aniž ho chci obhajovat) totiž velkou měrou napomáhá rozvoji herního průmyslu jako takového a nevím, jestli je správným cílem udělat z hraní her drahou zábavu. Myslím, že to spíše napomůže většímu rozvoji causal scény a "velké hraní" ustoupí do pozadí.

0 0
možnosti