Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RIFT slibuje dynamiku, ale nabízí průměr. První dojmy

Pompézní marketing zřejmě předznamená pád dalšího ambiciózního titulu. Příslib proměnlivého živoucího světa zní velkolepě, ale ve výsledku dostaneme spíše jen další z řady chvíli zářících a poté rychle vyhaslých on-line her.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

marbon

download beta version

Nevíte někdo kde by se dala stáhnout beta nebo jestli už vyšla tak full version?

Předem díky;-)

0/0
16.3.2011 14:28

chmurný žnec

Rift

Hrál sem několik let WoWko (od vanily až po LK) a můžu s klidem na srdci Rift jenom doporučit. Je to pecka. Ve všech ohledech. Za defiants na serveru Bloodiron gilda No Remorse pokud byste měli zájem o gildovní hraní :).

0/0
25.2.2011 12:42

Samgar

osobní názor

Jsem dlouholetým hráčem WoW a účastnit se bety Riftu, jsem vzal jako příjemnou změnu. Popravdě Cataclysm přinesl krásný příběh, velmi pěkné questy, ale tímto pro mne končí. Od Riftu si slibuji to co už WoW moc nabídnout nemůže a co nabídla Vanila- objevování světa Azerothu,pěkný příběh, krásné dungeony  a hlavně určitou unikátnost classy. Měl jsem rád, když Aliance měla paladiny Horda šamany a téměř každá classa měla unikátní buff nebo abilitu, kterou mohla přispět v raidu, dnes je ve WoWu většina buffu sjednocena a nebo je má více class najednou a to mi vadí.Psali, že Cataclysm se měl přiblížit Vanile,ale to není pravda, Vanila měla náboj, který neměl žádný datadisk po ní. Nečekám, že Rift bude druhá Vanila, ale očekávám změnu, kterou pro mne WoW už nenabízí.

0/0
10.2.2011 12:54

Morderon

Re: osobní názor

R^

0/0
11.2.2011 1:12

Jeffy

Re: osobní názor

Asi tak. Cataclysm je skvělý datadisk, ale ta unikátnost světa už je ta tam, po asi stovce hodin questování, procházení dungeonů a nových míst nakonec skončí člověk u těch raidů a i když jsou nové raidy parádní, "single" obsah hry tím končí a není ve hře moc co dělat (teda pokud člověk nerozehraje víc postav, ale já to považuju za hloupost)

0/0
15.5.2011 0:20

Morderon

Ale Ale :D

Já teda nevím ale kromě těch pár kontruktyvních informací co tam ten pán podal mě to přišlo jako fraška, hlavně to jak každý pořád všechno srovnává s wow a co je tam od wow nového a jak je to mod podobný atd. pak tam byla ta věta cituji ,,Těžko pak odpovědět na otázku, proč raději nezvolit World of Warcraft,

který nabízí stabilní a početnou hráčskou základnu i průběžné

vylepšování celé hry." to má bejt už vtip ? :D jestli jo tak se poved. mě ta odpověď zas tak složitá nepřijde naopak sice je pravda že o end game obsahu toho moc nevím ale oproti wow se zas tolik lišit nebude a kolik je ve wow hratelných class 10? oproti těm 40 v riftu které si navíc můžete ještě namíchat je to jako prd. a pak jak někdo psal že sotva pochopí talentový strom ve wow :D já nevim ale wow pochopí každej a je tak jednoduchej od questů až po dungeony že to zvládne hrát každý od děcka až po důchodce a všechny ty barevné postavičky co na vás mávají a podobně. Rifty jsou zábavná a ano jaou často nepřehledné kvůli počtu hráčů ale je pořád co dělat a řekl bych že to i motyvuje díky rewardům a reputaci, ve wow je to jen o chození do pvp a dengeonů či raidů které už každý tisíckrát zná a co že příjde datadisk? ze týden každý udělá max lvl a zase to všechno zná, takže wow si může nechat svých 150 000 Hp a i všechno ostaní a přidat konečně nějaký zábavný obsah a myslím že by se tentokrát od rifu mohlo i poučit. Jinak nečekám že rift přinese něco nového nebo revolučního ale to přece není potřeba mmo jsou zabavná tak jak jsou a stejný úspěch/neúspěch čekám u guild wars 2 nebo swtor je to prostě stejné jen by si měl mezi tím každý najít co se mu líbí je jasné že sci fi fandové budou hrát swtor a nebudou řešit jak moc to je nebo není wow. Rift je podlě mě zábavný a hrát se bude grafika není tak kýčovitá jako u NC soft her a ani tak kreslená jako v případě sw tor nebo wow příjde mě taková normální i co se týče prostředí což je u mě + . Jinak konečně hra ve které jsou dungeony aspoň trochu složité hlavně o bossů se chce pořádně soustředit aby se neudělala nějaká chyba protože pak je wipe hned připomělo mě to můj oblíbený age of conan, další +.

0/0
9.2.2011 23:17

Morderon

Re: Ale Ale :D

Ta náročnost na pc no je to někdy krvavá v případě riftů a velkého počtu

hráčů ale to nic neznamená to bude vňukat každý a všude kdo nebude mít

dost dobré železo a ti s dobrou sestavou se jim budou jen smát.

0/0
9.2.2011 23:18

Morderon

Re: Ale Ale :D

A je

toho ještě spousta Rift není prohráče co hledají něco nového ale

kvalitní a zábavné mmo. A rád bych těm rejpalům co pořád hledají nové a

revoluční věci  připoměl že pokaždé když nějaké takové mmo přišlo tak

taky rychle zkrachovalo :) Za chyby se omlouvám bude jich asi dost.

0/0
9.2.2011 23:18

genchiskan

.........

jo jedine co mne fakt zajima je euro truck simulator2!!!,ale tady vetsina ani nemuze vedet vo co go a co je vlastne virtualni trucking a modelarina ze?....................

0/0
9.2.2011 20:26

genchiskan

ffff

sracka jako vsechny tyhle MMo:-PRv,jeste ze uz hry nehraju

0/0
9.2.2011 20:20

Morderon

Re: ffff

hry nehraje ale chodí komentovat herní stránky :D:D tak já už nevim, kde jinde by se měl člověk pobavit než na diskuzích, btw neznáte někdo nějakou diskuzi na kroužet šití že bych taky chodil diskutovat o tom jak už neháčkuju :D

0/0
11.2.2011 1:15

mam.kvalitni.nazory.2

Sohlasim s clankem.

Bohuzel. Zadne slibovane prekvapeni se nekona. Ja k te hre mam nekolik vyhrad:

1. Ano, system dusi je fajn, ale to je taky i problem. Hry dnes stoji na penezich a penize jsou z casual hracu. System dusi je zajimavy pro hardcore hrace, protoze je hodne slozity - talentove stromy jsou kosate a mate je tri v zakaldu a kdyz si udelate vice kombinaci, coz lze, tak se ztratite. Takze pro casual hrace tohle bude klicovy problem proc hru vzdaji. WoW je jednoduche a i tak ma vetsina hracu problem pochopit jedn strom o 10 polozkach. V riftu je to o nekolik radu jinde.

2. Mnozstvi spellu a abilit - uzce souvidi s bodem jedna. Dalsi vec, ktera je pro casual hrace IMHO neprekonatelna.

3. Ovladani je priserne. S WoW to nelze srovnavat. Pohyb postav je nemastny, neslany, tezkopadny. Animace jsou udelany s potencialem, ale sity horkou jehlou.

4. HW naroku jsou zasdni problem taky.

0/0
6.2.2011 2:22

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Sohlasim s clankem.

5. Respawn mobu je vrazendy! Zase - pro casual hrace tohle muze odradit, protoze nekdy je jedinym reseni z oblasti kde delate quest proste utect, protoze po zabiti 1 moba mate na sobe dalsi 2 a to jste jiz na 30% zivotu.

6. Public Raidy v riftech - to je hruuuuza. Mlati se tam hlava nehlava 40 lidi na hromadce a neni videt ani kdo do ceho bije a co bere ze zeme. proste kazdy tam jen prijde, macka tlacitka a mozna umre mozna ne, mozna neco zasahne, mozna ne, mozna neco sebere z padleho moba, mozna jo nekdo jny predbehne ... proste chaos - po dvou dnech nuda.

7. Dungeony - tady je jeste vetsi problem s rozdilem mezi casual a hc hracem nez we wow. We wow, kde jsou moznosti povolani regulovane, muzete poradit co kdo dela blbe a jak to ma udelat jinak. V Riftu tohel nemuzete a musite se spolednout na to, ze kazdy toho avatara umi ovladat dle nastaveni, ktere si sam udelal. To je priklad toho, jak se z vyhody stava diky prekomplikovanosti zasani nevyhoda.

0/0
6.2.2011 2:27

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Re: Sohlasim s clankem.

a neco pozitivniho:

1. Hra je nova, nektere napady ma svezi a doufam, ze je Blizz prebere taky. Myslenka public riftu neni spatna, v podani Riftu je vsak nezvladnuta. Blizz ji dokaze udelat po blizzardovsky a dovest k dokonalosti. Pevne verim, ze se casem ve WoW objevi.

2. Grafika je hezka, libi se mi, mate-li dobry HW. Jinak si ji neuzijete, protoze jde rapidne na ukor svizne hratelonosti. (Ovsem netvrdim ani v nejmensim, ze WoW grafika je spatna. Novy cataclysm ve me vyvolal "wauuuu-efekt", kdezto Rift je propracovany, ale nechal me chladnym)

3. Na rozdil od autora clanku, me se uzivatelske rozhrani Riftu libi, i moznosti jeho nastaveni mi prijdou fantasticke. Nechapu jak autor mohl napsat, ze nastaveni rozrhani je problem.

---

Bohuzel rift neprinasi nic, co by me odtrhlo od WoW a primelo prejit k nemu.

0/0
6.2.2011 2:35

zaty

Re: Re: Sohlasim s clankem.

5. negativ, opravdu? vám se ve wow v začátcích nikdy nestalo že jste někam došel, nikde ani mob, protože je někdo vybil a najednou se vám to začalo respawnovat pod nohama? nebo že jste se pokoušel sólo někam probojovat a po špatném pullu vás zabili a než jste se dohrabal od spirita, bylo to celé resnuté? Nebo jste začal hrát wow až po vydání TBC kdy se ze starého světu stalo pro většinu hráčů jen nutné zlo, které je potřeba nejrchleji proběhnout, což s novými talenty a zrychlením levelování není moc těžké.

RIFT mi nepřišel nijak zvlášť obtížný. Když jsem jel solo, musel jsem to brát po jednom a docela často umíral když jsem udělal špatný pull nebo neodhadl crowd controll, ale to by u správné mmo mělo být v pořádku. Všechno jde, jen u hry je potřeba více taktizovat a nevrhat se zběsile do bitevní vřavy. Třeba podívat se kudma jednotliví mobi chodí a použít efektivně cc.Ja tohle vidím jako pozitivum, protože jsem dlouho neviděl hru kde bych u solování tak často používal cc.

6. ano, ve Freemarsh (nebo v uvodní lokaci guardianu) to byl blázinec, zvlášť při Jakubove invazi. Ve Stonefields na levelu 20+ už je to jiná kávička. Běžně jsme malé invazi čelili tak v 20-25 lidech, podlé stavu na mapě jsme se domluvili kdo půjde zavřít který rift a kde se potkáme se skupinkami mobu chystající se zaútočit na některou z osad. Lootování z riftu bych moc neřešil, protože každý dostává svůj loot zvlášť přes public quest rozhraní.

7. ano, RIFT asi opravdu nebude pro lidi, kteří jsou schopni ve wow s hunterem na 80ce útočit pouze na melee, na warriorovi nosit plate se spell power a u rogue požívat spell power dýky (všechno reálné situace z Thunderhornu EU) A kecat někomu do toho jak svého avatara hraje? Ale kdež. A když už na to příjde, stačí mít pojem o tom jaké staty jsou pro daný archetyp nejdůležitější a jen letmo inspectnout jestli nemá někde nějakou zásadní botu.

dodatek ke slovu "Casual": vím že jsem ho taky několikrát použil ve významu "nezkušený hráč", ale mám ho raději jako označení hráče který nemá na hraní moc času, ale klidně může být zkušenější než většina hráčů hrající si na "hc" nebo dokonce "pro" :) a jakožto casual hráč (bývalý "hc") je pro mě RIFT zatím zajímavější než wow.

0/0
7.2.2011 17:22

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Re: Re: Sohlasim s clankem.

5, 7: Ja osobne s tym problem nemam. Nejsem Casual, jen jsem popisoval, proc ta hra neuspeje = proste to lze videt na WoW jak lide volaji po snizovani obtiznosti. Cataclysm nevydrzel v puvodni tezsi podobe ani tyden a Blizz BYL NUCEN ho nerfnout. Nerfuje ho kazdy tyden!!! Ted uz dikybohu mene nez na zacatku, ale tlak hracu je znacny a firma mu bohuzel musi podlehnout.

-- Casual neni "nezkuseny", ale "prilezitostni", coz stejne ve vetsine pripadu znamena, mensi skill a mozna neznalost taktik i kdyby mel eq v poradku. Cest vyjimkam, samozrejme.

0/0
8.2.2011 8:30

zaty

Re: Sohlasim s clankem.

1. hledáte problém tam kde není. Jistě, pro casualy, kteří jsou tak tak schopni zvládnout talenty ve wow, bude systém duší zbytečně složitý, ale pro zkušenější hráče to otevírá obrovské možnosti. Riziko vidím spíše v nevyrovnanosti jednotlivých duší. Aby se to nezvrhlo jak ve wow, kde jsou možnosti customizace tak malé, že máte maximálně 1-2 buildy které stojí za to hrát. Předpokládám že TRION nemíří do vod casual hráčů, protože ti jsou k wow beznadějně přilepeni, ale spíše se (alespoň zpočátku) chce zaměřit na hráče kteří už mají v mmo něco odehráno.

2. těch abilit zase tak moc není. ono to tak vypadá, protože ze začatku se vám nové ability v kořenech talentový stromů otevírájí poměrně rychle, ale zkušený hráč letmým pohledem zjistí že se to hodně brzo začne zpomalovat. na levelu 26 jsem si v pohodě vystačil s 2 action bary a to jen protože jsem zkoušeli i pvp, jinak by jeden na základní ability stačil. A když jsem se podíval jak to bude vypadat na levelu 50, přibylo by mi asi 5 zásadních abilit, z nichž 2 by nahradily jiné. (hraju Nightblade/Riftstalker/zatim nic)

3. Ano, to je pravda. RIFT ladnosti dynamiky pohybu a bojů jako wow rozhodně nedosahuje, ale první dojmy z pvp a instancí mám celkem pozitivní. Ovládání je v pohodě. Když si pohrajete s nastavením fonty abilit, tak je to pohodička. A pak to není jak ve wow jestli se zrovna trefíte správně do gbc, ale spíše přemýšlíte jak ty ability seřadit.

4. tohle vidím jako nejzásadnější problém RIFTu a je to důvod proč si hru nekoupím. Můj postarší ntb (C2D 2,3 + NV 8600) dokázal WoW bez problému rozběhat v rozumných detailech v rozlišení 1680x1050. RIFT ve stejném rozlišení a nejnižsích detailech OK, ale v největší bojové vřavě to padá někam k 5-10fps a to je prostě nehratelné. A znalci znají jistě příběh EQ2 který na tom byl ve své době podobně a byl to jeden z důvodů proč byl převálcován nenáročným wowkem.

0/0
7.2.2011 16:41

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Re: Sohlasim s clankem.

1. Nehledam problem tam kde neni! Prave opacne! Je zcela zasadni, jestli hra chce prezit, musi zaujmout masy a zkuseni hraci to teda nejsou!!!

Taky nesouhlasim s tim, ze TRION nemiri mezi causual hrace. Dle hry a dle otazke v beta-test protokolech je zrejme, ze i novaccsi v MMO jsou jasnou prioritou! Jak by ne! IMHO zkuseni WoW hraci zustanou u WoW a kdyz switchnou, tak spise na Real Life nez na dalsi gamesu.

3, 4: No ja s HW problem nemam, i kdyz nemam HW abych tu hru hral na max ani na strednich detailech. Je opravdu nenazrana. Pro mne je problem ten, ze hra neni srovantelne s wow svizna ani pri vsech vypnutych detailech. A abych do HW investoval 50.000 CZK, tak to vazne ne.

0/0
8.2.2011 8:37

AR-TU

Re: Re: Re: Sohlasim s clankem.

No možná máš kvalitní názory, možná hraješ dobře ve WOW, ale jinak Tě nic jiného asi nezajímá. Když budu chtít popíšu moc moc řádků o WOW, které jsem opravdu aktivně hrál více jak 3roky. A proč hrál? Protože to co bylo výzvou se změnilo jen v potupné klikání. Možná Blizz jako obchodník potřebuje masy, ale já si chci zahrát a v tom dnes WOW žádná výzva není.

Vykašlete se na srovnávání, hrajte a až po 2-3 měsících poznáte, že to nefunguje, tak hodnoťe, ale sakra už to WOWko nechte na pokoji, opravdu dnes je největší, ale je opravdu i nejlepší výzvou pro hráče?

0/0
26.4.2011 23:44

qsubt

no

z meho pohledu, masivni uspech tuto hru neceka - po me zkusenosti s betou vim ze si hru nekoupim, duvodem neni ani obtiznost, ani grafika, ani system dusi, ani rift ani nic ze hry jako takove - to je pro mne +/- OK, ale narocnost na PC je znacna. Mam starsi PC (intel , core duo, 4GB ram, atinu 4850 ) a nebyl sem s plynulosti spokojeny, ve startovni lokaci na medium nastaveni v 1680x1050 to jelo mezi 20-40fps. Po autorem zminovanem prepnuti na low rendering (ci jak se tomu rika), to uz jelo tech konstantnich 60fps ale stejne pretrval takovy pocit.. nevim jak to ani nazvat, proste to mne neudelalo dojem, coz je docela skoda, ten system dusi je zajimavy napad a na nejaky mesic by mne to zabavit teoreticky mohlo.

0/0
4.2.2011 21:53

McMagic

:)

Jaké nesmysly? To jsou reálná fakta, které si každý může otestovat v betě;) Prostě to "preview" je zavádějící a dezinformující.

BTW: aids? lv. 100 ?

0/0
4.2.2011 16:44

McMagic

?

Dle všeho autor snad tu betu ani pořádně nehrál...

Osobně jsem testoval betu 4,5 a dnes mě čeká 6. Nikde v článku není zmínka o riftech invazích atd. (Autor asi neviděl public event invazi v akci (probíhá cca každou hodinu). kdy se opravdu celý svět transformuje v reálném čase. A jinak klasické rifty a invaze jsou na každém kroku a příjemně oživují hru.

S těmito aspekty hry jsem se bavil na 10-20lv tak jako v jiných hrách až na max lv. Ani jedna zmínka o end-game obsahu (normal, hc dungeony, raidy, pvp warfronty, open pvp zóny, reputace, planar rewardry za rifty atd.) To vše se dá v betě zjistit a některé věci i otestovat do 20lv v pohodě...

Tato hra má tak masivní úspěch mezi hráči právě díky tomu, že jen kopíruje a kombinuje známe prvky a předkládá je ve velmi povedené podobě. A hlavně v beta stavu je hra tam, kde jiné hry nejsou ani 2-3 roky po releasu...

0/0
4.2.2011 16:15

Isamu Tadao

Re: ?

Prosím, nepodporuj AIDS a nepiš nesmysly ty riftový invazníku na lv. 100.

0/0
4.2.2011 16:35

McMagic

Re: Re: ?

Jaké nesmysly? To jsou reálná fakta, které si každý může otestovat v betě;) Prostě to "preview" je zavádějící a dezinformující.

BTW: aids? lv. 100 ?

0/0
4.2.2011 16:44

katchkaaa

Re: ?

V klidu, pan "redaktor" dohral pouze do 17. levelu, takze se neni cemu divit, ze je jeho recenze ponekud zkreslena... ;)

Mela jsem moznost hrat absolutne vsechny bety a musim rict, ze hra se opravdu hodne zmenila od te prvni verze. Kazdy tyden opravuji skoro vsechny bugy a pozadavky od hracu a to je to nej, co muze byt.

Uz ted jak rikas, je hra uplne jinde nez napr. zde srovnavane wow - az je to k smichu :)

Jak jinak si vysvetlit pomerne masivni priliv hracu prave z wowka do riftu :P

0/0
10.2.2011 10:09

Dru Zeree

Je zajímavé, že BWpovažuje

RIFT za průměr, že nemá dostatek informací o hře, že je to jen kopie. A přesto neustále vychvaluje svého koně SWTOR, ikdyž o online prvcích v té hře neví nikdo nic a je to stejná kopie WoW chcete-li, jen tam bude ten super dabing který zboří základy MMO žánru:-P

0/0
4.2.2011 10:32

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Je zajímavé, že BWpovažuje

Treba protoze na poli Scifi moc MMO neni? ;-)

0/0
4.2.2011 10:47

Mankind

Re: Re: Je zajímavé, že BWpovažuje

Bejvavalo:) Dneska se s nimi roztrhl pytel. Earthrise,Global Agenda,Star Trek online +cca 3 dalsi ve vyvoji. Ze starsich stoji za zminku treba Anarchy Online ci stale lepe vypadajici Eve Online. A to jsem urcite na nektere zapomel:-)

0/0
5.2.2011 20:29

meda_beda

Re: Je zajímavé, že BWpovažuje

No je fakt že o SWTOR moc informací není, ale měl by být vyjímečný právě příběhem zakomponovaným do online světa. Jsem zvědavý jak to bioware zvládnou a jak to nakonec bude vypadat ale myslím že určitě nechtějí dělat kopii WoW.

0/0
4.2.2011 13:52

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Je zajímavé, že BWpovažuje

nechapu proc se rozcilujes ... betu si dnes muze zahrat kazdy ... testovani je zhurba kazdy vikend a je zdarma.

Apon si lze potvrdit, ze clanek je opravdu realisticky.

0/0
6.2.2011 2:16

Gyssilm

Jedná se stále o BETU

Je zajímavé, že autor již ví, že je hra odsouzená k zániku. Miliónů hráčů jako WoW nezíská, ale to ještě neznamená, že musí zaniknout. V pohodě bude stačit, když u ní vydrží několik set tisíc hráčů. WoWkaři na svůj titul nedají dopustit, pár jich určitě přejde, ale neWoWkaři dávájí tomuto titulu velké šance. Zbytek vemu bodově, věci, které se mi ve článku nezdály :-)

1) Nedostatek informací? Nevím, předpokládá se, že kdo si chce vyzkoušt betu, tak si informace, kterých je mimochodem dostatek, zjistí. (je jich dokonce dostatek i ve hře) Ještě než sem se přihlásil, věděl jsem o postavách vše (dokonce číselně vyjádřeny všechny vlastnosti). Až bude full release, bude k tomu sloužit manuál.

2) Grafika? Mi se zdá docela dobrá, trošku mi vadí architektonický ráz staveb (kdy jsou domy na můj vkus až moc "křivé") Na nejvyšší detaily je prostředí kouzelné a vůbec bych se netrouval tvrdit, že osazené obyč. vegetací a nezajímavými monstry. Tady mě zaráží, že recenzent si stěžuje na HW nároky a do článků vloži screeny na skoro minimální detaily. Když už mám takovou profesi, tak mám snad i stroj, na kterém ji mohu vykonávat.  Já na tom nejsem "bůhvíjak"  dobře (Core 2 Duo 8400, GTX 470) a hra mi na maximální detaily s vypnutým antialiasingem jela pravidelně kolem 40 snímků, v lokacích ,kde byly potom desítký hráčů klesnul framerate na 20. Navíc je to pořád beta, dokaží si tvrdit, že žádná jiná MMORPG nejela na maximální detaily tak svižně.

3) Když už je všude zmíněně WoW, tak by se slušelo to říci natvrdo. Ano, z WoW je tady spoustu věcí, ale je tady spoustu věcí také z EQ2, VG, WAR, Lotro atd. a vývojáří se tím dokonce CHLUBÍ. Protože vzali ze všech her to nej a nacpali to do hry jedné. A to je ten hlavní důvod, proč tuto hru hráči vyzkouší a má předpoklad, že u ní i zůstanou. Navíc jsem ještě nezažil, aby byla hra v BETA fázi prakticvy bez jakýchkoliv bugů. Tak dobře na tom nebývají některé hry ani rok po release.

Za mě můžu říci, že se těším, jako už dlouho ne. Po zklámání VG, AoC, WAR už v raných fázích jsem po dlouhe době v BETĚ spokojen.  Co se týče zmínce o Riftech, jednalo se o test a GM plácali rifty, kde se dalo. Někdy to bylo zabávné, jindy jich bylo moc, ale to jen proto, aby si odzkoušeli všechny možnosti. Ve finální verzi to bude trošku jinak.

0/0
4.2.2011 10:23

A.Jey

Re: Jedná se stále o BETU

bod c.2  - nechci s tim zase otrevovat ale GW 1 na max detaily jede uzasne i na hoooodne slabich strojich. samo nez AA R^

0/0
4.2.2011 13:59

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Jedná se stále o BETU

jedna se o betu a k vydani ma dojit za mesic ... to je na software tak kratka doba, uz neudelaji nic krome nejkritictejsich oprav

0/0
6.2.2011 2:15

Aratan

hmm

je videt, ze autor hru opravdu hral jenom do 20. levelu, protoze pak je to o necem jinym. Ja soudit to tolikrat zminovane WoW podle 20 levelu, tak to asi oznacim za nudnej a neskutecne pomalej grind. Ano, RIFT neprinasi nic noveho, jenom kopiruje zavedene, dle meho vsak kopiruje dobre. Proto si tato hra taky svoje priznivce najde... AoC i WAR selhaly ve sve inovativnosti, RIFT se o nic takoveho nesnazi a vychazi to.

0/0
4.2.2011 9:54

Andrej B

Re: hmm

Chybou tiskarskeho sotka se nam z titulku vytratilo slovni spojeni "prvni dojmy". Proto jen 20 levelu - nejedna se o recenzi a v danem testu to byl limit.

0/0
4.2.2011 10:16

Mršina

Re: hmm

Co jsem pozvany do bety na patek 4.2. tak jem level cap posunuty na 35. Jsem na to zvedavy. Ale 3 dny testu se mi zda malo:( Mozna se k tomu ani nedostanu.

0/0
4.2.2011 10:23

Kerbik

Re: Re: hmm

Ahoj, byl jsem pozvaný do beta testu co probíhal minulý týden a level cap tam byl 30 lvl (beta test byl puštěný od pondělí do soboty) bohužel jsem toho měl v práci hodně a hrál jsem jen trochu ale i to mi stačilo abych se dostal na 20 lvl a i přesto si myslím, že tahle hra je oproti WoW něco nevídaného, Wow jsem hrál 5let na poměrně vysoké úrovni než, někdo začne nadávat :) .

Co se týče mě, pokud budu mít spoustu času, že nebudu vědět co s ním tak půjdu právě asi do Riftu, oslovil mě mnohem víc, než wow. Jediný mínus co u mě má je to, že druid v Riftu je něco jako summoner. Jinak si hru nemůžu vynachválit. :-)

0/0
4.2.2011 13:40

Kicker

nejak to nechapu

Proč je v článku o RIFTu uveden 5x World of Warcraft? Většinu principů slibuje WoW - hm, dříve hry byly také podobného rázu a nikdy mi nepřišlo tak šílené vyzdvihování jedné nad všechny ostatní. Např. věta typu "Těžko pak odpovědět na otázku, proč raději nezvolit World of Warcraft,

který nabízí stabilní a početnou hráčskou základnu i průběžné

vylepšování celé hry." by se od někoho, kdo píše preview měla potkat i s tím, že třeba RIFT je možná hrou novou tudíž asi takovou hráčskou komunitu nabídnout nemůže, stejně tak nemůže autor článku tušit jak to bude s vylepšováním hry v budoucnu.

"Hra se ve většine principů shoduje s WoW." Dokonce 2x v jednom článku? Pořád mi WoWkaři chtějí tvrdit, že WoW není na svém místě díky reklamě? I tohle je totiž reklama, samozřejmě s největší pravděpodobností je neplacená, ale pořád reklama (kterou pokud čtete téměř v každém článku o MMO se vám dostane pod kůži ;)). Osoudit hru k zániku na základě toho, že je podobná s WoW je dost slepá myšlenka, vzhledem k tomu, že jsou hry, které jsou WoW podobné a mají slušné hráčské komunity.

Ale nikdo se nemůže divit, že pokud je každá nová MMO srovnávána jen s WoW, téměř vždy je v preview a recenzi odsouzena též k zániku tak pak ty MMO ani takový úspěch mít nemohou. WoW se zkrátka těší takové neplacené reklamě, že je to docela smutná záležitost. Možná by stálo za zmínku vždy od autora článku o MMO uvést jakou MMO hraje a jak dlouho. Protože tento chlapík zřejmě hraje WoW a nebude to jen prvním rokem.. xD

0/0
4.2.2011 5:18

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: nejak to nechapu

A nejde spis o to, ze hra nenabizi nic navic oproti WoW, zname spousty her co vychazelo z WoW a po mesici zdarma byl rapidni ubytek a uz se to nehralo (napr WH), her, ktere vychazi z WoW a jsou uspesny moc neni, napr Lotro, ktere museli uvolnit a taky diky filmove a knizni predloze, AION - rapidni ubytek, AOC - rapidni ubytek atd. rekni mi z posledni doby onlinovku, ktera neslouzila jako chvilkovy odlakani WoWkaru, kteri se pak zklamane zase vraceli zpet. Navic s novym datadiskem se spousty hracu vratilo k WoW. Pokud RIFT nenabydne neco MEGA EXTRA navic (coz nejspis nenabidne, v tomhle mel treba sanci AOC se systemem boje), tak dopadne jako predchozi hry, z vetsiny k zapomneni

0/0
4.2.2011 7:43

Lupulin

Re: nejak to nechapu

a s čím to teda chceš srovnávat?? podívej se laskavě do logů na těch obrázcích a uvidíš že se tam objevují na chlup stejné itemy jako ve WOWku...Cotton cloth např. takže pokud udělali MMO které se nejen podobá wowku, nejen že má nachlup stejné postupy jako WoW ale dokonce sou tam i stejné věci jako ve WoW tak se opravdu nemůže nikdo normální divit tomu že to je s WoW srovnáváno! - a navíc když se podíváš na text co lidi na těch srceenech píšou tak je většina taky o WoWku :D :D

0/0
4.2.2011 8:00

Upir_Spike

Re: Re: nejak to nechapu

Vyčítat hře že využívá wool cloth, to je moc...to je jako vyčítat jim, že plavou ve vodě a ve wow se taky plave ve vodě..To je prostě základní pojem s tím nemá smysl něco vymýšlet.

0/0
4.2.2011 9:38

Lupulin

Re: Re: Re: nejak to nechapu

já jí to ale nevyčítám...umíte číst??? jen píšu že když hra použije podobný item drop jako WOW tak to asi hodně lidem připomene wowko...

když zabiju nepřítele tak proč v tomhle MMORPG vypadne stejně jako ve WOWku cloth?  Diablo mělo runy, gemy, jewely - Titan quest měl esence a ikony - oba dva skvěle fungovali a přitom Titan Quest taky klidně mohl mít pouze runy a gemy - jenom jeho tvůrci asi nebyli lenošní to vymyslet.......

0/0
4.2.2011 10:07

Kicker

Re: Re: Re: Re: nejak to nechapu

Cloth je základní surovina, WoW nebyl první, kdo jí použil omg. Preštaňte si pořád myslet, že Blizz je první, kdo udělal MMO.

0/0
5.2.2011 15:43

Mršina

Re: Re: Re: Re: Re: nejak to nechapu

Presne tak, vsichni to okopirovali z ultimy online :-D

0/0
21.2.2011 19:13

ScorpioDB

Re: nejak to nechapu

nemusel ses tak rozepisovat ;-D už podle obrázků je to stejný Rv

0/0
4.2.2011 8:43

A.Jey

stejne to smete ...

stejne vsechno smetou GW2 V

0/0
4.2.2011 1:23

kosac666

Re: stejne to smete ...

ale kusuj... war40k ;)

0/0
4.2.2011 13:58

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: stejne to smete ...

co je war40k? Myslis WH40K, timpadem ale upresni kterou hru a nebo myslis z oznaceni War Hammer Online, ktere se uchytilo WAR (misto WHO :-/) a timpadem myslis onlinovku v WH40K svete po ktery se slehla zem a posledni informace je 5 let stara :-/

0/0
4.2.2011 14:59

A.Jey

Re: Re: Re: stejne to smete ...

kdyz pominem wow a nastupujici tera gw2 .. o kterych je asi nejvic infa .. enchapu ze se stale nekdo snazi prosadit na tomhle poly. . zvlast kdyz nas maji cekat minimalne 2 tituly co prevrati zavedene myty?

0/0
5.2.2011 21:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.