Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zkuste demo Half Life 2: Opposing Force 2

Zatímco fanoušci her od vývojářské firmy Valve stále čekají na Black Messa, nyní se objevilo demo slibného Source Engine Project Half-Life 2: Opposing Force 2.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MR.sugar

...

mechwarrior: 1) Informace jsou na fóru modifikace, přímo od tvůrců                           2) Koukni se na mod Dear Esther. Nejlépe vypadající mód, jaký sem kdy viděl, který se srovná i s dnešníma hrama.

HonyaDj:

                             1) Nikde neni psáno, že by Valve na mód dohlížela  a ani tvůrci tohle nepotvrdili. Přístup k jiným buildům nemaji, to maj jen lidi, kteří si zaplatí/dostanou licenci;)

                             2) A j, lidi si často pletou Opposing Force 2 s Operation Black mesa, které zaměňují jako remaky, i když remake je jen OBM a navrch ještě pletou Black Mesu a Operation Black Mesa :D.

                

0/0
6.2.2011 17:26

mechwarrior

Re: ...

Dear Eshter z roku 2008 je po vizuálnej stránke katastrofa, návrh prostredia je dobrý ale dizajn jednotlivých prvkov krajiny a architektúry slabý. Až v roku 2010 keď sa toho chytil skutočný profík z hernej branže Robert Briscoe - pracuje v EA DICE (Mirrors Edge atď) tak až následne to začína vyzerať ako prvotriedny mod. Čiže aj u tohoto projektu sa potvrdilo to čo som písal nižšie, že vymačkať maximum z každého enginu vedia predovšetkým profesionály z oboru a nie nadšenci.

dear eshter 2008 Dan Pinchbeck : http://oyunlab.com/photo/Dear-Esther64278.jpg

dear eshter 2010 Robert Briscoe : http://level-design.org/wp-content/uploads/2010/07/012.jpg

0/0
6.2.2011 18:34

MR.sugar

Re: Re: ...

To ale nic nedokazuje. Je spousty dalších módů, dělaných fanoušky. Například RainDrop vypadal skvěle, byl dělán neprofesionály, ale nakonec přesšli pod Unreal engine a budou to vydávat jako indie hru. Další a další módy by se dali najít.

Je prakticky jedno, jestli si nebo nejsi profík, záleží jen co umíš a znáš, pak de všechno. Profíci vždycky budou napřed, to je jasný, ale tohle, co dokázal s Dear Esther bys moh dokázat i ty, je to chce chtít.

0/0
6.2.2011 20:34

mechwarrior

Re: Re: Re: ...

áno verím tomu, že dosiahnuť vizuálnej úrovne Dear Esther z roku 2008 dokáže aj bežný nadšenec ... a tak to aj potom vyzerá ;-) Dosiahnuť úrovne D.E. z roku 2010 však dokáže ale iba pár ľudí na svete a 99% z nich sedia v herných štúdiách a berú sumy o ktorých sa bežnému človeku ani nesníva.

Projektov ako RainDrop je naprosté minimum ...  navyše väčšinou sa jedná iba o kopírovanie existujúceho, akonáhle majú navrhnúť niečo nové nastáva problém. Videl som asi možno všetky najlepšie tc mody založené na enginoch id Tech, Unreal, Source, Cryengine avšak tie ktoré sa skutočne blížili profesionálnej úrovni by som mohol spočítal na prstoch jednej ruky.

0/0
7.2.2011 10:34

Rotoped

Nooo..

Strileni asi dobry, ne? Hrali jste to?

Bude tam i nejak rozumne podanej pribeh? Na nejaky cut-sceny (nebo u HL spis "sceny za sklem"), nebo treba aspon namluveny NPC, radsi zapomenout, ze?

0/0
6.2.2011 15:49

Regis

To je míněné jako remake?

Moc už se v těch HL2 modech nevyznám..

0/0
6.2.2011 14:06

MR.sugar

Re: To je míněné jako remake?

Ne, jak sem napsal dole, remake je "OPERATION BLACK MESA", tohle je fanouškovský sequel...

0/0
6.2.2011 14:42

MR.sugar

detail

Jenom bych chtěl poukázat na detail, že tohle neni remake, ale sequel (neoficiální). Co se remaku týče, tak ten se jmenuje Operation Black Mesa ;)

http://www.moddb.com/mods/operation-black-mesa

0/0
6.2.2011 13:14

assassin89

Re: detail

Ohledne ty black mesy by me zajimalo jestli to vubec nekdy dodelaj. Sleduju to uz hodne dlouho a zatim ani naznak kdy by to uz opravdu mohlo bejt.;-(

0/0
6.2.2011 14:36

mechwarrior

Re: Re: detail

mám pocit že je s ním koniec, podľa mňa po tých šiestich rokoch definitívne stratili motiváciu na jeho dokončenie... ono i samotný engine za tých 6 rokov riadne zostarol i keď prechádza "faceliftom" v podobe podpory novších technológií. Ale rád by som sa mýlil...

0/0
6.2.2011 14:52

MR.sugar

Re: Re: Re: detail

Mód je ve fázi finálních testů a snad vyjde během následujících 3 měsíců. Nemůžeš čekat, že to bude rychle, dělaji to ve volném čase, který určitě nemaj na rozdávání, takže to bude trvat.

A Source má to nejlepší před sebou.  Koukni na Portal 2 a řekni, zda ti to přijde zastaralý, mě teda ne. Source vypadá skvěle a navíc, to nejlepší z něho dokážou vymáčknout právě fanoušci ;)

0/0
6.2.2011 15:18

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: detail

- odkiaľ máš informáciu, že to má vyjsť behom troch mesiacov ? podobné správy som počúval už 2 roky dozadu ;-)

- ak sa bavíme o vizuálnej stránke tak to najlepšie z každého enginu dokážu vymačkať predovšetkým dobre platení profesionály v herných štúdiách, nie fanúškovia ktorí síce z času na čas vytvoria špičkový level - ale z jedného - dvoch levelov hra nevznikne.

- screeny  http://www.blackmesasource.com/media_levels.html žiaľ ukazujú, že z pohľadu grafiky BM:S zastarala na úrovni hier z rokou 2004-2005.

- Source ako engine je jednoznačné  zastaralý a pri živote ho držia iba neustále updaty ktoré ho ako-tak udržujú konkurencieschopným avšak  to nejde robiť donekonečna a rozdiely sú čoraz väčšie.

0/0
6.2.2011 16:11

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Re: detail

Jestli můžu. Na jejich fóra nechodím každý den, protože se tam nic moc neděje a nebaví mě to tam číst. Ale NIKDY NIKDE nebylo napsáno nebo řečeno, že MOD skončil. Dále se na něm pracuje. Proč, to netušíme. Mod je pod "dohledem" samotného Valve.

Engine - trochu si pleteš pojmy. "Vymáčknout z enginu maximum" a "udělat hru" jsou dvě různé věci. Podívej se na modifikace, přesně tam se ukazuje, co fanoušci dokážou...

Grafika BM:S, tu bych hodnotil až na základě vydaného Modu. Screenshoty jsou staré. Nevíme, jestli tvůrci nedostali od Valve poslední verzi Source enginu, na kterém běží Portal, a který vypadá víc než dobře.  :-)

0/0
6.2.2011 16:52

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Re: Re: detail

*Portal 2

0/0
6.2.2011 16:53

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: detail

- písal som niekde že MOD oficiálne skončil ? vyjadril som iba svoj pocit aký mám z doterajšieho priebehu ktorý nevyzerá vôbec ružovo aj vzhľadom na to že BM:S mal výjsť v roku 2009.

- k tomu aby si z enginu vymačkal maximum potrebuješ predovšetkým špičkových grafikov a level designerov. Dobrým príkladom je Doom3 na ktorom pracovala svetová špička v obore a je to sakra vidieť. Niečo také jednoducho bežní fanúškovia nezvládnu... 99.9% modov na internete sú iba menej či viac upravené pôvodené levely a ich parametre, totálne konverzie ktoré by sa zčasti vyrovnali kvalitám originálov je ako šafránu, potom sú tam levely vytvorené profesionálmy vo voľnom čase, tie jediné skutočne stoja za to. Proste nebudte naivný, to že niekto napríklad v Crysis vytvorý mapu kde namiesto 1000 stromov nasadí 10 000 stromov ešte neznamená že z enginu vymačkal maximum.

-screeny ktoré uverejnili asi pred pol rokom vyzerajú rovnako ako tie z pred x rokov dozadu. Proste myslieť si že teraz po tolkých rokoch začnú znovu meniť dizajn, modely, textúry atď  alebo že to zachráni podpora novších technológií ako v Portal2 je zcestné. A z tých screenov jasne vyplýva, že to nie sú žiadny profesionály z oboru ale iba nadšenci.

0/0
6.2.2011 17:53

HonyaDj

Re: Re: detail

Ale tohle je Operation Black Mesa. NE Black Mesa Source.

0/0
6.2.2011 16:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.