Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zatvrzelý kongresman chce na hry nalepit varování jako na cigarety

V Americe rozčeřil hladinu kalifornský kongresman Joe Baca, který chce na všechny hry s ratingem T a vyšším (všechny hry doporučené hráčům od 13 let) nalepit varování jako na cigarety. Vědci i nadále pitvají vliv násilných her na psychiku, závěry se různí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tod Howado

/

kdyz vidim ten jeho ksicht na fotce mam chut se chovat agresivne. Hajzl kterej ma nasrano v hlave ale neco rikat musi kdyz je ten politik tak si vybral jako tema hry.

0/0
5.3.2011 2:50

tovlasek

Nemá cenu

To nemá cenu ať si to tam klidně dá ,ale stejně si to všichni budou kupovat. A navíc dneska každej druhej stahuje takže o tom pochybuje že by tam piráti u torrentů a tak dali napís tipu Varování hraní her způsobuje agresivitu leda tak ze srandy :-) . Je krize a oni přemejšlej nad takovejhlema věcma omg ;-D . No prostě ať si to tam dá ale nic se nezmění :)

0/0
11.2.2011 10:10

afk

tip pro pana senatora

vsichni senatori by meli nosit na krku ceduli: "politik muze skodit svemu okoli. nekrmit."

0/0
9.2.2011 20:49

budvarek

-

Hry můžou nebezpečné v tom, že se na nich může vytvořit silná závislost. Agresivitu zvyšují pouze agresivních jedinců, u normálního člověka ne.

0/0
9.2.2011 18:03

Gamehoror

na krabici by to bylo málo.

Měl by to chtít přes celej monitor po celou dobu hry obrovským tučným poloprůhledným písmem jako se to dělá u fotek na který si někteří vymejšlejí autorský práva.

Toby mne pak možná od hraní odradilo.

Ale pokud by to bylo dobrý tak možná ani tohle ne :-)

0/0
9.2.2011 14:38

0xFF

Demokrati jsou takoví američtí komunisté.

Z jejich strany nikdy nic dobrého nevzešlo.

0/0
9.2.2011 13:18

libedejroznec

souhlas

varování typu : " Varování!: Tato hra nestojí za nic"  ..nebo "Mizerná grafika a nudný příběh"  ;-D

0/0
9.2.2011 13:09

Czeczooo

Re: souhlas

R^;-D

0/0
10.2.2011 9:47

fenafena

online

jsem zvedav, jak to bude lepit na ty stahovane ze steamu a online. se "deda" probudil trochu pozde, kdyz krabice budou pomalu ustupovat online prodeji ;o))

0/0
9.2.2011 12:22

Chlcony

Re: online

Možná by to dali spíš před spuštěním hry..třeba místo toho o autorských právech, to je strašný :D

0/0
9.2.2011 12:40

Neonym

Re: Re: online

Mě by zajímalo, jestli se u závodních her opravdu musí psát, že se při odbočování dává blinkr, nebo jestli si vydavatelé z těch nesmyslných nařízení jen dělají legraci.

0/0
9.2.2011 21:39

Hmmhator je nesmrtelný

Brigham Young university...

Nic proti nim, urcite je to skvela skola.. ale ze ma jmeno po nabozenskem pomatenci a bigamistovi... to taky o necem svedci.

0/0
9.2.2011 11:57

kocurstvo

Je to v Americe, takže se není čemu divit!!

Jen jste měli dodat, že pán hry nikdy nehrál a dvakrát je viděl... Proto je samozřejmě odborník a ví, o čem mluví ;-D;-D

0/0
9.2.2011 11:46

Joss63

Baca ?

Rekl bych že původem Bača - potrhlý Slovák. To samé budou lepit na fujary.;-D

0/0
9.2.2011 11:28

Blackened Halo

Re: Baca ?

potrhlý?8-o

0/0
9.2.2011 12:16

IARK - Návnada nesprávné cenzury

No

Predevsim, ale asi nejde o to, ze by to melo pomoci, ja v tom vidim spis stejne jako u cigaret ci McDonaldu zbaveni zodpovednosti, kdyz je nekdo tak hloupy, ze mu nedojdou nasledky, tak pak nemuze zalovat tu spolecnost, ze ho pred tim neochranila. Aspon pak by mohli vymyzet studie typu "za toto muze nasilna hra", ted jim na to reknou "ale vzdyt tam bylo varovani, tak jaktoze jste ho ji nechali hrat?"

0/0
9.2.2011 11:02

MuchaD

Re: No

R^taky si myslim..zadnou vedu bych s toho nedelal..

0/0
9.2.2011 11:59

kludas

Re: No

Zní to šíleně, ale taky to tak vidím R^

0/0
9.2.2011 12:00

Yerm

Ministerstvo zdravotnictví varuje

hraní her způsobuje rakovinu?

0/0
9.2.2011 10:47

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Ministerstvo zdravotnictví varuje

Hrani her skodi vam i lidem ve vasem okoli ;-D

0/0
9.2.2011 11:02

Petan85

Re: Re: Ministerstvo zdravotnictví varuje

Hraní her muže poškodit sperma a snižuje plodnost :-D

0/0
9.2.2011 12:31

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Ministerstvo zdravotnictví varuje

na pasivni hrani umre rocne 3000 lidi ;-D

0/0
9.2.2011 13:22

Petan85

Re: Re: Re: Re: Ministerstvo zdravotnictví varuje

zakážou hraní na veřejných místech a ve většině EU zemích si nezahrajete v hospodách.

0/0
9.2.2011 14:40

Fun1k

Re: Re: Re: Re: Ministerstvo zdravotnictví varuje

XD

0/0
9.2.2011 16:24

firaga

začátkem devadesátých let

byli hráči a civilisti. Haráčům tehdy občas vadilo, když je civilisti měli za "počítačové meniaky". Teď jsou hry už stejná masová zábava jako televize nebo film. Studia dělají místo počítačových her jako byl Baldurs gate interaktivní telehovnely jako je Mass Effect. A protože hrajou už skoro všichni, tak se do toho vkládá politická sebranka a hodnotící komise, které živením umělých "problémů" sami sobě zajišťují lukrativní příjem. Pan senátor se chová stejně jako když v dřevních dobách lidi chtěli vykolejit vlak, protože jim bere práci.

0/0
9.2.2011 10:33

kocurstvo

Re: začátkem devadesátých let

R^ přesně tak

0/0
9.2.2011 11:47

Giga Pudding

Re: začátkem devadesátých let

ses zbláznil ne? :)

0/0
9.2.2011 13:10

honza.skypala

Ano, lidi je zapotřebí chránit...

...také před blbými politiky. Navrhoval bych uzákonit, že na Joe Baka bude nalepeno "VAROVÁNÍ: nadměrné vystavení vlivu blbých politiků a jiných osob, které vědí co je pro Vás dobré lépe než Vy, vede k agresivnímu chování".

0/0
9.2.2011 10:18

TT777

Re: Ano, lidi je zapotřebí chránit...

R^

0/0
9.2.2011 11:13

Amanita phalloides erectus

***

u cigaret to strašně pomohlo tak to určitě pomůže i tady. ;-D

0/0
9.2.2011 9:29

daffy.d

kongresman

Jsem ten nadpis prve četl jako "Zateplený kongresman" ;-D

0/0
9.2.2011 9:25

Blackened Halo

Re: kongresman

R^R^;-D

0/0
9.2.2011 9:32

Starochoff

Správně

A doufám, že před každou detektivkou v televizi bude ten samý nápis. A na každou knihu z červené knihovny dáme nápis: Pozor, čtení romantických příběhů může vést k nerealistickým požadavkům na partnera. Jen houšť, my jsme jen blbé stádo, potřebujeme někoho, kdo nám řekne, co je správné o co my sami vlastně chceme. Třikrát sláva!

0/0
9.2.2011 9:24

gawy

_$_

Je jasny, ze na hernim webu se k tomuto clanku budou objevovat reakce typu ze to je blbost a podobne.

To, ze nasili ve hrach nema vliv zrovna na vas je irelevantni. Musi se to brat globalne a podle me existuji typy lidi (slabsi osobnosti, zmanipulovatelni apod), ktere se hrama ovlinit nechaji. No a kvuli temto lidem at na hrach klidne to varovani pro me za me klidne je.

A na vic. Podle me clovek, ktereho nasili ovlivnuje si toho neni vedom a nepriyna si to. Takye kdo vi, jakto s vama, co tu tvrdite, jak jste neovlivnitelni, je :-D

0/0
9.2.2011 9:18

Radowan

Re: _$_

Ano - takže si přečtou varování na krabici, hru si nekoupí a místo toho si pustí jakýkoliv moderní seriál v televizi/pohádku pro děti, kde se všichni mají rádi ;-D

0/0
9.2.2011 9:25

gawy

Re: Re: _$_

At si dela co chce. To nic nezmeni na tom, ze mi nevadi, ze na krabicich budou napisy... Stejne tak mi nebude vadit, kdyz tam napisy nebudou.

0/0
9.2.2011 10:34

Radowan

Re: Re: Re: _$_

Tak samozřejmě ... na tom se shodne většina lidí :-P Ten fakt, že tam jsuo nápisy, nebo nejsou, mě nezajímá - ale z globálního morálního hlediska neděláním nápisů šetříš třeba suroviny za inkoust apod. ;-) Navíc, v dnešní době krabicové verze kupuje míň a míň lidí, takže je to úplně offtopic

0/0
9.2.2011 11:41

daffy.d

Re: _$_

Pokud je někdo natolik labilní, že se nechá ovlivnit nějakou "násilnou" hrou, tak bude asi i dost blbý nato, že zmíněný varovný nápis buďto nepochopí, nebo ho bude ignorovat.

0/0
9.2.2011 9:27

gawy

Re: Re: _$_

To nic nezmeni na tom, ze mi nevadi, ze na krabicich budou napisy... Stejne tak mi nebude vadit, kdyz tam napisy nebudou.

0/0
9.2.2011 10:35

Skjoldr

Re: _$_

V tom případě bych navrhoval označit vše tímto varováním, protože cokoliv může u labilního člověka podnítit agresi, či jiné.

0/0
9.2.2011 10:01

Kicker

Re: Re: _$_

Přesně tak. Problém je v tom, že se to dneska bere jako jedna z jistot, že když někdo hrál hry tak je kvůli nim agresivní. Tudíž se toho chytá každý právník když někdo mladý spáchá trestný čin. Filmy apod. věci už nikdo neřeší.

0/0
9.2.2011 10:20

gawy

Re: Re: _$_

Jak podnecuje agresi treba pomeranc? Nebo kosile?

0/0
9.2.2011 10:36

nasson

Re: Re: Re: _$_

Strikl ti nekdy pomeranc do oka?

0/0
9.2.2011 11:20

gawy

Re: Re: Re: Re: _$_

Ano

0/0
9.2.2011 11:23

Skjoldr

Re: Re: Re: _$_

Dobře - dávám si pomeranč a zašpiním si tím svoji čistě vypranou košili, naštvu se tak moc, že hnedka půjdu ven a tím pomerančem umlátím tři lidi.

0/0
9.2.2011 12:23

Fun1k

Re: Re: Re: Re: _$_

To budeš ale potřebovat sakra velkou haldu pomerančů.

0/0
9.2.2011 16:27

Skjoldr

Re: Re: Re: Re: Re: _$_

Ale je tam ta možnost...

0/0
9.2.2011 17:41

Blackened Halo

smiesne :)

looool ...krajina kde su volne dostupne zbrane prakticky pre vsetkych ide dávat varovanie z nebezpecnosti PC hier? :D:D:D:D:D ....ach to je ironia :)))

0/0
9.2.2011 9:09

Kicker

Dalsi silenec

Měli by dávat varování i na TV při projevu politiků. "NEDOSTATEK INTELIGENCE MŮŽE ZPŮSOBIT ZDÁNLIVOU DŮVĚRYHODNOST TĚCHTO INFORMACÍ."

0/0
9.2.2011 8:54

Kicker

Re: Dalsi silenec

Ještě by možná stálo za to dodat, že ve filmech je taky dost nápadů na zabíjení a to nikoho netrápí. ;) Stejně tak zbraň jako hračka může labilnímu jedinci pomoct k agresivnímu chování. Prostě když je labilní tak ani zakázání her mu nepomůže..

0/0
9.2.2011 8:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.