Diskuze

Nové Elder Scrolls: obrázky a systém povolání

V Elder Scolls V: Skyrim si hráči nebudou volit povolání. Dovednosti se přirozeně zlepšují jejich používáním, vývojáři tak chtějí hráče ušetřit špatných voleb.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

KyleBroflovski

9. 2. 2011 20:44
bla

Vylepšit dialogy a celkovou interakci s npc, vylepšit animaci, konečně zahodit to debilní gamebryo (stalo se, hurá!), vyřadit levelování potvor, zbytek nechat a mohla by z toho být parádní hra.

0 0
možnosti

květoslav lumír

9. 2. 2011 16:02
čuchám odpad

:-P

0 0
možnosti

mechwarrior

9. 2. 2011 16:18
Re: čuchám odpad

tak si urob poriadok, odpadky nepatria pod stôl ale do koša...

0 0
možnosti

CocacolaCompany

9. 2. 2011 14:42
Morrowind

Pokuď vim, tak tenhle styl fungoval vpodstatě v Morrowindu, kde jste levelovali v určitých dovednostech (luk, sekera, lockpick) a při nové úrovní jste si k jejich hlavním vlastnostem (síla, inteligence...) mohli přidávat víc bodů. Je to docela fajn systém, akorát se to dalo dost jednoduše "šmelit", když jste např. nechali postavu pár hodin běžet do rohu a měli jste chůzi na max.

0 0
možnosti

IARK - Návnada nesprávné cenzury

9. 2. 2011 14:57
Re: Morrowind

to ano, ale tedy jde o to, ze uz si nebudes vybyrat mezi jesterkou s +15 do skakani ci nordem s +15 do tupych zbrani, ale se vsema a za jakoukoli rasu budes zacinat na 0 ;-) takze si uz nebudes muset vybirat rasu podle toho zda chces byt valecnik ci mag

0 0
možnosti

Khalashnikovf

9. 2. 2011 14:41
mody

Teda nevim, ale mě to přijde jako Oblivion upravený od modderů, které vylepšují modely, textury, detaily, nasvícení.

To ale neva, aspoň si to zase zahraju na max detaily a budu si chrochtat spokojeností.

0 0
možnosti

IARK - Návnada nesprávné cenzury

9. 2. 2011 13:56
...

No, uprimne, v tech oblicejich je videt trochu pokrok ;-D

0 0
možnosti