Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

S.T.A.L.K.E.R. mod na CryEngine 2

Ruská skupina moderů chystá ambiciózní projekt nazaný World of Stalker. Půjde o přetvoření série hororových akcí S.T.A.L.K.E.R. na CryEngine 2, známém ze sci-fi akce Crysis.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Eclipse_GSX

hm

Cry engine dobrý. Bylo by zničitelný prostředí, byla by lepší fyzika, byly by třeba i přeskinovaný vozidla. Ale loadingů se člověk asi nezbaví, takže využití aut pokulhává, a celý video je jako přetexturovanej tropickej ostrov, barvičky všude. Ten maník je machr, bez debat, ale až tohle za nejspíš milion let vyjde, nejsem si jistej výsledkem. Zas pro něj je to prezentace, třeba ho pak někde vezmou a bude dělat na komerčním titulu:-)

0/0
10.2.2011 10:52

niemand

Re: hm

V podstatě by celej Crysis šel vytvořit na jedné mapě bez jediného loadingu mezi každou částí. Sandbox Editor 2 podporuje až 256km čtvrrečných na mapě (aspoň myslim, teď nevim, jestli to nebylo 512, musel bych se podivat), jenže takovou mapu nedokáže normální PC ani prázdnou vytvořit, natož aby byl schopný zpracovat celou mapu se všemi obejkty, inteligencí atd. Takže loadingy jsou nutností i když v Crysis jich dle mě mohlo být o něco méně. Ale pravda, v tomto Stalker módu je až moc barviček a nějak se to tam nehodí. Určitě by to chtělo si pohrát s nastavením osvětlení, ale ona to není taková sranda a když se podivám na configy do editoru, většinou jsou dělaný aby co nejvíce zářilo sluníčko a mělo to ten žlutý či béžový nádech.

Jinak ale je to určitě pěkná práce a rád bych si to vyzkoušel :)

0/0
10.2.2011 20:18

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Re: hm

Pravdu díš, dělal jsem největší mapu hned jak jsem otevřel editor, vytvořil něco jako ostrov a hodil na to les a najednou koukám, mích 8GB RAM (V té době to bylo ještě něco;-D) mi nestačilo a harddisk se začal vesele plnit, takže počítač téměř nereagoval:-)

Takže do budoucna má CE2 podle mě pořád co nabídnout, docela by se mi líbila desetihodinová hra bez loadingů a ideálně s možností skutečně si vybrat cestu (nejlépe tedy bez respawnujících nepřtel na každé cestě jako v FC2).

0/0
11.2.2011 8:16

niemand

Re: Re: Re: hm

Já nedávno našel do Crysis mapu s příběhem a docela jsem čuměl. Sice tě to taky nutilo jít většinou jednou cestou, ale herní doba byla cca 3 a půl hodiny a přitom se hrálo jen na jedné velké mapě. Je to teda starší záležitost a já na to narazil náhodou na Crysis fórech, ale jestli si to nezkoušel, tak si zkus stáhnout mapu The Resort. Není to přitom ani nijak extra velká mapa, ale je využitá ve všech směrech a myslim si, že autoři Crysis by si z toho mohli vzít příklad :)

Jinak já v tom Sandboxu 2 taky zkusil vytvořit maximální mapu, když jsem vše nastavil a kliknul na OK, tak se Sansbox seknul, spadnul a resetnul se mi komp :D

0/0
11.2.2011 8:27

zaq

hm

jasne je to prvotni faze .. takze zatim shitove textury, modely, stinovani, svetelne efekty, animace .. ale osobne bych se asi v teto fazi vyvoje prezentoval kvalitneji renderovanymi screeny nez timhle .. otazka o kolik bude vypadat lip finalni verze a zda dosahne alespon kvalit originalu (hlavne co se tyce atmosfery)

0/0
10.2.2011 9:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.