Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

TES V: Skyrim přinese propracovaný bojový režim a epický příběh

Studio Bethesda se po vydání velmi úspěšného Oblivionu na dlouhou chvíli odmlčelo, aby nyní představilo velké množství detailů o chystaném pokračování. Můžeme se těšit na nové prostředí, předělaný bojový model a výpravný příběh.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

h0n24

prewiev

Zdravím! Sesumíroval jsem všechny známé a neznámé informace o Skyrimu do jednoho článku.

http://blog.sablatura.info/hry/the-elder-scrolls-v-skyrim/

0/0
4.5.2011 15:40

Eles

Levelování

Tu diskuzi jsem celou nedočet - nechápu jak se někdo může zastávat level scalingu. Největší zvěrstvo RPG her. Proč jsou Diablo2, BG2 nebo Morrowind považovány za nejlepší RPG všech dob, i když je každá úplně jiná? Žijí tam herní obyvatelé svým životem, chodí spát, jíst, nakupovat? Ne, stojej přibitý na místě. Je tam propracovaný soubojový systém? Ne, jenom se kliká a na základě atributů postav, jejich skillů, efektů a zbraní se to přepočítává na zranění. A tak dále. Co ty hráče přibilo k obrazovkám jsou zkušenosti, vývoj postavy a hlavně nelevelovací systém okolí. Diablo je lineární, tam s tim nebyl problém, ale v obou dalších pramenila ta zábava z toho, že plnim úkoly, rozděluju body, stávám se mocnějším a goblina, se kterým jsem se crcal na začátku minutu, zabiju jednou ranou/kouzlem. Běhat a bojovat se stále stejnou obtížností - to jsou akční hry, ne RPG. Chápu, že třeba Call of Duty je taky zábava, ale takhle RPG fungovat nemá. Prostě na levelu 2 se budu trápit zrezlou dýkou s krysou a budu zabit třemi ranami od nějakého orka. Ale na 15 lvl krysu zašlápnu a orka umlátim magickym mečem +12. Z toho přeci pramení ta zábava a pocit zadostiučinění. A je na autorech, aby to zařídili tak, že na začátku člověk naráží spíš na ty krysy a na konci na draky. Pokud dělají volnou hru jako série TES, tak ho aspoň mají navádět questy, ale dát mu možnost jít se někam na vlastní pěst přesvědčit, že na je zatím slabej, stejně jako na konci ukázat, že poté co zachránil svět se nebude trápit v sidequestu "ve spižírně vesnické babky řádí švábi".

0/0
23.2.2011 14:49

kajak v zakoně

tak to je hustý..

podařilo se jim dostat Engela na titul..8-o

0/0
20.2.2011 20:54

zatelefonovat Iljovi Hurníkovi

NERD

Teda pánové, ta debata tam dole o levelování krys a goblinů, to je síla ;-D

Já měl za to, že něco takovýho je možný leda tak v seriálu Big bang theory. 8-o

0/0
17.2.2011 3:46

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: NERD

Pokud si myslis, ze neco takoveho je jen v serialu BBT, tak je videt, ze jsi jeste asi nikdy nemel docineni s vysokoskolaky technickych oboru, ty veci co se resi tam se resili driv nez nejaky serial byl, proto je taky tak oblibeny, protoze ukazuje pomalu pravdu jak to mezi nima chodi, znam plno matfizaku, ktery uvazuji naprosto stejne, je to neco jako kdyby jsi rikal "je jsem nevedel, ze te bavi delat lekare, to jsi urcite okoukal od House" :-/

0/0
17.2.2011 14:28

Astaroth

Re: Re: NERD

Strojari podobne veci neresi, stejne tak stavari a to teda nejsou technicke obory? ;-D

0/0
18.2.2011 14:10

Eles

Re: NERD

To je přeci úplně normální. Každá skupina lidí se stejnym zaměřenim se baví do detailu o tom svojem zájmu. Fandové hokeje donekonečna rozebíraj statistiky hráčů, lidi co choděj do posiloven diskutujou o cvičebních plánech, filmový maniaci o hercích a recenzích. Někdo o autech, někdo o akciích na burze, no a hráči RPG o goblinech a krysách.

0/0
23.2.2011 14:59

heroforseason

multiplayer

To mně teda v těchhle rpg chybí něco úplně jiného. Uvědomil jsem si to u fallouta:NV, ale platí to i pro oblivion a další hry. Multiplayer. Sebelepší ten svět může být, ale člověk co někdy zkusil mmorpg, toho prostě hrání jen proti npc tak nebaví. Kdyby tam byla klasická single herní linie, okořeněná v některým mapách o například boje s lidmi ovládanýma levelujícíma potvorama ve stylu LOTRO... Nebo kdyby se po dohrání hlavní linie otevřel multiplayer s dalšími mapami a možnostmi pro skupinové hraní a další rozvoj postav, případně by se po dohrání single linie celá mapa mohla přepnout do multiplayer módu s novými možnostmi (např. stát se upírem, zabrat si upíří doupě a lovit jiné hráče...). Nevěřím tomu že by to kromě provozu serverů (na které by se dalo vydělávat přes další mikrotransakce) stálo tak velké úsilí.

0/0
16.2.2011 23:05

Giga Pudding

Re: multiplayer

A někteří lidé si radši hrajou příběh, než aby se úplně bezcílně motali mezi puberťáky, kteří neumí mluvit normálním jazykem a donekonečna tam rubali respawnující se příšerky, protože mmo vyžadující jinou činnost se nechytají :).

To je přesně to co jakékoli normální rpg hře naštěstí chybí :).

0/0
16.2.2011 23:11

heroforseason

Re: Re: multiplayer

Vždyť můžou být i varianty multiplayeru ve stylu Diabla 1, kdy se člověk sejde pouze s pozvanými kamarády. Případně se hraje proti sobě. Možností je nepřeberně, divím se že je herní designeři skálopevně ignorují, ačkoliv by se doba strávená s takovou hrou mohla v případě kvalitního multiplayeru mnohonásobně protáhnout. Jde a funguje to u stříleček, proč by to nešlo u rpg her.

0/0
17.2.2011 0:27

Giga Pudding

Re: Re: Re: multiplayer

Ano, diablo je taky hra bez příběhu jejíž cílem je rubat rubat rubat a rozdíl mezi tímhle a mmorpg je v tom, že diablo naštěstí má konec :). Takže štěstí, že v příběhových hrách tohle herní designeři skálopevně ignorují. :)

0/0
17.2.2011 14:00

Kvatan

Re: multiplayer

pridat to tam klidne muzou, nic proti, ale nehral bych to v multiplayeru... ja fakt radsi hraju sam, kdy se mi chce ve svete, ktery je delany jen pro me ;-D

0/0
17.2.2011 13:28

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: multiplayer

"forever alone" ;-D tak to ja bych radsi hral kooperativne s dcerou, mohla by to byt dobra zabava, rytir a kouzelnik :-)

0/0
17.2.2011 14:30

heroforseason

Re: Re: Re: multiplayer

Já bych to zas hrál s přítelkyní, má ráda dobré rpg hry, a lepší než šmudlat gobliny každý ve svém pokoji je pro vztah lepší dát si multiplayer ;-) Některé páry jezdí pod stan, my bysme šli sekat draka.

0/0
18.2.2011 19:38

Milda1984

Re: multiplayer

Já nemám rád MP je to ubíjejcí a děkuju všem bohům, že TES V nezkončila jako MMORPG !!!! Na trhu je všechno MP výběr máš velkej ale na Falouta a na TES mi proboha nesahej to už bych musel zkončit s hraním her definitivně !!

0/0
18.2.2011 14:36

genchiskan

Re: Re: multiplayer

souhlasim,taky nejsem nejaky velky Mmo hrac,spis singlac,rad si vychutnam hru sam,nevim ale mam takovi lepsi pocit,nikdo ti do niceho nekeca,nehopsa pred tebou,nevyziva te na duely a podobnesracky,nevim mne toto nikdy nejak nechybelo,lidi jsou stejne idioti,nerikam ze vsichni.

0/0
19.2.2011 23:28

genchiskan

Re: Re: multiplayer

na Tes se samozrejmne hrozne tesim,stejne tak na DAO2,jeste ze se delaj jeste norma. RPG,diky za toR^

0/0
19.2.2011 23:29

OskarPokorny

s-c

Ten level-scaling je prokletí RPG her - jako když se Vám stane jako mě v oblivionu, že na vysokém levelu jsem si dodělával questy a tak jsem měl nějaký triviální q. že mam chytit zloděje dobytka a když jsem přišel do tý jeskyně tak mě tam čekali dva namakaný pakai v Deadric armoru - prostě reálnost toho, že nějaký zloději dobytka budou mít nejlepší běžné brnění ve hře je fakt padlá na hlavu. Celé je to jen tím, že autoři jsou lidí trochu nad prostředím přemýšlet a pohrát si z rozdělením zón podle obtížnosti. Pamatujete MM6? tam jste ze začátku měli problém třeba s kostlivcem a pak jste je zabíjeli po desítkách - ale člověk měl pocit úžasný pocit toho jak se postava zlepšuje (a když na nějaké území neměl tak tam prostě nelez) tady je to furt stejné takže tam ty RPG prvky ani nemají cenu.

0/0
16.2.2011 11:14

nasson

Re: s-c

Lvl-scaling neni prokleti RPG her, ale jen Oblivionu. Napr. u takoveho Sacred 2 nema na hru zadny negativni vliv, spise naopak (i kdyz rekneme si uprimne, ze by se asi Sacred obesel i bez lvl-scaling). Dobre udelany lvl-scaling muze byt skvely pro vyvazenost hry a moznost vracet se i ke starsim lokacim. Ono by to stejne melo byt tak, ze postava na 1. lvl, sejme goblina na 1. lvl jen tak tak a oslehaneho paladina nesejme vubec. A na 50. lvl sejme goblina na 50. lvl bez problemu a s tim paladinem si bude muset hrat. Ale zaroven ten goblin muze byt aspon trosku vyzvou i na 50. lvl. Co z toho mam, ze se vratim a zacnu tam vyvrazdovat goblini vesnice, kostlivce sejmu na jednu ranu, apod.? Pomoci dobre rozlozenych schopnosti bych proste mel silit a troufat si na tezsi a tezsi potvory, ale zaroven i ty co jsem daval od zacatku muzou byt porad zajimave a ne plev, ktery se mi sam rozpleskne na stitu jako moucha na skle. Jenze to chce trosku myslet a urcite neni pripustne v lokacich podle lvl postavy vymenovat typ potvor. To je fakt na hlavu postavene, zvlaste u tohoto typu her.

0/0
17.2.2011 8:48

Frater Omega

Re: Re: s-c

Zrovna ten Sacred 2 bych osobne moc nevyzdvihoval. Ono i v diablovkach se to musi umet s citem zakomponovat. V tehle hre jsem mel podobny pocit jako v Lokim (u nej to bylo 100% zjevny), kdy pres veskera vylepseni a levelovani hracovy postavy byl jeho avatar v zasade stale podobne silny (nebo slaby), zkratka necitil jsem ve hre jak postava vuci radovym beznym nepratelum mocni a v tom se nedomnivam, ze by to bylo dobre - zkratka bezni radovi nepratele co si pamatuji byli stale 2-3 levely nad hracovou postavou a pocit z jejich likvidace vlastne stejny co nazacatku s nevytrenovanou postavou. Jinak souhlas, ale musi se to umet zokomponovat do hry s citem a ne level scallingu vse kompletne od a po z podridit.

0/0
17.2.2011 12:18

mechwarrior

Re: Re: s-c

súhlas, stačí ak sa to urobí poriadne a s rozumom a bude to fungovať ... Skutočne ma mrzí, že po vizuálnej stránke sa často venujú i nepodstatným detialom (i keď vďaka za to :) ) ale pritom zabudnú vyladiť veci ktoré majú priamy dopad na hrateľnosť.

0/0
17.2.2011 18:49

Milda1984

Re: s-c

Nejlépe to bylo vyřešeno u Gothic 1-2

0/0
18.2.2011 14:40

bblack

dialogy

v oblivionu mi nejvic chybeli poradny dialogy....kdyz jsem mel ziskat predmet, tak mi chybeli moznosti - odevzdat za odmenu, odevzdat bez odmeny, nechat si a rict ze jsem nenasel, nechat si a vysmat se dotycnemu do obliceje ze ma smulu...atd...ci dialogy navic napr. pri vysokem Intelligence skillu apod.

Jinak hlavni quest nebyl nic moc, nejvic me bavil Dark Brotherhood quest-line

taky jsem nasel, ze ve Skyrimu budou nejake questy k dispozici jen pri urcite urovni skillu a tak...nebo podle jednani hrace v jinych questech...

nicmene nejvic se tesim na generovane questy, pokud budou dobre zvladnuty....

0/0
15.2.2011 16:41

666.hell

Hudba?

Nevite nekdo prosim, kdo stoji za hudbou v tom traileru? Popripade jaka skupinu to je?Moc dekuju!

0/0
15.2.2011 13:05

mechwarrior

Re: Hudba?

 podľa Oblivionu predpokladám, že to bude znovu Jeremy Soul ...

0/0
15.2.2011 13:51

nebulon

level-scaling

Podtrzeno secteno, level-scaling ubira Oblivionu opravdu mnoho. A nikdo to neokeca tim, ze proste okolni postavy leveluji take...Kolik toho takova krysa muze nalevelovat? Nebo goblin? Ok kdyz uz leveluje, proc je neustale na zhruba stejne urovni jako ja? Chodi snad goblini take na ruzne questy?? Je to nesmysl..Stejne jako je nesmysl, ze na ze vsech vypadaji predmety odpovidajici me urovni a stejne jsou i v obchode...Je to berlicka pro vyvojare, protoze nemusi resit ekonomicky system a vyvazenost hry...Proste vse se vyvyji v zavislosti na vasi aaktualni urovni a tim to konci. Je to skoda, protoze nikdy nenarazite na silnejsiho nepritele, ze ktereho vypadne lepsi predmet, apod...

0/0
14.2.2011 22:45

IARK - BAN za králíčka.

Re: level-scaling

Presne, v morrowindu to bylo nastavene lepe, pamatuju si dodneska 2 mista, kdyz plnis hlavni ukol a mas do prvni vesnice v pustine prinest luk, tak v jeskyni jsem zahledl neco zajimaveho a blistiveho na vzdalenem miste nad propasti, tak jsem se tam vratil, preskocil a sebral si sklenene kalhoty a to dalsi, kdyz jsem se sel vylecit z nemoci a sel jsem z mesta nejblize, tak jsem nahodou zabloudil do jeskyne, kde jsem nasel jeden z nejlepsich mecu ve hre. Stve me, ze v oblivionu jsem nebyl takovymto pocitum pomalu vystaven. A to same s priserama, kdyz na 2levelu likviduju dreamory po tuctech, tak se mi jako obavani bojovnici nejak nepredstavily, zato v morrowindu, pri ceste do pustiny odhaleni sidla prastarych upiru? Neni nad kvalitni akci "mame rychle nohy" No a nejvetsi extrem je dosazeni 20 lvl - sklenene a daedricke zbrane i brneni po tuctech? Proc ne, aby jste ho nemuseli hledat v jeskyni, banditi vam ho prinesou az domu R^

0/0
14.2.2011 22:52

mechwarrior

Re: level-scaling

Oblivionu uberá nezvládnutie level scalingu (LS), nie samotný LS... po Morrowinde boli na tento systém pomerne pozitívne ohlasy ale žiaľ dámy a páni z Bethesdy sa ho rozhodli "vylepšiť" avšak namiesto pozitívnej zmeny zašli do extrému ktorý Oblivionu napokon poškodil. Samozrejme LS bude mať vždy svojich zástancov i odporcov...

0/0
14.2.2011 23:31

tmotmo

Re: level-scaling

chcel by som ale teraz vlastne vediet, na akej difficulty to hrate, pretoze ak na normal, ani sa vam necudujem, je to otrasne jednoduche. morrowind aj oblivion si vzdy nadstavim minimalne na 75% toho difficulty baru.. level scaling sa sice vtedy prejavi este otrasnejsie, ale aspon tak nejak musim bojovat a nemusim nadavat nad tym ze dakeho bandita odstrelim 4mi arrows... to je predsa o nicom, to si radsej zahrat nejaku suchu fps.

0/0
15.2.2011 0:36

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: level-scaling

no, na jednu stranu, neznam moc capku, kteri v pohode rozdychaj 4 sipy ve hrbete ;-)

0/0
15.2.2011 8:12

bblack

Re: level-scaling

no jedna vyjimka tam byla....uz na levelu 1 jste mohli nahodou zabloudit do jeskyne kde byla Umbra (na levelu 50) a ziskat kompletni ebony armor + umbra sword.....ale velmi nesnadno.....ja jsem si napriklad taky oblibil mod, diky kteremu meli bandite jen armor typu iron, leather, steel....a ne full daedric armor se vsim vsudy

0/0
15.2.2011 15:45

Giga Pudding

Re: Re: level-scaling

akorát na první úrovni snad nikdo plnou ebony zbroj neutáhne, natožpak ještě umbru :)

0/0
15.2.2011 15:55

bblack

Re: Re: Re: level-scaling

no to mozna ne.....Umbru jsem stezi udolal na 34. levelu uz ani nevim jak....ona mela tusim permanentni regeneraci zdravi 2pts/sec, takze se muselo rychle sekat:)

0/0
16.2.2011 16:41

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: level-scaling

Jako v oblivionu? Tam to zabere přibližně 30 sekund a to jen proto, že se umbra umí dobře krýt :)

0/0
16.2.2011 23:12

bblack

Re: Re: Re: Re: Re: level-scaling

pockat....jestli dobre rozumim, tak rikas, ze umbru udolas za 30 sekund i kdyz ses 20,30 levelu pod ni? ....jako nakonec jsem ji taky snad jenom usekal, kupodivu to nejprimitivnejsi reseni bylo nejjednodussi (predtim jsem tam lez vsude okolo po strope).....jinak na stejnym levelu je to na par bouchnuti, pac zrovna ona, narozdil od zbytku okolniho potvorstva, neleveluje.

0/0
17.2.2011 20:18

skl1

Re: level-scaling

level-scaling je nesmysl, vubec nechapu, proc to nekdo vymyslel a zavedl...nejspis zjednoduseni pro vyvojare

0/0
15.2.2011 19:34

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: level-scaling

V morrowindu fungoval dobre, ale nesmi se to s nim prehnat, kdyz vsechno leveluje s tebou, je to spatne

0/0
16.2.2011 7:28

Kvatan

Coze?

Si nemuzu pohrat s vyberem vlastnosti a schopnosti na zacatku, vzdyt to je jedna z veci, ktera me bavi nejvic Rv  na tom "ztratim" klidne 20 hodin casu, nez vyzkousim par typu postav a jak se s tim hraje a jestli mi to sedi Rv

0/0
14.2.2011 21:02

Lupulin

Re: Coze?

jj, tohle mě taky příjde jako blbost.....mítot toho aby udělali několik rozdílných ras, každou trošku unikátní tak nám dají do rukou robota pokaždé v jiné textuře......nemyslím si že Nord, ošlehaný větrem a Argoniec, ošlehaný liánou a bažinou jsou natolik stejné psotavy aby začínali se stejnýma vlastnostma a nevybudovali si například větší ochranu proti ledu nebo lepší atletiku-což býl důvod proč sem hrál za argoniany...byli rychlí.......a jak říkáš takhle docela sebrali jednu z nejelpších částí u RPG, výběr hrdiny.......kde jsou ty dny kdy sem si nahazoval partu do Wizardry 7 a klidně sem u toho strávil celý den...

0/0
15.2.2011 8:28

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Coze?

Pockej, trochu si to pletes, vlastnosti budou dle rasy, ale misto toho aby jsi byl clovek se zkusenosti z boje ci magie, tak budes proste jen farmar jako v DS a zalezi na tobe z jake rasy, jaky budes mit bonusy a vlastnosti do zacatku

0/0
15.2.2011 8:38

Lupulin

Re: Re: Re: Coze?

sem jen o trošičku klidnější.... :D

0/0
15.2.2011 9:38

bblack

Re: Re: Coze?

je to tak....jak jsem psal minule....rusi se pouze vyber "Class"....kde jste si mohli vybrat asi 5 major skillu ktere zacinali na hodnote 25 a take se rychleji zvysovali ve hre - a na jejich zvysovani byl zavisly leveling....ted sice nebude tohle zvyhodneni, ale automaticky se vam bude zvysovat to co pouzivate...zatimco pred tim jste si treba vybrali do majoru neco, co se pak nevyuzilo.........jinak rasy maj porad svoje vyhody a odlisnosti, konec koncu je to jejich jedinej ucel

0/0
15.2.2011 15:54

Salsa Verde

Re: Re: Re: Coze?

Ja si zrovna vzdycky vybiram do major skills ty, co vyuzivam minimalne, vzdycky si natrenuju minor ,  a az se mi chce dat lvl , tak jdu parkrat pouzit ty major. Radsi si ovlivnim , kdy dam lvl (prece jen bonus do statu se odviji od trenovanych major i minor skillu toho levlu) , nez abych pri pobihani mezi obchodnikama dala 10 levlu.

0/0
16.2.2011 11:54

lukulus

.

Jak si čtu diskuze o plusech a inusech levelovani, tak mi tam nesedi dve veci. Jednak postavy zleveluji za stejnou dobu jako muj hrdina, ktery bojuje s dremorami a pod. Na cem to nahrabe treba goblin?

A za druhe, doplňkem levelování bylo i lepší vybavení, tohle by v reále byla moc pěkná inflace:)

0/0
14.2.2011 20:08

mechwarrior

Re: .

- levelovanie v TES4 bolo jednoducho nezvládnuté, ja som napríklad  dodnes nepochopil prečo bolo naviazané na ochotu hráča vyspať sa :)

- goblin "hrabe" jednak v súbojoch v rámci druhu, tak pri terorizovaní svojho okolia, často k nim zavýta nejaký ten lovec pokladov s kvalitnou výzbrojov... napokon tu sa fantázii medze nekladú. Problém je, že levelovali prakticky tak rýchlo ako hráč čo samozrejme nedáva zmysel.

- levelovanie zbraní, respektive to, že sa odrazu po zvýšení levelu začnú objavovať nové zbrane je takisto divná vec, ideálne by bolo aby bola 95% zbraní a brnenia dostupná odzačiatku, tie lepšie by však boli tak drahé, že hráč by ich mohol získať prakticky len pred koncom dejovej línie alebo po splnení väčšiny vedľajších úloh. A tú najlepšiu výzbroj by bolo možné získať iba v zložitých dungeonoch s najsilnejšími potvorami a pascami.

0/0
14.2.2011 21:24

CocacolaCompany

Re: Re: .

s třetím odstavcem naprosto souhlasím...

0/0
14.2.2011 21:32

Kvatan

Re: .

Levelovani ostatnich postav je blbost, zvlast ve vyzbroji, jak nejaky bandita muze mit uplne luxusni brneni?? Proc by kradl, kdyz ma takove cennosti u sebe ;-D

Hrdina leveluje protoze je proste zvlastni postava, je to hrdina obdareny talentem , tak mu to jde snadno. A takticky to uplne nici hru, proste Oblivion bez modu byl o nicem. Levelovani ma smysl jen nejak okrajove, pusobit jako nejaky limit, proste aby hodne slabe postavy meli sanci, ikdyz malou uspet u tezkeho ukolu a naopak, aby pro hodne vymakane postavy to bylo tezky...

0/0
14.2.2011 21:29

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: .

R^

0/0
14.2.2011 21:36

mechwarrior

Re: Re: .

- pokiaľ leveluje hráč nie je dôvod aby nemohli levelovať aj iné, predovšetkým ľudské postavy ale rovnako aj príšeri s určitou vyššou inteligenciou ako goblini alebo deadry - čiže postavy ktoré sú schopné naberať skúsenosti a učiť sa. Žiaľ pretavenie tejto teórie do hry zatiaľ vždy skončilo takpovediac fiaskom - niekde menším niekde väčším (oblivion), to však nie je dôvod nepokúsiť sa o to znovu ale tentokrát poriadne a s citom, tak aby levelovali konkrétne postavy a konkrétnym tempom nezávysle na hráčovi a v hlavne v rozumnej miere.

0/0
14.2.2011 21:45

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: .

porad placas ten nesmysl o inteligenci, safra konecne si uvedom, ze valecnik muze byt blby jak tago a bude levelovat, hral jsi vubec nekdy nejakou RPG hru?

0/0
14.2.2011 22:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.