Diskuze

TES V: Skyrim přinese propracovaný bojový režim a epický příběh

Studio Bethesda se po vydání velmi úspěšného Oblivionu na dlouhou chvíli odmlčelo, aby nyní představilo velké množství detailů o chystaném pokračování. Můžeme se těšit na nové prostředí, předělaný bojový model a výpravný příběh.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

h0n24

4. 5. 2011 15:40
prewiev

Zdravím! Sesumíroval jsem všechny známé a neznámé informace o Skyrimu do jednoho článku.

http://blog.sablatura.info/hry/the-elder-scrolls-v-skyrim/

0 0
možnosti

Eles

23. 2. 2011 14:49
Levelování

Tu diskuzi jsem celou nedočet - nechápu jak se někdo může zastávat level scalingu. Největší zvěrstvo RPG her. Proč jsou Diablo2, BG2 nebo Morrowind považovány za nejlepší RPG všech dob, i když je každá úplně jiná? Žijí tam herní obyvatelé svým životem, chodí spát, jíst, nakupovat? Ne, stojej přibitý na místě. Je tam propracovaný soubojový systém? Ne, jenom se kliká a na základě atributů postav, jejich skillů, efektů a zbraní se to přepočítává na zranění. A tak dále. Co ty hráče přibilo k obrazovkám jsou zkušenosti, vývoj postavy a hlavně nelevelovací systém okolí. Diablo je lineární, tam s tim nebyl problém, ale v obou dalších pramenila ta zábava z toho, že plnim úkoly, rozděluju body, stávám se mocnějším a goblina, se kterým jsem se crcal na začátku minutu, zabiju jednou ranou/kouzlem. Běhat a bojovat se stále stejnou obtížností - to jsou akční hry, ne RPG. Chápu, že třeba Call of Duty je taky zábava, ale takhle RPG fungovat nemá. Prostě na levelu 2 se budu trápit zrezlou dýkou s krysou a budu zabit třemi ranami od nějakého orka. Ale na 15 lvl krysu zašlápnu a orka umlátim magickym mečem +12. Z toho přeci pramení ta zábava a pocit zadostiučinění. A je na autorech, aby to zařídili tak, že na začátku člověk naráží spíš na ty krysy a na konci na draky. Pokud dělají volnou hru jako série TES, tak ho aspoň mají navádět questy, ale dát mu možnost jít se někam na vlastní pěst přesvědčit, že na je zatím slabej, stejně jako na konci ukázat, že poté co zachránil svět se nebude trápit v sidequestu "ve spižírně vesnické babky řádí švábi".

0 0
možnosti

kajak v zakoně

20. 2. 2011 20:54
tak to je hustý..

podařilo se jim dostat Engela na titul..8-o

0 0
možnosti

zatelefonovat Iljovi Hurníkovi

17. 2. 2011 3:46
NERD

Teda pánové, ta debata tam dole o levelování krys a goblinů, to je síla ;-D

Já měl za to, že něco takovýho je možný leda tak v seriálu Big bang theory. 8-o

0 0
možnosti

IARK - Návnada nesprávné cenzury

17. 2. 2011 14:28
Re: NERD

Pokud si myslis, ze neco takoveho je jen v serialu BBT, tak je videt, ze jsi jeste asi nikdy nemel docineni s vysokoskolaky technickych oboru, ty veci co se resi tam se resili driv nez nejaky serial byl, proto je taky tak oblibeny, protoze ukazuje pomalu pravdu jak to mezi nima chodi, znam plno matfizaku, ktery uvazuji naprosto stejne, je to neco jako kdyby jsi rikal "je jsem nevedel, ze te bavi delat lekare, to jsi urcite okoukal od House" :-/

0 0
možnosti

heroforseason

16. 2. 2011 23:05
multiplayer

To mně teda v těchhle rpg chybí něco úplně jiného. Uvědomil jsem si to u fallouta:NV, ale platí to i pro oblivion a další hry. Multiplayer. Sebelepší ten svět může být, ale člověk co někdy zkusil mmorpg, toho prostě hrání jen proti npc tak nebaví. Kdyby tam byla klasická single herní linie, okořeněná v některým mapách o například boje s lidmi ovládanýma levelujícíma potvorama ve stylu LOTRO... Nebo kdyby se po dohrání hlavní linie otevřel multiplayer s dalšími mapami a možnostmi pro skupinové hraní a další rozvoj postav, případně by se po dohrání single linie celá mapa mohla přepnout do multiplayer módu s novými možnostmi (např. stát se upírem, zabrat si upíří doupě a lovit jiné hráče...). Nevěřím tomu že by to kromě provozu serverů (na které by se dalo vydělávat přes další mikrotransakce) stálo tak velké úsilí.

0 0
možnosti

Giga Pudding

16. 2. 2011 23:11
Re: multiplayer

A někteří lidé si radši hrajou příběh, než aby se úplně bezcílně motali mezi puberťáky, kteří neumí mluvit normálním jazykem a donekonečna tam rubali respawnující se příšerky, protože mmo vyžadující jinou činnost se nechytají :).

To je přesně to co jakékoli normální rpg hře naštěstí chybí :).

0 0
možnosti

OskarPokorny

16. 2. 2011 11:14
s-c

Ten level-scaling je prokletí RPG her - jako když se Vám stane jako mě v oblivionu, že na vysokém levelu jsem si dodělával questy a tak jsem měl nějaký triviální q. že mam chytit zloděje dobytka a když jsem přišel do tý jeskyně tak mě tam čekali dva namakaný pakai v Deadric armoru - prostě reálnost toho, že nějaký zloději dobytka budou mít nejlepší běžné brnění ve hře je fakt padlá na hlavu. Celé je to jen tím, že autoři jsou lidí trochu nad prostředím přemýšlet a pohrát si z rozdělením zón podle obtížnosti. Pamatujete MM6? tam jste ze začátku měli problém třeba s kostlivcem a pak jste je zabíjeli po desítkách - ale člověk měl pocit úžasný pocit toho jak se postava zlepšuje (a když na nějaké území neměl tak tam prostě nelez) tady je to furt stejné takže tam ty RPG prvky ani nemají cenu.

0 0
možnosti

nasson

17. 2. 2011 8:48
Re: s-c

Lvl-scaling neni prokleti RPG her, ale jen Oblivionu. Napr. u takoveho Sacred 2 nema na hru zadny negativni vliv, spise naopak (i kdyz rekneme si uprimne, ze by se asi Sacred obesel i bez lvl-scaling). Dobre udelany lvl-scaling muze byt skvely pro vyvazenost hry a moznost vracet se i ke starsim lokacim. Ono by to stejne melo byt tak, ze postava na 1. lvl, sejme goblina na 1. lvl jen tak tak a oslehaneho paladina nesejme vubec. A na 50. lvl sejme goblina na 50. lvl bez problemu a s tim paladinem si bude muset hrat. Ale zaroven ten goblin muze byt aspon trosku vyzvou i na 50. lvl. Co z toho mam, ze se vratim a zacnu tam vyvrazdovat goblini vesnice, kostlivce sejmu na jednu ranu, apod.? Pomoci dobre rozlozenych schopnosti bych proste mel silit a troufat si na tezsi a tezsi potvory, ale zaroven i ty co jsem daval od zacatku muzou byt porad zajimave a ne plev, ktery se mi sam rozpleskne na stitu jako moucha na skle. Jenze to chce trosku myslet a urcite neni pripustne v lokacich podle lvl postavy vymenovat typ potvor. To je fakt na hlavu postavene, zvlaste u tohoto typu her.

0 0
možnosti

bblack

15. 2. 2011 16:41
dialogy

v oblivionu mi nejvic chybeli poradny dialogy....kdyz jsem mel ziskat predmet, tak mi chybeli moznosti - odevzdat za odmenu, odevzdat bez odmeny, nechat si a rict ze jsem nenasel, nechat si a vysmat se dotycnemu do obliceje ze ma smulu...atd...ci dialogy navic napr. pri vysokem Intelligence skillu apod.

Jinak hlavni quest nebyl nic moc, nejvic me bavil Dark Brotherhood quest-line

taky jsem nasel, ze ve Skyrimu budou nejake questy k dispozici jen pri urcite urovni skillu a tak...nebo podle jednani hrace v jinych questech...

nicmene nejvic se tesim na generovane questy, pokud budou dobre zvladnuty....

0 0
možnosti

666.hell

15. 2. 2011 13:05
Hudba?

Nevite nekdo prosim, kdo stoji za hudbou v tom traileru? Popripade jaka skupinu to je?Moc dekuju!

0 0
možnosti

mechwarrior

15. 2. 2011 13:51
Re: Hudba?

 podľa Oblivionu predpokladám, že to bude znovu Jeremy Soul ...

0 0
možnosti

nebulon

14. 2. 2011 22:45
level-scaling

Podtrzeno secteno, level-scaling ubira Oblivionu opravdu mnoho. A nikdo to neokeca tim, ze proste okolni postavy leveluji take...Kolik toho takova krysa muze nalevelovat? Nebo goblin? Ok kdyz uz leveluje, proc je neustale na zhruba stejne urovni jako ja? Chodi snad goblini take na ruzne questy?? Je to nesmysl..Stejne jako je nesmysl, ze na ze vsech vypadaji predmety odpovidajici me urovni a stejne jsou i v obchode...Je to berlicka pro vyvojare, protoze nemusi resit ekonomicky system a vyvazenost hry...Proste vse se vyvyji v zavislosti na vasi aaktualni urovni a tim to konci. Je to skoda, protoze nikdy nenarazite na silnejsiho nepritele, ze ktereho vypadne lepsi predmet, apod...

0 0
možnosti

IARK - BAN za králíčka.

14. 2. 2011 22:52
Re: level-scaling

Presne, v morrowindu to bylo nastavene lepe, pamatuju si dodneska 2 mista, kdyz plnis hlavni ukol a mas do prvni vesnice v pustine prinest luk, tak v jeskyni jsem zahledl neco zajimaveho a blistiveho na vzdalenem miste nad propasti, tak jsem se tam vratil, preskocil a sebral si sklenene kalhoty a to dalsi, kdyz jsem se sel vylecit z nemoci a sel jsem z mesta nejblize, tak jsem nahodou zabloudil do jeskyne, kde jsem nasel jeden z nejlepsich mecu ve hre. Stve me, ze v oblivionu jsem nebyl takovymto pocitum pomalu vystaven. A to same s priserama, kdyz na 2levelu likviduju dreamory po tuctech, tak se mi jako obavani bojovnici nejak nepredstavily, zato v morrowindu, pri ceste do pustiny odhaleni sidla prastarych upiru? Neni nad kvalitni akci "mame rychle nohy" No a nejvetsi extrem je dosazeni 20 lvl - sklenene a daedricke zbrane i brneni po tuctech? Proc ne, aby jste ho nemuseli hledat v jeskyni, banditi vam ho prinesou az domu R^

0 0
možnosti

Kvatan

14. 2. 2011 21:02
Coze?

Si nemuzu pohrat s vyberem vlastnosti a schopnosti na zacatku, vzdyt to je jedna z veci, ktera me bavi nejvic Rv  na tom "ztratim" klidne 20 hodin casu, nez vyzkousim par typu postav a jak se s tim hraje a jestli mi to sedi Rv

0 0
možnosti

Lupulin

15. 2. 2011 8:28
Re: Coze?

jj, tohle mě taky příjde jako blbost.....mítot toho aby udělali několik rozdílných ras, každou trošku unikátní tak nám dají do rukou robota pokaždé v jiné textuře......nemyslím si že Nord, ošlehaný větrem a Argoniec, ošlehaný liánou a bažinou jsou natolik stejné psotavy aby začínali se stejnýma vlastnostma a nevybudovali si například větší ochranu proti ledu nebo lepší atletiku-což býl důvod proč sem hrál za argoniany...byli rychlí.......a jak říkáš takhle docela sebrali jednu z nejelpších částí u RPG, výběr hrdiny.......kde jsou ty dny kdy sem si nahazoval partu do Wizardry 7 a klidně sem u toho strávil celý den...

0 0
možnosti