Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak vypadá Crysis 2 na PC - gameplay + screeny

PC verzi Sci-fi akce Crysis 2 se pirátům podařilo dostat na torrenty. Sice jde podle Electronic Arts o nehotovou verzi s osekanou grafikou, ale podařilo. Nemá cenu to vůbec komentovat, podívejte se radši na video a screenshoty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

.,palič.

Imho

se závislost prodejů na tom, zda hra takhle uteče moc přeceňuje. Každý kdo si to stáhne, by si to v případě "nestažitelnosti" rozhodně nekoupil. A hlavně, když je ta hra dobrá, stejně si ji koupí hodně lidí. Takový Half life 2 jim taky utek a stejně ta pak měla rekordní prodeje.  Protože to zkrátka byla dobrá hra. To že se to objevilo na Torrentech je stejně až důsledek. Základ je v tom, že to někdo musel z firmy vynést a publikovat. Buď úmyslně jako promo nebo maji zkrátka v týmu krysu.

0/0
14.2.2011 10:06

m.f.uWe

Re: Imho

R^

0/0
14.2.2011 14:04

TT777

Re: Imho

R^

0/0
15.2.2011 9:49

Monolith777

Legal/Ilegal

Je to jednoduchý, nemáš na to, nekupuj si to, tak je to je vším, nic méně: jestliže má člověk širší pole zájmů a třeba ještě studuje (ve věku 15 - 23/26 let) a zajímá se např.: třeba o modely vlaků, aut..., o vysavače, koberce, military....., atd. tak je potom jasné, že by to ekonomicky nezvládl a ty hry si prostě nelegálně stáhne z internetu a ušetří 500 -1500,-, tu "hnotnou" věc asi logicky ne..., jestliže jsou pak tací, kteří upřednostní PC a vše okolo, je jasné, že jejich "kapesné", nebo příjem z brigád bude záplatovat výdaje za originální hry, jiné programy...., ilegalita je dnes všude a ve všem, hromadné potírání a zátahy moc nefungují a pak jsou jen určité diference v různých zemích světa dle zákonů a nařízení...

0/0
13.2.2011 19:46

Nergal1

Re: Legal/Ilegal

Přesně tak.Já jsem kupoval originálky na PS2 přes 8 let a teď,když jsem přesedlal na PC,tak už nechci zbytečně utrácet za hry.Těch her je plno a když je tu možnost stažení,tak proč ne,aspoň zbydou peníze na něco užitečnějšího....Pořád ale jsou hry,za který má cenu utratit peníze,protože jsou kvalitní a stojej za to je podpořit. např. Mass Effect, Crysis, Borderlands apod. Přece jenom nic nemá na to,když vám domu přijde hra a vy si nejdřív prohlížíte obal a potom při instalaci pročítáte přiložený booklet :-))

0/0
13.2.2011 20:21

Monolith777

Re: Re: Legal/Ilegal

Hlavně je zde takový ten explicidní názor recenzenta, kdy z 9/10 případů honotěj hry po prvním zahrání, nebo pár misích a člověk, který z toho usoudí, že je to OK, koupí za 1000,- např. a pak jako já po dohrání Two wolrds 2 zjistí, že se jedná o hru s výborným potenciálem, který je nevyužitý... pak po dohrání lituje, že za to utratil takové peníze..., nejlepší je to u pokračování, když mám první díl např. SOF, tak si logicky "alespoň do sbírky" dokoupim zbylé díly, nebo i ty co vyjdou (jestli ještě nějaký vůbec bude)ale samozřejmě pokud to nebudu uplná katastrofa....

0/0
13.2.2011 20:37

HonyaDj

Re: Re: Legal/Ilegal

Možnost stažení je, ale pořád kradeš. Je to jen o tom, jak je člověk vychovaný a jak chápe pojem "soukromé vlastnictví" a "duševní vlastnictví". Je to o tom, jak složité je něco ukrást. Stáhnout film nebo hru těžké není, ukrást mobil těžké je, ale i to někteří dělají. Není v tom jinak žádný rozdíl. Pokud si člověk myslí, že co lze jednoduše ukrást, je automaticky zadarmo, pak je to pořád zloděj a je jedno, jestli za to bude trestaný nebo ne. Prostě krade cizí práci, ať už film nebo nábytek. Že je něco volně přístupné, neznamená, že je to zadarmo.

Je to o tom, jestli člověk podpoří vývojáře tím, že koupí jejich produkt a zaplatí tak jejich práci a oni za to vyrobí novou hru. A dobré vs. špatné hry - za ty dobré se vyplatí zaplatit nějaké peníze a podpořit vývojáře, ty špatné nestojí za to kupovat, protože je hlavně vůbec nestojí za to hrát.

0/0
13.2.2011 20:41

Monolith777

Re: Re: Re: Legal/Ilegal

Samozřejmě souhlasim, ale je tu i hledisko krádeže a krádeže kradeného, protože spoustě lidí, kteří toto dělají, že si stahují Warez atd. to vlastně ani tak nepřipadá, je to stejná definice problému ale třeba ten mobil by si už danná osoba vzít někomu nedovolila, další hledisko je charakter osoby, někdo je prostě vychovaný tak, že tyto morální zásady neprolomí ani u takových věcí, zkrátka krádež auta a Pc hry z netu mu přijde jako jedno a to samé. Vždy je prostě problém ta cena, když budou všechny nové hry pod 700,- tak se to tvůrcům nevyplatí a nepokryjí náklady na výrobu a budou mít nulový HV.....

PS:Jenže jestli to půjde tímhle tempem, tak za několik desítek let budou lidi platit za vydýchaný vzduch venku ve městě a doma ho pak budou mít za poloviční

cenu a budou zkoumat různé způsoby jak to obejít a obědnat si litry přes internet na Warezu (extrém: zřejmě,deb*lní nápad ):-/

0/0
13.2.2011 21:01

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: Legal/Ilegal

Stačí počkat půl roku až rok, hry se dají sehnat v akcích za ceny kolem 250 Kč, ušetří se i při obměně hardwaru. Stejně jako by se měli umírnit vývojáři, necpat tolik prachů do marketingu a kolikrát nesmyslnejch globálních kampaní, a nemuseli by se strachovat, jestli rozlousknou několik milionů prodanejch kopíí. Krádež auta nebo hry, z morálního hlediska je to jedno a to samý. Právní nechme stranou (už vidím konkrétní "google-právoznalce", co mě půjdou kamenovat, že se jedná o naprosto 2 rozdílný věci). Tohle jsem Cryteku nepřál. Pirát by stejně upirátil, ať už to vyjde kdy chce. Teď je jen otázka, jestli vzniklá situace nenahlodá i poctivce.

To s tím mobilem - docela věřim, že by si to dost lidí i dovolilo. Pokud by se cejtili stejně v bezpečí jako při stahování z hostingovejch serverů, čili nikdo nic nezjistí a nikdo mi nic neudělá. Čest poctivcům, co pochopitelně jsou. Nedávno se mi vrátila peněženka i s prachama, takže díky za ně.

0/0
14.2.2011 1:02

Slayerer

Re: Re: Re: Legal/Ilegal

Ale no tak, zamysli se, tohle je stále dokola přetřásaný omyl, krádež mobilu neni to samé jako krádež/stáhnutí např. hry. Zamysli se prosím, když ukradneš mobil, někde chybí, něco někde zmizelo a ono to chybí, není to, musí se znou vyrobit a nahradit, když stáhneš hru, nikde nic nezmizí, hra se může mrknutím oka libovolně množit bez nákladů, je to to samé jako by si lusknutím prstu podle něčího mobilu vykouzlil jiný pro sebe a odešel.

Neřešim otázku morální, jak moc je co špatné, porušení patentů apod., řeším jen čistě pojem krádež, i naše zákony na obě krádeže pohlížejí jinak.

0/0
14.2.2011 16:42

ArboriusCZ

Demo

Jak bude možnost, stáhnu, zahraju pár misí a odinstaluju. Až zlevní origo pod 20e tak hned kupuju. Crysis bylo super a dvojka si zaslouží koupit, protože vypadá skvěle :) Ale kupovat hry za 40-6Oe .. na to prostě nemám :)

0/0
13.2.2011 18:24

Regis

Re: Demo

Nebudu si kazit náladu. Až vyjde půjdu ke kamarádovi okouknout jak to vypadá, obávám se, že si chvíli zanadávám za prznění původní Crysis a půjdu zpátky. Pokud si hru koupím, (míněno že mě natolik zaujme, ne že bych pirátil) tak to budu mooooc v šoku... motiv je příliš zprzněnej, o ufonech ani nemluvě. Nejtrapnější moment. Jeden z ufonů skočí k hlavnímu borci... s nějakou vrtačkou aby ho zabil... zzzzzzzzzzzz udiveně podívá na vrtačku nebo bodec co já vím... jakože jak tože to ten nanosuit neprovrtalo.. fakt super ... na blití... bože bože, když si vybavím útoky těch modrých matrixáckých chobotnic nebo obřích pavoukoidních stvůr... ted tady skáčou tihle hopsalové. Mimochodem, to hopsání je v modě. Maj to v Killzone3, ted Crysis a budou to mít i v Resistanci 3 heh

0/0
13.2.2011 19:32

ArboriusCZ

Re: Re: Demo

U her jako Crysis nebo CoD musíš kašlat na příběh a vychutnávat si tu akci :) Protože jakmile se začneš starat o příběh, hra jde do kytek :))

0/0
13.2.2011 19:38

Khalashnikovf

Re: Re: Re: Demo

Plácáš, pže právě např. u Crysis je příběh hooodně dobrej.

0/0
13.2.2011 19:42

Cubky

Re: Re: Re: Re: Demo

Tak to je ten hodne dobry pribeh asi nejaka vedlejsi mise. :-/

0/0
13.2.2011 19:44

ArboriusCZ

Re: Re: Re: Re: Demo

Tak každýmu se líbí něco jinýho :)

0/0
13.2.2011 20:02

zaq

Re: Re: Re: Re: Demo

tak to bude nejspis tvymi nizkymi naroky ... coz ber jako vyhodu

0/0
13.2.2011 20:03

Khalashnikovf

Re: Re: Re: Re: Re: Demo

Já to beru v rámci FPS žánru.

Ukaž mi FPS, která má nějak inteligentní příběh, kterj má aspoň něco do sebe.

Crysis má v sobě alespoň prvky války mezi dvouma stranama a do toho překvapující invaze z úplně jiný strany, u který se v tu chvíli povrch promění v ledovou pláň a vynoří se od tamtud obří množství emzáků.

To mě přijde na poměry FPS žánru velice dobrý příběh oproti takové atomovce jakožto vrcholu v CoD.

0/0
13.2.2011 20:52

Nergal1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo

Jeden příklad za všechny.. Half Life!! :-) tuhle hru zatim ani Crysis nepřekonal ( no možná jen v grafice)

0/0
13.2.2011 20:56

Khalashnikovf

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo

Osobně ani nepovažuju HL hry za FPSka ... spíš mi to přijde jako takovej interaktivní epickej příběh.

A hlavně, cokoli ve srovnání s HL je propadák.

0/0
13.2.2011 21:08

Nergal1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo

No přímo ne propadák,ale zatim žádná hra nedokázala navodit tak jedinečnou atmosféru a hlavně hratelnost, kdy jednu úroveň jedeš na vznášedle nebo nečem tomu podobným, a hned v další úrovni procházíš hororovou částí města,plný krve a zmutovanejch lidí :D Zatím nejblíž k sesazení HL z pomyslného trůnu byl Bioshock,ale HL už je pro všechny pařany taková srdcovka,která aspoň u mě bude vždy na prvním místě :-)

0/0
13.2.2011 21:15

Khalashnikovf

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo

Mno vidíš, Bioshock je definitivně další FPS, kde příběh hraje Prim.

A jinak jak tady popisuješ tydle scerický přebrody.

Tak Crysis se v tomdle taky dostal velice daleko.

Scéna tankové bitvy na velikých polích zakončená vlezem do hory, kde se děj náhle změní na tvrdej survival bez munice a hlavně bez gravitace (což je podle mě obří plus tý hry). A na to výtečná scéna s jakýmsi dopravním kanálem, kde je AudioVizuální stránka hry na vrcholu. A hned po tom přebrod scenerie, po vyfouknutí vejfukem, na zmrzlej svět, kde ani duše živá bejt nemůže (vše realtime předěláno texturicky v mžiku sekundy). A v zimě tvrdej boj o přežití, protože taktika alienů je jiná než vojáků. Crysis je v tomhle hodně na úrovni dle mě.

0/0
13.2.2011 21:25

Nergal1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo

Jo v tomhle byl a je Crysis vynikající,ale furt je to jenom dobré zpracování ale ten samotnej příběh už je takovej jen lepší průměr.Mě třeba strašně vadilo,že jsem vlastně dopředu věděl,co mě čeká např. ta kosmická loď a přerod v zimu, protože já blbec jsem si samozřejmě přečetl recenzi,kde to "laskavej" recenzent vše vytroubil.No ale to byla moje blbost. Věřim,že kdybych tohle dopředu nevěděl,daleko víc bych si to uži a tím to víc vynášel do nebes :-D No je to věc názoru,ale od tý doby už zásadně nečtu recenze :-) Třeba v takové Mafii 2 na mě díky tomu čekalo překvapení v podobě věznice a zklamání v podobě konce :-D

0/0
13.2.2011 21:33

Khalashnikovf

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo

Na Crysis sem tehdy nic nečetl a podle toho si to taky náramně užil :)

a vůbec ... rezence nečtu jinde než v Lword časopisu, kde recenzenti nemaj ve zvyku troubit děj mno :)

Mafia 2 nebyla špatná a odměnil sem pana Vávru 20 Eurama za komplet i s DLC ;)

0/0
13.2.2011 21:48

Cortez

Tot otazka

Porad se tady mluvi o tom ze "pirati ukradli". Houby. V pripade tady te bety o nejakem kradeni nemuz byt ani rec.A kdo vi jak to treba bylo. Mohli to klidne vypustit schvalne,aby kolem toho udelali zase rozruch. A pokud to nevypustili schvalne tak si to meli lepe hlidat. Je/bylo hodne jinych her ktere jsou dobre "schovane" do doby nez se objevi na pultech... pak uz to je samozrejme zase jina pisnicka.  Ale nicmene jestli nekdo, nebo treba i sam Cerli, mrmlaji kvuli tady teto BETE nebo se budou snazit nekoho obvinovat, at si prvni udelaji poradek na svem prahu a pak at hledaji vinu jinde!!!

0/0
13.2.2011 17:42

zaq

Re: Tot otazka

na jednu stranu nebylo by to poprve co vyvojari nechali uniknout hru v ramci propagace ... na druhou stranu dojmy z hrani teto bety jsou hodne spatne a Crytek pak musi protlacit ze je to jen beta a finalni hra bude 100x lepsi a vsechny ty veci co se vam nelibi se opravujou .. dost dvousecna zbran

0/0
13.2.2011 19:41

HonyaDj

Re: Re: Tot otazka

Mno, podle všeho je to lednový build a je tam strašně moc nedostatků. Jsem zvědavý, jak to všechno za dva měsíce stíhají opravit...

0/0
13.2.2011 20:46

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Jinak podle diskuze doufám, že únik té

bety pomůže udělat z Crysis 2 skutečně dobrou hru a ne zkonzolovatělý (zjednodušený) Crysis.

0/0
13.2.2011 16:40

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

No tak si to stáhnu...

NIcméně předobjednávku limitované edice rušit nebudu, beru to jako kvalitní demo:-)

0/0
13.2.2011 16:33

Jim_eNokar

Re: No tak si to stáhnu...

Chlape ... RESPECT ... Kéž by byla většina takovejch kteří hlavně AAA tituly podporují nákupem originálky a podporují tak výrobce. :-)

0/0
13.2.2011 17:36

Xenty

Re: Re: No tak si to stáhnu...

Ja bych mel jiny prani. Kez by vychazeli ty zminovany AAA tituly tak, aby mi poskytli vic nez 10 hodin gameplaye prevzatyho z konzole.

0/0
14.2.2011 17:16

Jim_eNokar

Re: Re: Re: No tak si to stáhnu...

Pokud bereš jen FPS, tak to je jasný, ale třeba takový Mass effect 1 a 2 ... Moje herní doba ME1-cca 40 hodin. ME2-cca 47 hodin(s DLC). Ale něco na tom určitě je. Ta herní doba je u většiny ostatních, neHardCorových, games dost krátká.

0/0
15.2.2011 21:48

Monolith777

......

Jakožto člověk zajímající se o střelné zbraně, vidim, že ani v tak ambicioznim projektu vysazeného na realistickou grafiku a efekty crysis 2 nedokázal vypilovat efekt záblesku od ústí hlavně, jinak na druhou stranu vyhazování prázdných nábojnic z toho glocka na videu je dost dobré, už i odrážení od překážek....

Jinak ale myslim, že to bude dobré, sice bylo opravdu velké hype okolo hry ale zas tak tuctové to nebude, avšak je tu ještě největší překážka - HW nároky, neřikám, že to musim mít na max, abych to hrál, ale s GTX 460 1Gb DDR 5 asi nemám moc nárok....

0/0
13.2.2011 15:33

Nergal1

Re: ......

No hlavně to video běží na DX 9 s GTX 480 a má něco kolem 30 - 35 FPS? Snad to hoši stihnou ne jenom doupravit,ale i dooptimalizovat :-) BTW: Je to od toho kripla,co to dostal na povrch pěkná sprosťárna.Měly by ho zavřít,svázat a upéct !!!

0/0
13.2.2011 16:16

Monolith777

Re: Re: ......

hlavně nejlepší je to, když to testnou v nějaké nenáročné lokaci: Jako já tenkrát, mám hru(Risen ještě na starším PC), paráda, běží na max v pohodě a pak ke konci, nebo v klášteře a příst. městě se to sekalo celkem dost. Nebo jako Gothic 4 se měl na max a pak když jsem stál pod vodopádem, tak jsem měl dojem, že fotim....

0/0
13.2.2011 16:27

Xenty

Re: Re: ......

Ja jen furt premyslim o tom, jestli je to vazne takova nahoda...

0/0
14.2.2011 17:18

Nergal1

Re: Re: Re: ......

No náhoda. Tohle se dějě pořád,jenom u Crysis 2 to jde víc vidět a víc se o tom mluví...

0/0
14.2.2011 20:18

DarthPS3

Caute cardovia

;-D

0/0
13.2.2011 15:31

Nokiagay

Re: Caute cardovia

Nazdar maďárku, už paříš K3? :P

0/0
13.2.2011 17:49

Arenoth

Gameplay

Tak z tohohle gameplay to vypadá na velmi tuctovou střílečku. Souhlasím s názory ohledně nehorázného HYPE který Crysis 2 provází.

0/0
13.2.2011 15:00

mechwarrior

Re: Gameplay

kiež by takto vyzerala tuctová střílečka ;-) trošku súdnosti prosím...

0/0
13.2.2011 18:17

goofysk

.

No vypadá to krásně o tom žádná i zvuky jsou fajn, ale tím to beztak zase skončí. Od FarCry 1 mě ani jedna hra od Cryteku nestála za "znovuzahrání". Hold grafika není všechno.

0/0
13.2.2011 13:45

Khalashnikovf

Postřehy

Vzhledem k tomu, že teď Crysis hraju (Delta) ... jsem poměrně zmaten několika věcmi.

- To v Crysis taky dycky všichni nepřátele svítili červenou,žlutou aurou aby byli nepřehlédnutelný? Na deltu teda ne...

- Proč už postava nesbírá ze země předměty rukou jako dříve, ale je to ve stylu CoD prostě se to ňák samo sebralo :-/

- NanoSuit vydrží nehorentně moc oproti prvnímu dílu, asi aby si nehospární lidé více užili těch "triků"

- A hlavně ... ten podělanej Bloody screen...

0/0
13.2.2011 13:12

Regis

Re: Postřehy

Mě iritují ty noví mimoni... prostě tradice.. proč nechat něco unikátního jako byli v první Crysis, když je můžeme polidštit... zlatá Crysis R^

0/0
13.2.2011 13:26

Khalashnikovf

Re: Re: Postřehy

Právě ti "mimoni" z prvního dílu bylo to co pro tu hru bylo charakteristický

Teď už to jsou jenom debílkové na nohách a mají opět pouhou humanoidní strukturu, aby náhodou americkému zbožnému hráčovi nepřišlo, že by bůh mohl vymyslet něco takového.

0/0
13.2.2011 15:05

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Re: Postřehy

Chobotničky z Matrixu;-D Měl jsem je rád. Nechápu to prosazení humanoidů najednou, čekal bych spíš proměnu planety a prostředí a ne alienů:-)

0/0
13.2.2011 16:37

rostan007

Re: Postřehy

- Ano, na nižší obtížnosti byli označení nepřátelé i granáty.

- Bůh ví, taky jsem to měl rád

- Souhlas, v jedničce člověk popoběhl a Cloak byl v prd*li

- Pchm :'-(

0/0
13.2.2011 13:41

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Re: Postřehy

-V Crysis Warhead také sbírala sama, kromě Delta obtížnosti.

0/0
13.2.2011 16:38

zaq

Re: Postřehy

nechci rozpoutavat nejaky flame ... ale at si vyvojari tvrdi co chteji o primarnosti PC platformy .. Crysis 2 je ciste zkonzolovana vec .. zjednodusene na maximalni moznou miru .. po zapnuti jakehosi specialniho pohledu se rozsviti ikonky s textem popisujicim kde muzete udelat obchvat, kudy se muzete proplizit aniz by vas nekdo videl, kudy se muzete vytahnout podrzenim vyskoku na vyvysene misto, kde mate naboje, kde mate granaty, kde lezi zbrane at uz po zabitych nebo predem naaranzovane a pod ... ku vsemu se zobrazuje napoveda s informaci jake tlacitko mate zmacknout (nestaci v ramci nejakeho tutorialu informovat ze podrzenim meele atacku odkopnete auto .. musi hra ze me delat debila a ukazovat mi to pokazde kdy se priblizim k cemukoliv s cim by se dalo pohnout?), oblek vydrzi neskutecne mnoho zasahu, s cloakem muzete behat tak 100 sekund, nastesti autoaim se da vypnout ale kdyz namirite na nepratele tak vam zcervena crosshair a kdyz ho zasahnete tak se krizkem zobrazi indikace zasahu, vsechny predmety, postavy sviti aby jste nahodou neprehledli ze nekdo se nekde schoval a nahodou se nemohlo stat ze do vas z neznameho mista vysype 4 zasobniky nez vas zabije  .. proste vsechno co PC hraci nemaji radi na konzolich nacpali i do PC verze a budou tvrdit ze PC verze ji uplne jina .. bullshit ...

0/0
13.2.2011 13:58

bonuSSweb

Re: Re: Postřehy

bullshit jsi akurát ty co kradeš hry na místo toho aby jsi si je poctivě koupil. Nicméně je to co jsi ukrad jen pracovní beta verze tak se to ve finální verzi MUŽE změnit. A tvoje drzost hodnotit rozpracovanou hru kterou jsi ukrad z netu nezná hranic!;-€

0/0
13.2.2011 14:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.