Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Test Drive Unlimited 2 je závodnickým rájem v obřím světě

Čekají vás dva ostrovy, kilometry silnic, obsáhlý multiplayer, spousta vozů a hromada věcí, které si můžete pořídit. Rozporuplný jízdní model však nelze přehlédnout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rime

--

zavodeni neni zadna vyzva, ono snad nejde prohrat, ma nekdo podobnej problem? jde nejak zvysit obtiznost pripadne zahustit provoz, kterej byl v TDU tak 2-3x vetsi?

0/0
18.2.2011 13:32

rime

Re: --

tak postupne se precejenom aspon sporadicky obtiznost zvysuje i kdyz bych ocenil mnohonasobne vetsi. lepsi auta jsou docela super, takze sem nakonec hru koupil za 750, mistni ceny a ceny na steamu nechapu, se steamem uplne asi skoncim, nebudu podporovat lichvare.

0/0
22.2.2011 10:48

Hagrid23

Re: Re: --

http://www.g2play.net/store/ 416 kč. Tu kupuju už hoodně dlouho. Můžu se zaručit. Okamžité dodání.

0/0
24.2.2011 15:28

Hagrid23

:)

Asi sem divnej, ale mě to baví :P K tomu realistické nerealistické. Pamatuju doby kdy hra měla pár pixelů a jak jsme se u toho dovedli zabavit celé hodiny. Navíc není hraní tak trošku útěk od reality? Takže si užívám hry na nejnižší lvl. Vyhrávám závody o několik sekund a nestresuji se.

0/0
18.2.2011 9:26

pan.klobouk

Re: :)

Spoustu lidi to bavi, jsem jeden z nich. Ma to svoje mouchy a mozna k nim patri (u nekterych aut) i divny jizdni model, ale ta hra neni simulator. Atari o ni tak nikdy nemluvili a hned pri spusteni je tam hlaska "auta jezdi jinak nez v realu".

Takze se bavim zdejsi diskusi, kde se vytahuji argumenty "nemusim mit Ferrari abych poznal, ze takhle Ferrari nejezdi". Dobrej for, vzdyt ta hra ma i Golfa, pro priklad, a Golfa muze mit v garazi kazdy. A ten herni taky jezdi asi trochu jinak, nez ten vas domaci, ne?

Zrovna tak lamentovani nad modelem poskozeni. Jednak nechapu, proc bych mel v TDU2 narazet do stromu a zkoumat jak se auto (ne)deformuje. Tohle se stane tak maximalne pri zavodu v terenu, kdyz mi to uklouzne nebo nedobrzdim. A i pak je jasne, ze se auticko jen odrazi a nekona se zadna harmonika ala Flatout nebo Burnout. A proc? No protoze oficialni licence. Ta primo zakazuje mit kdovijake destrukce, kdyz se ve hre prohaneji skutecne modely a znacky. Vazne to chce trochu premyslet, nez zacnu bezmyslenkovite kricet "jezdi to jako UFO, pritom slibovali simulator" a "auto se jen skrabne, i kdyz to napalim ve tristovce do zdi".

0/0
18.2.2011 13:01

Hagrid23

Re: Re: :)

no kdyby to mělo být realné tak po nárazu v 3 stovce do zdi, by to mělo hráči smazat účet a měl by jít od znova nebo mu to dán na několik měsíců ban, protože v reálu by ho to vyřadilo totálně :D

0/0
18.2.2011 18:29

Soroboru

tdu2

mam steam pc verzi a jsem spokojeny, je to dobra "mmo" zavodni hra ktera zabavi na dlouhe dny. nevim co tu pindate o jizdnim modelu, osobne mi neprijde o nic horsi nez u podobnych arkadovych zavodu ala dirt a podobne (snad od toho necekate simulaci ze ne). osobne se u teto hry bavim velice dobre.

0/0
17.2.2011 10:22

majki77

Re: tdu2

to máš těžko, ono totiž tady na diskusi (a obecně diskusích) se vyskytují jen a jen odborníci, na téhle mají doma v garáži ferari a tak do puntíku ví jak jezdí, jaký má přesně zvuk a běda, pokud se při nárazu auta do překážky nedeformují přesně deformační zóny shodné s originálem (což zajisté dotyční taky znají do detailů), nebo se odřenina laku objeví na jiném místě, než se ve skutečnosti to auto o něco otřelo :-D

0/0
17.2.2011 12:09

Eclipse_GSX

Re: Re: tdu2

Ty jsi taky dobrej vtipálek, stupidnější koment jsem dlouho nečetl. Člověk nemusí mít Ferrari v garáži aby věděl, že v 250 z auta nezbyde nic než hromada drahýho šrotu. Že považuješ za normální, aby V12 znělo jako maminčin mixér, to je taky smutný. Když už jsi teda takovej naivní hluchota, že ti to nepřijde divný, tak si otevři youtube a můžeš si to ověřit. Určitě najdeš záběry těch samejch aut v TDU2 a v reálu.

Jen abys věděl, jak to dopadá, když to napálí v SLS při 64 km/h do zdi, která (narozdíl od auta) nepovolí a veškerá energie jde do deformace. Ty pomačkanej plechu.

http://www.youtube.com/watch?v=RMNVVHI2ZNg

Od TDU nechtěl nikdo realitu (no někdo možná jo), ale aby to nebyla trapárna uzpůsobená věkový skupině 3-12, protože každýmu staršímu se udělá zle z ostrova plnýho cool trapáků. Ty kecy co furt maj, boha jeho, kdo takhle mluví? Ostrov plnej homo a metrosexuálů. Uff, to je ale ptákovina:-/

0/0
17.2.2011 13:50

Atomas

Re: Re: Re: tdu2

On model poškození s realitou nerozporuje, pouze podotýká, že je ve hře poškození takové jaké je a že mu nevadí. Každý ví, jaká je realita a neznám hru, která by se modelem poškození realitě přibližovala...

0/0
17.2.2011 13:55

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: tdu2

Co on říká je, pokud nemáš Ferrari, tak nesuď jak se ve hře zní, deformuje se a jak se chová. Což v případě extrémních odchylek TDU2 ve všech směrejch je zkrátka blbost. Asi nikdo nečekal, že náraz ve stovce a totálka, do cíle nedojedeš. Ale to, čemu v Edenu říkají "model poškození" je ubohost. Odflákli to, celou hru. Věnovali se totálním kravinám, jako je vytváření účesů, dabování těch stupidních dialogů (kulku do hlavy pro toho, kdo je psal), místo aby se zaměřili na to hlavní - auto a věci s ním spojený. Ty auta dobře vypadaj, dál se nedostlali. Zbytek je místy chabej, místy katastrofální.

0/0
17.2.2011 14:06

majki77

Re: Re: Re: Re: Re: tdu2

tak zrovna u chování auta a jeho jízdních vlastností, či jízdu s ním si myslím může opravdu posoudit pouze člověk, který v autě seděl a jel s ním :-) samozřejmě pokud se nejedná o nějaké extrémní úlety v chování vozu (což si myslím, že v tomto případě opravdu nejedná, ale např ve ferari jsem neseděl, takže těžko posoudit)

0/0
17.2.2011 14:19

majki77

Re: Re: Re: tdu2

tak samozřejmě jsem to uvedl tak trochu ad absurdum a nečekal jsem, že mě někdo bude chytat za slovíčka :-) Samozřejmě, že vím, že když s autem trefím zeď, že to rozbiju na kusy atd. (ale je fakt, že alespoň odlítávající plechy udělat mohli) Šlo mi spíše (jak jsem i napsal) o ty znalé odborníky v diskusích obecně. Já se totiž nestačím divit, kolik máme u nás, právníků, závodníků, pilotů, vojáků atd :-))) Kteří úplně přesně vědí, že to a to auto (letadlo, zbraň) se chová naprosto, ale naprosto nereálně :-)))

Každopádně s tou omáčkou kolem, co se týče těch metrosexuálů a podobně souhlasím :-D

0/0
17.2.2011 14:05

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: tdu2

Celou diskuzi jsem nečetl, reagoval jsem pouze na tvůj koment. Odborníků a odporníků se najde vždycky dost, souhlas, ale zrovna u TDU2 jsou věci tak často katastrofální, že nemusí host běžet googlovat zákony, videa a já nevím co, aby mohl dělat chytrýho. Tady je na první pohled bohužel vidět, že spousta věcí těžce nesedí. Dobrej jízdní model na papíře ještě snad nikdo nevytvořil. Pokud nemá auto na střeše kulomet nebo nesbírá power-upy, je nutný začít se základními fyzikálními zákony, a ty neporušit. Klidně v rámci rychlosti a zábavnosti posunout (snížit/zvýšit přilnavost), ale neporušit. To se TDU2 moc nedaří.

0/0
17.2.2011 14:17

Soroboru

Re: Re: Re: Re: Re: tdu2

muzes napsat priklad kdy se auto chova zcela spatne (a podobnou hru ve ktere se chova spravne) ? ja sem si totiz neceho zasadniho zatim skutecne nevsiml ... sou to proste arkadove zavodky ala dirt nebo grid, v momente kdy tento fakt clovek akceptuje se z toho stava skutecne docela zabavna hra :)

0/0
17.2.2011 15:40

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tdu2

Need for speed U1-MW, je dobře znát, pokud se jede zatáčka pod plynem, nebo bez něj. Auta jsou cítit, při zatažení ruční brzdy hezky jedou bokem. Pokud si auto před zatáčkou zhoupnete na druhou stranu, zatočí mnohem ostřeji. Auta nemění vztekle směr a počítají s nějakými (sice posunutými, ale stále existujícími) limity pneumatik, podvozku a odpružení.

Dirt 2, není skoro poznat, pokud se jede zatáčka pod plynem, nebo bez něj. Auta jsou modely sestaveý z kartónů, při zatáhnutí ruční brzdy udělaj krátkej křečovitej smyk. Pokud si auto před zatáčkou zhoupnete, je vám to k prdu. Auta mění směr vtekhle, přespříliš precizně (na asfaltu vyvolává šokovej efekt - "do háje, proč to tak ostře vystřelilo", na šotolině zbytečnou ztrátu trakce).

Zvlášť to s tím zhoupnutím do zatáčky se mi líbilo, že v NFS zpracovali. Je to jeden ze stylů, jak v Rally projet ostrou zatáčku. Taková arkáda jako NFS, rozhodně ne složitá nebo těžká a přitom člověk má pocit, že ač v nereálnejch rychlostech a velmi zběsile, ale přeci jen - řídí auto. V Dirtu se ten pocit nedostavil.

0/0
17.2.2011 16:41

Atomas

Re: Re: tdu2

Velmi přesně napsáno. A k těm kotrmelcům pouze dodávám, že si často diskutující neuvědomují, že takto ve hře bourají v rychlostech kolem 200 kmh a vyšší...

0/0
17.2.2011 13:50

kosac666

model

ehm.. prehodte si pohled na pohled z vozu a fyzyku budete chvalit... z venku se to ridit neda.. to je fakt.. je tam takovej ten mrtvej bod mozna pocit opozdeny reakce.. no neni to tak svizne jako nfs ktere vsechno odpusti.. a o tom to je, ze? ;)

do zatacek se musi vyjimecne brzdit, ze :)

0/0
16.2.2011 15:56

majki77

Re: model

mě se líbila jednička a dvojka mě taky nadchla.... hraju na klávesnici a připadne mi to řízení poměrně reálné (nepočítám do toho model poškození a ty salta když se převrhnu) Každopádně mám strašný problém s licencema druhého stupně, B je ještě v klidu, ale u A a C se mi ty auta příšerně přetáčejí a uvažuju, že si kvůli tomu snad pořídím volant, předpokládám totiž, že to bude tím, že klávesy mají jen dvě polohy a když prostě zmáčknu šipku dopředu, tak to má plný plyn.... Případně, poradíte někdo jak na to na klávesnici?

0/0
16.2.2011 19:11

Soroboru

Re: Re: model

cece tak na klavesnici bych to hrat nemohl ... osobne to hraju na joypadu a staci to ... hlavne jde o to, ze muzes plynule regulovat plyn a zataceni ... neni divu ze se ti ty silne kary pretaci kdyz mas porad plny plyn (klavesnice) bez moznosti rozjet se plynule.

0/0
17.2.2011 12:32

majki77

Re: Re: Re: model

no on je totiž problém v tom, že na výjezdu z některých zatáček se nestihnou kola srovnat a když šlápnu na plyn tak jsem v háji, při závodech je to celkem v pohodě, ale u časovek a testů, kde mi ty časy přijdou celkem na hraně to je problém.

0/0
17.2.2011 13:45

Soroboru

Re: Re: Re: Re: model

porid si gamepad ... takovy obyc logitech sezenes uz snad za 3 stovky a je to dost rozdil jak si na to zvyknes (taky sem driv hraval na klavesnici)

0/0
17.2.2011 13:52

majki77

Re: Re: Re: Re: Re: model

tak což o to, já mám volant v plánu (driving force pro), jen se dokopat k tomu, zajít do obchodu a koupit jej :-D

0/0
17.2.2011 14:35

Rusov

Vtip roku

Ta hra je tragedie.Grafika vypadava, nekdy se netoci kola a nekterejma stromama jde projet.Vsemu pak kraluje otresny jizdni model, ale muzu zajit s panacke do holice.Hral jsem X360 verzi a rikam, ze bych za to nedal ani 300 kc.

0/0
16.2.2011 14:43

KyleBroflovski

song

Písnička v tom videu mě neuvěřitelně štve, doufám, že není součástí soundtracku.

0/0
15.2.2011 21:55

Pruitt Igoe

Nějaký dost nereálný chování policejní helikoptéry a aut, ne?

8-o

0/0
15.2.2011 14:48

Survivor

TDU2

Pro piráty je to blbost. Pro ty co mají originálku je to pecka. Tak to bylo i v mém případě ;-)

0/0
15.2.2011 11:26

Atomas

Re: TDU2

Přesně tak, už jezdím na ostrově od data vydání a ještě jsem nenarazil na žádný bug. A jízdní model je také OK, na rozdíl od bety si nestěžuji, optimalizace je lepší, než u jedničky - 1680x1050 naprosto bez problému na plný detaily...(hraju to na PC)

0/0
15.2.2011 11:37

goofysk

Re: TDU2

No koupení hry z ní snad neudelá automaticky pecku ne? :-)

0/0
15.2.2011 12:15

Klokani-trus

Re: Re: TDU2

pecku zrovna ne, ale nezatáhne si tam bugy co jsou v přepsaném EXE souboru ;-)

0/0
15.2.2011 12:27

goofysk

Re: Re: Re: TDU2

Bugy určitě nejsou to co se lidem na této hře nezdá...

0/0
15.2.2011 12:35

Atomas

Re: Re: TDU2

Je možné, že pirátská verze bude třeba nedoladěná zabugovaná verze originálu... 

0/0
15.2.2011 12:28

bitkar

Re: Re: Re: TDU2

tomu snad neveris ? :DD tu hru vydali nedodelanou, stejne jako TDU1. proste obchodni tlak na vyvoj.

0/0
16.2.2011 10:15

Atomas

Re: Re: Re: Re: TDU2

Hraju PC verzi, jezdím docela často a ještě jsem nenarazil na žádný podstatný bug. A jízdní model mi přijde standardní. Já vím, jste tu všichni moc znalí a samozřejmě víte, jak se v reálu tyto vozy chovají, ale za sebe mohu říci, že jízdní model je naprosto standardní (na PC) a to jsem pamětník her už z dob Amigy a v reálu mám najeto taky dost km...

0/0
16.2.2011 15:11

rime

-*

je to opravdu mega arkada i na hardcore mod, strasne primitni ovladani i ve srovnani s TDU1, ale primy srovnani budu terpve delat.

0/0
15.2.2011 10:01

bitkar

Re: -*

hlavne tam totalne podelali force feedback a to brzdeni. Jinak by to bylo hodne podobny TDU1. Je to skoda no.

0/0
15.2.2011 10:41

rime

Re: Re: -*

brzdeni je skutecne katastrofa, ff samozrejme zadnej, ale v tom neni ten hlavni problem, muzu hrat starej Dirt1 bez FF a zazitek je super, tady nic.

0/0
15.2.2011 12:44

rime

Re: Re: Re: -*

tak uz jsem provedl primy srovnani s TDU1 a je to velmi podobny az na to ze TDU2 je proste jeste o neco snazsi, auto jde min do smyku, ovladani se "nehoupe" a taky se me zda ze zvuky vozidel jsou v TDU1  lepsi, aspon Ferrari zni mnohem prirozeneji, v TDU2 pripomina vysavac.

0/0
15.2.2011 22:32

bitkar

Re: Re: Re: Re: -*

tak zas ty zvuky mi prisli v obou dobry, to by nebyl problem ty hry. jinak mam ted doma taky nainstalovany obe tdu, ale jak to vidim, brzo tam nebude ani jedno.

0/0
16.2.2011 10:14

me_lobo

Čtvrtý odstavec

Odstavec s větou "Zarostlí, rozcuchaní a v otrhaném oblečení." jsem si musel přečíst asi třikrát. Stále nechápu smysl a souvislosti.

0/0
15.2.2011 8:49

666.hell

TDU

No nevim jak recenzantovi, ale me chovani vozu prijde v poradku, mozna by si stacilo vypnout pomoc pri rizeni. Chybi poskoseni vozu? Pravda nikdy auto nerozbijete na nejmensi casti, ale po narazu do stromu se kapota aspon malinko zmuchla a i naraznik vam bude na aute trosku vlat. Jiz to neni jako v prvnim dilu kde poskozeni nebylo vubec zadne. Co me spis neskutecne vytaci na druhem dilu je system zavodu. Je jich zatracene malo! Jiz nejsou jednotlive rozesety po mape, ale zdruzeny vzdy pod jeden "zavodni podnik" ktery obsahuje treba 8 ruznych samostatnych zavodu a vidite ho na mape at uz ste tam dojeli ci nikoli. Dalsi veci ktera me prudi, je nemoznost prodavat auta, jinak nez kdyz nemate dost penez na nove, nebo jiz nemate misto v garazi, tak vam pri jeho nakupu hra nabidne moznost nejake prodatRv A to nemluvim o nemoznosti zbavit se aut ktera vyhrajete v singlepalyer duelu;-€;-O

0/0
15.2.2011 8:15

Fojtus

Re: TDU

Já teda hrál na počítači (na klávesnici) a musím říct, že chování vozu a i fyzika je dost strašná (a ať pak někdo nadává, že NFS je jenom blbá arkáda; co je asi tohle?). Co se týče toho prodeje aut, hlavně těch vyhraných, tak to je naprostá tragédie. Nechápu jak se jim to mohlo stát - jestli jim opravdu nedošlo, že třeba něktří nebudou chtít mít v garáži růžový Mustang s polibky po celé karosérii, který nejen nejde prodat, ale ani přebarvit. Já osobně mám ještě výtky k té autoškole, často je o dost těžší než samotné závody. Tahle hra má plno pozitiv, ale kupodivu taky dost podstatných negativ.

0/0
15.2.2011 9:25

666.hell

Re: Re: TDU

Presne tak, viz ruzovej mustang. Tohle kdybych vedel dopredu tak ty duely nikdy neprijmu. Znovu ale rikam, jizdni model a chovani vozu mi neprijde tak strasne. Mam asistenci na "hardcore" a auto dela to co chci. Poznate rozdil mezi nahonem na predek, zadek, AWD. Kazde se chova jinak a kazde se ridi jinak, coz je super. Rozdil mezi 1000k na zadni naprave (Koenigsegg) a 1000k AWD (Bugatti) je co se tyce chovani vozu na silnici velmi znacny. Zavodni skoly to je tragedie. Nevim proc bych mel prochazet skolou kde se "naucim" ridit veterany kdyz uz muzu zavodit se supersportem. Pro ty co to jeste nehrali, licenci nepotrebujete k nakupu vozu ani pro volnou jizdu. To ze nektera auta nejedou na trave vic jak 80km/h snad ani nebudu komentovat. Ale nemoznosti prodeje vozu jako bylo v prnim dilu, to naprosto podelali.Rv;-€ Dale mi vadi nepritomnost znacky Lamborghini, nevim kde mam sehnat Gumpert Apollo a rozhodne ve hre nemam Veyron SuperSport;-€;-O 

0/0
15.2.2011 9:46

goofysk

.

"Pokud vám nebude vadit divoký jízdní model, má hodně co nabídnout."

Čili skvělá závodní hra, ve které se moc nedá závodit :D

0/0
15.2.2011 7:49

TT777

Re: .

R^ Pokud ma zavodni hra divny jizdni model tak mne nema co nabidnout!!

0/0
15.2.2011 9:46

bitkar

Re: .

asi tak no,... ale muzes se pokochat prostredim a autama treba :) to je tak vse. Proste to jen ukaze sen o skvelym zivote. Spis se to diky tomu fyzikalnimu modelu strhlo v takovou formu Sims. :))

0/0
15.2.2011 10:45

kazdy.anonym.je.velky.hrdina.lol

lol

hodně mizerná ukázka hry, co to hrálo proboha za nooba? celou dobu se honit s policií, tak o tomhle tdu2 rozhodně není, aspoň doufám....

0/0
15.2.2011 7:44

Ewil_

Re: lol

Neboj, neni. Pokud nenabouras 2x za sebou do policejniho auta, tak po tobe nikdy nepujdou, coz je imho dost skoda, protoze takhle je tam policie naprosto k nicemu.

0/0
15.2.2011 8:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.