Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Warhammer 40,000: Space Marine bude akčním sci-fi masakrem se silnou licencí

Frenetická akce přinese boj na blízko i střelbu ničivými zbraněmi v temném futuristickém světě známé deskové hry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Giga Pudding

ha :)

140 příspěvků plačících flufferů? :)

0/0
18.2.2011 19:56

Copa-k

Re: ha :)

jj :-)

0/0
20.2.2011 22:35

Astaroth

vypada to velkolepe

Ale ja bych chtel jako pan chaosu vyvrazdovat cela mesta, pluky gardy a kapituly mariny ;-DR^

A souhlasim s temi dole, ze W40 je priserne sablonovity a schematicky. Ale pak by to uz nebyl W40.

0/0
18.2.2011 13:34

Zayl

meh

Warhammer 40k: Attack of the fluff nazis!

Já mám pocit, že všichni co tu brečí jaká je to hloupost vživotě nehráli licencovanou hru. 

Relic dělá kvalitní hry. Pokud vám přijde že ne, masturbovat nad svojí sbírkou W40K věcí můžete opodál. Koneckonců nikdo vás to nenutí hrát.

0/0
18.2.2011 10:46

Cubky

Re: meh

"Relic dělá kvalitní hry."

Ja souhlasim, Relic opravdu dela kvalitni hry. Pouze nedela kvalitni W40k hry. ;-)

0/0
18.2.2011 15:14

Skjoldr

Re: Re: meh

A co je proboha na nich tak nekvalitního?

0/0
18.2.2011 15:42

Cubky

Re: Re: Re: meh

Rekl bych, ze to uz jsem tu rozepsal vcelku jasne ne? Tedy k Space Marine.

0/0
18.2.2011 15:46

Skjoldr

Re: Re: Re: Re: meh

Tak tedy navrhni jinačí řešení, jenž by bylo vhodné aplikovat na herní systém a zachoval se třeba při strategii systém vyrovnanosti.

0/0
18.2.2011 16:34

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: meh

Bohate by stacilo zvetsit v DoW II velikost squadu, jak na strane Astartes, tak na strane Eldaru, Nidu a Orku. Monotonnost misi se vylepsi jednoduse, vice pribehovych misi, mene tech ostatnich (idealne zadna). To bychom meli dva zakladni nedostatky. O zbytku se rozepisovat nebudu, jelikoz za 5 minut vyrazim na vlak. :)

0/0
18.2.2011 17:08

Cubky

...

Asi bych se mel ke hre take vyjadrit, jednim slovem: blbost. Relic opet ukazal, ze W40k hru proste delat neumi. Uprimne se divim, proc jim to stale jeste nedochazi.

Utvorit ctyrclennou jednotku ze clenu ruznych squadu je celkem drsny zasah do fluffu w40k sveta. Tuplem, kdyz soucasne rozdeleni kapituly (codex) sepsal prave primarch Ultramarines, Guilliman. :-/

0/0
16.2.2011 16:55

HempValley

Re: ...

pockejme si na pribeh (oduvodneni).. fluffrape je sice neprijemnej, ale co bys taky chtel? Jak by sis predstavoval 3rd person shooter ze sveta 40k? dalsi Space Hulk? stava se, ze marinaci musi celit v malem poctu obrovske presile, vzdyt i jednotlivy marinaci se stavaji "vladci/ochranci/zotrocovatele" celych planet (bo tomu tak aspon driv bylo).. casteji se stava ze cela jednotka zdechne a zustane jen par "pribehovych" postav, ktery chcou dokoncit ukol at to stoji co to stoji.. su zvedavej na Dark Millenium, to by melo byt fluff-kosher :D

0/0
16.2.2011 17:17

Cubky

Re: Re: ...

Neni problem udelat realnou jednotku, tedy bud assault, nebo tactical, nebo devastator. Ne vsechno dohromady. :-/

Ad 4 lidi vuci invazi orku, doporucim ti precist si neco o Armageddonu, konkretne to, kolik tam bylo orku, kolik tam bylo KAPITUL Astartes, kolik tam bylo Gardy, PDF a TITANU a v neposledni rade take jak TESNE to vitezstvi bylo, driv nez zacnes mluvit o tom, ze jeden maly pocet Astartes to dokaze dat.

Dark Millenium podle fluffu? Jasne. :-/ Uz jen to, ze bude moznost hrat za clena gardy a za clena Astartes a zaroven tyto dve postavy MUSI byt stejne silne, aby se zachoval balanc, je vcelku slusny zasah do fluffu.

0/0
16.2.2011 17:41

KyleBroflovski

Re: Re: Re: ...

Do jisté míry s tebou souhlasím, ale na druhou stranu je fakt, že neznáš příběh... Třeba je tam celá kompanie a jen 4 z vás přežijí nebo tak něco. Navíc jde o hru a musíš přece brát pravidla žánru. Když se nad tím zamyslíš, tak kritizuješ to, že přes dva metry vysokej, geneticky upravenej supervoják v power armoru, masakruje hordy nepřátel...Jak v tom případě vnímáš každou další fps či rpg?? Ve všech hrách přece kosíš tuny nepřátel... Nadáváš na něco, co se změnit nedá.

0/0
16.2.2011 21:06

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: ...

Ovsem tohle je ve svete, kde se umira na obou stranach ;-) Me osobne zajima jak chteji vybalancovat boj na dalku a boj na blizsko, orkove jsou preci jen narod, ktery je silny na blizsko, ale na dalku jsou hrozne levy

0/0
17.2.2011 7:49

Cubky

Re: Re: Re: Re: ...

Jestli ten pribeh bude takovy, jaky ho popisujes, tak tim hure. 4 Astartes opravdu nemohou vyhrat proti invazi orku, tuplem kdyz ocividne nehraji defenzivne.

Ja proti tomuto v obecnem hledisku nic nemam. Jen ve w40k je toto proste jasne dane. Pokud se toho nechteji drzet, at si tomu rikaji treba Blue Marine, ale ne w40k.:-/

0/0
17.2.2011 10:25

HempValley

Re: Re: Re: Re: Re: ...

jeste fluff-wise prijatelna varianta by byla, kdyby si proste sledoval deni jedne konkretni skupinky marinaku, zatimco zbytek se "nejak" oddelil a bojuje jinde.. pockejme na release, uvidime jak se s tim fluffrapem poperou :-)

0/0
17.2.2011 10:52

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Ale i tak, squad o 4 Astartes? Ja osobne po DoW moc neverim, ze se s tim poperou uspesne.

0/0
17.2.2011 10:57

HempValley

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

The basic squad is made up of 4 Space Marines and 1 Space Marine Sergeant; up to 5 additional Space Marines may be added. They all wear the standard Space Marine power armour and carry a bolt pistol, a boltgun, and frag and krak grenades. In a squad of 10, one Tactical Marine can be armed with a flamer, meltagun, or plasma gun, and one further Tactical Marine can be armed with a heavy bolter, lascannon, missile launcher, multi-melta, or Plasma Cannon.

http://wh40k.lexicanum.com/wiki/Tactical_Squad

Svym zpusobem je to fluff-rape ve smyslu, ze tezky zbrane muzou Tacs nosit jen v poctu 10, ale minimum je 4.. rek bych ze to je "detail".. me je to celkem sumak, TT hraju Orky, SM sou sice ikonou 40k, ale kdo bych chtel hrat za namachrovany fasounsky geneticky mutanty,ze? ;-);-D

0/0
17.2.2011 11:13

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Minimum nejsou 4, ale 4+1, tedy 5 pokud me matematika nesali. :D

Jinac co se me tyce, tak ja Astartes muzu, ac ne Imperialni, ale spise Soul Drinkers. :)

0/0
17.2.2011 12:02

Trpon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Vždyť je to úplně jedno. Nikdo neříká že ta skupina Mariňáků musí být klasická jednotka. Je to prostě skupina mariňáků která se za určitých okolností sešla na určitém místě. Stejně tak jako v klasické armádě máš určité přiřazení zbraní na družstvo, tak existuje v historii asi tak 8miliard případů kdy se sešla skupina vojáků která tomuto rozdělení neodpovídala. Proč? prostě je situace takto svedla dohromady.

0/0
17.2.2011 13:35

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Ano rika, Codex Astartes. ;-)

0/0
17.2.2011 13:56

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Blbost, blbe jsem si to precetl. :) Kazdopadne situaci, ve kterych se Astartes dostanou mimo vlastni jednotku (tuplem u Ultramarines) je opravdu velmi malo.

0/0
17.2.2011 14:00

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Hele ale tohle je na druhou stranu něco., co mě na Warhammeru 40k - ať už knihách,v samotném codexu či nejnověji ve filmu - neuvěřitelně iritovalo. Ta neschopnost jakékoliv invence a tvořivosti. Mám to univerzum opravdu rád, ale každý sečtělý člověk musí uznat, že knihy a jiné příběhy na toto téma jsou prostě brak. Gaunt je trapnej plochej kladnej hrdina, Ragnar je typickej fanatickej mariňák. Ostatní rasy jsou prezentovaný vždycky naprosto stejně. Proč se alespoň někdo nepokusí o něco inovativního? Co třeba mariňák, kterej pochybuje o svém poslání? Mariňák, co se spřátelí s eldarem nebo se do něj třeba zamiluje, či je po boku fire warriora odkázán probojovat si cestu skrz nepřátele a postupně se s ním spřátelí. Nesnáším kecy typu: mariňák by to nikdy neudělal nebo to by se nemohlo stát. To je dětinský a zhovadilý přístup; lidi nejsou kloni, umí přemýšlet, mají různé povahy a ničí život není nalajnovanej. W40k je přecpáno plochými, šablonovitými a neživými charaktery - je to mrtvý univerzum a jako takový nikdy nepřekročí svůj stín. Ač mám také rád Relic, protože jejich hry jsou po stránce technické a hratelností klenoty, ani oni nedokázali tomuhle univerzu vdechnout život, jednoduše řečeno: jejich kampaňové zápletky jsou taktéž naprosto brakové. Takže já osobně jakýkoliv náznak odklonu od zasmrádlé tradice warhammeru vítám.

0/0
17.2.2011 14:33

HempValley

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

>Co třeba mariňák, kterej pochybuje o svém poslání?

marinak nepochybuje, pokud ano, prijde inkvizice a marinak uz neni :-)

zbytek vicemene souhlas..

dodatek: precti si Deff Skwadron ;-)

ps: DoW2 - The Last Stand, ASPON TROCHU vykrocil ze sablony..

0/0
17.2.2011 14:46

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Inkvizice se mezi mariňáky zas tak moc nesere...i když.. A navíc si to může dotyčný mariňák nechávat pro sebe. Jaká je šance, že zrovna na něj inkvizice udeří, když se navenek nijak neprojevuje? Chtěl jsem tím prostě říct, že mi chybí nějaká komplexnost, uvěřitelnost.

0/0
17.2.2011 15:12

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Nesere? To by ses divil. Na plno kapitul ma Inkvizice spadeno, jen se ji to nedari. Napr. Space Wolves.

"Jaká je šance, že zrovna na něj inkvizice udeří, když se navenek nijak neprojevuje?"

Slysel jsi uz nekdy o psykerech? :)

0/0
17.2.2011 16:33

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Slyšel jsem o psykerech i problematických kapitulách...Mariňák nemusí být zrovna od Vlků, Krvavých andělů či Havranů. A i kdyby, inkvizice, jak sám říkáš, nemá nad SM zas takovou moc. Mimochodem, zamyslel ses nad tím někdy? To psykeři čtou myšlenky všem lidem v impériu?? To je trochu kravina, že. Pochybuju, že psykeři mají okamžitou detekci na jakoukoliv myšlenku nesouhlasu - to by pak pravděpodobně neexistovala žádná korupce a vnitřní machinace, které jsou v impériu denním chlebem. Nejprve by něco toho psykera muselo na dotyčného mariňáka navést. Navíc já hned nehovořím o kacířství, ale spíš o tom, že člověk se zamýšlí nad tím, co dělá, jestli to má smysl, jestli by naopak nebylo lepší hledat u inteligentních ras porozumění atd atd. Prostě myšlenky normálního nezdegerovaného člověka. Jenže to bychom po tvůrcích W40k chtěli asi moc, oni si vystačí se svou povrchností a schématičností.

0/0
17.2.2011 17:34

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Neni treba monitorovat cele Imperium, psykeri jsou i v jednotlivych kapitulach. A v jejich nejlepsim zajmu je, aby se takovychto rebelu zbavili. Protoze, ver nebo ne, pokud se zjisti, ze skryvali nekoho, kdo ma podobne myslenky, tak celou kapitulu zavrhnou a znici. Astartes neastartes. ;-)

0/0
17.2.2011 17:59

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Kde ses např. dočetl, že každý jednotlivý mariňák je pod neustálým dohledem??

0/0
17.2.2011 20:36

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

To je jednoduche, zjisti si, kolik je v kazde kapitule aktivnich psykeru. Pak si zjisti jejich urovne. Takovy alpha psyker dokaze monitorovat cely hive. HIVE! To jsou miliony a miliony lidi. Opravdu si myslis, ze kapitula nebude schopna monitorovat max. 1000 astartes?

0/0
17.2.2011 20:51

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Co když pochybuje psyker? Co když začne mariňáka nahlodávat mysl, když je někde na misi? Co kdyby třeba zběhl? Scénářů může být desítky. Přesto se žádný spisovatel k ničemu neodhodlal a stálé se jede podle stejné šablony. Nechce teď znít arogantně, ale to co je schopnej vyplodit Abnett nebo King bych s přehledem sepsal taky...Nuda nuda, šeď, šeď...

0/0
17.2.2011 20:57

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Psyker, ktery se brani testu, je vcelku podezrely nemyslis? :) A i kdyz nahlodava na misi, z mise se vrati. Kdyz zbehne, tak ho nekdo zabije, jednoduche.

Dobra tedy, sepis knihu z w40k, o kterou bude mit BL zajem. :)

0/0
17.2.2011 21:19

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Když zběhne, tak se z mise těžko vrátí. Jasně luskutím prstu ho najdou a zabijou. Vždyť vesmír je mrňavej. Představ si kolik let by mohl takhle ten mariňák přežívat, prožívat různá dobrodružství apod;-D Ty jsi vážně člověk bez fantazie.

0/0
17.2.2011 21:43

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Ja zapomnel, ze kazdy Astartes ma v kapse prirucni vozidlo schopne letu vesmirem. :)

0/0
17.2.2011 21:44

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Takže celá myšlenka ztroskotává na tom, že nenašel odvoz z planety?;-)

0/0
17.2.2011 21:48

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

A tobe snad prijde jednoduche sehnat lod a odleted kamsi do pryc?

0/0
17.2.2011 21:53

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Pro mě jo, protože v naší realitě žádný kosmický lodě neexistujou (pokud vím), ale v rámci univerza W40k by to snad nemuselo být nemožné...

0/0
17.2.2011 22:05

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Takze predpokladejme, ze se Astartes dostane na planetu, kde je moznost sehnat lod. Logicky jde o planetu, na kterou utoci orkove/tyranidi/chaos. Vsichni tedy evakuuji, pokud jiz nejsou mrtvi (vice pravdepodobne). Nahle Astartes zmagori, chytne nejakou lod, sam ji dokaze pilotovat (haha), proleti flotilou ostatnich Astartes (hahaha) a bez navigatore skoci do warpu. Takhle si to nejak predstavujes? :-/

0/0
17.2.2011 22:10

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Astartes letí do málo prozkoumaného systému pomoct IG v nekonečných bojích se silami chaosu (pro změnu). V rámci nějakého poslání samozřejmě. Flotila je rozprášena, přežije a stejně tak veškeré pozemní síly Astartes. Přežije jen zkušený seržant Broflovski. IG také dostává těžce na frak a imperiální posily se zdají být v nedohlednu...IG je rozprášena a zbytky sil berou čáru...Prchající flotila je napadena a několik osamocených lodí se rozprchne po vesmíru. Loď seržanta Broflovskiho je zajata eldařími piráty/loď seržanta Broflovskiho ztroskotá na nějaké planetě/loď seržanta Broflovskiho napadne obří vesmírná králík. Příběh může pokračovat dál...

Tohle jsem vymyslel za 30 sekund, takže je jasné, že mít na to půl roku, jistě by nějaký zdatný spisovatel dokázal zápletku pojmout tak, aby v rámci (už tak až příliš přiškrceného) univerza byla použitelná...

0/0
17.2.2011 22:31

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Tak zacneme, kde se vzala garda v malo prozkoumanem systemu?

0/0
17.2.2011 22:33

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Přímo na hranici samotného impéria byly zpozorovány síly chaosu, jež se snaží ovládnout planety na okraji sektoru...IG byla vyslána bla bla..

0/0
17.2.2011 22:45

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

"jež se snaží ovládnout planety na okraji sektoru."

Pokud jsou to planety Imperia, tak to tezko bude neznama oblast. Pokud to nejsou planety Imperia, tak to muze byt Imperiu naprosto jedno. :)

0/0
17.2.2011 22:46

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

No jsou to planety impéria, ale někde v nejvzdálenějším koutu ne. Ty máš nějaké dlouhé vedení člověče.

0/0
17.2.2011 22:56

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Ad "Mám to univerzum opravdu rád, ale každý sečtělý člověk musí uznat, že knihy a jiné příběhy na toto téma jsou prostě brak.":

Pochybuji o tom, ze jsi cetl byt jen zlomek knih a pribehu z tohoto universa, takze takovehle nazory sem netahej.

Ad "marinak,co pochybuje o poslani" : Precti si Soul Drinkers.

Ad "mariňák by to nikdy neudělal nebo to by se nemohlo stát" :

Astartes jsou vycviceni prave takovym zpusobem, aby nebyli schopni odporovat nadrizenemu. Pokud se takovy vycvik nepovede, jsou zabiti.

0/0
17.2.2011 16:32

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Pochybuješ? Nepochybuj, četl jsem. Takže sem tenhle názor tahám a zároveň ho mám....

To je hrozná hovadina co říkáš. Astartes jsou sice vycvičeni, ale přesto jsou to myslící bytosti. Kdo navíc hovoří o odporování nadřízenému? Já mluvím pouze o PŘEMÝŠLENÍ.

Můžu se jen tak ze zvědavosti zeptat kolik je ti let?

0/0
17.2.2011 17:37

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Jednak je rec o vytvoreni 4 clenneho squadu a jednak jsi mluvil o spolcovani se s xenosy. Oboje JE o odporovani nadrizenemu. ;-)

A co se tve zvedavosti tyce, pochlub se, co vse jsi z w40k cetl, a ja ji ukojim.

0/0
17.2.2011 18:01

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Kde je řečeno, že jde o vytvoření čtyřčlenného squadu? Třeba to příběh hry nějak odůvodní.

0/0
17.2.2011 20:47

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Jiste, ze si to nejak oduvodni. To nic nemeni na tom, ze je to kravina.

0/0
17.2.2011 20:49

KyleBroflovski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Kravina ve smyslu čtyř mariňáků bojujících s hordami orků? To se zase vracíme na začátek...

0/0
17.2.2011 20:52

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

A to, ze bojuji spolu pouze 4.

0/0
17.2.2011 21:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.