Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Virtuální změnou pohlaví prochází více než polovina hráčů

Hraní za postavu opačného pohlaví zvyšuje vzrušení ze hry, přináší osvobozující pocity, mění přístup ostatních hráčů a má i materiální výhody. Holdují mu zejména muži, ale překvapivě není málo ani hráček, které hrají za mužské postavy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mr. Dreamer

holky

No, jelikož já se u her nevžívám do své herní postavy, ale beru to spíše tak, že jí ovládám, tak jsem nikdy neměl důvod nezvolit si char opačného pohlaví. Někdo tu tuším zmiňoval problém s dialogy. Já v tom překážku ovšedm nevidím, v on-line hrách každý ví kdo jsem, navíc je to zcela běžné a beztak se mluví hlavně přes TS/mumbl/vnt... Pokud jde o SP, tak tam postavu hraji jednoduše jako lesbu :-) . Ten dialog s opačným pohlavím bych asi nezvládnul, naštěstí si toho byli zatím vývojáři vždy vědomi a ve hře to umožnili...

0/0
5.3.2011 13:42

Duch Vesky žije dál

Na divčí zadeček se přece jenom lépe dívá

Už jenom kvůli tomu mám některé postavy jako ženské(ale osobnostně vždy jako muž)

0/0
4.3.2011 23:06

Gamehoror

Re: Na divčí zadeček se přece jenom lépe dívá

možná se na dívčí postavu líp dívá, ale než přidou dialogy se spoluhráčema.u on-line.

Najednou nejsi rád že jsi zvítězil ale jsi ráda že jsi vyhrála, nejsi zklamaný ale zklamaná.

Ve chvíli kdy mluvíš jako holka a balíš hráče jako holka abys dostal něaký regy nebo brnění tak jsi už prostě transvesista a ne pařan co jen prohání holku po monitoru  :-)

A kolik z Vás si vezme dívčí postavu a mluví jako chlap ?

0/0
5.3.2011 13:03

CocacolaCompany

Re: Re: Na divčí zadeček se přece jenom lépe dívá

Třeba já. Nikdy by mě ani nenapadlo mluvit ve hře (ať už mmo, či v klasické) jako holka...

0/0
5.3.2011 14:21

Duch Vesky žije dál

Re: Re: Na divčí zadeček se přece jenom lépe dívá

Tohle jsem nikdy nedělal:-DNejsem 5ti leté děcko, co neumí hrát a navíc takové socky si dávám vždycky do ignoru. Navíc jasně poznáš holku a synka podle stylu psaní. A vždy se o mě vedělo, že jsem chlap, co hraje za babu. Jestli ty somruješ, tak potěš. U mě je totiž jedno, zda-li somruje baba nebo synek, ignor to vždy vyřeší.

0/0
5.3.2011 14:59

Mankind

Re: Re: Na divčí zadeček se přece jenom lépe dívá

Hral jsi nekdy MMORPG? 9% zenskych hernich postav jsou chlapi a nikdo z nich nemluvi jako zenska. Ba co vic. Naprosta vetsina hracu ke kazde zenske postave rovnou pristupuje jako k chlapovi a pokud ma nahodou  pochybnosti,tak se zepta.

Nejspis ani nevis o cem mluvis...

0/0
5.3.2011 17:09

Mankind

Re: Re: Re: Na divčí zadeček se přece jenom lépe dívá

*90 procent

0/0
5.3.2011 17:09

Gamehoror

Re: Re: Re: Na divčí zadeček se přece jenom lépe dívá

hrál jsem Lineage a Ultimu. A to dost intenzivně tak něako představu mám :-)

A je často vidět že tam ženský pletou tu řeč za pohlaví i během rozhovoru kdy dvě minuty mluví jak ženská a najednou se zapomene a mluví za chlapa :-)

Uznávám že to neni žádná sranda obvzlášť když hraje třeba tři postavy na třech ůčtech zároveň online kde má ženský postavený jen na to aby mu na hlavního hrdinuu posílali různý štíty a ochrany a pak s hrdinou vyráží do bojůvek a na svý holky nemá ani v zápalu boje čas někde kecat na náměstí s ostatními :-)

Jasně že záleží jak k tomu kdo přistupuje k těm postavám co si postaví. Ale je to pro mě dost schysofrení když za každou holkou ve hře už vidim potencionálního chlapa :-)

0/0
6.3.2011 16:00

Lord_Faramir

To znám :-)

V každé hře, kde to je možné, hraji nejprve za ženský charakter. Chlapa vidím vždy, když se podívám do zrcadla a je rozhodně příjemnější koukat na ženský zadek :-) Na druhou stranu, když je hra dostatečně kvalitní a hraji ji podruhé, dám to "za sebe", tedy člověk, chlap, rytíř, meč+štít (když to jde samozřejmě, jasně že ve Falloutu místo meče mám pořádný kvér :-) ) a vzhled se snažím co nejvíce přiblížit sobě.

0/0
4.3.2011 20:17

TDW

Svlečte se slečno, a kochejte se :)

Když jsem byl malý chlapec chtěl jsem hrát vždycky za barbara Conana.

Avšak přičichnuvši k pravému RPG začal jsem si vytvářet ženské hrdinky, protože - ehm...za a) se na ženskou opravdu líp kouká a za b) žena je nositelka života, ovšem moje válečnice místo života nosily smrt... Když vyšel Age of Conan zvolal jsem "Ehjchuchů" a bavil se v tamním "generátoru modelek"  jednou jsem si vytvořil válečnici alá Vlaďka Erbová, jednou alá moje trenérka z fitka, potřetí jsem si vytvořil příjemně nadrzlou a nazrzlou "devatenáctku" a mezi moje nejoblíbenější kratochvíle patřilo praštit sebou u brány a svléknout si brnění a bavit se reakcemi okolojdoucích a zevlujícícíh (ne li něco horšího) spoluhráčů :) Na vyšším levelu jsem dokonce ze své modelky strhal všechem pancíř a nechal ji jen v "tangách"a pak se bavil tím jak v rouše evině seče protivníky na plátky. Jup !

Nakonec mě však Conan přestal bavit a pravda - třeba Mass Effect jsem hrál za Sheparda (muže) protože ženská se mi do toho příběhu nehodila a defaultní postava je dostatečně charismatická...

0/0
4.3.2011 18:23

New York New York

.

Hrát za opačné pohlaví mi přijde úchylné ale proti gustu...

0/0
4.3.2011 17:50

urthred

Re: .

proč by to mělo být úchylné? Já myslím, naopak že to je docela normální, kde jinde si vyzkoušíš "život v kůži opačného pohlaví" ;-) (nemůžeš to smozřejmě brát do slova ;-) a taky to má určité výhody o kterých se zmiňují ostatní v této diskusi...

0/0
5.3.2011 17:45

Wookiee

ano

S clankem souhlasim, hral jsem wowko za orka a kdyz sem od ostatnich hracu shanel nejakou surovinu nebo chtel pujcit par goldu, tak bud nikdo nereagoval nebo odpovedi jako "nemam" , "za kolik", "jdi zebrat jinam" atd. Pak jsem si udelal elfku a uz to litalo ;)... dostaval jsem surky zadarmo, vsude samej smajlik...stacilo napsat "kluci nemate par goldu na trainera" a byl sem zas o neco bohatsi takze to urcite ma neco do sebe...Navic je fakt prijemnejsi divat se na sexy elfku nez na tlustyho zelenaka ;-);-D

0/0
4.3.2011 15:22

BranMakMorn

Re: ano

tak tohle nechapu.... kde na to chodite... me zkusenosti jsou je jedno zda mate male ci female postavu, to vam proste jen tka nekdo zadaco neco neda, az co se zacnete chovat a mluvit jako zenska tka potom ano to verim ale urcite ne diky tomu ze jsem elfka

0/0
4.3.2011 16:24

Mankind

Re: Re: ano

Co pise Wookiee je hloupost. Mohlo se mu to stat,ale je to vyjimka,zadne pravidlo. Me spise zarazi pristup dnesnich mladych hracu-stoupnout si pred banku a zebrat. Tohle jsem zazil jen na free hernich serverech ruznych MMORPG nebo u WoW. Nikde jinde u placenych her jsem neco podobneho nastetsi nevidel a to mam hezkych par MMO odehranych.

0/0
4.3.2011 16:59

Wookiee

Re: Re: Re: ano

Nerikam ze se ke mne sbihali a davali mi dary ale proste vsichni byli mnohem ochotnejsi a casteji odepisovali kdyz sem neco potreboval, jasne ze nestaci udelat si zenskou postavu, musite se jako holka chovat staci jim nejak hezky napsat a sezerou vam to...  ;)  Nefunguje to vzdycky ale casto je videt rozdil..

0/0
4.3.2011 20:55

feese

jejda

S tou distorzí krčních obratlů by si ta slečna na čtvrté fotce shora měla dojít k lékaři.

0/0
4.3.2011 14:45

BranMakMorn

hm

no ja to mam jednoduche, snazim se brat postavu na ktere vypada poradne brneni , abych nebyl zadny homo chcipacek, nebo zase nejaka ulitla slecinka, u wow tedy hlavne draenei , za hordu tauren ci orc, je to i dano tim za na techto postavach poradne vyniknou shouldery, postava pusobi mohutne a ja z ni citim respekt nez z nejake vyzlinky, ale kdyz to vyberu postavu hl podle racialky tak pak resim pohlavi podle toho co je to za rasu a jakou clas beru tak nejak jak mi to vyhovuje jako treba elf jakykoliv caster zenska , trpos chlap apod, ale urcite nehraju chlapa ze bych mel gay choutky, spis se chci citit jako poradny chlap co drti nepratele a do techto roli mi vzdy sedel vic chlap conanovskeho stylu nez slecinka typu lara croft

0/0
4.3.2011 12:36

houhou

Re: hm

zkus si zahrat lineage 2 za trpaslici, treba zmenis nazor :-)

0/0
4.3.2011 12:44

BranMakMorn

Re: Re: hm

nezmenim protoze lineage nehraju :P

0/0
4.3.2011 14:25

Giga Pudding

Re: hm

Takže se rád koukneš na takové ty anticky nasvalené mladíky, kterým "pořádně vynikají shouldery"? :)

Já teda mám radši míň svalů, s tím "shouldery" vyniknou dost na můj vkus :).

0/0
4.3.2011 18:51

BranMakMorn

Re: Re: hm

anticke? ani ne , spis mam radsi severskou hrubost, proste jsem chlap tka chci hrat za postavau ktera tak vypada a neni to nejaka slecinka at uz zenskeho ci muzskeho pohlavi

0/0
5.3.2011 10:02

Mankind

dilema

Souhlasim s vetsinou nazoru. Na zenskou postavu se proste lepe diva. Navic vyvojari muzske postavy odbyvaji,takze vypadaji bud jako teplici,nebo jako steroidovi typci. V nejhrosim pripade je to mix obou. Zenske postavy maji alepson trochu realne proporce.

U offline her ale vzdy hraji nejdrive za muze a za zensky charakter hraji az na druhy nebo treti pokus. Pokud me hra zaujme samozrejme :)

0/0
4.3.2011 12:08

pan.klobouk

Re: dilema

Jj, ale jestli ono to nebude tim, ze vyvojari jsou vetsinou chlapi. Mozna, ze to neodbyvaji schvalne, ale jen tak nevedomky, presto zenske postavy udelaji do hry lepe a treba i hezci, nez chlapiky.

Ted hraju TDU2 a samozrejme za zenskou. Je to snad moje prvni hra, kde se takhle "jakoze pretvaruju", kdyz nepocitam Tomb Raidery, No One Lives Forever atd. MMO urcite prvni. A proc? No protoze chlapi (jestli se jim tak vubec da rikat) vypadaji v TDU2 naprosto priserne, samej samponek, buzik a metrosexual. Kdo se na to ma koukat?

0/0
4.3.2011 12:37

Rilan

Re: dilema

No právě. Však se koukněte na chlapy. Většinou se jedná o nějaký zteplalý šuliny. Stačí se mrknout třeba na novýho Danteho. Vždyť za takovýho metrosuprgáje bych snad radši nehrál vůbec. Ve většině her totiž normální mužská postava ani není. Většinou je tam teda něco podobnýho Leošovi Marešovi... A obzvlášť když hrajete za nějakou třídu postavy, která používá jen "cloth" věci, tak do barbíny ho časem prostě oblíct musíte. Jo, Klinger byl borec, ale není můj typ.

To radši vyberu pěknou kost.

0/0
4.3.2011 13:53

Giga Pudding

Re: Re: dilema

Jakože ve videohrách by měl být nějakej nemytej, uhrovitej a obtloustlej jouda, aby ses do něj mohl líp vcítit, protože kdyby vypadali líp, tak to jsou "marešové" a jsou děsně "teplí" a ty máš strach, že i kdyby hra byla sebelepší, tak pohled na takovou postavu by z tebe jako mávnutím proutku udělal "homosexuála" a nenáviděl by ses za to? :)

0/0
4.3.2011 18:54

Mankind

Re: Re: Re: dilema

Jasne, Z extremu do extremu.Pohled na 'Marese'z tebe metrosexuala neudela,ale metrousu mame z normalniho zivota vic nez dost. Ve jhre se na ne koukat nemusime.

Co treba Age of Conan? Tam si v pohode udelas stihleho chlapaka co nevypada jako na steroidech

0/0
4.3.2011 20:05

Rilan

Re: Re: Re: dilema

Tak ten příspěvek byl napsanej takhle xenofobně schválně kvůli zvýraznění přehnané péče o tělo umocněný díky utkvělým stereotypům. Viz. krade jako straka, krade jako cikáni... :) Ve skutečnosti mi gayové nijak nevadí a naopak jim držím palce... Jeden z mých nejbližších přátel je gay ;)

Chlap s očními stíny a odkapávajícím gelem z vlasů v ženských šatech prostě není chlap. :-/ To jsou parodie. (To ale treba Lara Croft čtyři díly dozadu také!) Vem si třeba Jarmilu Kratochvílovou před 30lety. Nic proti ní nemám a jako sportovkyni si jí vážím, ale když do sebe ládovala tehdá ládovala ty chemický svinstva, tak byla tak nadřená, že vypadala jako chlap. Za takové ženy bych taky moc s nadšením nehrál. (Pokud by to nebylo nějak zdůvodněné - Rudá Sonja...)

A o to tu převážně jde - cítit se při hraní "pohodlně". A společnost virtuální ženy je mi příjemnější než virtuálního valacha, ale záleží na osobních preferencích.

PS: S mým tělem jsem nyní víceméně spokojený. Pravda po zimě jsem trochu zrezlej, ale není to nic, co by trocha práce a cvičení nespravila. :-)

0/0
4.3.2011 22:45

MaléPivo

FPS holky

Hraju CrossFire a poslední 3 týdny co hraju za ženskou postavu se mi hraje lépe, ono při FPS je vidět jen zbraň takže o prdelku nejde, ale do ženských se hůře trefuje(jsou drobnější) a tak nějak je v mozku mentální blok roztřílet něžnou ženu na kusy, takže nepřátelé hůře míří :D

0/0
4.3.2011 9:10

Hagrid23

:)

Tak já hraju v MMORPG jedině za ženské a není to tím, že bych si něco kompenzoval ale proto že je lepší se koukat 2 hodiny denně na prdel holky než na prdel chlapa, no ne? Navíc většinou hraju za elfky.. viděli jste co je to za tepláky elfové male?

Ani se nebojím, že by mě okolí bralo za holku, vzhledem k tomu že hraju vyhradně v guildě s partou lidí co znám už roky a jsme denně na TS/VT.

0/0
4.3.2011 8:44

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: :)

Jo, je fakt, ze v dost hrach jsou chlapy vylozene teplaci ;-DR^

0/0
4.3.2011 9:04

Censoringie

Re: Re: :)

A proto za ne rad hrajes, vid ...

0/0
4.3.2011 14:31

New York New York

Re: Re: Re: :)

Přesně tak ;-DR^

0/0
4.3.2011 17:50

cobolotoboloterazkysommajorom2

Re: :)

presne tak, za zensky chraktery hraju proto abych nemusel cumet na poskakujiciho chlapa, to me fakt nelaka. to je pro teplouse :) nejaky spekualoc o ztotozneni a o lepsim lootu jsou k smichu (6 let WoW a nikdy jsem nic takovyho nevidel aby kvuli tomu ze ma nekdo zenskej char neco dostal)

0/0
4.3.2011 10:21

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: :)

Dole jeden rika, ze by mu davali darky a ucty, ted jde o to, zda nehraje za zensky charakter na seznamce ;-D

0/0
4.3.2011 10:53

cobolotoboloterazkysommajorom2

Re: Re: Re: :)

ja to cet, ale stejne jako v online hre, tak i na iDnesu muis brat tyhle urban legend s rezervou :) navic nepise v jaky hre, takze je to velice sporny. ve wowku by mu kazdej nakaslal, to muzu za WoW rict ja :)

0/0
4.3.2011 11:17

Morgiana

Pohybuji

se už v tomhle prostredi 9 let a nikdy jsem za muze nehrala, ale je pravda , ze pred temi 9 lety net nemel kazdy a hrali spis dospelí a movitejší a to byla Ultima neco jako ples v opere:)Pak nastalo obdobi kdy to bylo tezky, neustale obtezovani , narazky, kecy:( to clovek byl v pokuseni. Ted uz je klid. Holek hraje hodne, hodne hraje manzelskych paru takze k tem sex. incidentum uz tolik nedochazi a taky uz sjem stara baba.)Jen jsem si vsimla opět neuvěřitelné rivality mezi ženskou komunitou.( V guildě se prostě víc jak dvě žensky nesnesou:(

0/0
4.3.2011 8:42

Monolith777

...........

Ježiši kriste, to je zase článek..., zachvíli se tu budou zabývat tím, kdo co pije za nápoj během hraní her atd....X

0/0
4.3.2011 8:41

Yerm

Re: ...........

většinou kofolu nebo nějakou minerálku ;-D

0/0
4.3.2011 14:36

feese

Re: ...........

pokud je to na celou noc (den) tak jedině red bull, to je snad jasný, ne?

0/0
4.3.2011 14:47

UrsusLuin

jazyk

Z pohledu jazyka je i mmorpg jistý druh komunikace. Hráč chce být v komunikaci úspěšný, a proto volí takové strategie, které mu zvýší šanci na to, že někoho upoutá. Tenhle jev je na příklad velmi dobře popsán na úvodních replikách uživatelů po vstupu na chat (viz doc. Jandová: Čeština na WWW chatu). Právě gender swapping je jednou z dalších možností, jak na sebe upoutat pozornost. Ženských postav je méně, jsou tedy výlučnější a je vyšší pravděpodobnost, že někdo opačného pohlaví je osloví a naváže komunikaci. Samozřejmě u her se k tomu pak přidávají fakta, která jsou popsaná v článku - hráči se podvědomě k ženským avatarům (zvláště jsou-li přesvědčeni, že je žena i hraje) chovají ohleduplněji, obdarovávají je a podobně.

U žen je hlavním důvodem naopak zatření faktu, že jsou ženy, protože jistá část hráčů je začne obtěžovat, pokud zjistí, že jde o ženu. Chtějí se tomuto typu komunikace vyhnout, a proto volí raději mužskou postavu, která je z hlediska komunikace neutrálnější.

0/0
4.3.2011 8:34

all_the_way

RPG a gender postavy

Souhlasím s názorem, že hrát RPG za mužskou postavu mi přijde poněkud homo (strojit si svalovce do brnění apod.), samozřejmě nic proti gayům ... respekt a tolerance. Navíc co si budeme povídat ... ME1 a ME2 romance Liara vs female Shepard má úplně jinou atmosféru, než konvenční schéma. Pokud si teda hraním her za ženskou hrdinku něco kompenzuju, pak leda to, že jsem se nenarodil jako fešná lesba.

0/0
4.3.2011 8:23

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: RPG a gender postavy

A do toho bych taky sel ;-DR^

0/0
4.3.2011 9:00

BanDai_Incorporated

Re: RPG a gender postavy

Tak to je trochu prilis seriozny pohlad na vec, ktoru, myslim si, az tak vela ludi to zase neriesi. Ved su to len hry.:-) Vacsina hracov si pravdepodobne este stale vybera postavu podla stylu, ktorym chcu danu hru hrat.

Aj v pripade Mass Effectu sa uvadza, ze az vyse 80% hracov ho hralo za muzsku postavu... a uprimne, vacsina scenok - sedenie, chôdza, bitka zo Sarenom, zachrana Ashley/Kaidena a Jokera - vyzerala prirodzenejsie s muzskym hrdinom.

0/0
4.3.2011 9:23

houhou

Re: RPG a gender postavy

a co takhle hrani za kravu a zombika(wow) to je zoo a nekro? :-D

jinak ja obcas hraju za zenskou u singleplayerovek pri druhem pruchodu hrou, ale trebas u mass effectu 2, kde me balil ten cernoch me to teda vubec sexy neprislo, nastesti byli k dispozici ty jemnovane alternativy :-)

0/0
4.3.2011 12:42

-Palda-

^^

nemuzu si pomoct ale podle me si muž který si zvolí v RPG hře ženskeho charaktera něco kompenzuuje :))

0/0
4.3.2011 8:01

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: ^^

no vidis a podle me chlap co hraje za muzskou a kouka jak mu brneni hezky slusi zase neodhalil jsou pravou orientaci ;-D

0/0
4.3.2011 8:06

Fojtus

Re: Re: ^^

A u některých postav to je podle mě i více se hodící. Když nechám stranou online hry (a tím i celé flirtování s hráči, atd.), tak asi bych v rpg nechtěl běhat s ženou-válečníkem (mužatka) a stejně tak s mužem-kouzelníkem (slaboch). Jsou prostě určité stereotypy, kde se hrát za nějakou tu hezkou holku hodí víc, když mám na výběr.

0/0
4.3.2011 8:24

BanDai_Incorporated

Re: Re: ^^

Na to som dopadol ;-D.

Takemer vzdy hram za roznych rytierov a paladinov - su to casto

najvsetrannejsie postavy v hre (relativne silni v boji a popri tom vedia aj nejake to kuzlo, pripadne opravovanie,...). A mam rad aj brnenia ;-D, najma rozne powerarmory z Falloutov ci daedricke brnenia z Elder Scrolls.

Snad ma zachrani argument, ze utla zenska postava ohanajuca sa obrovskym obojrucakom alebo tazkou sekerou by pre mna asi nebola to prave orechove.8-)

0/0
4.3.2011 8:41

cobolotoboloterazkysommajorom2

Re: Re: Re: ^^

to ze hrajes paladina uz samo o sobe determinuje ze jsi latentni homosexual :)

0/0
4.3.2011 10:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.