Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Gran Turismo 5 - prodeje 6.37 milionu kusů

Vývojářská firma Polyphony Digital oznámila, že prodala po celém světě za šest týdnů 6.37 milionů kusů svého simulátoru automobilových závodů Gran Turismo 5. Během prvních dvanácti dvnů to bylo 5.5 milionů kopií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ArnyZN

Až na to, že porovnáváte hrušky a jablka

...tehdy bylo pouze PS1, PS2.....teď už není jen PS3, ale i xbox 360 a jeho forza. Čili, kdo nechce PS3 a chce jezdit, nemá logicky ani GT5, ale koupil xbox a právě forzu či v poslední době vystrkující růžky (NFS) SHIFT (ale ten je na obě platformy). Myslím, že je to pro PD velký úspěch. Byť je otázka, co by dělali bez štědré náruče SONY.

0/0
22.2.2011 7:22

guru_joe

Re: Až na to, že porovnáváte hrušky a jablka

... PD uz davno nie je samostatna firma, je do nativna SONY divizia s ponechanym menom - PD, nic viac .. SONY teda nemoze byt stedra sama ku sebe, dnes je GT5 jedinou simulacnou hrou s NUR okruhom s dennym cyklom, s dynamickym pocasim a 16 autami na trati, arcade zvratky ako NFS a Flopza si mozu strkat rozky navzajom do analu, GT5 preda hravo do konca roka 8M kopii cim hravo dorovna aj vlajkove lode xcrapu ako HALO Reach.

... a to sa ziadnej inej hre s autickami tak skoro nepodari.

0/0
22.2.2011 10:01

SonOfSparda

Re: Re: Až na to, že porovnáváte hrušky a jablka

Sonyfuckboys has arrived, ta "flopza" aspon nema tearing jak hovado kazdu sekundu, ma stabilnych 60fps, okrem toho kym si ty cakal kym ti vydali GT5 betu, ktora bola pri launchi megazabugovana, a teraz sa to uz lepsi, ja som dohral 2 kariery, vo forze 2 a 3, a tebe nakoniec vydali hru kde 3/4 aut vyzera na tycku, a nemaju ani kokpit. tak neviem ci sa az tak oplatilo cakat, alebo radsej hrat gt4 na ps2

A keby si cital, tak by si vedel forza ide v slapajach PGR, tam tiez 3ka nemala pocasie, 4ka to uz mat bude, okrem toho 3ka bola vo vyvoji 2 roky, a vylepsovali fyziku pneu, gt5 ma fyziku z gt4...

0/0
22.2.2011 11:48

Rusov

Re: Re: Re: Až na to, že porovnáváte hrušky a jablka

GT5 ma fyziku z GT4? Je videt, ze jsi GT5 nehral.

Fyzika GT5 je o tridu dal, nez ve Forze 3.

Jinak ty prodeje pujdou jeste nahoru, ale uz ted je GT5 nejuspesnejsi zavodni hrou teto generace.

0/0
22.2.2011 13:34

SonOfSparda

Re: Re: Re: Re: Až na to, že porovnáváte hrušky a jablka

ma vylepsenu fyziku z GT4, aby som bol presny, sa mi paci jak vies ze GT5 ma lepsiu fyziku nez GT5. si jazdil na vsetkych pneumatikach, aj teraz na FM4 turn10 spolupracuje s michelinom aby boli vlastnosti pneumatik co najblizsie realite, a GT predalo len meno, ver mi keby sa to nevola GT, a malo by to taky nepomer medzi autami, tearing, framedropy + tie pokazene tiene, bugy, fatal bugy, tak by to nedoslo ani po 7 z 10. Takze nechapem co tu z toho robis, pocasie je tam spravene pekne, day-night cycle tu bol uz v gride, to zas take mega nie je, a spracovanie dazda sa nechyta ani na skoro 4 roky stare PGR4. Sneh a dazd v GT5= ten isty skript s inou texturou,+ v dazdi tam maju posrany alfa kanal takze to nechutne kockatie auta, to je to co sa spravi za skoro 6 rokov vyvoja, vyda sa betatest?

0/0
22.2.2011 13:51

guru_joe

Re: Re: Re: Re: Re: Až na to, že porovnáváte hrušky a jablka

... co tak mi vylizat anal .. ty a tvoja flopza .. arkade smejd s 8 autami na ceste, v nizssom rozliseni ako GT5, s nizsim AA ako GT5, so sokujuco zahnojenou jazdnou fyzikou /nevypnutitelny asistent aktivneho riadenia/, more bugov v koliznej fyzike a naivny SCRIPT model poskodenia, ziadna zmena dennej doby, ani pocacie.

... PGR, NFS, GFID su 30Hz ultra arkady ty curko v puberte.

0/0
22.2.2011 13:59

Ice69

?

Podle tehle logiky bude DNF nejprodavanejsi hrou vsech dob...

0/0
22.2.2011 6:33

Meck IV.

Re: ?

Bude!R^

0/0
22.2.2011 8:21

Meck IV.

.

Není se čemu divit, když se tak dlouho čekalo.

0/0
22.2.2011 0:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.