- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak jsem si zahrál demo a hra se mi dost líbila, až tak že mě donutila si ji okamžitě přeobjednat. Když jsem hrál tak sem měl pocit, že hraju KOTORy a já miloval KOTORy
zbrane a bojove animacie sa mi zdaju ako najvacsi problem, ano obojrucne mece su dost velke na to ako s nimi rychlo mavaju, backstab ability u zlodeja ma tiez prisernu animaciu, ked sa zakope pod zem a vynori sa nepriatelovi za chrbtom, dalsia dost zvlastna vec je kusa na sposob brokovnice...tuto rychlost si mohli odpustit a subojovy system nechat v style jednotky....
Mne to co som videl v deme vobec nesadlo, vsetky tie animacie a skilly chcu vyzerat strasne coolovo, mechanika hry jednoducha az hroza, aj ked to bol des uz v DAO. Cele to vyzera tak nejako hrozne "lacne" a konzolovo.
Hral jsem demo na xboxu, kde by se s privrenjema ocima dalo ovladani jeste prijmout jako hratelny. Teda hlavne pohyb a kamera klasicky packama, takze "filmovej pocit" OK
Na PC se ale prej pohyb ovlada mysi?? A mouselook nikde?
Da se to nejak nastavit na WSAD pohyb, mouselook kameru, atd.?
Jestli ne tak to je jeste vetsi pruser nez vsechno ostatni. Chtel jsem to koupit spis na PC, ale to to kdyztak teda nekoupim vubec
Pohyb se ovládá normálně - kliknutím na místo tam dojde, nebo pomocí WSAD. Souhlasím, že práce s kamerou je trošku víc kostrbatá, ale po pěti minutách jsem si na ni zvykl a vůbec nevadí.
Vy co jste to hráli - mě by zajímala velikost zbraní - dle některých záběrů to vypadalo, že se chytli japonských slátanin a budou tam meče a zbraně 2-3x větší než člověk - tak co je na tom pravdy :-)
No, ja si rano skusil zlodeje, pac sem za nej hral puvodni DaO takze u nej sem nic podobneho nepozoroval, ale myslim ze valecnik mel v tom vyberu nejaky kladivo, obourucni, a ze bylo krapet vetsich rozmeru :)
Tak jsem take rano, nez jsem sel do prace v rychlosti projel demo a musim rict ze ve me take zanechalo rozporuplne pocity, prislo mi to silne podobne Marvel Ultimate Alliance :D spis nez puvodnimu DaO, zbytecne moc potvor najednou a zbytecne prehnane schopnosti, "na efekt". A rozhovory jen o 3 odpovedich kde je predem jasne jaky typ odpovedi zvolime.
btw, da se v tom demu jeste neco delat po projiti toho uvodu (po zabiti ogra), naskocila tam tvorba postavy ale nejak mi tam neslo uz na nic kliknout, pak uz sem to musel vypnout pac sem musel letet do prace.
To, co jsi hrál, bylo líčení toho trpaslíka z intra a on to všechno zveličoval, takže tam byla postava mnohem silnější atd. Po tvorbě postavy to trošku klesne, budeš na stejném místě, ale budete 3 + vaše matka a budete utíkat před zplozenci. Jenže i u těchhle "slabších" postav to pořád působí hodně na efekt.
To omezení rpg trochu zamrzí,ale jinak se mi to moc líbí,systém dialogů,boje vypadají lépe a jsou plynulejší,grafika žádnej zázrak,ale posun tam je,styl vyprávění příběhu taky fajn
Naprostá hrůza. První bitka mi bohatě stačila, je to ještě větší hovadina než jsem se obával
po hraní dema musim souhlasit..těšil jsem se ale už se netěšim
to co predvedlo demo je upadek...akcni rubacka spawnujicich se monster v koridoru
Taktictejsi? nevim , podle dema soudim, ze je to ve vsech ohledech jednodussi nez DA 1, presto me demo bavilo a to dost, je to neco co mi tu chybelo, takovej kompromis mezi RPG a rubackou a to se mi sakra libi :) Presto to na jednicku asi mit nebude