Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Crysis 2 na PS3 prý běží v 1024x720 rozlišení

Web Neogaf tvrdí, že PlayStation 3 verze Crysis 2 neběží ani v 720p rozlišení. Při testech zjistili, že místo 1280x720 je rozlišení jen 1024x720.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PLAYMAN_Q

LoL

Nechtěl bych PS3kaři... No sice také vlastním PS3, ale mám počítač na kterým mi Crysis 2 DEMO běhá úplně v pohodě...;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
6.3.2011 14:44

PLAYMAN_Q

Re: LoL

Jo a zapomněl jsem dodat, že mi to na Pc jde na 1920x1080 a všechno HIGH...

0/0
6.3.2011 14:47

firaga

PS3

stojí na Slovensku 6 ovcí. Verze s ovladačem move 7 ovcí. Joeovi chybí ovce ;-(

0/0
28.2.2011 16:33

paine

CO??

No tak jestli je rozlišení 1024x720 u PS3 její maximul tak to je dost vtipný, takhle malý rozlišení ve hrách sem měl naposled před 5 lety. ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
28.2.2011 7:52

Meck IV.

Re: CO??

Já tak před deseti lety.:-)

0/0
28.2.2011 11:56

Dany FOX

Re: CO??

Ne není to její maximum.Jen Crytek to asi neumí udělat a vtipné je,že řekl,že vytáhne z PS3 maximum,což je pěkná kravina.PS3 běží i v 1920x1080p,ale takových her není moc.Jsem zvědavej na to PS3 demo.Podle mě se budou vývojáři z naughty dogu(uncharted)asi hodně smát;-D;-D

0/0
28.2.2011 14:18

mantor

Re: Re: CO??

Takych co bezia FHD a 60 FPS fakt nie je moc, jednoducho next gen ;-)  

0/0
28.2.2011 15:07

KAREL-KRATOS

Re: Re: CO??

je pravda na ps3 jsou vypadají hry naprosto unusně pak jsou tady ps3 ex. hry které vypadají zase nejlíp opravdu velký paradox

0/0
28.2.2011 18:41

TT777

Re: Re: CO??

Ona taky zavodni hra kde je par modelu dopravnich prostredku a jedna draha neni tak narocna jako plnohodnotna strilecka...

0/0
1.3.2011 9:38

pra.sys

Re: Re: CO??

tak zrovna Uncharted jede v 1280x720...coz neni o moc vic :)

0/0
1.3.2011 10:02

Lupulin

muhehehe

to že to má nízky rozlišení je mi celkem jedno...mě stačila inforamce od Cryteku že konzolové verze budou mít nastavení LOW abych se opravdu z celeho srdce a nahlas zasmál---samozřejmě nastavení LOW za cenu dokonce přesahující Very High :D :D :D :D no neberte to :D :D :D

0/0
27.2.2011 20:04

TT777

Re: muhehehe

;-D

0/0
28.2.2011 9:30

pan.klobouk

Re: muhehehe

A tohle je to "konzole v zadnem pripade nebrzdi technologicky rozvoj" v praxi. Pred 30 lety vysel prvni Crysis a naslapali ho tak, ze pocitace pro nej "tak aby jen na max" se daly koupit az par let potom. Ale pry to byl zamer, rikali Turci od Cryteku. OK.

A ted jsme na vylete proti proudu casu. Engine pro dvojku zkrouhli, bo multiplatforma, takze by to melo bezet i na pocitacich, na kterych Crysis ne. A nejvic se proda krasne low DX9 verze na konzolich, kvuli kterym se i vymenila volna dzungle za betonove korytko v NY. Bo neni dost pameti na nic. Tak to je vazne pokrok.

Sice nejsem fanda toho "kazdy rok novou grafiku a treba i upgrade procesoru, abych mel o 10 FPS vic a drzel krok", ale tohle taky neni dobre. A co kluci od Ati, nVidie, AMD a Intelu? Co budou delat se svymi novymi CPU a GPU? Neni pomalu nic, co by je vyuzilo. A konec v nedohlednu, dalsi konzole pry az tak za 4-5 let a kdo vi jestli.

0/0
28.2.2011 11:01

embel

Re: Re: muhehehe

Doporučuji přečíst celéhttp://games.tiscali.cz/tema/dn-hra-neprovila-ps3-na-100-ani-

http://games.tiscali.cz/tema/dn-hra-neprovila-ps3-na-100-ani-killzone-3-55034

0/0
28.2.2011 12:23

Neregistrovany

Re: Re: Re: muhehehe

Mno ... jako vývojář softwaru musím vámi odkazovaným článkem souhlasit, ale zase ne bezpodmínečně. Podle mě je konzole hezká věc a samozřejmě ve své době byla PS3 pecka, jen bych si myslel že je opravdu na čase už představit zase silnější kus hardware, dokonce bych si dokázal představit, že by hry byly mezi PS3 a PS4 kompatibilní, s tím že na PS3 bylo low nastavení.

Jinak je samozřejmě velmi jednoduché říci, že konzole brzdí vývoj, stejně jako já nemám problém říci, když vám to jede pomalu, přihoďte další procesor a pár GB ram a ono se to zrychlí.

0/0
28.2.2011 12:54

Smileface

Re: Re: Re: Re: muhehehe

Takovýto kus HW by byl v současnosti neprodejnej, konzolisti totiž nejsou žádní HW šílenci a musí vidět obrovské rozdíly oproti současné a příští generaci a popravdě když koukám na KZ3 a pak na libovolnou PC hru(třeba Metro 2033) tak kromě vyššího rozlišení(na televizích těžko rozpoznatelných) a trochu hladších stínů nevidím nic moc rozdílů. Podle mě další generace konzolí bude až tak za 3 roky... minimálně

0/0
28.2.2011 13:02

pan.klobouk

Re: Re: Re: muhehehe

Ani to nemusim cist. Samozrejme, ze ty kecy "nase hra zdime HW na 100%" aby jeji pokracovani "uz ale opravdu zdimalo HW na 100%" jsou vzdycky jen lzi a smesne PR. Vzdycky je co optimalizovat, co udelat lepe, porad se da najit nejaka oklika a vychytavka. Zacinal jsem s hranim na ZX Spectru, melo 8 barev, s primhourenim oka 15 (svetla/tmava) a pres to nejel vlak, do borderu (ramecek kolem plochy, reklo by se) nebylo mozne nic kreslit. A voila, po nekolika letech hraju Turricana, kde je oranzova, nekolik odstinu zelene, zlute... proste barvy, co ten HW jednoduse nedokaze. A jine hry zase promitaji do borderu efekty a text. Zazrak. :)

Tudiz ano, PS2 i PS3, jako i dalsi konzole, klidne muzou i po 10 letech prekvapit. Porad je co objevovat, zvlast kdyz je jejich architektura tak slozita. Ale kdyz se budeme drzet jen te grafiky, DX9 cipy u X360 a PS3 (nekde na urovni X1650 a GF7900) uz to maji vazne za sebou. A pokud nas maji bavit a oblazovat efekty a wow grafikou jeste dalsich 5 let, tak vazne potes koste.

Tahle situace je nova, konzole zatim mely kratsi zivotni cyklus a hlavne na PC to vyrobci HW hrnuli hodne dopredu. Co pul roku nova karta, pomalu co dva roky dalsi DX s novymi specifikacemi a figly. Urcite neni dobre se hnat jen za vykonem a grafikou, ale nejaky pokrok by asi mel byt. Prece nemuzeme stat od roku 2005 na miste a dalsi krucek udelat az 2015, s PS4 a X720. A to jeste kdo vi jestli. Mozna to jeste posunou, mozna uz nove konzole ani nebudou a nastoupi cloud gaming a herni terminaly pod TV.

0/0
28.2.2011 13:08

embel

Re: Re: Re: Re: muhehehe

Tak se podívej treba na takovy TES V.Všichni na to koukali8-o s otevřenou pusou a mysleli že to je pc verze a nakonec se ukazalo že to bylo z xboxu.Ja myslim že nova generace zatím není potřeba.

0/0
28.2.2011 13:47

pan.klobouk

Re: Re: Re: Re: Re: muhehehe

Pokud mam byt uprimny, zrovna TES mne absolutne miji, RPG nejsou muj salek caje. Trailer jsem ale videl a IMHO hra vypada hezky, zvlast kdyz pobezi i na konzolich. A jestli to bylo vazne z X360, pak klobouk dolu.

I tak se ale naslo v diskuzich dost zklamanych hracu, ze jako "grafika nic moc a porad je to ten stary oblivionacky engine, jen lehce vylepseny". Takze clovek si vazne nevybere, i ta nejhezci hra porad pro nekoho nemusi byt dost hezka.

Nicmene obe konzole maji zoufale malo pameti. A jestli mam ve Skyrim behat volne po lese v te kvalite, co predvedlo video... no nevim, nevim. Bud to bude linearni tunel s volnosti jen jako (tady skala, tady sraz... bez radeji rovne) nebo se napis loading objevi za kazdym desatym stromem. ;D

0/0
28.2.2011 14:09

homo joe

ps3homosystem

bla bla blu bla! PS3 je totálně homošovský systém .... ani 720p to pomale neutáhnie! bla bla blu! PS3 homouživatelia sú!

0/0
27.2.2011 16:42

embel

Re: ps3homosystem

Tak tohle bylo ze slabšího soudku:-PRv

0/0
27.2.2011 17:29

Dany FOX

Re: ps3homosystem

Ne ty idiote,PS3 na to má,CRYTEC je parta idiotů kteří to neumíRv a navíc to není potvrzené tak co řešíte

0/0
27.2.2011 17:36

Dany FOX

Re: ps3homosystem

Zase nějaký PC kid,co tomu ještě nerozumí,protože mu není ani 10 let a má PC i s výbavou za 30 táců,když mu to koupili rodiče.Rv

0/0
27.2.2011 17:39

Ganimoth

Re: Re: ps3homosystem

Vysoce pravděpodobně má sotva PC za 10k a potřebuje si spravit komplexy :)

0/0
27.2.2011 18:49

Infidel

Re: Re: Re: ps3homosystem

No dnešní PC bez monitoru za 10k ten Crysis3 utáhne docela v pohodě i na vyšší, než low detaily v 720p.

0/0
27.2.2011 20:54

Lupulin

Re: Re: Re: Re: ps3homosystem

asi tak...kluci konzoloví už zapoměli co to je pravej herní vývoj technologií a tak se zasekli na specifikácích z roku 2006 a sou z ních vyplesknutí...popřípadě honí zaměřovač po obrazovce ala move (technologie z konce 80 let) a mají to za revoluci :D :D

0/0
28.2.2011 8:48

Smileface

Re: Re: Re: Re: Re: ps3homosystem

LOOOOL ty si fakt mimo, hlavně že myš a klávesnice jsou čerstvé novinky ;-D

0/0
28.2.2011 9:12

TT777

Re: Re: Re: Re: ps3homosystem

Dneska za 10k postavite PC na kterem vam pojede vse na full, drazsi(jeno o par tisicovek) by jste potrebovali leda pokud chcete hrat v ultraHD (jasne o tom konzolisti jeste ani neslyseli 7680x3200 ) na 6ti monitorech;-D

0/0
28.2.2011 10:12

Dany FOX

Re: Re: Re: Re: ps3homosystem

jižtak je to crysis 2 BTW

0/0
28.2.2011 14:26

Ganimoth

Re: ps3homosystem

Joe je aspoň svým ubohým způsobem vtipný. Ty jsi bohužel jen ubohý :())

0/0
27.2.2011 18:16

Dany FOX

Re: Re: ps3homosystem

Ganimoth:takže k tvýmu komentáři se nijak vyjadřovat moc nebudu.Je ubohý.

1.kdyby jsi taky měl PS3,tak by tě taky nas****,že ti nadává do homouše(pokud by ti to nevadilo).

2. tomu trapákovi:PS3 utáhne i 1080p.Příklad gran turismo 5 utáhne 1080p na stabilních 60 FPS,což je na PS3 úžasný,takže běž do......Rv nuloRv

0/0
27.2.2011 18:51

Ganimoth

Re: Re: Re: ps3homosystem

Ne nenasere. Nevím proč by měly srát pindy nějakého přitroubla, který si potřebuje honit pindíka nad svým PC (PS3, XBOX, .. doplňte dle libosti).

0/0
27.2.2011 19:02

Dany FOX

Re: Re: Re: Re: ps3homosystem

tak teda nechápu,že mi říkáš,že jsem ubohý.že se jenom bránim

0/0
27.2.2011 19:06

Ganimoth

Re: Re: Re: Re: Re: ps3homosystem

Tobě? Jak se na to vlákno dívám usilovně jak můžu, tak ten dotyčný příspěvek vidím pod homo joe.

0/0
27.2.2011 19:15

Dany FOX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ps3homosystem

aha my si nerozuměli.Oni tu sou 2 JOE,GURU JOE a tenhle debil;-D

0/0
27.2.2011 19:21

Ganimoth

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ps3homosystem

;-)

0/0
27.2.2011 19:23

Dany FOX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ps3homosystem

víš jak to myslím.Tys napsal ¨Joe je aspon vtipný a ubohý,ty jen ubohý¨tak jsem myslel že to píšeš mně,tak sorry.On je taky joe a tys myslel GURU:-);-D

0/0
27.2.2011 19:26

Ganimoth

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ps3homosystem

vsak v poho, stane se :(

0/0
27.2.2011 19:38

TT777

Re: Re: Re: ps3homosystem

ze utahne 1080 zavodni hru? to je teda vykon? nekolik auticek a zavodni draha nic narocnyho ;-D

0/0
28.2.2011 10:16

Dany FOX

Re: Re: Re: Re: ps3homosystem

tak tys mě pobavil.GT5=1100 aut.na 100 variací tratí s proměnlivým počasím.Detailní pitstopy atd.... Sice to není až úplně co lidi čekali,ale já jsem spokojenej s GT5;-D

0/0
28.2.2011 14:25

Deloix

:D

ještě že k tomu aby se člověk pobavil u nějaký hry nepotřebuje souhlas zdejších dětí :D

0/0
27.2.2011 15:19

DvorkaM

Jajks

Jestli byli předchozí informace správné tak je jasné, jak se toto stalo, Crytek řekl že hru primárně vyvíjí na PC a vzhledem k tomu že vývoj PC na rozdíl od PS3 či XBOX 360 běžel 5 let dál, nedá se nic dělat, ale zpětná optimalizace je prostě rok od roku těžší, já to konzolím dám, ono vědět s čím se pracuje je extrémně prospěšné pro vývoj, člověk přesně alokuje jednotlivé práce jednotlivým CPU jádrům či GPU, a vývoj na tuto periferii je tak mnohem efektivnější než na PC kde každý má jiné komponenty, jiný počet jader i jiné paměti, problém je, že za 5 let vývoje už pc utáhne i tak prasácky napsaný kód že i maximální míra optimalizace na konzole nic nenadělá, a protože vyvíjet 2 enginy by byla drahá sranda tak prostě jen snížili rozlišení. Pokud se nepletu toto je první PS3 počin Cryteku, konzolisté by měli být rádi že jim to vůbec dělají, na PC většina vývojářů jen z vysoka hází bobek.

0/0
27.2.2011 13:51

guru_joe

Re: Jajks

... je to presne naopak .. Crytek po komercnom fiasku s Crysis 1 .. kde podla vlastnych slov za tri roky predali 3 miliony kopii /tj. sedeli na zadku a 3 roky sa triasli, aby boli aspon na nule a vyrovnali si naklady/ sa na PC a jej warez blbeckov pekne vybodli a povedali si, ze na konzolach tie tri melony predaju hravo za 3 mesiace .. co sa asi aj podari, len budu musiet pridat s tym zufalym HYPE, ktorym plnia n4g.com

... za B .. nie .. konzoly NIE SU vdacne, ze nam Crytek nieco daruje .. lebo sa TOPIA vo vlastnych FPS hrach .. a to vratane FPS exkluzivit ako Killzone, Resistance, HALo seria .. takze NIE SU odkazane na dalsi ubohy tunel v subhD rozlisenie bez AA .. ze ano.

... vo vlastnych prednaskach Crytek tvrdi, ze engine ako taky je vlastne primarne vyvijany pre KONZOLY, lebo prave TU chcu predat licencie .. a vyvoj PC verzie a PC verzia hry vobec bude vlastne dotovane predajom hry na konzolach .. takze PC blbeckovia vdacia za dalsi zivot Crysis serie .. konzolam .. rovnako je na tom ID soft, Valve .. na konci roka 2011 tu bude 100 milionov HW identickych konzol .. xcrap+PS3 .. 100 melonov HW identickych DX11 PC smejdov tu nebude .. nikdy, rozhodne nie tu a teraz .. v relevantnej dobre.

0/0
27.2.2011 15:26

DvorkaM

Re: Re: Jajks

Omlouvám se za svou nevědomost, asi sem si některé věci spletl s jinou hrou. Máš pravdu Crysis 2 je opravdu vyvíjena primárně pro konzole. Že se topíte ve vlastních FPS, no dobře říkejme tomu FPS. (V tomhle ohledu trvám na svém názoru že ovládání pro konzole je hloupé a všechny ty kravinky typu autoheal, krytí auto-aim a kdo ví co eště bylo všechno vymyšleno proto aby konzolisté neumírali tolik (mám xbox 360 a opravdu si nedovedu představit třeba counter strike))

Pravdou však zůstává že hra bude vypadat lépa na PC právě díky lepšímu výpočetnímu výkonu.

Co se tvého posledního komentáře týče 100 melonov 6 let starých počítačů, ... achjo super moc vám gratuluju máte konzoli jejíž technoligickým specifikům už se začínají blížit i náramkové hodinky.;-)

0/0
27.2.2011 17:13

guru_joe

Re: Re: Re: Jajks

... dalsi PC chudak .. ze .. konzoly NEMAJU FPS .. tie tzv. FPS nie su FPS .. synku .. synku .. VSETKY FPS na KONZOLACH maju defaultne AUTO cover, heal, shoot .. musim skutocne reagovat na podobne SRACKY.

... vies ako velmi ma trapi, ze crysis bude lepsie vyzerat na HW o 5 rokov mladsom ako PS3 a ktory si ty chudak budes musiet opat kupit .. znovu a znovu ..

... synku .. si retardovany ..

0/0
27.2.2011 17:52

DvorkaM

Re: Re: Re: Re: Jajks

Přiznal jsem že máte FPS. AUTO cover, auto heal a auto aim, považuji za špatnou věc, zjednodušuje to žánr jenž býval náročný na určitou motorickou dovednost a přiměřenou reakční dobu kvůli temhle konzolovým vymoženostem se veškerá taktika zmenšila na "klikni B pro kryt" a když tě zasáhnou tak se ukryj. Takž ne, na tyhle "sračky" reagovat nemusíš ale když už to uděláš, prosím nejdřív si je přečti.

Průběžné updatování počítače mě víjde asi na 4000,- ročně což vzhledem k tomu že hry máte o cca 300Kč dražší se podle počtu zakoupených her se smrskne někam na 1500kč no a jestli cena za špičkovou grafiku, možnost instalace jiného operačního systému, jednoduchý přístup na internet, a téměr nekonečné množství, softwaru stojí 140kč měsíčně, tak to přežiju.

jo počkej ty musíš jednou za 10 let zaplatit 12000 za novou konzoli, no takže vlastně jen 40kč.

otče neumíte číst, myslet ani počítat

0/0
27.2.2011 18:17

guru_joe

Re: Re: Re: Re: Re: Jajks

... synku .. to AUTO cover, auto heal a auto aim bolo z mojej strany sarkasticka poznamka na tvoju detinskost .. exkluzivne PC FPS viac neexistuju .. takze od teba neziadam 5 priklad na pripravovane PC only .. dokonale FPS hry .. si naivka.

... odmietam co i len slovom regovat na tie klasicke KRAVINY o lacnejsom PC .. v style .. ja ti to PREPOCITAM .. mate DRAHSIE hry .. synku .. dnes pozriem do cennika a za najnovsiu NV 5xx ktora v CRysis 2 neutiahne 720p/60fps/8xAA/HIGH nastavenie ani omylom .. stoji 450 USD .. tolko bude stat PS4 .. do ktorej dalsi 6 rokov po HW stranke nevrazim ani korunu .. ty mas GPU za 450 USD po ktorom za 2 roky ani PES nestakne .. tak ako po GF5xxx, GF 6xxxx, 7xxxx, 8xxx, 9xxx, 2xx, 4xx . kartach ..  si naivka a PC chudacik co krici do tmy.

0/0
27.2.2011 18:23

Smileface

Re: Re: Re: Re: Re: Jajks

Teď jsem hrál KZ3 a auto heal nebo auto aim sem si teda fakt nevšiml...

Peněžní výpočet je nanic, vždy jde o exklusivity, který si na dané platformě zahraješ...Je mi naprosto jedno že mám PC za 30 litrů když si na něj nezahraju KZ, Uncharted, InFamous, Resistance, Socom, GoW a ostatní.....

0/0
27.2.2011 18:24

guru_joe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jajks

... vsetci vieme .. ze warez PC blbeckovia HW nakupuju a hry bez vynimku piratia .. potom pridu  tu a maju silne reci o lacnom PC hrani.

0/0
27.2.2011 18:29

vojst11

Re: Re: Re: Re: Re: Jajks

Auto aim se dá u většiny her vypnout a i s auto heal může být hra těžká.

0/0
27.2.2011 19:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.