Diskuze

Might & Magic: Heroes VI se nebojí novinek, ale chce zachovat tradici

Již šestý díl oblíbené série tahových strategií Heroes of Might and Magic má trochu pozměněný název, ale jinak se zdá, že se bude hrát stejně dobře jako jeho předchůdci. Čas je ale neúprosný, a tak se i Might and Magic Heroes VI podřizuje některým trendům herního vývoje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

xent

11. 3. 2011 12:58
Co mi vadilo na HOMM5

1)kontinualni kolo .... jednotky se dostavali na tah podle iniciativy a tudiz nektere prisly na tah 3x, zatim co jine ani jednou ... to zanaselo chaos a veskere planovani tim bylo naruseno.Jasne uzavrene kolo byla obrovska deviza vsech predeslych dilu.

2)neznicitelny hrdina ... fakt me vytacelo , kdyz jsem presel mapu se svou supersilnou armadou a po ceste ztratil 1/3 ultimatnich jednotek , protoze sem po ceste potkal 10 hrdinu co u sebe meli par slabounkych jednotek , ale nez sem mu je pobil, tak si pohodlne sebrali hrdinama 1 - 2 ultimatni potvory .... hnus

BTW, podarilo se nekomu zvladnout misi z kampane , kde za inferno mate hrad se zakazanema nejvyssima stavbama a mate vymlatit nekolik mest "elfaku - prirodaku" ... me ne:)

p.s.: nejlepsi dily jsou podle me  3 a 4 (nevim kterej lepsi, ale oba super)

0 0
možnosti

Ariados

11. 3. 2011 22:39
Re: Co mi vadilo na HOMM5

Ano, zatím se mi podařilo dohrát všechny kampaně + 1. datadisk a 2. mám rozehraný :-) nebylo řečeno, že to bude jednoduché :-) tím líp

Heroes III vivat :-P

0 0
možnosti

Coachos

11. 3. 2011 10:44
Kouzla

A vůbec se tu zatim neprobírala ta změna s kouzlama, to se divim. Jsem ukrutně zvědavý na to, jak vybalncují to získávání kouzel při levelování hrdiny,vždyť to je změna jako prase.

0 0
možnosti

Lucien Lachance

10. 3. 2011 11:36
Inovativní systém držení území...

Defender Of The Crown takovou věc předváděl už v 86... Promiňte, asi stárnu a jsem mimo cílovou skupinu....

0 0
možnosti

Lucien Lachance

10. 3. 2011 11:32
Už pětka byla zwarcraftizovana...

Me akorat hněte, že pětkou došlo k vizuální warkraftizci a tady tohle, to už úplně...

0 0
možnosti

tappat

10. 3. 2011 11:36
Re: Už pětka byla zwarcraftizovana...

to si warcraft s necim pletes, ne?

0 0
možnosti

Papri

10. 3. 2011 10:40
Mesta

Tak jste jednou pro ty, co porad nechapou ze vzhled mest bude ! a nenahradi ho nejake pitome tabulky, to by to tezko mohl byt heroes. Tady uryvek z jedhono webu, kde meli moznost si novy dil zahrat. " Trojrozměrná reprezentace vnitřku města z předchozího dílu je minulostí,

vrátí se vyumělkované 2D zobrazení s jemnými animacemi "

0 0
možnosti

Ariados

10. 3. 2011 10:50
Re: Mesta

Takže to bude jako v třetím díle, to je dobře :-) V pětce byl celkem problém rozlišit, která budova k čemu slouží, na druhou stranu zase když hráč něco chtěl, zmáčkl jedno tlačítko a dostal se jak k jednotkám, tak k balistě, kouzlům atd., takže se na to dalo rychle zvyknout

Jsem zvědav :-)

Hlavně aby zachovali ke každému městu charakteristickou hudbu, ty chorály z pětky jsem si tak oblíbil, že jsem je pak nemohl vyhnat z hlavy a zpíval jsem s nimi;-D

0 0
možnosti

M99

9. 3. 2011 20:40
Heroes

Co presel heroes na 3D...vubec sem mu neprisel na chut....do dneska hraju trojku...tohle se mi ale libi velice.

0 0
možnosti

shakar

15. 3. 2011 7:18
Re: Heroes

R^

0 0
možnosti

tappat

9. 3. 2011 17:26
heroes V

no koukam, ze nejsem sam, kdo radi paty dil heroes nad treti. Opravdu si uplne vazne myslim, ze petka to trojce tezce natira.

Alternativni upgrady jsou genialni, synergie jednotek tak dostava novy rozmer, skvely balanc (proti trojce) ve smyslu Might vs. Magic a nutnost volit secondary skills vicemene jednim smerem (might nebo magic), davaji daleko lepsi taktiku do vyvoje hrdiny. Vemte si trojku - wisdom, air magic (kvuli expert haste), earth magic (kvuli TP - neskutecne prehnanej spell, kterej proste a jednoduse vyhrava mapu - 10x za den procestovat mesta, to je fakt moc, jednou je akorat), luck, offense nebo archery podle hradu, logistika a stroje. To mate 7 skillu, ktery at jste vzali za kohokoliv, nemohli jste udelat chybu. Posledni skill si zaplnte cim chcete, ale pozor na naprosto nepouzitelny skilly jako estates, eagle eye, first aid nebo diplomacy. To v petce proste neni. Za kazdyho hrdinu ma smysl jina kombinace a vetveni skillu a schopnosti plynouci z kombinace jinych, to je proste dokonalost sama - navic vsechny skilly jsou perfektne vyvazeny a neni tam slaby ani silny skill. O rasovych schopnostech ani nemluve, ty jsou v petce taky perfektni.

Dalsi vec, kterou je treba v souvislosti s petkou zminit je, ze tam neni vylozene silny ani vylozene slaby hrad. Vsechny jsou silne uplne stejne, zalezi na tom, jak je zahrajete a predevsim (daleko vic nez v trojce) na carry hrdinovi, kterym prochazite mapu. V trojce to bylo uplne jedno. Stacilo mit tech par skillu a level a slus.

A vecnym narkum na 3D grafiku se muzu jen smat - vzdyt o co jde? Tak si proste zvyknete. Warcraft 3 taky presel do 3D a lidi nadavali a ejhle, dneska je to jedna z nejvetsich stalic na trhu her.

0 0
možnosti

Ariados

9. 3. 2011 9:19
Heroes 3-5-6

Zatímco lehce netrpělivě čekám na HOMAM VI, mám rozehraný druhý datadisk k pětce Tribes of East a ačkoli souhlasím s většinovým názorem, že heroes 3 mě bavilo nejvíc, pětce jsem brzy přišel na chuť a nemůžu se jí nabažit :-)

Ano, není už tak přehledná jako trojka (kouzla zpřeházená a už nejsou rozdělena podle živlů, nový systém průběhu bitev pomocí iniciativy, schované suroviny za stromy apod.), každopádně mě oslovilo, že je tu kladen víc důraz na příběh než jsem byl zvyklý (nebo mi to tak přijde hlavně díky cutscénám) - takže si k hrdinům tvořím silnější sympatie či antipatie ;-) pozn.: poslední scéna s Ornellou pro mě byla celkem zásah, protože jsem si strašně oblíbil její snobsky omrzelý hlas V

a nápad s alternativním upgradem jednotek jsem přijal s nadšením, takže mě teď spíš mrzí, že v šestce nebude, jestli jsem pochopil správně.

Nicméně si šestku rozhodně zahraju - má mít silný příběh, na to se hodně těším. Budu se jen muset smířit s chystanými změnami v podobě zredukování surovin, systémem zobrazování nabídky budov v hradech, s novými jednotkami (a to si už dovolím rýpnout, protože 50% nových jednotek je podle mě teda víc než dost, navíc jsem viděl nějaké screenshoty a nijak zvlášť mě teda neoslovily, no uvidíme :-))

a tak dále.No, radši o těch změnách vědět dopředu a připravit se na ně, než pak neinformovaný nadávat při prvním spuštění hry ;-)

0 0
možnosti

Coachos

8. 3. 2011 16:51
ŠOK!

 Hrál jsem všechny díly homamů a ikdyž 100% souhlasím s tím, že trojka byla nejnávykovější a nejpopulárnější, já si o něco víc cením pětky a to i přesto, že měla spoustu chyb. Bezprostředně po dohrání pětky mi trojka najednou přišla podivně jednoduchá a obyčejná. Kacířský názor. No jo, jenže není divu, pětka je jednoduše propracovanější. A nepochopím, proč nechtějí do H6 pustit alternativní pgrady z H5, vždyť je to výborný nápad. Jen v H5 nebyl úplně dotažený, ale byl to přece první pokus, tak kde chrápe evoluce?

Co se týče H6, zatím jsem neutrální. Dokud to neuvidim, neuvěřim. Počet surovin zmenšen? Nevim, jestli je to dobrý nápad, tohle automaticky snižuje obtížnost a taktizování, ale uvidíme. Obzvlášť mě šokovala zpráva, že místo hradů bude kus tabulky. Nemůžu uvěřit, že jeden z nejznámějších typických znaků homamů hodlají zrušit  8-o

0 0
možnosti

vsamotar

8. 3. 2011 12:42
Heroes forever!

Heroes hraju už od prvního dílu a musím uznat, že trojka byla perfektní a pařili jsme ji s kámošem celé dny i noci. Ale každý díl měl něco do sebe, včetně čtyřky. Pětka se mi náhodou docela dost líbí a uznávám, že přechod do 3D i na mapě (nejen v bitvách, jak to bylo ve IV.) se povedl. Jestli to někomu připadá nepřehledné, tak ať se klidně vrátí k jedničce, tam je to přehledné až až (protože tam skoro nic není). Uznávám, že si člověk musí mapu leckdy otáčet, aby nepřehlédl truhlu schovanou za stromem, ale to je drobnost.

Šestka - to se ještě uvidí, z inovací mám trochu strach. Odstranění graficky dokonalých měst mi dost vadí. Kamera kroužící kolem hradu na skalním ostrohu mi bude chybět :-/

0 0
možnosti

tappat

10. 3. 2011 11:42
Re: Heroes forever!

jo to jsem zapomnel zminit - prulety mestem byly nahodou v petkach moc pekny. Takova nekropole nebo peklo byly udelany nadherne. A i ostatni mesta stoji za to.

0 0
možnosti