Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Analytik: Do roku 2030 hry jen streamováné

Michael Pachter, analytik firmy Wedbush Morgan, se vyjádřil k vývoji her během nejbližších dvaceti let. "Během tří, čtyř let začne být streamování her jako je systém OnLive velmi významným faktorem na trhu. Do roku 2020 pak bude streamování zabírat přes polovinu her a nejpozději v roce 2030 nahradí veškeré prodeje her.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Misacek01

Tohle miluju

Tyhle chlapce mám fakt rád. Takovýchhle analýz už jsem pár viděl. Vždycky byly na generaci dopředu, vždycky předpovídaly nějaký převrat, pro který nebylo možno najít v současném stavu věcí žádný rozumný důvod, a vždycky věděly přesně, jak to bude za x let vypadat. Podívejte, studuju ekonomii a pár analýz jsem viděl. Na dvacet let dopředu se nedá předpovědět ani vývoj jedné firmy, natožpak celého trhu.

Taky by mě zajímalo, pro koho ten člověk tu analýzu dělal. Tipoval bych že pro někoho, kdo je ve špatné tržní pozici vůči konkurenci a má investováno do nepříliš dobře si vedoucího projektu online prodeje her. Takové firmy pak ve snaze udržet si důvěru investorů platí tyhle pány, otevřeně nebo jinak, aby jim psali tyhle analýzy.

Zrovna před dvěma týdny jsem viděl web firmy prodávající eshopy, která tvrdila, že během příštích 5 let porostou nákupy přes mobil exponenciálně. Bylo to na PR stránkách jejich pro mobily optimalizovaného systému na stavbu eshopů.

0/0
28.2.2011 20:51

A.Jey

doufam ze ne !

ja chci si se svoji krabickou pohrat - koukat se nani mit dorby pocit pri rozbalovani !!!

nedavno byla v tv studie otom ze velka cast lidi si sve hry chce "osahat" chteji vlastnit fizicky medium s hrou ... pripadne ruzne veci jako pakat etc. je pravda ze na tohle jsou lidi dost zatizeny .. ja taky V

0/0
28.2.2011 17:34

pan.klobouk

Re: doufam ze ne !

Na GoG se vystavuji virtualni krabicky na virtualni policky. Mozna to tak budou delat vsichni, uz vidim PlayStation Home, jak se tam mazlis s krabickou - treba i diky Move. :)

0/0
28.2.2011 19:24

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: doufam ze ne !

Plakát, mapu, nějakou smysluplnou brožuru nebo návod a ideálně lísteček s rozložením kláves:-)

0/0
28.2.2011 19:55

Skjoldr

Re: Re: doufam ze ne !

Ideálně, hlavně a důležitě 'artbook'. Bez něj to není ono.

0/0
28.2.2011 23:06

Deloix

streamovani dnes

No ale samotna PS3 nebo Xbox by teoreticky mohli umoznovat streamovani sluzby jako onlive uz dnes ;-)

0/0
28.2.2011 14:13

Robert.M

heh

To abych si našel několik let stará čísla Score a Levelu a pobavil se nad zaručenými prognózami vývojářů věštící co bude v roce 2000 a dál ;-D Za pár let se pobavíme zase nad těmihle vizemi... :) 20 let v moderní době (zvlášť u PC a konzolí) je tak brutálně dlouhá doba, že je taková věštba opravdu spíš k pousmání :-)

0/0
28.2.2011 12:13

pan.klobouk

Re: heh

No pozor, proc hned lovit stare casopisy, i Bonusweb ma sve vizionare. ;)

Treba nedavny clanek o osklivych, ale opravdu osklivych filmech, ktere si s hrami nezadaji, jelikoz jsou o mnoho horsi a brutalnejsi. Resil Zachrante vojina Ryana a grafiku Medal of Honor.

"Srovnání s hrami: Není pochyb o tom, že úvod hry Medal of Honor: Frontline má být kopií vylodění z "Ryana". Nepochybujeme ale také o pár jiných věcech. Zaprvé: nejen v roce 2002, ale ještě ani dnes není grafika her schopná předvést scénu vylodění tak, abyste si ji byť s přimhouřenýma očima pletli s filmem.

Zadruhé: možná ani za dalších padesát let nebude herní technologie schopná předvést scénu vylodění tak, abyste si ji pletli s realitou."

Tady autor vidi dokonce 50 let do budoucnosti, zna jeji pocitace i konzole a jejich GFX cipy. A i v roce 2061 to bude samy pixel a viditelna hrana, mozna to bude i stejne trhat jako dnes, proste do realu daleko. Kdyz uvazim, jak vypadali vojaci u Wolfenstein 3D (1992) a Medal of Honor: Allied Assault (2002) s odstupem pouhych 10 let, tak tech padesat... ;D

0/0
28.2.2011 12:54

Houp

To snad ne

Pochybuji, že to tak bude. Minimálně mě vadí, pokud si singleplayer nemohu zahrát offline a znemožnit to úplně?

0/0
28.2.2011 11:34

pan.klobouk

borec

Tak on uz vidi az 20 let do budoucnosti? Je to vazne borec. Streamovat se bude a asi porad vic, tak jako se porad vic prodava digitalne. Ale ze by vsechno pomrelo, pocitace i konzole, a zustaly jen smesny herni set top boxy, kde si budem vzdalene prehravat hry? To asi ne.

Jak uz zminil kolega, co by delali vyrobci HW? Prodavali jen do tech mega-serveru, co budou ty stream hry pocitat? A co na to MS, Sony a Nintendo? Zabali svoje konzole a budou delat jen stream hry? Nebo rozjedou kazdy svoji vlastni stream sluzbu, aby se trh jeste vice rozbil a rozdrobil? No ja vam nevim, pane hvezdny analytik.

0/0
28.2.2011 11:08

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

za dvacet let bude internet stačit

na FullHD 3D

Ale co 3D UltraHD za 20 let v Eyefinity? budou streamované hry podporovat "true3D" ? Budou mít streamované hry veryhigh grafiku s raytracingem a DirectX 30.2d? Umožní 256x hyperAA?

Jistě se pár miliard lidí spokojí s "hříčkami v grafice Crysis 3" v prohlížeči, pár stovek milionů lidí bude hrát streamované MMO v lepší grafice, ale pořád tu budou minimálně desítky milionů lidí, kteří budou chtít víc.

0/0
28.2.2011 11:03

Akly

Myslím že ne

Podle mě tohle především nedovolí výrobci HW jako AMD, nVidia a Intel.

0/0
28.2.2011 10:25

saboteur2

no spis ne

jako chapu ze se bavit o tom co bude za dvacet let je uplne jedno, ale nesouhlasim... nemyslim, ze se budou hrat jen jednoduche hry, protoze ty slozite by tam na druhe strane nemelo co spocitat (to by musel byt neskutecny vykon). jiste, bude se hrat vice her primo na webu, ale to je trochu jine hrani pro jine lidi. Ze se hodne lidi presune na mobilni hrani je jiste, ale ani tam nevidim duvod vse streamovat (zase spise jednodussi veci). Rychlost inetu se o neco zvysi, ale ani tak necekam, ze to bude tempem co drive. To jsem upgradoval kazdy rok na dvojnasobnou rychlost, ale od te doby co mam 16mbit, tak uz asi 4 roky vubec (neni duvod).

0/0
28.2.2011 10:00

KO23L

oprava

pardon, koukam ze jsem trochu mimo misu :D ... jsem si to napred poradne neprecetl...

tak tomudle vcelku i verim, ze do roku 2030, pobezi vecina veci streamovane :), jeste jednou se omlouvam za post kery se toho netyka

0/0
28.2.2011 9:06

KO23L

cena her

Ja v online nakupu her zatim moc vhodnou volbu nevidim, alespon dokud budou hry ke stazeni stat o 1/3 vic nez v krabicce (respektive stoji porad tolik co hra stala kdyz vysla,ani po nekolika mesicich neklesnou), nehlede na to, ze kdyz odejde cloveku hardware muze byt pak problem s prihlasenim na ucet (napriklad jako je tomu u konzoli ze je ucet zaregistrovan na seriove cislo konzole atp) a tim padem s opetovnym stazenim zakoupeneho softwaru. Navic kdyz si clovek poridi hru v krabicce ma aspon neco v ruce a lepsi pocit z toho ze si neco hmotnyho koupil.

0/0
28.2.2011 9:03

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: cena her

Ale to mluvis o nakupu ciste na konzolich, tam je to velky problem a rozhodne je lepsi si koupit krabicovou, na PC je to vetsinou presne obracene.

0/0
28.2.2011 10:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.