Diskuze

Unreal Engine pro next gen přístroje

Během akce Game Developers Conference 2011 předvedl Mark Rein, šéf Epicu nejnovější verzi Unreal Engine. Bohužel za zavřenými dveřmi a tak se musíme spokojit se screenshoty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

john.h

4. 3. 2011 11:41
liam neeson

ta postava na obrazkach vypada jako liam neeson, ze by stal jako predloha? :)

0 0
možnosti

guru_joe

4. 3. 2011 8:54
lzi a kecy

"Pokud to next gen konzole nezvládnou, Apple ano. Právě teď dokázal u iPadu 2 zvýšit výkon devětkrát,"

... musim laskavo toho kecalka Reina opravit, Apple nedvihlo vykon iPAD2 oproti iPAD1 .. o tych 900% .. iPAD2 obsahuje dvojjadrovu SGX543 ak mi je zname, takze tych 900% platí pre Power VR MBX cipset .. Dreamcast GPU deti .. Rein je blbecek a Apple PR luhar.

0 0
možnosti

adis002

4. 3. 2011 11:38
Re: lzi a kecy

nedokážeš přenést přes srdce, že ARM je budoucnost počítačů a pravděpodobně bude "brzy" leaderem ve výpočetním výkonu pro osobní přenosná zařízení?

0 0
možnosti

guru_joe

4. 3. 2011 8:07
deti nevedia nic

... demo pohanalo 3xGPU NV 580, M. Rein povedal, ze je mozne ho optimalizovat pre jednu NV 580 v beznom hernom rozliseni, z mojho pohladu ide o standardnu grafiku a efekty /bokeh/, nic o com by som pisal domov, ved uz pre mnohymi rokmi som "hral" ATi tech demo Toy Shop, ktoreho grafika je s tymto Unreal bazmekom bez problemov zrovnatelna .. plus tato Unreal grafika bude lahko na PS4 realizovatelna, proste nuda.

http://www.youtube.com/watch?v=acMImU_uNxo

0 0
možnosti

ArnyZN

3. 3. 2011 20:28
Rozpočet jak Avatar

Takovéto grafiky se nedočkáme ještě pěkných pár let. A ani následující generace konzolí to nezmění. Při dnešních technologiích...si vemte, kolik stál a jak dlouho se dělal Avatar a to jen render.

0 0
možnosti

skl1

3. 3. 2011 20:57
Re: Rozpočet jak Avatar

s avatarem bych nesrovnaval...beztak pro nej museli vyvinout spesl nastroje..v podstate udelat engine, ve kterem to pak natocili...takze hra na novem unrealu uz tenhle problem mit nebude

0 0
možnosti

skl1

3. 3. 2011 19:42
slava

konecne neco poradneho, uz bylo na case, jinak budeme jeste za 5 roku smutne koukat na grafiku, jejiz vyvoj se zasekl s prichodem PS3

0 0
možnosti

rostan007

3. 3. 2011 19:21
ČEŠTINA!

Á Škoch zase neumí psát...

0 0
možnosti

mechwarrior

3. 3. 2011 17:47
uvidíme

niektoré zábery vyzerajú skvele, lenže čím bližšie budeme k tejto vizuálnej úrovni tým úmerne viac práce a ľuských zdrojov bude hra vyžadovať ... imho o 5 a viac rokov sa dočkám hier s rozpočtom 200-300 mil. dolárov ktoré si bude môcť dovoliť iba pár najväčších hráčov na trhu a budú sa musieť hodne snažiť aby im sa im investícia vyplatila - no a tu sa zase obávam príliš konzervatívneho pristupu a neochoty vybočiť z vyšliapaných cestičiek mainstreamu.

0 0
možnosti

Ganimoth

3. 3. 2011 17:29
-

Malinko me to pripomina zabery z Blade runnera :D

0 0
možnosti

bonuSSweb

3. 3. 2011 13:25
na3 kartách

Kdo proboha bude mít 3 grafiky které žerou každá 200 watů?

0 0
možnosti

KO23L

3. 3. 2011 12:57
mobily

Btw, nevim co ted vsechny tak hecuje na tech telefonech, vzdyt i kdyby to melo grafiku jak hrany film tak na tak malem displayi si tu grafiku clovek ani nevychutna. Nehlede na to ze se to vsechno blbe ovlada na tech malinkatejch cudlikach, popripade dotykovy ovladani neni pro vsechny typy her uplne vhdony .... jediny kdy si to umim predstavit s rozumnym pouzitim by bylo doma ten mobil pripojit na televizi a pripojit k tomu gamepad :D

0 0
možnosti