Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

PC se prý vrací na výsluní. Mohlo by být opět hlavní herní platformou

Trh s počítačovými hrami je podle vydavatelství Electronic Arts v dobrém stavu, problematický je však prodej v kamenných obchodech. Prezident EA Games Frank Gibeau tvrdí, že jsou digitální prodeje her pro PC úžasné, a že jde o velice živou platformu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dzardajs

:)

http://i55.tinypic.com/2qv4k5l.gif :-)

0/0
16.3.2011 21:41

takyumimkecat

Zlaty ZX Spectrum...

0/0
16.3.2011 21:02

artaxerxes

Otázka na konzolisty

Jedna otázka člověka, který konzoli nevlastní ani nevlastnil a hrál jen u synovce na PSP.

Jsem hráč, který nevydrží dlouho u jedné hry a během týdne hraji na PC - PES, Oblivion, FM2011, SpellForce občas i FarCry.

Je možné na konzoli mít uložené pozice z x-her nebo pouze z té kterou aktuálně hraji? Jak dlouho trvá najetí druhé hry (Př. Přestal mně bavit PES, přehodim DVD na NHL a hraji nebo mně čeká další instalace.

Přiznám se, že co se týče konzolí o tomto přehled nemám, ale do budoucna uvažuji o její koupi.

0/0
16.3.2011 11:16

Ej.dzej.rimmer

Re: Otázka na konzolisty

Ulozenych pozic muzes mit kolik chces z kolika ti her hrajes.No ne presne kolik chces ,ale podle velikosti harddisku coz je opravdu hodne.Pokud disk nebudes formatovat a nebo se ti nerozbije konzole ,tak o ulozeny pozice neprijdes.Mozna se to da i zalohovat,ale to nevim.Nikdy jsem to nezkousel.

Najeti druhe hry trva asi 30 sekund a to pocitam ,ze clovek musi vstat a vymenit disk.Pokud mas hru stazenou z PSN nebo z Xbox store ,tak je to i kratsi doba.

Pokud mas rad sporty tak konzole je nekolika nasobne lepsi nez pocitac.Stejne jako pocitac je lepsi na strategie.

0/0
16.3.2011 17:26

artaxerxes

Re: Re: Otázka na konzolisty

Dík za odpovědi. Jo právě kvůli sportovním hrám o konzoli uvažuji.

Jen ještě jedna otázka? Pokud kupuji na PC hru, která loni až předloni byla top, tak její cena je dnes  třetinová, jak je to u konzolových her. (U sportovních bych kupoval asi aktuální ročník, ale u ostatních her nemám problém si počkat :-))

0/0
16.3.2011 21:12

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Otázka na konzolisty

Pc hry jsou levnejsi ,ale po par mesicich se da i konzolova hra koupit za polovinu.Po roce to uz je taky za tu tretinu,ale teda nevim jak v Ceskych obchodech.Ja kupuju hry z UK.www.game.co.uk ,www.amazon.co.uk

0/0
16.3.2011 21:44

artaxerxes

Re: Re: Re: Re: Otázka na konzolisty

Dík za vyčerpávající odpovědi. Přeci jen moje znalosti konzol končily u PS1, který snad ani neměl HD. :-)

0/0
17.3.2011 1:08

Meck IV.

.

Chybí tady guru-joe...:-/

0/0
15.3.2011 15:44

Gamehoror

90 % konzolistů budou Linuxo-IDi :-)

Stačí vlízt na jejich diskuse kde se ujišťujou jak je Linux perfektní a na hry mají být jen konzole.

No ono to tak nakonec i dopadne s politikou Microsoftu že od windows nakonec všichni utečou a budem všichni na linuxu a konzolích . :-)

0/0
15.3.2011 15:25

pekelný dědek

PC

Dříve jsem nedal na PC hry dopustit.Jenže jak čas plynul,hry se začly vyvíjet a pravidelná investice do nového HW kvůli her se mi zdála zbytečná.Koupil jsem PS2 a od té doby nedám na konzoli od Sony dopustit.PC využívám stále....pracovní záležitosti,tvorba dokumentů,internet,muzika,filmy.....Ale hry už hraju pouze na konzoli.

Když si teď koupím na PS3 hru,tak vím,že mi bez potíží poběží.Nemusím ladit detaily,abych si ji vychutnal.A to vítám.Nehledě na to,že konzole je přenosná a můžem kdykoliv a kdekoliv hrát....podmínkou je jen televize.

Takže u mě PC ano,ale už ne na hry.Od toho jsou konzole.

0/0
15.3.2011 12:24

Dhatz

Re: PC

jenomže čes plyne a co existuje součesná generace zolí, pc nepotřebuje nikdo upgradovat.

0/0
15.3.2011 15:43

artaxerxes

Re: PC

Souhlasím s tím, že pokud koupíš hru na PS2, tak asi pojede na všech PS2 konzolích. Ale vem si, že cca 3÷5 let je vyvinutá nová konzole a podpora her pro starý typ úplně ustává.

U PC her je to tak, že pokud koupíš PC s kvalitní grafikou dostatečnou RAM pamětí a dobrým procesorem (cca 20÷30k), tak ti po dobu cca 5let pojedou všechny hry a pak jen ty, které nebudou mít tak brutální nároky na grafiku.

Osobně si myslím, že přeci jen vývoj grafické kvality už není tak strmý jako dřív a nároky na HW už nebudou tak drsné jako dřív. (Já mám 6 let starý počítač, ještě s AGP grafikou a ipřesto mi jel i Zaklínač celkem bez problémů, takže do budoucna bych PC jako herní konzoli nezatracoval)

0/0
15.3.2011 17:30

ArnyZN

Re: Re: PC

Tvoje tvrzení platí teď, nikoliv před pěti roky (kdy tyto konzole vyšly), dvojjádra v plenkách, čtyřjádra v nedohlednu, ram drahá, slušná nikoliv hi-end grafika byla za 10k a nyní určitě nestíhá. Takže srovnávej, ale srovnávej ve stejném časovém období. Ano, nyní se dá postavit PC, které možná pět let vydrží...ale rozhodně nebude pod 20 a obávám se, že ani pod 30k. Pakliže myslíš jen case se střevama, tak snad!! snad ! ano. Protože aby pět let vydrželo a jelo vše slušně. Musí to vše být současný hi-end. Poslední řada grafik od obou je ale spíše evoluce než další nová a efektivnější architektura.   

Vývoj grafiky není strmý, protože to hlavní...3D se už udělalo, drobnosti se přidávají pomalu a výkon stejně nestačí. Jakákoliv dx11 hra dopadne nemastně neslaně a jediným výsledkem je brutální nárok na CPU a GPU a nebo, že to tam prostě vůbec není poznat.

Procesory v konzolích jsou slušné, ale co zestárlo je kapacita paměti a grafický subsystém. Ovšem PC by si s těmi grafikami v současných hrách už ani neškrtlo.

0/0
16.3.2011 9:07

artaxerxes

Re: Re: Re: PC

Abys mně pochopil, já rozhodně konzole nezatracuji, ale mám pár výtek

1) Jako hráč RPG, tak téměř všechny vycházejí na PC, ale jen některé na konzolích.

2) Dost často se stane, že sice RPG vyjde na konzoli, ale jedno vyjde krom PC jen PS3, druhé krom PC jen na XBox.

3) Druhý okruh her který preferuji je FM a tady není grafika to nejdůležitější, tady hlavně záleží na rychlosti procesoru, takže můžou sice existovat na konzolích nějaké manažery, ale rozsáhlost FM nedosáhnou z důvodů omezených vlastností procesoru.

0/0
16.3.2011 10:15

artaxerxes

Re: Re: Re: PC

Jen doplněním k cenám PC.

Pokud nekoupíš absolutní Hi-end u grafických karet, tak se bez problémů do 30k vejdeš. A pokud budeš chtít i po 5 letech hrát hry na PC budeš muset jen upgradovat grafiku.

Problém některých lidí je dnes v tom, že koupí PC s nadupaným procesorem, superdrahou grafickou kartou, ale koupí naprosto nekvalitní levnou základní desku, která naprosto deklasuje výborné vlastnosti procesoru a GK. Pokud nakoupí vynikající základní desku s výborným procesorem, tak při pouhém budoucím upgradování grafické karty, jim PC vydrží jako herní platforma velmi dlouho.

0/0
16.3.2011 10:26

ArnyZN

Re: Re: Re: Re: PC

Bohužel nesouhlasím. Za pět let je to na kompletní upgrade. Ne jen na grafiku. S pět let starým cpu bys ji nenakrmil. Toto jsou prostě nesmyslná tvrzení. Nevidím rozdíl v levné desce vs drahé....jediný rozdíl bude v taktování. Nebo nějak tomu argumentu nerozumím.Co je na drahé desce lepšího, co zapříčiní, že za pět let na tom ten kompl bude líp???

Jen k tomu procesoru, co jsi psal výše. Hrubá výpočetní síla cellu v ps3 je zhruba na dvojnásobku hi-end desktop procesorů z roku 2009. Zhruba 80 Gflops. Zajímavé, že? Jen ta architektura se nedá použít tak lehce, jak klasické cpu.

0/0
16.3.2011 11:24

artaxerxes

Re: Re: Re: Re: Re: PC

Netvrdím, že PS3 má slabý procesor a netvrdím, že hrát na konzolích je horší než na PC.

K základním deská - jde spíš o to, že spousta lidí si koupí PC pomalu v hypermarketu, kde vidí PC procesor, který je relativně nový, ale většinou na low-end desce, která vůbec není schopna naplno využít schopnosti procesoru.

K upgradu - dle mého, pokud koupíš kvalitní dneska kvalitní desku a procesor i7, tak i za těch 5 let ti z upgadovanou grafikou pojedou nejnovější hry.

Já osobně nemám odpor ke konzolích a do budoucna budu uvažovat o její koupi, ale momentálně mám trochu problém s tím, že většina her na konzolích jsou střílečky nebo bojové hry obecně + sporty. Já hraji spíše RPG, Adventury a Football Managera a PES. Momentálně se mi zdá situace taková, že okruh těchto her je na PC je přeci jen rozsáhlejší než konzolové verze. (O konzoli uvažuji hlavně kvůli NHL a NFL)

0/0
16.3.2011 13:19

malcik321

Asi takhle

Tahle diskuze mě utvrzuje ve věci, že PCčkáři, který nemaj navíc konzoli musí furt obhajovat svoje stroje. Fakt to nechápu. Každej si hrajte na čem chcete, kupujte si HW dle finančních možností, užívejte si pakárny s "plnejma detailama" a hlavně buďte v pohodě. Hlavně mě nepřesvědčujte o výhodě PC na hraní her. Podívejte se, kam spěje vývoj PC her. Dle mého názoru, až na výjímečný tituly půjde vývoj PC her tak akorát do pr...e. a to díky vzájemný nekompatibilitě hardwaru a tím spojeným nekonečným dolaďováním. Ono se fakt líp vyvíjí na předem jasnej HW, než na něco, co nikdo neví, jak se to bude vlastně ve finále celý chovat. PCčkáři, kupte si ještě konzoli a uvidíte.

0/0
15.3.2011 9:51

Skjoldr

Re: Asi takhle

Kážeme vodu, pijeme víno? Taky pěkné.

0/0
15.3.2011 10:15

malcik321

Re: Re: Asi takhle

Máme doma PC a xbox a na Pc už hry nehrajeme. Celý.

0/0
15.3.2011 11:54

Skjoldr

Re: Re: Re: Asi takhle

Když se ti nelíbí, že ostatní obhajují své stroje, názory, tak nedělej to samé.

0/0
16.3.2011 8:44

Wladimir Graupele

Re: Asi takhle

Hele já nikde netvrdim, že jedno je lepší než druhý (i když si to myslim - PC).

Narozdíl od tebe, že? ;-D

Ale nemáš pravdu. Vzájemná nekompatibilita hardwaru byla u PC snad vždycky, v tom nevidim problém. Vývoj PC her začal jít do pr.ele až s masivním nástupem konzolí, to si já moc dobře pamatuju. Konzoloidní blbbosti si prostě koupí mnohem víc lidí, než PC hry (na PC se taky mnohem víc pirátí) a tak se to vývojářům nevyplatí vyvíjet PC only hry. Teda až na pár výjimek R^

0/0
15.3.2011 10:49

ArnyZN

Re: Re: Asi takhle

Sranda je, že takové exkluzivní hry jako je třeba crysis, ARMA nebo ARMA II ani x let od vydání drtivá část lidí na plno nerozjede.

A protože hraješ RPG a strategie ještě neznamená, že vše ostatní jsou blbosti.

0/0
15.3.2011 11:20

Wladimir Graupele

Re: Re: Re: Asi takhle

To nevim, ani jedna z těch her mě nezajímá, takže jsem jí ani nezkoušel.

A co jinýho jsou tuny akčních kravin, který dohraješ za jedno odpoledne?

Vždyť to ani nejsou hry, ale interaktivní videa.

0/0
15.3.2011 11:26

ArnyZN

Re: Re: Re: Re: Asi takhle

A to je vina konzolí? Drtivá většina her vychází multiplatformně. Která hra, která nevyšla na PC...je u tebe blbost a hrál jsi ji alespoň hodinu? Na to jsem teda opravdu zvědavej.

0/0
15.3.2011 11:30

Wladimir Graupele

Re: Re: Re: Re: Re: Asi takhle

Zkoušl jsem Halo, Killzone, Gears of War, pak nějaký karate, nebo co to bylo.

No hodinu jsem nehral ani jednu, když mě to nebaví, tak se s tim nebudu trápit, ne? :-)

A řekni mi nějakou hru, která ti vydrží třeba 60 hodin, jestli taková vůbec existuje.

0/0
15.3.2011 11:36

ArnyZN

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asi takhle

Má smysl se bavit o tom s někým, kdo uznává jen RPG a strategie? Jen na ovládání by sis musel několik hodin zvykat, takže prostě jen něco tvrdíš, co ani nemáš ozkoušené. Desítky hodin vydrží takové gran turismo 5 nebo Little Big Planet. Ale chápu, proč to zkoušet...jsou to přece konzolové blbosti.

0/0
15.3.2011 11:51

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asi takhle

Pak samozdrejme sporty a zavodni hry.

0/0
15.3.2011 16:04

malcik321

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asi takhle

Nebylo třeba tím, že neumíš na gamepadu? :-)

0/0
15.3.2011 11:56

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asi takhle

Tak hry co vydrzi opravdu dlouho a na pc nejsou.Red dead redemtion,Castlevania,Demons souls.

0/0
15.3.2011 16:03

artaxerxes

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asi takhle

No zapoměl jsi na sportovní hry - Já hraju FM2011 (hraju od verze 99-00,CM2) a za 60hodin bych řekl, že můžeš být tak v 6÷8 sezóně :-).

0/0
15.3.2011 17:40

ArnyZN

Kdyby firmy dělaly jen pro PC, tak půjdou do krachu..ale čím to je?

...PC je na ústupu a tak to bude, dokud neprojde nějakou zásadní renesancí a dokud tu budou konzole. Je tak prolezlé ochranami před pirátěním, že rozjet i legální hru začíná být někdy opravdu nadlidský úkol. On problém je  i to, že zatímco běžný počítač na pouhou práci a připojení na net lze mít do 10k i s monitorem, herní PC prostě pořád něco stojí a aby vydrželo, tak jsou to pořád hodnoty atakující bez problémů částky nad 20k. Minoritní část populace, která nějakým způsobem kupuje něco z VO a pak tou cenou zde argumentuje, ponechme stranou. Konzole ale taky něco stojí, na launchi stála PS3 tuším 15k? přičteme-li monitor (ne vždy mají rodiče pochopení pro dítko imrvére nastěhované v obýváku), tak kde je ta výhoda konzolí? xbox na tom byl lépe, to je fakt. Ale kdo je legal, tak stejná hra na PC vs konzole....většinou je na PC o třetinu levnější. Navíc....na xboxu platí za online hraní a služby. Tedy za pět let x 1200 je to 6000 jen na tom, že jste online. Pravdou ovšem zůstává, že dřív nebo později ten kompl prostě upgradovat musíte a po pěti letech je to většinou všechno opravdu šrot zralý na komplet upgrade.Takže co se týče peněz...a pořizovacích, provozovacích nákladů...podle mne žádný rozdíl v tom není. Kdo koupil konzoli nyní...sice ušetřil, ale už v době, kdy konzole graficky nestíhají a řekl bych, že do dvou let tu jsou nástupci. A to novátorské kouzlo je už prostě pryč. Takže čím to je, že PC dostává na řiť? Je to podle mne ten user friendly model konzolí, zasunete, spustíte, hrajete. Otázka deseti vteřin. U PC...vložíte, dlouze instalujete, pak registrujete, spustíte, modlíte se, aby to jelo tak jak má, pak spustíte fraps, abyste věděli, kolikže to je FPS, jestli náhodou není něco hnilého v systému a jede to srovnatelně s testy v okolních magazínech a pokud nejsou nějaké artefaktíky nebo rozhozená grafika, či nějaké jiné problémy, pokud se to trhá, tak řešíte, které nastavení má jaký vliv na grafiku a plynulost hry a kde je ten kompromis. V horším případě zkoušíte přeinstalovávat ovladače a řešíte bugy, přepisujete ini soubory a hledáte důvody proč to cuká, když kuwa přece máte ten šestijádrový procesor supa dupa grafiku za 7k. Podle mne život je krátký a já prostě nehodlám řešit hovadiny tohoto typu a tak prostě obětuju raději (teď už možná výraznější) trochu grafiky za to pohodlí. Jsem špatný? Neřekl bych. Proto konzolový trh vydělá komukoliv, kdežto PC jen někomu. Proto se některé hry na PC nikdy neobjeví a nebo se značným skluzem.  

0/0
15.3.2011 8:25

ArnyZN

Re: Kdyby firmy dělaly jen pro PC, tak půjdou do krachu..ale čím to je?

Ještě bych k tomu dodal. Objevují se zprávy, že takový battlefield 3 bude na konzolích ořezaný. Jsem ovšem naprosto přesvědčený o tom, že až to vyjde a na PC bude ta super nadupaná grafika, tak drtivá většina lidí bude velmi výrazně snižovat detaily a rozlišení.

0/0
15.3.2011 9:15

Wladimir Graupele

Re: Kdyby firmy dělaly jen pro PC, tak půjdou do krachu..ale čím to je?

Mě třeba hry na konzolích nebaví - mimo fotbalu a hokeje.

Mám rád RPG a strategie, a to mi v životě konzole nic srovnatelnýho s PC nedokáže nabídnout. A i ty sřílečky se musí blbě ovládat s gamepadem, ne? Poslední střílečku kterou jsem zkoušel na konzolích byl starej Medal of Honor na PS1, a to byla katastrofa, s PC verzí naprosto nesrovnatelný.

0/0
15.3.2011 10:57

ArnyZN

Re: Re: Kdyby firmy dělaly jen pro PC, tak půjdou do krachu..ale čím to je?

Ano souhlas, to je jediná výjimka. Strategie....kdy ovládání je trošku problém. Ale s move a kinectem to dostává podle mne výraznou šanci. Ikdyž uznávám, že máchání klackem či rukama před televizí a monitorem by asi nebylo to pravé. Co se týče ovládání fps...pokud jsi zkoušel, tak asi jen chvíli a nic tě nemotivovalo k tomu to zkoušet dál. Já koupil konzoli, spustil killzone 2 a popravdě to byla taky zezačátku hrůza, ale člověk to dostane trochu do ruky a zjišťuje, že je to vlastně hrozně pohodlné. Konzolový hráč vs PC ve fps, asi jasný vítěz v rychlosti a přesnosti, ale v rámci platformy...nemám problém.

Co se týče RPG...nevím, ale podle mne na konzolích je RPG dostatek. Tady problém nevidím.  

0/0
15.3.2011 11:06

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Kdyby firmy dělaly jen pro PC, tak půjdou do krachu..ale čím to je?

Jedno z nejlepsich RPG minulyho roku ,ktery nebylo na pc Demons souls melo naprosto paradni ovladani.

0/0
15.3.2011 16:01

Wolfling

Re: Kdyby firmy dělaly jen pro PC, tak půjdou do krachu..ale čím to je?

Dovolim si vyjadrit se pouze k jedne casti a to ta user friendliness. Naprostou vetsinu her na PC stahnu (z digitalni distribuce, ne z torrentu), nainstaluju (pres klienta), hraju. Problemy s hardwarem si nevybavuju, mozna mam stesti na mainstreamove kusy, na ktere jsou hry odladene, o fraps, priznam se, slysim poprve, nikdy jsem nezkoumal fps.

Konzoli jsem si poridil nedavno a stoji v koute. Protoze zasunum, cekam, dlouho cekam, hraju... chvili, pak zase cekam, zase chvili hraju, pak me zabijou a zase cekam... co bych za to dal, abych mohl nainstalovat a zkratit nahravaci casy na polovinu. Pripada mi, ze se vracime k pocitacum bez harddisku, kde se hra spoustale z diskety.

0/0
15.3.2011 11:01

ArnyZN

Re: Re: Kdyby firmy dělaly jen pro PC, tak půjdou do krachu..ale čím to je?

Nějak nechápu to nahrávání....u jaké hry jsi takto čekal? U PC se nic nenahrává? Nic neloaduje? To je mi ale nějaká novinka, ne? Pakliže nemáš problém s hardwarem, tak jsi šťastný člověk a ostatní, kteří v každé nové hře něco řeší třeba na pctuning foru, mají prostě asi smůlu. Můžu vědět, jakou konzoli sis koupil?

0/0
15.3.2011 11:12

Wolfling

Re: Re: Re: Kdyby firmy dělaly jen pro PC, tak půjdou do krachu..ale čím to je?

Koupil jsem si xbox a nahravani je delsi asi stejnym zpusobem, jako kdyz clovek voli mezi minimalni instalaci (jen spousteci soubory) a kompletni instalaci (cely obsah CD) na PC. Loading je priserne dlouhy. Priznavam, ze jsem mel mozna smulu na hry, protoze jsem zkousel jen Fable2 a Red Dead Redemption (kvuli ktere jsem si ten xbox koupil).

Navic se nemuzu szit s ovladacem a autoaimem, ale uznavam, ze to muze byt muj problem coby hrace ktery leta hraje na mysi a klavesnici.

0/0
15.3.2011 11:38

Wladimir Graupele

Re: Re: Re: Re: Kdyby firmy dělaly jen pro PC, tak půjdou do krachu..ale čím to je?

Jak funguje ten autoaim? To jako za tebe samo míří a ty jenom mačkáš čudlík? ;-D

0/0
15.3.2011 11:41

Wolfling

Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby firmy dělaly jen pro PC, tak půjdou do krachu..ale čím to je?

To jako ze pomoci analogovych pacek zamiris zhruba do mista, kde je nepritel a zmacnes tlacitko, ktere hodi zamerovac primo na nej. Mireni pomoci analogovych pacek (aspon zatim v mem podani) vypada tak, ze clovek jede zamerovacem vpravo, pak dolu, to je moc, trochu nahoru, nepritel se pohnul, tak trochu vlevo, ne tolik, trochu vpravo... Asi jako bych zameroval ne mysi, ale joystickem.

0/0
15.3.2011 15:16

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyby firmy dělaly jen pro PC, tak půjdou do krachu..ale čím to je?

Vsechno je to o zvyku.Ja taky byl driv jen pc hrac a koupil si konzoli na sporty ,ze se mi nebude chtit ucit FPS ,ale pak jsem to zkusil.Za 2 tydny to dostal pod kontrolu a ted u me to mireni vypada jako bych drzel mys,jen je to pomalejsi,ale dat nekomu headshot primo u otocky do 1 sekundy mi problem nedela.

0/0
15.3.2011 16:11

ArnyZN

Re: Re: Re: Re: Kdyby firmy dělaly jen pro PC, tak půjdou do krachu..ale čím to je?

Pokud jsem hrál fps, tak ve všech se dal auto aim vypnout. Bohužel jsem si to myslel, že sis koupil xbox....bohužel proto, že xbox co se týče exkluzvních her, jde do řádné řitě...a to co měl, o to postupně přichází viz deus ex. Doplněk k PC nebo jako jediná domácí herní záležitost je dnes jediná možnost....PS3. Ale jen můj názor. Launche pro letošní rok ale už o něčem vypovídají.

Co se týče rychlosti...mno, nemůžu soudit...xbox nemám. Na PS3 s dobou nahrávání nemám problém. Ovládání je o zvyku, tam prostě není co řešit. Nezvykneš si, nemá to smysl.

0/0
15.3.2011 11:57

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Kdyby firmy dělaly jen pro PC, tak půjdou do krachu..ale čím to je?

Prvni vec co u strilecek delam je ,ze vypinam autoaim.Jde to uplne u kazde.Zrovna u Red dead redemtion si zadny loadovani nevybavuju,ale hru mam na playstation.K tomu instalovani.Kazda hra jde na xboxu nainstalovat na disk,takze je to pak rychlejsi.

0/0
15.3.2011 16:07

BanDai_Incorporated

Ilustračné foto

Viem, že Dragon Age II má predstavovať príklad multiplatformovky, o ktorých sa v článku tiež píše, ale inak je to, vzhľadom na pomerne silnú antikampaň vedenú proti tejto hre najmä PC hráčmi (Bioware SN, Metacritic, Neogaf a x drobnych webov + obligátny 4chan :-P) vcelku nešťastne zvolené ilustračné foto. :-)

0/0
14.3.2011 18:02

vaclavj1

Re: Ilustračné foto

tak ty nuly na metacritics jsou spis k smichu nez ze by o necem vypovidaly

0/0
14.3.2011 19:11

BanDai_Incorporated

Re: Re: Ilustračné foto

Však iste. Normálnemu / neutrálnemu hráčovi také reviews nedajú nič okrem informácie, že niekde tam vonku sú ľudia, ktorí sú zrejme hodne naštvaní ako to clelé dopadlo.

Neviem či tam možno mať viac accountov, takže ani neviem posudiť koľko ich je. Počty reviews sú to však na tak krátku dobu hodne vysoké.

Aspoň to človeka núti viac sa spoliehať sa na seba byť opatrný, čo nie je zase zla vec.  

0/0
14.3.2011 20:07

vaclavj1

Re: Re: Re: Ilustračné foto

Vzdy je nekdo nastvany, casto lide, kteri hru ani nehrali (a v pripade metacritics mnohdy ani nemaji na cem).

0/0
14.3.2011 20:14

Wladimir Graupele

Re: Re: Re: Re: Ilustračné foto

No já bych tomu taky dal nulu. :-/

A to hlavně kvůli tomu nesnesitelnýmu hype, kterej se na mě valil ze všech stran a utvrzoval mě v tom jaká to bude bomba a duchovní nástupce BG2 a kdesi cosi.

Ani náhodou. Rv

Kdybych nebyl zaujatej, viděl bych to tak na 6/10. Ale ta neuvěřitelná drzost, srovnávat tohle s BG, mě vytáčí do nepřičetna. :-/

0/0
14.3.2011 21:07

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: Ilustračné foto

Duchovni nastupce BG melo byt Origins, coz byl spis nastupce NWN.

Nicmene ono z dnesniho hlediska ani BG zadna slava...

0/0
14.3.2011 22:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.