Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Herní zážitek na míru dodají biometrické senzory. Přečtou vaše emoce

Ještě před pár lety to působilo jako z vědeckofantastických snímků. Čeká nás míření otáčením hlavy, dynamicky se měnící prostředí, ale i reakce herních postav na skutečné chování hráče. Takovou budoucnost připravuje studio Valve.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dhatz

debilní periferie

takového nepoužitelného dotěrného odpadu tu už bylo a nikdo nechce vzpomínat, znalci historie potvrdí.

0/0
21.4.2011 22:25

rime

-*-

jaludi, bohate by stacilo kdyby zvládli udělat hru která vzbuzuje emoce - mission impossible jakehokoli soucasneho hrani a naprosta neschopnost, hry jsou sterilni, suche, nezive a casto uplne bez atmosfery.RvRvRvRv

0/0
21.4.2011 10:41

A.Jey

Re: -*-

a proto mame stare hry ktere jsou emocemy naplneny k prasknuti V napr FF7

0/0
21.4.2011 11:34

Cubky

Re: Re: -*-

R^

0/0
21.4.2011 11:40

IARK - Králíček ušáček

Re: -*-

kecas, vztek a zklamani jsou taky emoce :-)

0/0
21.4.2011 11:55

Copa-k

Re: Re: -*-

hehe svata pravda a dnes tezce prevlada :-)

0/0
21.4.2011 23:38

Fun1k

Zajímavé

Zajímavý nápad míření pomocí očí, ale já bych to ještě zkombinoval s mozkovými vlnami. Tak by potom mohlo být míření dokonce pohodlnější, rychlejší a přesnější než míření myší. Bohužel i přes to, že to vypadá opravdu dobře, přesto je to ještě na pár let v plenkách.

0/0
21.4.2011 9:19

IARK - Králíček ušáček

Re: Zajímavé

A co pomoci hlasu, treba "jdi a vystrilej prvni mistnost jako Neo" :-)

0/0
21.4.2011 11:57

;:palič

-

Jo jasně, "pro hraní".

0/0
21.4.2011 8:22

censo.red

Nepravda

"Do té doby bylo nemyslitelné, že by ve videohře kusy dřeva plavaly na vodní hladině, zatímco kovové barely šly ke dnu."

Tak tohle rozhodně není pravda, skvělá fyzika simulující právě i odlišnost materiálu (dřevo plavalo, kov šel ke dnu) se objevila už v roce 1998 ve hře Trespasser

0/0
21.4.2011 7:52

Gamehoror

Je to slepá kolej :-)

Na tohle dalších 50-100 let nevěřim :-)

Se zalíbením se v akční střílečce podívám na model hezky vyvedenýho psa a šup, hra mi začne chrlit psy a je po hře :-)

Tohle opravdu nemůže fungovat :-)

0/0
21.4.2011 5:12

A.Jey

kamze?

kam ze zmizel ten clanek o FB a vane ? byla nejaka drsna diskuse ze se to smazalo boco ?

0/0
21.4.2011 0:26

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: kamze?

http://bonusweb.idnes.cz/magazin/clanek.A110420_214345_bw-magazin_anb.idn

0/0
21.4.2011 0:43

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: kamze?

datum je 26.4., tak si na vydání oficiální ještě počkáme...

0/0
21.4.2011 0:43

A.Jey

Re: Re: kamze?

diky

0/0
21.4.2011 11:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.