Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V kontroverzní střílečce Homefront napadla Severní Korea USA

Očekávaná střílečka z velmi blízké budoucnosti měla konkurovat největším jménům v žánru. Daří se jí to ale jen částečně. Má výbornou hratelnost a chytlavý příběh, ale do absolutní špičky jí pořád něco chybí. Třeba snaha přijít alespoň s nějakou vlastní novinkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

genchiskan

...

rad bych se z recenze nekdy dozvedel,zda je ve hre mozno hrat proti botum myslim v MP.

0/0
24.3.2011 11:55

danhar1

nic nového

taková průměrná hra žádnej zázrak ;-(

0/0
23.3.2011 6:16

basniklidu

Ac s politickym systeme Severni Koreje

nesouhlasim, tohle mi prijde jako uplne zbytecna provokace zeme disponujici jadernymi zbranemi. Pak az severokorejcum dojde trpelivost jsou jako oni ti nejhorsi. Tak nejak to na mne pusobi.

0/0
22.3.2011 17:21

mechwarrior

Re: Ac s politickym systeme Severni Koreje

ach jaj,

- náhodnemysliaci tu píše o tom, že hry stoja za zvyšovaním kriminality mladistvých

- ty dokonca píšeš, že najaká hra môže rozpútať jadrový konflikt .

- nie sú náhodou hry aj za 9/11 ?

... pri všetkej úcte už by ste sa mohli zobudiť do reality.

0/0
22.3.2011 17:39

sekosjiri

Vyhozené peníze

Single: VELMI krátké mě to trvalo na hard 5h za 1200kč dost nic moc.

Multi: Stejnej jako všude na crysis 2 multi to ani zdaleka nema u crysis jsem se fakt bavil, ale je fakt že crysis byl první multi kterej mě baví takže tohle je asi jen standart.

0/0
22.3.2011 17:17

Pan_Tau

Re: Vyhozené peníze

Zkus Quadrax VII. Nedáš za něj ani korunu, a budeš rád, když ho zvládněš za tři měsíce :)

(Ale pravděpodobně ho nezvládneš vůbec, takových lidí je na světě jen pár.)

0/0
23.3.2011 22:06

Gamehoror

Tak zase diskuse hry a vliv na hráče.

Herní počítačový průmysl je tu něakých dvacet let ?

Před tim se lidi nezabíjeli a nevedli války ?

Nebo šachy nebo člověče nezlob se kde soupeři likvidujete figurky na šachovnici má taky vliv na výchovu mládeže k zabíjení ?

Co pařili dřív že se tu vraždilo a vedli se nábpženské války, upalovali se čarodejnice a lidi chodili na veřejné popravy kde sekali hlavy trestancům na špalku.

Nesvádějte to na hry, je to v lidech prostě zakodovaný že se zabíjeli a zabíjet budou,.

0/0
22.3.2011 17:05

Dvořák pravdu nesnáší

Re: Tak zase diskuse hry a vliv na hráče.

R^R^

0/0
24.3.2011 12:18

Monty4815162342

Super hra

Skvělá hra

Bůh žehnej Americe!!!!!!!!

0/0
22.3.2011 15:07

petrnahodne

propaganda

je zajímavé sledovat, jak se vojenská propaganda a manipulace veřejným míněním stále častěji vyskytuje i ve hrách. zatím jsem neviděl žádnou hru tohoto typu (možná jsou, ale jsou to spíš vzácné vyjímky), kde by se například spojila EU, státy Jižní Ameriky, Afrika, atd .. a zaůtočili na USA ;-D zato her, ve kterých USA napadadnou "zlé" státy (= státy, které např. nesouhlasí s politikou USA), těch je opravdu dost 8-o ať už se jedná o Severní Koreu, Vietnam, Rusko, Čínu, atd, atd ... je to prostě naprosto normální ovlivňování veřejného názoru na tyto země a ukazuje je jako agresory, ikdyž je to jenom ve hře ... není nic jednodušího než ovlivňovat děti a ukazovat jim, kdo je "dobrý" a kdo je ten "zlý". hnus Rv

0/0
22.3.2011 11:23

Rascher

Re: propaganda

hele, ať si každý dělá hry jaké chce.. nebo chceš někomu propagandisticky nařizovat jaké hry má dělat?:-)

0/0
22.3.2011 11:52

petrnahodne

Re: Re: propaganda

ok, ať si každý dělá, jaké hry chce, ale pak se nedivte, když (nejen) v USA běhají školácí po školách a vraždí své spolužáky nebo nějaký magor střílí odstřelovačkou lidi na ulici ... jak to ty lidi asi napadne, že? Rv

0/0
22.3.2011 14:48

Skjoldr

Re: Re: Re: propaganda

Ách jo, tak opět. Film / kniha / řeči / vlastní fantazie / hry / cokoliv. Když je člověk 'magor', tak tomuhle se nevyhneš.

0/0
22.3.2011 14:53

petrnahodne

Re: Re: Re: Re: propaganda

zaměřil bych se na ten film a hry, tam je třeba to násilí vidět nejvíc (usekané hlavy, hektolitry krve, ...). takže co pak lidí dělají, když to vidí pořád kolem sebe? ... člověk ma být magor? proč? člověk je možná "zblblej" tím nasilím (a dalšími věcmi),které jsou mu neustále nenápadně podsouvány, ale jinak bych neřekl, jsou všichni lidi magoři ;-)

0/0
22.3.2011 15:01

Skjoldr

Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

Já ale neříkám, že všichni lidi jsou magoři. Jen tvrdím, že pokud je člověk 'magor', nepotřebuje žádný takový podnět, stačí mu cokoliv. 'Normální člověk', ne nějaký psychicky narušený, si z toho neodnese nic, co by ho poznamenalo natolik, aby dělal to, co právě viděl ve hře / filmu.

0/0
22.3.2011 15:05

petrnahodne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

dobře, ale proč je tady teda najednou tolik těch "magorů"? proč teda v posledních letech počet "magorů" rapidně vzrůstá? řekl bych, že násilí vzrůsta rovnoměrně s tím, jak se šíří násilí ve hrách a v televizi, hmm ? nebo to snad podle tebe má nějáký jiný důvod? jaký?

0/0
22.3.2011 15:13

petrnahodne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

samozřejmě netvrdím, že každý člověk, který sleduje v televizi "krváky" a hraje hry, ve kterých se zabíjí, musí taky někoho zabít. Ale tvrdím, že to vzrůstající násilí ve společnosti musí někde pramenit ... a tohle je asi jediná možnost, která mě napadá ;-)

0/0
22.3.2011 15:17

Skjoldr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

Takže člověk, který se nedívá na filmy a nehraje hry, nezná pojem násilí? Tak to asi těžko. Násilí nepramení, ono je. Jde jen o to, co s tím člověk udělá. Někdo se naštve a dokáže se uklidnit hned, jiný zase něco rozbije a jinému zase rupne v bedně a zabije XY ostatních. Nic nového pod sluncem.

0/0
22.3.2011 15:21

petrnahodne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

myslím, že se pleteš ... "Podle Amerického sdružení psychologů APA škodí násilí v počítačových hrách duševnímu zdraví dětí. Organizace vyzvala herní průmysl, aby jej omezil. APA, jež sídlí ve Washingtonu a má 150000 členů, je největším světovým profesním sdružením psychologů. Ve svém prohlášení zveřejněném v tomto týdnu uvádí, že odborný výzkum ukazuje, že vystavení násilným hrám zvyšuje agresivní chování mezi dětmi a zároveň naopak snižuje vzájemnou ohleduplnost. Podle asociace bývají často násilníci ve hrách nepotrestání, což učí mladé lidi, že je násilí vhodným prostředkem řešení konfliktů"

0/0
22.3.2011 15:28

Skjoldr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

Problém výchovy. Pokud jsem rodič, nebudu nechávat své dítko hrát násilné hry, když mu není ani 10 (na obalu většinou beztak je 15+, ne-li hůř). Stále je to problém výchovy, který i bez těch her dokáže udělat z děcka malého stupidního agresora.

0/0
22.3.2011 15:34

petrnahodne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

řekl bych spíš, že je to problém násilí ve společnosti obecně a toho, že je to bráno jako normální běžná věc. Samozřejmě ta rodina tam má také vliv, když se rodiče svým dětem nevěnují a nechavají je dívat se na agresivní pořady plné vražd, atd.. (které jsou běžně k vidění i přes den a ne až po 22h) a hrát agresivní hry. Dneska už je ale to násili opravdu všude, nedávno jsem nahodou viděl pohádku Šmoulové a díl se jmenoval válka šmoulů :-( (a to je pořad myslím tak pro děti 3+) Děti hrají agresivní hry a dívají se na televizní pořady, kde se zabíjí – > můžou si koupit makety zbraní (případně airsoft, paintball,..) – > a nakonec pokud se s rodiči dívají na zprávy na Nově, po kterých dostanou dojem, že ten náš svět  je plnej násilí a zabíjení. Pak se nedivím neustálému zvyšování násilí mezi dětmi. :-( Je to jedno k druhému ...

0/0
22.3.2011 15:44

Skjoldr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

Společnost snižuje násilí! Agrese je naprosto běžná vlastnost jakéhokoliv tvora (tudíž i člověka), zab, nebo buď zabit. To, o čem mluvíš, je utopie. I ten malý smrad, kterému jinačí sebere hračku, se buď rozbrečí, nebo ho jde fláknout vláčkem a vzít si to zpět.

Z valné většiny veškeré zločiny v televizi páchány mladistvými a dětmi pochází ze sociálně slabých rodin, kde se o nějakých nastavených hodnotách, společnosti ani nedá mluvit.

0/0
22.3.2011 15:51

petrnahodne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

no myslím,že jsem jednou slyšel něco v tom smyslu, že člověk je jediný živočisný druh, který se vraždí mezi sebou navzájem :-( takže myslím, že se v tomto opět pleteš. to, o čem ty píšeš je zákon přežití, respektive přirozený potravinový řetězec (např. pavouk sní mouchu, potkan sní pavouka, kočka sní potkana, ... prostě něco takového). ale to, že se lidi zabíjí mezi sebou rozhodně přirozené není :-P Na druhou stranu ta rodina na to má určitě vliv a s tím s tebou souhlasím. Ale těch faktorů je tam víc a TV a HRY určitě šíření násilí hodně napomáhají ... hawk

0/0
22.3.2011 16:03

Skjoldr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

Zkus si udělat vlastní názor, né jen to, co jaký výzkumák řekl, co jsi kde slyšel, viděl a podobně. Násilí bylo vždycky. To, že nedokážeš rozdělit svět fiktivní (hra, film) od reálné je už tvůj problém.

0/0
22.3.2011 16:30

petrnahodne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

já jsem si právě udělal názor na základě všech dostupných faktů a informací (názory odborníků,atd..) a na základě své vlastní hlavy, to ty tady pořád jenom něco dokola opakuješ bez jakkýchkoliv podložených faktů, je to jen na základě tvých doměnek a toho, jak si myslíš, že to je ... násilí, hlavně mezi dětmi, je v posledních letech mnohem vyšší a májí na to velký vliv také počítačové hry a TV, to prostě neukecáš :-P

0/0
22.3.2011 16:37

petrnahodne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

a navíc jsi to napsal úplně přesně, děti můžou mít problém s tím rozpoznat, co je realné a co není. a tím se dostáváme k té výchově (když se to nenaučí od rodičů), ale také k tomu vlivu okolí (když to vidí všude kolem,připadá jim to normalní ta agrese) ;-)

0/0
22.3.2011 16:56

petrnahodne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

respektive co je správné a co není ..

0/0
22.3.2011 16:58

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

tak to si slyšel zle...

0/0
22.3.2011 16:37

petrnahodne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

ájé, další rádoby odborník a obhajce násili ve hrách ;-D podle délky tvých komentářů odhaduju, že si myslíš, že je to v pořádku a basta, že? 

0/0
22.3.2011 17:19

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

nie, mať takéto medzery vo vzdelaní aké máš ty rozhodne nie je v poriadku...

0/0
22.3.2011 17:43

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

Máš problém třeba i s komiksovými knihami? :)

0/0
22.3.2011 15:43

petrnahodne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

nemám vůbec nic proti komiksu, to je prostě komiks ;-) nesnaží se (většinou) působit , že je to reálné, ale prostě jen zábava ... samozřejmě jsou různé komiksy, ale ty "klasické" jsou myslím naprosto v pohodě ..

0/0
22.3.2011 15:48

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

no v 50. letech na základě podobného výroku renomovaného psychologa byl zákonem na několik let omezen prodej titulů obsahujících "nevhodný" materiál (například hororové komiksy a podobně) tak razantním způsobem, že některá vydavatelství zkrachovala :). Právě díky "zaručeně" negativnímu dopadu komiksu na mládež :).

0/0
22.3.2011 15:52

petrnahodne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

no ono to asi záleží dost na tom, jak je ta společnost "nastavená" a co je ochotná akceptovat ;-) když se například ve 30.tých (možná i dřív) letech objevily dvoudílné plavky, lidé z toho také nechápali a chtěli to zakázat a podívej se, v čem se chodí na koupališti dneska (díky za ty dary) ;-D myslím, že v dnešní době jsou komiksy opravdu zanedbatelnou položkou ve smyslu šíření násilí mezi dětmi ;-)

0/0
22.3.2011 16:09

Skjoldr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

Neexistuje nic takového jako "pložka k šíření násilí mezi dětmi". Jde jen o to, jak jsou na tom psychicky (výchova, dětství).

0/0
22.3.2011 16:31

petrnahodne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

co na tom nechápeš? "... zanedbatelnou položkou ve smyslu šíření násilí mezi dětmi"? zanedbatelnou položkou, myšleno jako že komiksy mají podle mého názoru zanedbatelný podíl v souvisloti s šířením násilí mezi dětmi ... :-P

0/0
22.3.2011 16:45

Skjoldr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

Já to ale chápu. Jen ty nechápeš asi 90% toho, co jsem napsal.

0/0
22.3.2011 17:01

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

přesně tomu by odpovídal rok 2011, ty a počítačové hry :)

0/0
22.3.2011 20:53

Skjoldr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

Dobře, tak jinak. Pračlověk si také napřed zahrál GTA, aby poté zabil toho druhého a ukradl mu bůh ví co, že? Středověk také vůbec neproběhl, že? Počet magorů je stále stejný, akorát o nich víš víc - proč by také do zpráv dávali něco jiného než vraždy / znásilnění a podobně.

0/0
22.3.2011 15:17

cannibal_aj

Re: Re: Re: propaganda

Za demenci a špatnou výchovu nemůžou HRY! To je o výchově a hodnotách ve společnosti. :-P

0/0
22.3.2011 15:41

Dr.Figh+er_2

Re: propaganda

je zajímavé sledovat popletené pomatence tvého typu, vždy to člověku vyloudí úsměv na tváři R^

0/0
22.3.2011 12:29

Giga Pudding

Re: propaganda

Aby si člověk udělal nějaký pohled na politiku severní koreje nepotřebuje tuhle hru a nepotřebuje ani USA :).

0/0
22.3.2011 12:51

petrnahodne

Re: propaganda

tří lidi se nad tím aspoň zamysleli? tak to beru jako úspěch ;-D možná jsem pomatenec, ale možná je to opravdu manipulace ... ;-) beztak je ta hra blbost a na tom to celé stojí ;-D

0/0
22.3.2011 14:44

adis002

Re: Re: propaganda

ono já si myslím, že máš docela pravdu... jak ve hrách, tak ve filmech jsou amíci stále zobrazováni jako "zachránci a ochránci světa" ;-D

0/0
22.3.2011 14:48

Dr.Figh+er_2

Re: Re: propaganda

není se nad čím zamýšlet, papouškuješ to samé, co "polovina internetu" // lidí na něm, samozřejmě

0/0
22.3.2011 14:50

petrnahodne

Re: Re: Re: propaganda

on tebe jsem tady zatím žádný pořádný názor neviděl, tak můžeš třeba napsat, proč si myslíš, že to tak není, hmm?

0/0
22.3.2011 14:54

Dr.Figh+er_2

Re: Re: Re: Re: propaganda

proč bych měl plýtvat energií na tobě a tak nesmyslném, již nepočítaně diskutovaném tématu? mám lepší věci na práci, třeba zrovna nyní se jdu v.ysrat R^

0/0
22.3.2011 15:04

petrnahodne

Re: Re: Re: Re: Re: propaganda

tak hlavně, že tady plýtváš energií na psaní nějakých nesmyslných komentářů, místo toho abys uvedl nějáký padný argument ;-) myslel jsem si, že se na víc nezmůžeš ...

0/0
22.3.2011 15:07

mechwarrior

petrnahodne

píše závodne

myslí náhodne

0/0
22.3.2011 16:43

TT777

grafika

Proc jsou ty screenshoty v rozliseni 630x369? Proboha snad v tomto rozliseni ty konzole nejedou???

0/0
22.3.2011 9:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.