Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Microsoft ukazuje novou generaci grafiky

Ačkoliv Microsoft shání lidi do týmu, zabývajícího se hardwarem nového Xboxu, chce hráče na Xboxu 360 překvapit novou grafikou. Vyvíjí totiž novou technologii, která se jmenuje Mega Meshes.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jeffy

wow

Cenku nic moc (ale tam jde hlavně o to ukázat tesselaci), ale vevnitř je to úžasné, druhé video téměř na úrovni Toy story 3. Pokud budou nové konzole 1080p, tak bych si konečně nějakou mohl koupit (a hlavně už nějakou vydejte, xbox360 je tu pomalu 6 let a to je dýl něž nesmrtelná PS2

0/0
19.3.2011 15:41

Sam Bell

Re: wow

PS2 se prodává přes 10 let!

0/0
19.3.2011 17:38

Eclipse_GSX

Re: Re: wow

Ano, ale už pár let nehraje první housle. Tak je to nejspíš myšleno...

0/0
19.3.2011 18:52

Jeffy

Re: Re: Re: wow

Přesně tak.

0/0
19.3.2011 20:50

Samboush

No celkem nic moc.

No MS by nejlépe udělal, kdyby XBOX720 byl plně kompatible s PC. A postavil ho DX11-12. Určitě by pro ně nebyl problém vytvořit okleštěnou verzi OS a propojit ji s HW. Tzn vytvořit odlehčenou verzi systému jako zakladní systémovej environment. Tím získa podporu vývojářu a budou rovnou vyvájat pro dvě platformy najadnou.

0/0
19.3.2011 14:17

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: No celkem nic moc.

Xbox jako standardizované herní PC:-)

0/0
19.3.2011 21:37

Samboush

Re: Re: No celkem nic moc.

Proč ne.

0/0
19.3.2011 21:53

gawy

Re: No celkem nic moc.

To by podle me nedelalo dobrotu. U kazde hry by pak nastal jeden ze dvou pripadu, kdy oba jsou spatne. Bud by hra po trech letech jela na x-boxu i pc, pak by ale na pc byla technologicky o tri roky pozadu - mela by terba horsi grafiku nez by mohla mit. A nebo by byla technologicky na urovni, pak by se ale sekala nebo vubec nejela na x-boxu.

0/0
19.3.2011 22:03

Samboush

Re: Re: No celkem nic moc.

naopak, a podle mne to tak bude.Bude to stavebnice, daleko vychytanejsí nez je PC. Neverending upgrade.,

0/0
19.3.2011 22:55

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: No celkem nic moc.

Aneb. jak konzole přišly o poslední výhodu - na jednom kusu hw jede bez upgradu několik let vše. To asi ne Time ;)

0/0
19.3.2011 23:42

Samboush

Re: Re: Re: Re: No celkem nic moc.

No výhoda se stala zjevně nevýhodou...a chceš říci, že nebyl žádný upgrade konzolí.?

0/0
20.3.2011 0:09

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Re: Re: Re: Re: No celkem nic moc.

Ale byl, zmenšení, harddisk, ale hry na ně jsou pořád stejné, nicméně na PC se stejně dělá několik úrovní grafiky, low, medium, high, někdy je to i podrobnější a nebyl by problém za tři roky mít konzolové hry plynule na low-medium a po pěti na very low....stejně dnes vypadají konzolové verze hůře než ty na PC....a pak není důvod nemít nějaké "elite" a "platinum" konzole s třeba dvoj nebo čtyřnásobným výkonem, které by zvládaly o úroveň lepší detaily... 

0/0
20.3.2011 8:28

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No celkem nic moc.

Když už by člověk musel pro hezčí grafiku kupovat novou konzoli stejný generace, potažmo novej kus hw, jakou by měly konzole výhodu nad počítačem? V čem by se jako lišily? V malinko stabilnějším systému (kdy vám naposledy Win7 spadlo? Mně ještě ani jednou)? Udělat z obou zařízení kompatibilní podle mě nemá význam.

Navíc, když už jsme teda u toho, jak byste si představovali dotování konzolí? Jakože dotovaná konzole s drahejma hrama a nutností upgradovat hw pro lepší grafickou podobu na jedný straně a na straně druhý nedotovanej PC s těma samejma hrama (kompatibilníma) ale tentokrát s nálepkou PC a nižší cenovkou, pro lepší grafickou podobu opět nutno upgradovat hw? Ideálně, kdyby stouply i ceny PC her, aby dotovaly konzole, protože se defakto jedná o jedno médium s nálepkou XBOX a PC dohromady:-) To by si v M$ hezky nakáleli na hlavu;-)

0/0
20.3.2011 9:51

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No celkem nic moc.

1) Výhoda konzole by byla ve standardizování a výrobě jediného produktu místo 150 různých počítačů (a to počítače dost podhodnocuji), časem by bylo víc verzí konzole, ale to je i dnes:-) Prostě výrobně by to vyšlo levněji než srovnatelný počítač. Navíc jednonost (potažmo existence třeba jen tří verzí) by vedla k mnohem lepším optimalizacím, než jaké jsou možné u PC...

2) Nebyla by nutnost upgradeu, ale možnost, to je podstatný rozdíl.

3) Vyvíjelo by se de facto pro jednu platformu, což by Microsoftu pomohlo, neb dominuje v herních PC a "xbox PC" by bylo také jeho...což sníží podstatně náklady na vývoj hry.

4) Co se dotací týče, čistě teoreticky by mohla být možná (ale proč?), což by mohlo vést ke zdražení her, ale bylo by nejspíš třeba vybraný hardware nějak protipirátsky upravit.

0/0
20.3.2011 11:36

Samboush

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No celkem nic moc.

KOnzole neni tak o HW jako o prodejnim modelu. Ten stejnak bude digitalni jak u PC tak konzoli. Stejnak budete muset bejt online furt. No tak proc nedokupovat komponenty. Udela se z toho dobrej business.. Navic. CHci hrat tuhle hru a potrebuju na ni to a to. No tak si to rovnou koupim. A to stary naperu pro brasku. Stejnak je to pro  nej vykony na ty blosti azaz. Atd. A vyvojari si rozhodnou , jestli budou podporovat i tp HIGH..bude z toho chalenge.  A ta odlisnost by byla v tom..ze by to bylo jednoduchy.. provazany stim obchodem..a garantovana kompatibilita . Uz ted tak napriklad. Chci hrat ve full 3D.. to je 2x Render. 2x narok na grafiku. Někdo nechce . Trend je stejnak takovej, ze plno vychytanejch algoritmu se zacina cpat primo do HW.  Každá komponenta stejnej interface..a jedes..nekdo ma 5 komponent nekdo 3 nekdo 12. Mas x volnejch slotu a jedes. Chces vykonejsi grafuku tak si dokoupis jeste jednu komponentu grafika. Chces vetsi vykon pocetni tak si dokoupis jeste jednu pocetni jednotku. Atd atd. Dovoli ti to vyrabet velky serie HW a jen muttiplikovat.

0/0
20.3.2011 11:39

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No celkem nic moc.

Přijde mi to prostě hloupý. Ta hranice mezi PC a konzolí by se natolik zúžila, že mi není jasný, kdo by se namáhal kupovat druhý zařízení. Leda tak nějakej moula, co si na thajským pornu zaviruje 3x týdně počítač. To je na konzolích to kouzelný, že Pepík od vedle hraje v tý samý kvalitě, s tím samým frameratem a nemusím mu závidět lepší brigádu. Současný modely jsou rozlišený pouze kosmeticky a velikostí disku - což opět na podobu her nemá žádnej vliv, pouze to ovlivňuje počet současně nainstalovanejch her. Navíc, HDD je levná součástka. Konzoli nemám, ale známe lidi. Když se člověk podívá na současnou generaci, co má PC lepší? Framerate, vzdálenost vykreslování objektů a textury. Haleluja, to je vše. Vzácně někdo přidá teselaci na 3 herní objekty a když se jó poštěstí, tak možná ještě pár DX10 efektů nasvícení. Stejně to ale jede na enginu, kterej musí utáhnout i ten nejslabší článek. Nemluvě o demotivaci vývojářů. Zdražovat PC hry by bylo nemyslitelný, už teď všichni prskaj na piráty. A nezapomeň, že výkonnější nebo druhá grafika je fajn věc, ale úměrně se musí zvyšovat i výkon ostatních součástek. Pro mě za mě ať si to udělaj jak chtěj, já jsem PCčkář, ale tak nějak tuším, že by tím vaším modelem nakrkli velký množství konzolistů...

0/0
20.3.2011 12:02

Samboush

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No celkem nic moc.

1) Dalsi takhle dlouhej cyklus pouzitelnosti konzoli je nerealnej. Vyvoj vseho se zrychluje2)Prodejni model pirateni, ceny her a software - rozepsal bych se ale cca za 3 mesice. to budem ofiko tyhle veci zverejnovat,,tak ted nemuzu.3)Konzole uz nebude jen o hrani. Ta skala pouzitelnosti bude daleko sirsi a tim i logicka ta vykonova konfigurovatelnost.4) JIz ted se plno firem hlasi k renesanci PC hrani. Tzn mechanismy diky internetu budou muset bejt dost podobny jak u PC tak konzoli

5) Tak boj mezi konzolistama a PC je hlavne o nemocich. Tzn jde jen o spravne PR a na dobre postavenou skladaci konzoli lze nabalit i prenosna zarizeni..bez zmeny obsahu atd...

6) Je to jen muj nazor, ale kdybych planoval novou konzoli..a mel vlastni OS a velkej vyvojarskej background..vlastne celou platformu tak bych to vyuzil touto cestou.

7) Prave dnes je trend..ze bude vznikat plno algoritmu trebai v grafice, zvuku, AI..atd.. a budoucnost je v programovatelnejch pocetnich jednotkach tzn cim dal vic vec i prejde na stranu HW . Tzn chvilku neco pojede na CPU, pak aacererovany na GK na pocetnichjednotkach a pak se ztoho udela HW reseni.

8)Z vlastni zkusenosti pri vyvoji. pri Stereo 3D pri 2x full renderu se vyuzije druha grafika...na 100% a narok na CPU se v globalu zvedne jen o 10%

0/0
20.3.2011 12:23

mechwarrior

:)

videjká a demíčka sú jedna vec, hry je vec druhá ... masívnejšej tesselácie sa na xboxe 360 nedočkáme, nie je na to výkon, tesselovaných bude pár objektov a najbližší terén v obmedzenej miere... v reálnych hrách to bude sotva pozorovateľné.

0/0
19.3.2011 14:14

ryo2

xxx

držím xboxu určitě palce co se grafiky týče,ale mně to tedy nepříjde nějak extra - za vše mluví grafika na té záhradě,nebo kde to je :-) . mrkněte na parádní super vymodelované .... 2D keře... nebo zelená textura namísto trávy... nevím,nevím... nasvícení sceny a celkový dojem dobrý,ale nešťourat v detailech.

0/0
19.3.2011 14:00

Meck IV.

Re: xxx

R^

0/0
19.3.2011 14:02

Ganimoth

Re: xxx

/signed

0/0
19.3.2011 14:52

Gobbos

Hmm

Už to skoro vypadá jako grafika na PC, držim palce konzolím do budoucna ve vývoji. :-)

Protože není nic horšího než zmršenej port z konzole, kterej má hw nároky na PC jako prase a vypadá ohavně.

0/0
19.3.2011 13:35

Unexpecter

Čumim!!!

Wow..musim teda uznat že to vypadá dost vostře....a to jsem PSkář.. :-D

0/0
19.3.2011 12:51

MAXXY

Re: Čumim!!!

To ti dávám credit a respekt protože hodně lidi nerespektují konzole které nemají. :-)

0/0
19.3.2011 13:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.