Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Deus Ex není třeba všechny postřílet. Jsou i další varianty

Vývojáři Deus Ex: Human Revolution slibují pestrost voleb, titul by tak mělo být možné dokončit třemi odlišnými styly hry. . Kromě klasického způsobu "vystřílej celou úroveň", jsou prý plnohodnotnými možnostmi též kradmá a tichá likvidace nepřátel (stealth akce) či řešení situací za pomocí hackování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Wawer Rewold

Kristova noho se uklidněte. Tady snad každý hledá na hrách jenom všechno špatný... Stejně to každej z vás BUDE hrát a každýmu se to BUDE líbit... A podle nějakýho krátkýho videa můžete poznat leda tak velký kulový

0/0
22.3.2011 17:08

Giga Pudding

Re: Jé

ano to bude :) právě o to trapněji pak zpětně vyzní pláč tady žebříkovců :)

0/0
22.3.2011 20:35

UrsusLuin

Re: Jé

Tvoji křišťálovou kouli bych chtěl mít. Ne každý má potřebu (a čas) hrát všechno, co vyjde. Sladká školní léta mají někteří již za sebou.

0/0
22.3.2011 21:00

mechwarrior

Re: Jé

to, že ty nie si schopný z gameplay videa rozoznať ani velký kulový ešte neznamená, že ostatným neprinieslo dosť informácií.

0/0
22.3.2011 21:18

mounty

slepejsi

Ehm to tady opravdu nikdo nevidi tu nejvetsi chybu tehle hry??? Diskuze na tema svitici zebrik byla sice velmi zabavna (a pridavam se k lidem kterym luminiscencni zebrik vadi), ale naprosteho zabijaka stealth prvku hry tady vazne vsichni prehlizi? System schvovavani se za prekazkami mi obecne ve strileckach nevadi a treba Gears of War se mi diky tomu libily (dvojka a trojka na PC prosiiiiim), ale tady je ten system totalne nabliti. Kdyz uz teda chci hrat stealth (coz kuprikladu v jednicce ke konci hry pri rozdeleni skill-bodu jinam nez do strileni byla nutnost), tak se tady opravdu staci priteplit k prekazce a najednou vidim uplne krasne vse co se kolem me deje a tukan co stoji klidne 20 centimetru ode me nema nejmensi tuseni ze svoji praci vykonava spatne a enemy se mu proplizil az do hyper strezene baze??? V deus ex 1 (nebo treba thiefovi) byla prave sranda ze clovek musel vykouknout aby tusil co se deje za rohem, nebo ty krasne infarktove situace kdy potreboval prebehnout z jednoho ukrytu do druheho a bal se otocit jestli tam neni nejake jelito, to je pro me stealth, ne ze se prisaju na bednu a z pohledu treti osoby se nakrasne obhlednu situaci. Jen kvuli tomuto a nicemu jinemu teto hre (alespon u me) nedavam moc sanci.

0/0
21.3.2011 15:18

Meck IV.

Re: slepejsi

R^

Deus Ex je pro mě nejlepší hra všech dob, na DX: HR jsem se opravdu těšil, ale začíná to vypadat jako paskvil, co nemá s původním DX téměř nic společného.

0/0
21.3.2011 16:05

Giga Pudding

Re: slepejsi

tys musel moc plakat u splinter cellu, hitmana nebo thiefa 3 co? :)

0/0
21.3.2011 16:31

Censoringie

Re: Re: slepejsi

Ty zase, kdyz jsi vyplnovala IQ test, co? ...

0/0
21.3.2011 16:39

Giga Pudding

Re: Re: Re: slepejsi

Ne, to by se stalo jen ve chvíli, kdy bych plakala nad 3rd person pohledem, který už je tu sto let :)

0/0
21.3.2011 16:55

Cubky

Re: Re: Re: Re: slepejsi

A to meni neco na tom, ze je to blbost?

0/0
21.3.2011 16:57

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

No posledních 15 let to zatím nikomu nevadilo, takže stejný případ jako s žebříkáčema :) nikdo příčetný se nad tím pozastavovat nebude :)

0/0
21.3.2011 17:02

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

Tohle nema s pricetnosti nic spolecneho, jde spise o inteligenci a narocnost prumerneho hrace. Pokud prumerneho hrace (a ocividne i tebe) boli premyslet a zada si byt veden za rucicku, prosim, ale at nam pak nekeca do vyjadreni nesouhlasu a znechuceni tim, ze se musime snizovat na jeho uroven. ;-)

0/0
21.3.2011 17:39

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

Mě právěže nebolí přemýšlet, proto dokážu chápat jak současný videoherní trend, tak i dokážu vnímat videohru a to co je na ní podstatné. Kdybych totiž neměla dostatečnou inteligenci a moje nároky by tomu odpovídaly, tak bych řešila úplně nepodstatné blbosti jako je žebřík :).

0/0
21.3.2011 17:49

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

Takze ty jsi spokojena se soucasnym trendem co se videoher tyce? :-/

0/0
21.3.2011 18:00

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

Ano já jsem spokojená se současným trendem upřednostňovat příběh a klást na něj co největší důraz stejně jako na hráčův požitek z příběhu :)

0/0
21.3.2011 18:05

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

S timto nazorem bych souhlasil za predpokladu, ze by ta snaha mela nejake slusne vysledky. ;-) Uz opravdu hodne dlouho jsem nehral hru, ve ktere by pribeh za neco stal.

0/0
21.3.2011 18:08

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

no má docela dobré výsledky vzhledem k videohrám jako je Dreamfall, Mass Effect, Silent Hill, Psychonauts, Vampire bloodlines nebo z nejnovějších třeba Alpha protocol :) atd. atd. :)

0/0
21.3.2011 18:14

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

Jeden priklad dobreho vysledku soucasneho trendu (tedy nekolik let stare hry opravdu jako priklady neberu) opravdu neni dukaz toho, ze se jim to dari. Vzhledem k tomu, kolik AAA (kde by se ten trend mel projevit co nejvice, nebo snad ne?) rocne vyjde...

0/0
21.3.2011 18:20

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

Současný trend nenastoupil teď od prvního ledna, takže uvedení hry z roku 2006 je docela relevantní a zvlášť pokud je to očividně typický představitel toho současného trendu. A "AAA" je i NHL2011 nebo další need for speed, takže asi nebudu řešit "kolik AAA (kde by se ten trend mel projevit co nejvice, nebo snad ne?) rocne vyjde...".

0/0
21.3.2011 18:26

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

I kdybych za soucasny trend bral 5 let stary trend, tak stejne jsi vyjmenovala 6 her, ktere mely slusnejsi pribeh. Opet se ptam, kolik her za to obdobi vyslo a jaka je tedy uspesnost? :-)

Chces mi rici, ze do her, jako je treba NHL nebo Need for Speed NENI mozne napasovat slusny pribeh? Nebo ze by to bylo kontraproduktivni? O tom vysoce pochybuji. ;-)

0/0
21.3.2011 18:30

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

No když mám jmenovat nějaký příklad, tak by úplně s klidem stačila jedna videohra. Odvolávat se k celkovému počtu vyšlých videoher by mělo smysl asi ve chvíli, kdy bych měla jmenovat všechny kvalitní videohry od jednoho data k druhému :), se vzpamatuj.

A v NHL není příběh, protože kvůli tomu to lidi nehrajou a dokonce ani není důvod tam něco takového přidávat :). Já myslím, že tohle bych snad ani za normálních okolností nemusela zdůrazňovat. :)

0/0
21.3.2011 18:34

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

Psala jsi, ze jsi se soucasnym trendem spokojena. Pokud ti ke spokojenosti staci jedna hra se slusnym pribehem, tak pak opravdu staci jeden priklad. ale pochybuji, ze to tak je. :-)

Nerikej, ze by se nenasli nadsenci, kteri by neco jako "kampan" v NHL ocenili. Sam nekolik takovych jedincu znam. ;-) Takovy argument je asi stejne absurdni, jako argument, ze v Crysis taky nikdo nema zajem o kampan, protoze to vsichni hraji jen kvuli grafice. ;-D

0/0
21.3.2011 18:40

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

Jedna videohra především stačí vzhledem k významu slova "příklad" :).

A ono by se našlo cokoli když člověk hledá, až na to, že pár nějakých truhel s žebříkem nikoho nezajímá pokud je většinový vzorek jiný :). A ten většinový vzorek v případě NHL jsou lidi, co si chcou zahrát videoherní hokej :).

Na druhou stranu řešit kdo má nebo nemá zájem o kampaň v hrách cryteku moc podstatné není, vzhledem k tomu, že jejich produkty jsou techdema, kde na kampani nebo vůbec na jakémkoli obsahu hry nezáleží, pokud stačí tam dát něco jen aby se neřeklo a nechat to koupit lidi jako jsi ty, kteří se chcou koukat na grafiku :).

0/0
21.3.2011 18:48

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

O prikladu jsi tu zacala mluvit ty, ja ho po tobe nechtel. Ja se ptal, zda ma ta snaha slusne vysledky. Ty jsi uvedla 6 her. Behem 6 let. Slusny vysledek? Nemyslim si. :) A prave kdyz ty se snazis hrat na priklady, tak ja mohu uvest protipriklady, tedy priklady, pro ktere tvrzeni neplati, abych ho vyvratil. Vsadim se s tebou, ze jich bude nekolikanasobne vice. ;)

Omlouvam se, ja zapomnel, ze hokej je pouze sport, ktery hraji anonymni sportovci, kteri mimo plochu neziji zadnym zivotem. ;-D

A uz se v te diskuzi trochu ztracis. Souhlasil jsem s nazorem, ze pribeh by mel hrat prim. Ale najednou je ze me clovek, ktery by si koupil hru jen kvuli tomu, ze je graficky "nadherna"?  Muzes mi objasnit jak jsi od toho predpokladu dosla k takovemu zaveru? :-/

0/0
21.3.2011 18:56

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

pýtaš sa jak ? už tuná kolegovy som písal aby sa s pudingom nepúštal do debaty lebo nie len, že má dlhé vedenie ale aj rád prekrúca všetko čo sa prekrútiť dá. Takže aj tebe radím aby si to s ňou ukončil, ušetríš čas aj nervy.

0/0
21.3.2011 18:59

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

A já jsem uvedla příklady slušných výsledků té snahy :). Čekala jsem cokoli, ale ne že bude problém tady v tomhle :).

Asi jsi taky zapomněl do jaké míry při hraní NHL hráči řeší osobní životy těch stovek hráčů hokejových včetně hráčem vytvořených hráčů :).

A k tobě a crysis jsem se dostala jednoduchým odvozením nesmyslného příkladu hry crysis v porovnání s nhl a narážky na grafiku, kterou nikdo neřešil :). Tím pádem asi budeš fanda téhle hry, který je schopný o tom básnit prakticky jakkoli jak tak znám fandy her cryteku :).

0/0
21.3.2011 19:00

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

Vazne po me tedy chces ty protipriklady? To tady muzeme sedet celou noc. :)

Neresi, protoze tam neco takoveho neni. Otazkou ale je, resili by to, kdyby mohli? ;-)

Tobe asi unika smysl porovnani. Vetsinou se totiz pri porovnani srovnava diskutovana problematika s jinou, podobnou (v tomto pripade stejne absurdni) o ktere samozrejme nebyla rec. ;-) Vezmeme terba nedavne zemetreseni v Japonsku. V clanku na toto tema jiste bude nejaka zminka a porovnani se zemetresenim na Haiti. Dle tveho nazoru by se to melo srovnavat pouze v clanku o Haiti?

A vzhledem k tomu, ze (jak kolega pise) asi budes mit opravdu dlouhe vedeni - zastancem Crysis nejsem, pristup cryteku se mi hnusi. Pokud to uz ani ted nepochopis, tak uz nevim, jak primitivneji ti to vysvetlit. :)

0/0
21.3.2011 19:06

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

"protipříklady" znám i sama, to neměj strach :).

Můžeš mi říct, co je podstatou her jako je FIFA nebo NHL? očividně o tom totiž máš nějakou jinou představu než zbytek lidstva.

Mě neuniká smysl porovnání, protože tyhle dvě věci nemají žádnou souvislost, nic na nich není podobného. Podstata sportovních her nemá žádnou souvislost s obsahovou stránkou techdema typu crysis nebo samotného důvodu jeho existence.

Ale jako uděláš dobře pokud si tadyhle od "kolegy" necháš poradit, protože pak bych zase napsala něco "komplikovaného" typu uvedení příkladů nebo nějaké složité slovní spojení typu "současný trend" a hned by byl oheň na střeše. :) Takže by to bylo jen pro tvoje vlastní dobro :).

0/0
21.3.2011 19:13

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

Pokud znas protipriklady a mas alespon trochu poneti, jak funguje dokazovani obecnosti vyroku takovehoto typu, tak by ti melo byt jasne, ze ten vyrok neplati - tedy, ze tato snaha nema dostatecne vysledky. ;-)

Podstatou techto her je preneseni realneho sportu do herni podoby pokud vim. Opet se tedy odkazu na to, ze realny hokej ci realny fotbal opravdu neni jenom o anonymnich hracich uprostred hriste.

Ale ano, maji, vsak jsem o tom uz psal. Obe jmenovane hry lide hraji jen kvuli jedne konkretni veci. U NHL je to moznost zahrat si hokej, u Crysis je to moznost prozit "graphicsgasm". Pokud to nevidis, tak te lituji. ;-(

No on mozna bude problem v tom, ze nejsi schopna vyjadrit sve myslenky. Pokud mluvis o "soucasnem trendu" a myslis 6 let do minulosti, tak to neni muj problem, ze to nepochopim. Pokud je mi znamo, tak myslenky zatim cist nedokazu. :)

0/0
21.3.2011 19:21

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

No vzhledem k tomu, že výrok měl smysl takový, že ta snaha nemá žádné kvalitní výsledky, tak asi jsem uvedla příklady správně :). A počty nekvalitních "protipříkladů" pro to nejsou podstatné (a ano za každých okolností jejich číslo bude větší, to doufám, že nejsi takovej expert, abys mi tohle zkoušel předhodit).

"Podstatou techto her je preneseni realneho sportu do herni podoby pokud vim" no jsi šikula :) přesně to zajímá hráče počítačových her nebo třeba diváky u televize, kteří sledují reálné utkání :). A tihle lidé tvoří většinový vzorek hráčů sportovních videoher, takže na vývoj NHL 2012 nebude mít vliv třeba jakási pidiskupinka hráčů, kteří budou třeba chtít, aby to byl hokej mezi slony a žirafami i přesto, že kdo se bude snažit hráče s takovými nebo jakýmikoli jinými požadavky najít, tak je jednou opravdu najde :), ale výsledek bude pořád stejný.

Podstata sportovní hry je možnost virtuálně si zahrát daný sport a tohle od toho hráči chcou, podstata techdema je předvést engine a už nezáleží na tom co si v tom najde hráč, ten je totiž schopnej si v tom najít úplně cokoli. Takže ne, nevidím nic společného mezi příkladem NHL a Crysis. Nhl si člověk zahraje protože chce hokej, Crysis si člověk zahraje protože chce grafiku nebo chce střílet nebo si chce vsugerovávat že "volnost" herního prostředí není jenom iluze nebo chce sledovat "příběh" atd. ale crysis zůstává pořád jenom techdemem a obsah si v tom hráči jen mermomocí hledají, zatímco ve sportovní hře ne a hádej proč. Možná to bude tím, že smysl obou těch her je úplně odlišný a to co v nich hráč najde je buď něco co si najde sám (crysis), nebo to, kvůli čemu ta hra opravdu existuje (nhl)

A možná to bude tím, že pro mě není koncept "současnosti" jen aktuální den a datum, kdy píšu daný příspěvek :). Mimochodem víš co se označuje pojmem třeba Současné umění? napovím ti, že nejde jen o rok 2011 a konkrétně 21.3. :) A ještě ti trošku napovím, že "současné umění" a "moderní umění" nemají synonymní význam. Dokonce když se budeš snažit, tak ti tenhle příklad označování "současného" pomůže objasnit datování "současného trendu" ve videohrách :)

0/0
21.3.2011 19:38

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

Jen narychlo posledni reakce, protoze uz vazne nestiham. :)

To je o tom, ze ty za kvalitni vysledek beres jednu hru, ja nikoliv. s jednou hrou spokojen nejsem.

Ano a take se najde minimum hracu, kteri si to zahraji kvuli pribehu, tudiz srovnani je na miste.

Pokud ty zminis soucasne umeni, ja mohu vzit soucasnou modu, ktera se obmenuje prakticky kazdym rok. ;-)

0/0
21.3.2011 19:45

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

"příklad" - poraď se s někým pokud doteď nevíš co to znamená

když člověk hledá, najde cokoli, na výsledku to nic nemění

současná móda se obměňuje každých deset let, asi jako cokoli jiného, to že zimní model 2010 vypadá jinak než zimní model 2011 není odlišná móda, protože oba modely vychází z toho samého módního trendu. Takže jako můžeš to zkusit, ale nepomůže ti to :).

0/0
21.3.2011 19:47

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

Kazdopadne at me tato "diskuze" bavi sebevic, penizky se musi vydelavat. Rozloucim se tedy a popreji pekny zbytek vecera. ;-)

0/0
21.3.2011 19:26

mounty

Re: Re: slepejsi

Thiefa 3 sem nehral a jestli je tam pouzity tento system tak ani nebudu dekuji za upozorneni. Splinter cell me pravda nejak zvlast nebavil, ale Hitman je moje srdcovka, ostatne spis nez o skryvani za rohem je podle me Hitman o nalezeni vhodneho prevleku a potom se co nejnenapadnejc (cili se chovat normalne, ne skakat za kazdy sutr) dostat k cily. Teda aspon dvojka, trojku sem hral jen jednou a ctyrku jen par misi. Chapu ale ze tvor, ktery nevidi rozdil mezi rameckem z Deus Ex 1 a tou diskotekou, kterou sme videli ve videu bude mit nadale spoustu otazek, proto pis, myslim ze nejen ja se potrebuji pobavit po narocnem dni. 

P.S. Placu pouze kdyz v nejakem filmu zemre pejsek nebo kdyz mam doma jen celozrnne pecivo.

0/0
21.3.2011 17:11

Giga Pudding

Re: Re: Re: slepejsi

To byla řečnická :). Žádné opravdové odpovědi od tebe nikdo nechce, když by úplně stačilo na ně reagovat tvojí "logikou" a něčím jako "jaktože nikdo nevidí tu hlavu každých deset sekund vykukující zpoza rohu?" :).

Kažodpádně chápu, že by to i tak byl úplně šokantní a nepřekonatelný problém jako zvýraznění objektu v deus ex 1 a zase zvýraznění objektu v deus ex 3 (nebo kterékoli jiné hře, i baldur's gate 2 na to měl tlačítko, které umožňovalo tohle málem až "trestuhodné zjednodušení hry" :))

0/0
21.3.2011 17:15

mechwarrior

Re: Re: Re: slepejsi

u thief 3 ťa k prepínaniu do 3rd pohľadu naštastie nič nenúti a určite stojí za vyskúšanie ... ale faktom je, že oproti Thief 1/2 išli nároky na hráča o niečo nadol.

0/0
21.3.2011 17:29

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: slepejsi

o niečo nadol, když hráčův obušek neměl dva metry a bylo nutné k tomu dotyčnému strážnému opravdu přijít a taky byl posílen vliv světla a stínu? :)

0/0
21.3.2011 17:37

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

neponižuj sa už zbytočne...

0/0
21.3.2011 18:43

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

Myslím tím, že jsem schopná odlišit od sebe thiefa 1+2 a thiefa 3 narozdíl od tebe? :)

0/0
21.3.2011 19:05

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

T3: strážcov bolo jednoduché zabiť i v priamich súbojoch,  levely sa radikálne zmenšili a nebolo prakticky možné zablúdiť, zvýšila sa linearita, ubudli rôzne tajné lokácie ktorých objavenie už nebolo takou výzvou ako v minulých dieloch, dokonca zmizlo aj lano pripútané k šípom (bolo nahradené rukavicami ktorých využitie bolo prakticky nulové) oproti tomu pribudla dýka umožnujúca rýchle a jednoduché zabíjanie a z hráča sa mohol stať masový vrah behom chvíle, pribudol 3rd pohľad umožnujúci nakúkať zpoza rohov a pribudlo aj zvýrazňovacie veci do modrého lesklého hávu aby zrejme ľudia s dioptriami 20 trafili do dverý ... a hlavne hra už nebola je tak reštriktívna čo sa týka zabíjania ... a mohol by som pokračovať. A tebe tiež odporúčam aby si si tieto hry zahrala (aby si vedel o čom sa snažiš písať)...

Buď tak láskavá a urobme spolu dohodu - nereaguj na mňa a ja rovnako nebudem reagovať na teba, ok ? R^ naozaj s tebou nechcem strácať čas.

0/0
21.3.2011 19:28

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

mluvím o tom, že obuškem stačilo v thiefovi 1 a 2 uhodit strážného do jakékoli části těla a z jakéhokoli úhlu aby ho to omráčilo a vzdálenost na kterou se dalo trefit bylo s vykloněním několik kroků :) - thief 3 => pouze zezadu a z bezprostřední blízkosti

Thief 1 a 2 - občas velmi podivné zorné pole stráží, které prostě neviděly ani při docela osvětlené místnosti :) - Thief 3 => mnohem přesnější práce se světlem, stráže už hráče ve světle vidí konečně :)

Thief 1 a 2 - vyklánět se dalo i takovým způsobem, že pokud se hráč vyklonil ze stínu, ale díky veselému enginu se vyklonil o asi 270 stupňů za roh, že to popíralo lidskou anatomii, tak nebyl vidět i přesto, že místnost kam se takto vyklonil byla prudce osvětlená :) Veselé že? to vaše slavné vyklánění a nejspíš iluze "realismu" :)

Zvýraznění předmětů a dveří bylo ve všech dílech, ale jako odporúčam aby sis ty hry konečně zahrál, abys teda věděl o čem vůbec točíš, když máš potíže se současnými videohrami. Každopádně aby ses mi nepokoušel odpovídat, protože nemáš co říct, bych ti vřele doporučovala i já sama, bylo by to pro tvoje vlastní dobro :)

0/0
21.3.2011 19:45

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

- problém je v tom milý puding, že v T1-2 si síce mohol ĺahšie omračovať ale ťažšie sa bolo k strážcom dostať a to aj vďaka ich vyššiemu počtu a dômyselnému rozloženiu v úrovniach a to je omnoho zásadnejšie ako samotný spôsob omráčenia ... a ako som písal v T3 si mohol z Garetta urobiť masové vraha na počkanie... sám si spomýnam ako skúšal vyvraždovať všetkých okolo v meste, bolo to tak jednoduché, že hráč mal pocit, že je nesmrtelný.

- v T1-2 ťa stráže osvetleného videli aj z veľkej vzdialenosti narozdiel od T3, AI bola miestami problematická aj v T3

- vyklánanie z poza rohu plnilo svoju funkciu a rozhodne to neznamenalo že si pri vyklonení bol neviditelný narozdiel od ojebu ako je 3rd pohľad kde dva metre za rohom kempuješ a vidíš celú bočnú chodbu ako v T3.

- a písal som o modrom lesklom zvýraznení, takže neprekrúcaj zase ako máš v obľube.

Znovu Ťa žiadam aby si si tie hry zahrala... a prestala ma stále obťažovať. Toto bola moja posledná reakcia na teba a nechávam ti posledné slovo ktoré tak miluješ a dúfam, že prijmeš moju ponuku o vzájomnom nereagovaní si na príspevky.

0/0
21.3.2011 20:26

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: slepejsi

nebolo ťažšie sa k strážcom dostat a díky fórovému vyklánění je bylo dokonce i dost snadné omráčit z úplně krkolomné pozice :)

zvýraznění je pořád zvýraznění :) s tím neudělá nic ani pláč nad žebříkem :)

a narozdíl od tebe jsem všechny díly thiefa hrála a dohrála :) takže bych ti opravdu a upřímně doporučovala aby ses tady těch svých teatrálních prohlášení už konečně na třetí pokus držel :)

0/0
22.3.2011 0:11

Cubky

Re: slepejsi

Snad bys nechtel nutit nebohe hrace premyslet, co se deje za rohem a jak zlikvidovat protivnika.

0/0
21.3.2011 16:38

Neregistrovany

No

Jakkoliv se mi nelíbilo to děsivé zvýraznění všech věci pro interaci, stejně jako autoheal, tak ta hra vypadá moc dobře.

0/0
20.3.2011 21:47

Yerm

hackování

0/0
20.3.2011 20:45

Yerm

Re: hackování

Chybka se vloudila. No nicméně úvaha - proč píšou hackování jako třetí cestu? Pamatuju že to psali i v recenzi na jedničku, a tam to byl jeden skill z asi deseti. Sice hodně užitečnej, ale jen jeden. A silně pochybuju že by šla udělat mise jen pomocí hackování. To je spíš berlička, pomoc při řešení mise, ne? Ať už nějakým vypínání kamer a alarmů při plížení, nebo přeprogramovávání věží a robotů při střílecím postupu. Můžu hackovat jak chci, stejně budu muset projít někam na druhou stranu a tam ukrást/zničit/zabít/zachránit nebo co se tam zrovna bude muset udělat.

0/0
20.3.2011 20:51

Giga Pudding

Re: Re: hackování

ano a právě díky hackování si hráč může otevřít jiné cesty :) jsi šikula že jsi na to přišel :)

0/0
20.3.2011 21:57

Yerm

Re: Re: Re: hackování

No to jsem tak úplně nemyslel. Spíš jako bude možný projít misi jen hackováním? Nebo řekněme s 90% hackování? Protože zcela jistě půjde projít misi pouze střílením nebo pouze plížením. Ale pouze hackováním bez střílení a bez plížení asi těžko, ne?

0/0
20.3.2011 23:21

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: hackování

netreba brať všetko čo sa napíš doslovne...samozrejme, že sa hra nedá prejsť len hackovaním, veď to už je samo o sebe nezmysel.

0/0
20.3.2011 23:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.