Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

David Cage: Tvořte hry podle sebe

David Cage, šéf vývojářského studia Quantic Dream, které uspělo svým psychologickým thrillerem Heavy Rain, opět promluvil na téma tvorby počítačových her. Opět zdůraznil potřebu emocí v ději.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mechwarrior

cage -

"Nedělejte hry o vojácích z 2. světové války, když nemáte tušení, jak se cítili. Mluvte ve hrách o emocích, jak vlastních, tak lidi okolo vás"

rád by som sa pána Cageho opýtal, že o čom je vlastne ten jeho Heavy Rain ? nie je náhodou o situácii ktorú zažije tak jeden človek z milióna ? alebo únos decka sériovým vrahom je bežná vec ktorú každý pozná a vie ako sa taký človek cítí ? ... samozrejme emócie sú to o čo ide v prvom rade - nikdo by hry nehral ak by v ňom nevyvovalávali emócie ktoré vyžaduje a rozhodne nezáleží na tom, či je  hlavná postava človek ktorému unesú decko alebo "rookie soldier in WWII" ale od kvalitného scenáru a prepracovaní daného charakteru vďaka čomu sa sním hráč ztotožní a hlavne o ochote riskovať o vrhnúť sa do projektov ktoré vybočia z vyšlapaných cestičiek. Preto sa mi jeho tvrdenia zdajú nadmieru pokrytecké...

0/0
22.3.2011 13:36

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Njn

Jenže chce to peníze, ne nijak extrémně mnoho, ale nadšení nikoho neuživí, takže nějaké ty miliony se sejít musí, pokud ta hra má být konkurenceschopná, pak je tu druhá věc a to marketing, prodat odlišnou hru není vůbec nic snadného, navíc se nemusí vůbec povést (a prodávat) a kdo do takového rizika dnes půjde....a pak tu jsou piráti, kteří si i sebelevnější hru radši stáhnou a zisky snižují nepřímo, nicméně podstatně.

0/0
22.3.2011 10:02

Kicker

Je to pravda, ale zaroven to nejde

Rozhodně má pan Cage pravdu, ale stejně tak soky76. Oni by třeba i ti co na hrách pracují rádi udělali hru podle sebe, ale kolikrát jim to vydavatelé neumožná - viz. stačí se podívat jen na Mafii 2. Je spousta kvalitní umělecké tvorby (ne jen mezi hrami), která končí smutně kvůli sponzorům a těm co se v  tom angažují. Vše jen pro chamtivost a honbu za penězi.

0/0
22.3.2011 9:18

Rusov

Re: Je to pravda, ale zaroven to nejde

Proto je velice dulezite, najit spravneho vydavatele, ktery da vyvojarum svobodu a Cage ho nasel.Na Sony si cenim, ze tyhle odlisne hry podporuje a financuje presto, ze jde o velky risk a delaji to i v pripadech, kdy prodeje nedosahuji velkych cisel, tak jako u Ico a Shadow of the Colossus.

0/0
22.3.2011 12:22

soky76

...

Bohužel, je to všechno o penězích. Takže tihle vývojáři co si hrajou na vojáčky se cítí moc dobře ;-)

0/0
22.3.2011 9:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.