Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kauza prolomení PlayStation 3 pokračuje. Sony sbírá osobní data

Pokud jste se zajímali o případ prolomení ochrany konzole PlayStastion 3, možná už o vás v Sony ví. V současné době totiž firma shromažďuje informace o všech, kdo například navštívili stránky hackera Hotze nebo se podívali na jeho videa na YouTube. A vůbec nevadí, že konzoli PS3 třeba ani nemáte.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TheNecronLord

...

Slovo krádež znamená že někdo o něco přijde a když si hu stáhnu z warezu tak nikdo o nic nepřijde,takže se tím pádem nejedná o krádež.

0/0
28.3.2011 15:44

slanecek

Re: ...

Přijde o peníze, které by dostal za koupenou hru. Vývoj a distribuce her taky něco stojí.

0/0
28.3.2011 22:23

Skjoldr

Re: Re: ...

No, opravte mne, pokud se pletu, ale 'pirátění' není bráno jako krádež, ale jako porušování autorských práv, ne?

0/0
28.3.2011 23:22

TheNecronLord

Re: Re: ...

Žádné peníze by nedostal protože kdyby hra nešla upiráti tak bych hru prostě nekoupil,vyšlo by to skoro nastejno akorát s tím rozdílem že bych si hru nezahrál.

0/0
29.3.2011 16:49

nicomichi

Re: Re: Re: ...

Tak to by sis asi fakt nezahrál nic, protože bys neměl ani na originální OS, což?

0/0
29.3.2011 22:39

TheNecronLord

Re: Re: Re: Re: ...

Nejde o to že bych na hru neměl,jde o to če 1500 kč a víc mi přijde jako přenaná částka.

0/0
30.3.2011 7:47

Censoringie

Re: ...

Co ti neni jasne na tom, ze si nekupujes kus plastu, ale PRACI?

0/0
31.3.2011 0:12

gawy

Re: Re: ...

Praci si kupujes leda tak kdyz si treba najmes zahradnika, aby ti okopal zahradku. Precti si zakoniky a zjistis, ze krades a porusovani autorskych prav je neco uplne jinyho...

0/0
1.4.2011 22:37

.:palič

Státní složky

placené občany, jako soudy a policie postupuje proti nim a rozkáže práskat data o lidech, kteří se ničím neprovinili na přání soukromé firmy. Jak se tomu říká? Korporátní fašismus tuším. No SOŇY překonává veškeré limity v tom, kam až se dá klesnout. Slušný člověk si od těchto šmejdů už po tomhle nic nekoupí. Já jsem rád, že už je asi 10 bojkotuji.R^

0/0
28.3.2011 10:19

clone9cz

Daňový únik

Pánové, možná dámy, čtu tu občas úplně zcestné názory, články založené na jiných článcích, ale zákony nikde.

Předně je třeba si uvědomit, že Sony změnila vlastnosti zakoupeného produktu, které deklarovala. Tedy porušila všechny prodejní smlouvy z období, kdy bylo možno spouštět linux.

Dále, jestli je pravda, že na PS3 umožnila instalovat Linux, aby bylo levnější clo, tak změnou vlastnosti PS3 zkrátila daň.

Hotovo, konec, hackři mě nezajímají, s nima ať si to Sony vyřídí sama.

0/0
27.3.2011 23:12

nicomichi

Re: Daňový únik

LINUX neznamená zadarmo ;-) jsou i placenené distra linuxu.

http://cs.wikipedia.org/wiki/End_User_License_Agreement

0/0
29.3.2011 22:44

petrib

Re: Re: Daňový únik

opakujete se a jste stále mimo mísu. Jak pořizovací cena OS souvisí s retroaktivní změnou vlastností prodaného výrobku?

0/0
29.3.2011 23:59

Darwin

Takze

0/0
26.3.2011 22:44

Darwin

Takze

aj keby som si stale bol ochotny kupovat hry na ps3 (niektore si urcite aj kupim unch3,infam2)

je ten geohotov firmware uzitocny na to ze sa tam da nainstalovat plno super veci napr. blackbox ftp alebo taky backup manager mi umozni hrat vsetky hry rovno s hardisku

sony zatial nevydala ziadny aspon trocha napomocny update takze to berem ako plus

este by to chcelo lepsi internet browserR^

0/0
26.3.2011 22:41

Darwin

Re: Takze

0/0
26.3.2011 22:44

petrib

Naprosto se zde pomíjí fakt, že první i druhý krok udělala Sony

Sony zpočátku prodávala PS3 se schopností spouštět a provozovat otevřený OS Linux jako vlastností výrobku ! Důvod byl jednak marketingový, druhak se tím zařízení zaradilo do jiné kategorie dovozního cla a Sony mohla prodávat zařízení za nižší koncovou cenu. Teprve zavedení restrikce změnou firmware i u už prodaných zařízení na spouštění neautorizovaného sw vedlo k vážnému zájmu o haknutí konzoly - skoro jako by si ho od Sony objednali.

Buď neví co dělají nebo jsou nesvéprávní. V obém mají dlouhou tradici - viz. licenční odrovnání video formátu Betamax nebo neochota vypustit Minidisk jako datové médium pro PC - a kde je dnes?

0/0
26.3.2011 9:57

Rusov

Re: Naprosto se zde pomíjí fakt, že první i druhý krok udělala Sony

Me prijde usmevne jak GeoHot a dalsi jemu podobni tvrdi, ze PS3 hackli proto, ze skareda Sony odstranila linux, ten linux prostrednictvim ktereho se pred tim snazili PS3 hacknout. :-)

Reknu ti to asi takhle, nebyt hackeru, tak je linux porad na svem miste, tehle kauzu by vubec nebylo a vsichni mohli byt spokojeni, tedy az na zlodeje samozrejme.

0/0
26.3.2011 13:19

petrib

Re: Re: Naprosto se zde pomíjí fakt, že první i druhý krok udělala Sony

Konstatuji fakta : Dokud "ošklivá" Sony neodstranila z FW možnost spouštění Linuxu a neautorizovaného SW, tak nebyla PS3 několik dlouhých let hacknuta a nebylo možné spouštět  upirátěné hry. Po odstranění možnosti spouštět libovolný OS i u už prodaných kusů upgradem FW, přitáhla Sony pozornost a nový FW odolal pár měsíců. Kauzalita.

Každý soudí druhé podle sebe. Že ano?

0/0
26.3.2011 14:26

Zaregistrovany Host

Re: Re: Re: Naprosto se zde pomíjí fakt, že první i druhý krok udělala Sony

PS3 byla hacknuta poprve prave pres linux. zaslouzil se o to rovnez GeoHot, system vsak nebyl otevren uplne. ale je jasne, ze by to vedlo k tomu samemu.

0/0
26.3.2011 15:18

petrib

Re: Re: Re: Re: Naprosto se zde pomíjí fakt, že první i druhý krok udělala Sony

zkusete se vyjadřovat v celých větách a podělit se o své poznatky : co by jasně vedlo k čemu samému?

0/0
29.3.2011 23:55

nicomichi

Re: Naprosto se zde pomíjí fakt, že první i druhý krok udělala Sony

LINUX neznamená zadarmo ;-) jsou i placenené distra linuxu.

http://cs.wikipedia.org/wiki/End_User_License_Agreement

0/0
29.3.2011 22:44

petrib

Re: Re: Naprosto se zde pomíjí fakt, že první i druhý krok udělala Sony

a kdo říká že je Linux zadarmo? každé řešení mají svoje náklady. nic není zadarmo.

0/0
29.3.2011 23:48

Smileface

Hotz

Pokud si na hackování Hotz namastil kapsu měl by být odhalen a potrestán, tyto důkazy by měla shromažďovat policie, nikoliv Sony...

0/0
26.3.2011 9:01

petrib

řešíte nesmysl

který Sony chce aby jste řešil - schválně jestli toto právníci Sony v procesu doloží !

Zatím se pokouší pouze zastrašovat zájemce o hack.

0/0
26.3.2011 10:02

Smileface

Re: řešíte nesmysl

Tlačítko PayPay podpořte mě na jeho stránce o hackování je myslím dostatečně slušnej důkaz ;-)

0/0
26.3.2011 10:04

Cubky

Re: Re: řešíte nesmysl

On hosting taky neco stoji vis. :)

0/0
26.3.2011 10:55

slanecek

Re: Re: Re: řešíte nesmysl

Hosting je dneska skoro zadarmo.

0/0
26.3.2011 13:00

Cubky

Re: Re: Re: Re: řešíte nesmysl

A jak to odporuje me reakci? :-/

0/0
26.3.2011 14:18

slanecek

Re: Re: Re: Re: Re: řešíte nesmysl

Pokud to stojí pár šupů, tak nepotřebuje Donate.

0/0
26.3.2011 16:24

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: řešíte nesmysl

Mohu se zeptat kde bydlis? Ja jen, ze jestli vyhazujes penize z okna vzdy, kdy mas moznost je ziskat zpatky, tak ze bych je sel chytat.

0/0
26.3.2011 16:58

slanecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: řešíte nesmysl

Máš aspoň tušení, kolik dnes stojí web hostingy? U Wedosu ročně zaplatíš jen 400 kč, to se mi nezdá moc. A navíc u většiny zahr. registrátorů (např. Godaddy) máš základní hosting zdarma k doméně, který bohatě postačuje k blogu.

0/0
26.3.2011 17:06

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: řešíte nesmysl

A jiste jedine vydaje cloveka jsou na hosting ze? :) Jak rikam, pokud mas na to vyhodit 400 korun rocne jen tak z okna, i kdyz mas moznost si je vzit zpatky, tak jedine dobre pro tebe. Ale ne vsichni jsou toho schopni.

0/0
26.3.2011 20:03

slanecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: řešíte nesmysl

Jaké další výdaje? Hosting + doména, redakční systém je buď zdarma (Wordpress) nebo v případě statický stránek ho ani nepotřebuješ.

Takže každý, kdo si koupí doménu pro osobní blog, vyhodil peníze z okna?

0/0
26.3.2011 20:23

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: řešíte nesmysl

Jidlo, piti, konicky, plyn, elektrika, pripadny najem, mam snad pokracovat?

Ano, ma moznost si dat na ten osobni blog reklamy popr. donate button. Pokud tak neudela, jsou to dle me penize vyhozene z okna. :)

0/0
26.3.2011 20:35

slanecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: řešíte nesmysl

Pořád mi není jasné, co je na webhostingu za 300 kč/rok tak předraženého.

Proč by to měly být peníze vyhozené z okna? Třeba je to pro mě hobby - psaní webů, článků, recenze. A reklama, případě Donate button, nic neřeší. Kdo by na to klikal a kdo by ti posílal peníze? :D

0/0
26.3.2011 22:35

Censoringie

Re: Re: řešíte nesmysl

Ani ne

0/0
26.3.2011 11:37

pavel-m

Re: Re: řešíte nesmysl

Podpořte mne v právním boji proti Sony? Pokud nevíte, Sony jej zažalovala a on takto sbírá peníze na právníka..

0/0
26.3.2011 15:05

Eclipse_GSX

:)

Páni novináři by měli Hotzovi líbat nohy. Takovejch článků a takovej rozruch, jen ty diskuze vypadaj pořád stejně;-D

0/0
25.3.2011 23:19

Lone Wanderer

Re: :)

co se ti na tyhle diskuzi nelibi?

0/0
25.3.2011 23:28

Eclipse_GSX

Re: Re: :)

Jak mlejnek, pořád dokola. Nemá smysl číst, nemá smysl psát, stačí se podívat pod předchozí články na téma Sony žaluje Geohota.

0/0
25.3.2011 23:46

Zaregistrovany Host

Sony fandim

Me tu nekteri prijdou jak pusteni z Bohnic.Sony vas urcite vsechny bude hnat k soudu za to, ze jste se divali na stranky GeoHnupa a chteli se dovedet jak krast hry, protoze to je vsechno co umite. :-)

Jinak s konzoli si muze delat kazdy co chce, klidne si ju namazte maslem, ale zverejneni hacku a vsech bezpecnostnich klicu, jenom proto abych byl za frajera je ubohy.Navic moc dobre vedel k cemu to povede a jak tim Sony uskodi a to uz je proste za carou.Normalni poctivej clovek ho za to bude obdivovat jen tezko.Jediny kdo ho ma za hrdinu jsou ti, ktery jde svim jednanim na ruku a to corkarum, sockam a vymastencum s prevracenym zebrickem hodnot.Soud by se mel jednoznacne priklonit na stranu firmy ktera zamestnava tisice lidi a plati dane a dat jasne najevo, ze si kazdy nemuze delat co chce a poskozovat koho chce jenom proto, ze na to ma talent.

0/0
25.3.2011 21:51

Skjoldr

Re: Sony fandim

Mně také - nechceš se tam už vrátit?

0/0
25.3.2011 21:59

jazzcat

Re: Re: Sony fandim

haha

0/0
25.3.2011 23:18

Ej.dzej.rimmer

Re: Sony fandim

Pekne napsany.

0/0
25.3.2011 23:54

p555

Re: Sony fandim

clovece, vy ho nazyvate hnupem... a predvadite, ze takove oznaceni je prave na vas prilis slabe :-)

0/0
26.3.2011 8:54

Rusov

Re: Re: Sony fandim

Ja s nim ve vsem souhlasim, napsal to velice dobre a i ja doufam, ze soud da za pravdu Sony.

0/0
26.3.2011 13:21

pavel-m

Re: Sony fandim

Avám nepřijde zvláštní, že si koupite PS3 a NEMŮŽETE si s tím kusem hardware dělat co chcete? Jak si tam můžu nahrát vlastní aplikaci? Když si ji sám napíšu, proč bych si ji tam nemohl spustit? Ten maník jen zveřejnil návod jak si každý může využít daný výrobek ještě lépe, nic víc.

0/0
26.3.2011 15:07

Mankind

Re: Re: Sony fandim

Pokud je to napsano v kupni smlouve,tak mi to zvlastni rozhodne neprijde. A neco podobneho tam urcite bude.

0/0
27.3.2011 19:23

nicomichi

Re: Sony fandim

Ani máslem si ji namazat nemůžeš pokud jsi souhlasil s jejich koncovou licencí,kde toto zakazují.

0/0
29.3.2011 22:47

Lone Wanderer

RTD

Já se SONY naprosto souhlasím. PS3 vlastním a tech her co jsem si na to koupil už je taky pěkná kopa. Tak mě pěkně nasralo když nějakej post-pubertální idiot prolomil ochranu a umožnil tak lidem stahovat programy, hry či cokoli jiného zcela zdarma.

0/0
25.3.2011 17:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.