Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Crysis 2 má být PC zážitek na konzolích

"Stěžejním cílem pro nás byl vytvořit onen Crysis zážitek a ten pak přenést na konzole, nikoliv naopak," řekl o vývoji hry Crysis 2 její vedoucí producent Nathan Camarillo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TheNecronLord

crysis na konzole nepatří

Vzhlede k tomu koli her na ps3 za poslední rok vyšlo si myslím že crysis 2 na ps3 nemělo vyjít.

0/0
27.3.2011 16:20

Neregistrovany

Vtipálek

Nevím jak ostatní, ale já měl při hraní Crysis 2 na PC pocit, jako kdybych měl gamepad v puse. Ta hra nemá s PC nic společného. Press Start to begin FTW!

0/0
24.3.2011 10:00

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Vtipálek

Nesmysl je tam press Enter...a možná by to chtělo vypnou automatické zaměřování nebo co to je za konzoloidní doplněk.

0/0
24.3.2011 13:49

Neregistrovany

Re: Re: Vtipálek

Pravda, v plné verzi už je to jiné, nežli v demu. Ale stejně, mě prostě takto omezené využití klávesnice k srdci nepřirostlo.

0/0
24.3.2011 14:14

tupaccz

povedlo se!!

No já můžu říct zasebe že i na konzolích vypadá CRYSIS 2 neskutečně pěkně opravdu klobouk dolu před vývojářema!navíc se to i hraje skvělě! opravdu je to neskutečně výborná hra.

0/0
24.3.2011 8:53

reactt

Re: povedlo se!!

No to by mě zajímalo v jakém směru se to povedlo.. Já jsem si hru předobjednal, pak jsem se dostal k demu, které mě doslova a do písmene zklamalo tím největším možným způsobem.. V ten moment jsem litoval, no a když se ke mě včera dostala plná verze, tak se to jen potvrdilo.. Crysis 2 je největší propadák a tečka. Grafika vypadá na konzolích naprosto otřesně, vše rozmazané, kostrbaté.. Pokud hraješ na nějaké dvacet let staré bedně, tak chápu, že to možná má pěknou grafiku.. Ale z toho se to nedá posoudit. Pro mě by bylo zklamání, kdyby to vypadalo jako Call of Duty Black Ops (po grafické stránce), ale že hra vypadá ještě hůře? Prostě propadák, upřímně si myslím, že to ani na konzole nemělo vycházet, protože se cítím naprosto okraden.. :-(

0/0
24.3.2011 9:11

mechwarrior

Re: Re: povedlo se!!

to, že teba hra sklamala neznamená že C2 je prepadák a podľa ohlasov zo sveta sa jedná o jednu z najlepších hier posledných rokov, takže mýtus o prepadáku padol.

0/0
24.3.2011 9:27

UrsusLuin

Re: Re: povedlo se!!

Chápu zklamání, ale trochu soudnost. Hůř než CoD BO to nevypadá.

0/0
24.3.2011 9:38

reactt

Re: Re: Re: povedlo se!!

Nevypadá?? Celé je to kostrbaté jak kráva, a ten effekt rozmazání vypadá naprosto otřesně.. A už vůbec nemluvím o naprosto šíleném kolísání fps, které se mnohdy podívá na hranici někam k 5-10 fps.. To je prostě naprosto šílené a neakceptovatelné.. Tahle hra je naprostej humus, kdyby takhle vypadala beta, tak ještě hódně přihmouřím oko. Ale, tohle je prostě plná verze! Je to zlodějina největšího kalibru!

0/0
24.3.2011 9:55

m.f.uWe

Re: Re: Re: Re: povedlo se!!

Troll. Nic víc se k tomu nedá dodat... Crysis 1 to není. Ale rozhodně to není špatná hra, i když se udělalo dost citelných ústupků kvůli konzolím. Jinak až na zmiňovaný press start je to i na pc velmi slušně hratelné narozdíl od různých COD a spol. Tedy ještě jednou... Crysis 1 to není, super hra ale ano.

0/0
24.3.2011 11:07

reactt

Re: Re: Re: Re: Re: povedlo se!!

Troll seš tak ty.. ;) Netvrď, že je normální, když hře na konzoli kolísá framerate pod 10, že je to v pořádku a ještě k tomu je na tom graficky opravdu nevyváženě.. Objekty se vykreslují deset metrů před postavou.. Chápu, že to nemůže vypadat jako na PC a to od toho neočekávám.. Ale alespoň to, aby byly hladké hrany a hra běžela plynule.. To je prostě standart, který se od konzole očekává.. Neočekávají se od ní speciální effekty, ale prostě každá hra až na tuhle výjímku tohle splnila.. Rozhodně největší zlodějina, která zatím na PS3 vyšla.. R^

0/0
24.3.2011 13:38

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Re: Re: Re: Re: povedlo se!!

Press start patch mění na press enter...

0/0
24.3.2011 13:48

vojst11

Re: Re: povedlo se!!

Tak to máš asi trochu přehnané nároky na hru no nevadí je to tvůj problém jiným se to líbí to je hlavní.

0/0
24.3.2011 13:32

jazzcat

...

kedy bude recenzia?

0/0
24.3.2011 6:20

zaq

koreny

nojo .. zacali na PC korenech, pekne je vsechny vytrhali a zasadlili novy konzolovy port .. ktery ted na PC musi zalevat a hnojit patchema :)

0/0
24.3.2011 1:18

Mr.Lolendo

Re: koreny

Pěkně řečeno. :D Co na to ještě říct? Prostě komerce, jednoduchost a peníze dneska frčí. A to nemluvím jen o herním průmyslu. Škoda veliká škoda. Hry měli být uměním stvárněným vývojářskou fantazií, nesvázaně a s nekonečnými možnostmi. Možná jsem najivní, když si myslím, že tvar těstovi má vliv na chuť. 

0/0
24.3.2011 1:55

UrsusLuin

Re: Re: koreny

Jenže to vyčítáš týmu, který tyhle ambice nikdy neměl. Nebo snad Crysis či FarCry byly uměním? Ani v nejmenším.

0/0
24.3.2011 9:37

Jerky

Re: Re: Re: koreny

Tak to pozor! Na FarCry nikdo nesahejte ... v tehle hre sem videl nejlepsi umelou inteligenci vsech dob a v te dobe i prvotridni grafiku

0/0
24.3.2011 9:43

UrsusLuin

Re: Re: Re: Re: koreny

To nepopírám, ale to přece nemá nic společného s uměním!

0/0
24.3.2011 10:02

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: koreny

a víc nic tam nebylo než ta grafika :)

0/0
24.3.2011 10:09

Censoringie

Re: Re: Re: Re: Re: koreny

Kulovy. Krome vynikajici grafiky, ktera byla v 2004 naprosto neskutecna, melo Far Cry vynikajici engine, vybornou hratelnost, asi 15 urovni a pribeh, ktery me vazne bavil ... stejne tak design jednotlivych urovni, kompletni cesky preklad (texty, dabing, i vsechny ingame znacky, ukazatele) ... Co tam mas dal?

0/0
24.3.2011 14:20

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: koreny

určite súhlas, škoda len, že oblasť AI nezaznamenala žiaden zásadný pokrok a v mnoho prípadoch došlo k regresu. Prakticky vo všetkých FPS hrách vrátane FarCry aj Crysis ak sa hráč dobre zakempuje v nejakej budove tak je prakticky nesmrteľný a stačí postupne pozabíjať každého kto prejde cez dvere, toto mi vadilo práve vo FarCry - na otvorenom teréna dali zabrať v interiéroch zomierali ako na bežiacom páse. A pritom by stačilo keby sa NPC zastavili pred dverami do budovy a každy z nich tam hodil jeden granát alebo keby aspoň vstupovali čo najrýchlejšie a strielali do všetkých kútov.

0/0
24.3.2011 12:21

fakovnik

Re: Re: Re: Re: Re: koreny

kempia len lamy :)

0/0
24.3.2011 14:29

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

môj príspevok bol práve o tom aby sa kempeniu v hrách zabránilo !! (i keď aj to je taktika ako každá iná)... v Crysis som sa napríklad plížením dostal do prostredku tábora, konkrétne do jedného z kovových prívesou s muníciou, kde ma ale ale uvidel okoloidúci vojak a začala sa prestrelka, okolo bolo 20-30 vojakov s FY-71, logika vraví, že najlepšie riešenie je rýchly únik zo zóny smrti, kedže v reály by človek v prívese mal šance na prežitie 0%, takže som schválne vyskúšal čo sa bude diať ak v tom prívese zostanem - skončilo to vystrielaním celého tábora bez pohnutia z miesta a to je to čo kritizujem.

0/0
24.3.2011 14:43

Fun1k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

Ehm, Nomád nebyl normální člověk, Nomád byl elitní voják s Nanooblekem. Má dost velkou šanci, když se postaví tlupě korejskejch "gruntů".

0/0
24.3.2011 16:16

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

- za prvé : ak by bol schopný čeliť presile 20-30 kórejcov s útočnými puškami tak nemá zmysel používať plíženie a hrou by človek prešiel ako cez maslo ale takto to predsa vôbec nie je ;-) určite nie na obtiažnosti delta na ktorej som to hral.

- za druhé : nomad čelil aj elitným vojakom s nanooblekmi a tam takisto nebolo problém kryť sa za prekážkou a postupne ich likvidovať.

0/0
24.3.2011 16:29

Fun1k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

Samozřejmě když by na něj střílela popravčí četa cca 25 korejců najednou neměl by šanci :) BTW na první zahrání (na normal) mi dali ty korejci s nanopadělkama docela zabrat.

0/0
24.3.2011 19:30

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

na delte stačíla sústredená strelba dvoch-troch kórejcov a hráč padol, takže žiadna popravčia čata 25 kórejcov... a o to viac ma mrzí, že si ani dnešná AI nedokáže poradiť s hráčom ukrytým za vhodnou prekážkou, chcelo by to aspoň viac využívať granáty a nebehať pred hlaveň ako na porážku ale skúšať alternatívne cesty a bol by som spokojný.

0/0
24.3.2011 20:49

Slayerer

Re: Re: Re: Re: koreny

To jsi patrně nehrál Unreal, pokud jsi neviděl lepší AI

0/0
24.3.2011 12:50

Censoringie

Re: Re: Re: Re: Re: koreny

Ja ano. Vsechny dily - 2004 hraju obcas i ted. A rikam ti - Far Cry ma lepsi AI nez kterykoliv dil Unrealu.

0/0
24.3.2011 14:17

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

Já hrál FC, ale Unrelau nesahá ani po paty, další dobrá AI byla i v Half Life, opět lepší než FC, a to jsou obě hry o několik let starší.

0/0
24.3.2011 17:47

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

Half-Life mal mizernú AI ale vďaka dopodrobna nascriptovaným situáciám kde hra viedla NPC presne tam kam chcela a spôsobom akým chcela mohla pôsobyť možno až výnimočne ale výnimočná vôbec nebola, v momente keď došli nascriptované vsuvky tak vedeli iba utekať za hráčom, zakľaknúť a páliť ako o život.

AI vo Far Cry bola podstatne sebestatnejšia, jednotlivé NPC sa vedeli navzájom koordinovať, vedeli hráča obísť i využívať krytie, nič z toho AI v HL nevedela a Unreal detto, i keď tam bola situácia oproti HL o niečo lepšia.

0/0
24.3.2011 18:29

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

Ve FC jen tupě běhají nebo stojí, i si to tak pamatuju když jsem to hrál, AI v Unrealu nemá zatim konkurenci, např. chování Skaarjů je bezkonkurenční.

0/0
24.3.2011 19:57

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

v tom prípade si nehral FarCry ale niečo iné... a že AI Skaarj nemá konkurenciu ? nežartuj, v prvom rade je dobré porovnávať ĺudí nie potvory, lebo môžem spomenúť x kreatúr ktoré by ťa dokázali v hre zabiť veľmi rýchlo ale nebolo by to dobrou AI ale predovšetkým presiahnutím ľuských limitov a nadpozemským vlastnostiam. 

Skaarj vedel iba dobre uskakovať zo strany na stranu a uhýbať sa tak pomaly letiacim strelám, sem-tam niekam vyskočil ale inak iba bežal proti tebe a útočil, v tej dobe to bolo možno niečo vynimočné ale napísať, že to nemá konkurenciu je nezmyselné. AI v dnešných hrách je podstatne sofistikovanejšia i keď tak ako som písal, zásadný pokrok v tomto smere jednoducho zatiaľ nenastal.

0/0
24.3.2011 20:29

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

Ok, to je tvůj názor, já FC hrál už tehdy a byla to nuda a AI rozhodně nevyčnívala, Unreala jsem hrál poněkolikáté nedávno a pořád mě fascinuje jak dobrá AI tam je a nejde jen o Skaarj, dnešní brak se s tím nemůže rovnat a to Skaarj žádné nadpozemské vlastnosti neměl, byl hbitý, agresivní, schovával se, kryl se, byl přesný, to se o FC nebo jiných hrách opravdu říct nedá.

O botech v UT bych řekl to samé, když si odmyslím nacheatovanost botů na nejtěžší obtížnosti, tak je tam v AI několik prvků, které činí AI stále skvělou a nepřekonanou.

0/0
24.3.2011 20:49

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

A.I. vo FarCry nijak nevyčnievala ? tak si prečítaj recenzie z tej doby, AI bola jedna z vecí ktorá bola vyzdvyhovaná snáď v každej recenzii.

Unreal som hral x krát hlavne pre (na tú dobu) neskutočnú grafiku a miestami obrovské lokácie ale to, že by sa Skaarj vedel kryť za prekážkou som si nevšimol ale toho čoho som si všimol bolo jeho zasekávanie sa za bedňami a inými prekážkami ( ale možno to bolo práve to krytie sa za prekážkou :D ) a presnosť alebo rýchlopsť nie je známka kvalitnej AI, skôr naopak, sú to veci čím sa nedostaky v AI kompenzujú.

0/0
24.3.2011 21:20

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

Tím se nedostatky v AI rozhodně nekompenzují, kompenzují se větší výdrží, nadlidskými schopnostmi apod. zkrátka cheaty, to jsou kompenzace a ne přesnost či reflexy apod.

Ve FC se nepřátelé nezasekávali? ale ale... : D

Recenze z doby Unrealu taky chválí AI a co? : )

0/0
24.3.2011 21:58

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

- neviem prečo mám stále pocit, že žartuješ ... v takom Rainbow six bola AI na bode mrazu, napriek tomu hráč zomieral veľmi ľahko a veĺmi často - dôvod: terorista ťa trafil na 100 metrov bez mierenia jednou ranou - je to pekný príklad hry kde sa AI kompenzovala vysokými reflexami, rýchlosťou a presnosťou... a kľudne dodám ďalšie ak bude treba... takže tu nepíš, že sa týmito vlastnosťami nekompenzuje slabšia AI preboha. Zvýšenie presnosti a reflexií je v programovaní otázkou zmeny niekoľkých parametrov a je to jeden z najčastejších a najstarších spôsobov ako prekryť nedostatky v A.I.

- reagoval som na tvoj výrok:  " A.I. vo FarCry nijak nevyčnievala" - čo je hrubý nezmysel a každý kto hry trochu sleduje to vie, AI vo FC znamenala vo svojej dobe vyrazný krok vpred a často sa hry v oblasti A.I. porovnávajú s FC i v dnešnej dobe. Evidentne je Unreal tvojou srdcovkou ale mal by si byť trochu objektívnejší.

0/0
24.3.2011 22:39

reactt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

Já si rozhodně nemyslím, že by farcry nějak extrémně vyčnívala se svojí AI.. Jsou hry, které ve své době vyčnívali daleko více. A to jak už zmíněné UT, tak hlavně Half Life, který prostě dostával lidi na scripty, to je pravda, ale jak se objevily první čistící komanda tak se v tom momentu objevila i ta neuvěřitelná AI.. Která normálně komunikovala a dynamicky využívala svého prostředí. Far Cry na tom opravdu nebyl tak dobře, jak o něm hovoříš, už jen čistě z teoretického hlediska to nepotřebuje.. Otevřený prostor prostě nedokáže ani natolik odhalit, jak moc je ai dobrá ve srovnání s hrami, které se odehrávájí v uzavřených prostorech. Opravdu si ani nepamatuji, že by mě Far Cry jakkoliv očaroval zrovna v této oblasti. Hry, u kterých byla vidět pokročilá ai, když matně zapátrám jsou tyto: Q3A, UT, Half Life, Half Life 2, Rainbow six - Las Vegas (první díl) a Killzone 2 (tato hra je asi momentálně králem na poli AI), ke trojce jsem se zatím nedostal..

0/0
25.3.2011 7:54

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

- FarCry vo svojej dobe vyčnieval svojou A.I. bodka, o tom tu už nebudem diskustovať. Ten kto sa v hrách aspoň trochu vyzná to vie...

- o AI v Half-Life som písal, tá "neuveriteľná" AI u vojakov boli obyčajné scripty, akoháhle im došli nascriptované cestičky nevedeli NIČ okrem toho bežať za tebou, zaklaknúť a páliť po tebe. Nevedeli vzájomne reagovať, nevedeli sa kryť, nevedeli hráča obísť, oproti tomu toto AI vo FarCry vedela, takže nepíš nezmysli.

0/0
25.3.2011 9:43

reactt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

Máš pravdu, že ve své době byl výjmečný, protože takových her z otevřeným prostředí moc nebylo.. A také proto to bylo zajímavé.. Ale přestaň psát takové blbosti, kde srovnáváš hrušky s jabky. A už vůbec mě tady netvrď, že jela AI v Half life jen podle skriptů.. Ano, nějak se dostali do místnosti, ale po té už se v té místnosti odehrávalo pokaždé něco uplně jiného, tak tu ze sebe nedělej trumpetu prosím tě.. ;-)R^

0/0
25.3.2011 12:10

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

Ale přesnost přece nemůže být považována za nějakou kompenzaci, je to stejná vlastnost jako má hráč, stejně tak rychlost reflexů, AI se kompenzuje cheaty, tzn. počítač ubírá více stejnou zbraní, má větší rychlost pohybu než hráč (pokud je člověk), má větší výdrž i když je to taky člověk, vidí skrz zdi apod. (nepočítám nějaký prvky jako vesta apod.) tohle všechno je případ třeba Unreal Tournamentu na Godlike a pár dalších obtížností, boti vydrželi více, vidí skrz zdi, ubírali více, měli ultra rychlý dodging a to vše i když měli ty samé podmínky jako hráč.

Nepleť si kompenzaci AI s vlastnostmi na kterých AI stojí a má je i hráč. Tvůj příklad Rainbow Six je příklad špatnýho využití přesnosti jako cheatu, v Unrealu čím dál byl nepřítel tím byl méně přesný i když si hrál na nejtěžší, nestalo se, že tě někdo vykropil přes cleou mapu, naopak se tohle dělo například v Operaci Flashpoint, kde jsem umřel a než kamera dolétla k tomu kdo mě zabil, tak jsem se stihl navečeřet, až tak byl daleko někde v lese za stromem, přez který ani nemohl být vidět.

O Žertování mám spíše dojem z tebe, nevim jak jinak si představuješ dělání AI než zlepšení přesnosti, reflexů, taktiky krytí apod.

Jak opříklad opět dobré AI v Unreal, nepřítel proti mě běžel, párkrát jsme vystřelil, zaběhl za roh, pro jistotu ještě vypálil střely s předsazením, že mi do nich nepřítel vlítne, čekám čekám a nic, myslel jsem že je mrtvý, vyjdu opět z poza rohu a bum, nepřítel tam celou dobu stojí mimo dostřel a čeká až vylezu. To jen jeden z mála příkladů za všechny.

Ale hádat se o tom nehodlám, ať si každej hraje ten svůj výkvět AI, přesvědčovat tě o tom nebudu.

0/0
25.3.2011 9:28

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

prepáč ale absolutne nevieš čo hovoríš... zvýšenými reflexami, rýchlosťou a presnosťou NPC hry odjakživa kompenzovali nedostatky v AI. To v čom poznáš dobrú AI je taktika - schopnosť voliť správne cesty a pohybovať sa v zložitom prostredí a interagovať s ním, kryť sa za prekážky, vzájomná interakcia NPC, napríklad vytváranie rojníc a vzájomná koordinácia útoku - toto všetko sú veci mimoriadne náročne z hľadiska programovania... zvýšenie rýchlosti, reflexií a presnosti je primitivne jednoduché prakticky v akejkolvek hre a nejedná sa o parametre ktorými sa určuje kvalita AI.

A to čo píšeš o Unreale a špeciálnych vlastnostiach jej AI ako je predsadzovanie pri strelbe, "zabehnutie za roh :)" to sú úplne štandartne veci snáď v každej dnešnej hre, AI v takom Crysis vie podstatne a neporovnatelne viac, pokiaľ to nevidíš, už ti nič nepomôže a tvoja láska k Unrealu ti asi zatemnila myslenie.

0/0
25.3.2011 9:56

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

Prosím tě nauč se pořádně číst, to předsazení střelby bylo ode mě a ne od nepřítele, počítač předsazuje běžně i když i tehdy to byla novinka, to mi opravdu nemusíš říkat, to bych takhle trapně nechválil. A nepíšu o zaběhnutí za roh, ale o tom, že počítač tam stál několik vteřin za rohem, pár desítek vteřin, protože prostě věděl, že na něj čekám a nenaběhnul mi jako idiot v ostatních hrách do rány, ale celou dobu čekal až vykouknu v domnění, že už je mrtvý. To si v dnešní hře viděl kde? Nepřátelé nemyslí a nabíhají do rány.

To co ty píšeš jako AI je nesmysl, kdyby AI stála jen na tom jak se nepřítel bude hýbat v terénu a koordinovat útoky a rojnic? (jak může nepřítel koordinovat útoky když je sám a vytvářet rojnice když je sám???) tak to bude trapný jak sáňky v létě, nepřítel musí být i přesný, mít rychlé reflexy apod. prostě ty vlastnosti, které má člověk, bez nich může koordinovat jak chce, ale bude mu to prd platný když netrefí ani vrata od stodoly a reakční dobu bude mít jak někdo po lobotomii. Další příklad z Unreala, nepřítel nečekal až ho zabiu, prostě odběhnul sebrat zdraví a brnění když měl na krajíčku a pak se vrátil bojovat, to jsem v jiný hře snad neviděl, všichni čekaj na popravu.

Nicméně to co ty popisuješ nebylo ani omylem ve Far Cry, tvoje láska k němu tě zaslepila jako mě láska k Unrealu, tak mi nemáš co vyčítat : ) Až dohraješ Unreal Tournament a jeho pokračování na Godlike, tak přijď pohovořit, ono i přez ty cheaty botů je ta jejich AI hodně těžká a kvalitní.

Tvůj názor, že ten kdo neuzná že FC má nejlepší AI tak tomu nerozumí je pro mě už jasnej signál, že si stejně budeš stát za svým za každou cenu, tak to zabalíme ne?

0/0
25.3.2011 10:11

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

"to sú úplne štandartne veci snáď v každej dnešnej hre"

Uvědom si, že takový Unreal nebo Half Life jsou hry přez dekádu staré a pořád svou AI vyčnívají a do AI zavedly věci co nikdy nikdo předtím neviděl, takže tvoje zvolání je trochu mimo, opravdu to neni běžné v každé dnešní hře jelikož i AI z her víc jak desítku let starých je trumfnou. Crysis jsem hrál, hrozná nuda, nevšiml jsem si nějak zvlášní AI, něpřátelé se jen kryli, což jsem viděl už někdy před deseti, dvanácti lety.

0/0
25.3.2011 10:15

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

tak ako som tu písal 2x - AI v half-life dnes nevyčnieva v ničom, ak je pre teba pohyb za hráčom, zastavenie sa na mieste a pálenie ako o život vyčnievajúca AI tak to potom zbohom. AI v Crysis vedela omnoho viac ako krytie, to by si tú hru ale musel hrať aby sme o tom mohli diskutovať.

0/0
25.3.2011 10:28

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

Crysis jsem hrál i když nedohrál protože mě to nudilo, v ničem to nevyčnívá, a že bych z Crysis AI po 10 letech od vydání HL padnul na zadek? to snad ne, 10 let vývoje her a tohle má být ono? to má být AI her roku 2007? téměř žádný pokrok.

Je vidět, že si HL ani nehrál, třeba ti vojáci speciálních jednotek měli opravdu vyčnívající AI, a to co tu píšeš jsou jednoduše výmysly.

0/0
25.3.2011 12:38

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

napíš v čom vyčnievala AI v HL oproti Crysis - veľmi sa rád si to prečítam :)

0/0
25.3.2011 12:42

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

Jak se to říká? bylo by to házení perel sviním a stejně by si zase nějak pourážel a řekl, že tomu nerozumim, tohle ber prosim jako odpověď na většinu tvých dotazů, nerad bych tu spammoval tu samou odpověď vícekrát.

Jestli chceš vidět jak vypadá realistický účinek zbraně, tak si zahraj Project I.G.I, tam sice AI stojí za prd, ale žádný kropení vojáků x kusy munice se nekoná, je to víceméně realistické jak pro hráče tak pro NPC, stačí jedna, dvě rány, aspoň si rozšíříš obzory a nebudeš pořád předhazovat FC nebo Crysis jako vzor a toje Project I.G.I. z roku 2000.

0/0
25.3.2011 12:49

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: koreny

takže podľa očakávania na otázku si neodpovedal ... ono totiž nie je ani čo odpovedať, kedže AI v HL nad AI v C1 nevyčnieva v ničom ...

0/0
25.3.2011 14:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.