- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A jaký je tedy rozdíl oproti jedničce kromě hlavního protagonisty?
Co třeba už jen v tom, že v jedničce jsme sledovali jak vypukla infekce a jak se postupně šířila po celém NY, zatím co ve dvojce už bude rozjetá a bůh ví jestli uvidíme její konec, nebo jen její průběh, nebo dokonce zadělávku na třetí díl kdy se infekce rozšíří mimo NY..Mě osobně připadá, že po herní stránce nás nečekají kdoví jaké změny, ale příběhová stránka bude zcela odlišná a příběh je to na čem mnohé hry padají do hlubin zapomění, což jak pevně doufám nebude případ této hry..
Jednicka byla velice povedena akce. Souhlasim ze to bylo kapanek tezke. Toho bose jak obrovskej had couhal ze zeme a mlatil kolem sebe jsem zabijel snad na dvacetkrat. Stacilo by ale kapanek ubrat, nebo rekneme lepe resit nastaveni obtiznosti (uz si nepamatuju jak to jednicka mela, ale asi to neslo menit uprostred hry).
Taky mi chybelo ze se neda jezdit normalnimi auty. Byla by to malickost. Jinak totiz ty moznosti byly krasne neomezene.
I v novince P1 v Levelu byla citace vývojáře že cituji (tak si to pamatuji): "Kdo by se chtěl po městě v autě ploužit po městě osmdesátkou, když může běhat stodvace".
Alex byl nejlepší, bezesporu. Ale jak by ten příběh pokračoval dál? Vždyt už NY zachránil (a zároveň zničil)...
S tím zjednodušováním to fakt přehnali. Konzolisti asi moc řvali, že na takový rychlý pohyby maj moc tlustý palce...
Zjednodušování příběhů, soubojů a co dál? Zase to bude blbost. Stisknu tlačítko a autopilot mě dovede až na konec. Mě jednička přišla jednoduchá a hlavní hrdina byl sympaťák. Tadyhle to cosi nesympatického na první pohled... No nechme se překvapit hrou samotnou...
Mercer (teda spíš to, co se z něj stalo), byl jeden z největších sympaťáků pro mě jako hlavní hrdina. Tak mě celkem sere, že za něj nebudu moct hrát