Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prey 2 nás přenese na cizí planetu a přidá volnost pohybu

První díl Prey byl hodně netradiční střílečkou. Bude to případ i dílu druhého, který toho ale docílí výrazně odlišným způsobem. Měl by to být velmi zajímavý mix herních prvků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Prey se mi hodně líbilo

Doufám, že dvojka bude spíš obohacena o nové prvky, než že ty staré (přehazování gravitace, chození po asteroidu ve vitríně, duchovní svět) nahradila

0/0
17.4.2011 10:58

Frater Omega

Re: Prey se mi hodně líbilo

Podle dosavadnich informaci bude  Prey 2 spise zcela odlisnou hrou a prave tebou zminene prvky (i dalsi aspekty puvodniho dilu) maji ve hre absentovat - bohuzel. Dost dobre nevim co si o tomto "pokracovani" myslet, nechme se tedy prekvapit, kez by, kdyby i pres veskery odklon od prvniho dilu prijemne.

0/0
17.4.2011 11:27

HonyaDj

Re: Re: Prey se mi hodně líbilo

Původní myšlenka Prey byla jasná - portály. Navíc byl prapůvodní koncept ještě daleko vychytanější, než jak pak Prey dopadlo. Přesto to byla hodně slušná a zajímavá hra. Značka byla od 3D Realms převedena na Radar Group (Scott Millet, 3D Realms), která měla dělat na pokračování. Nakonec značka skončila ještě někde jinde. Uvidíme tedy, co se z Prey 2 vyvine, protože původní artworky druhého dílu ukazovaly hlavního hrdinu Tommyho a konec prvního dílu poměrně jasně dává najevo, že bude pokračování... Ze zatím oznámených informací se bojím, že Prey 2 nebude s původní hrou, portály a indiánských duchem mít společného nic...

0/0
17.4.2011 14:06

bulli042

Re: Re: Re: Prey se mi hodně líbilo

Toho sa najviac obavam aj ja. Jednotka bola prave dobra v tom, v com sa lisila od ostatnych FPS. Svojsky pojata...

0/0
17.4.2011 20:02

HonyaDj

ach jo

Přečtu první odstavec a hned lež...

" Vývoj se neúnosně protahoval a dokončit se ho podařilo až v roce 2006 s pomocí dalšího studia." - To vůbec není pravda! 3D realms hru rozdělali a pak projekt ukončili z důvodů tehdy jejich vizi z technického hlediska naplnit... Projekt by byl tak pracný, že ho ukončili a k tématu se vrátili až v době lepších technických možností, kdy si najali Human Head Studios.

0/0
17.4.2011 1:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.