Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vývojáři her pro systém Android se učí od Facebooku

Google, Amazon a výrobci telefonů lákají na vysoký výkon, dobré značky a směšné ceny. Operační systém pro mobilní zařízení Android si chce ukousnout pořádný kus z lukrativního trhu s hrami pro přenosná zařízení, přestože se musí vypořádat s několika problémy, jako je například pirátství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Super_61

to je zase plk. Zajímalo by mě:

1) V čem je placení na android marketu problematické? Zajímá mě to, protože já jsem celkem rozhazovačný zákazník a zatím jsem žádný problém nezaznamenal.

2) Proč by se měl android něco učit od facebooku, když popsané formy monetizace aplikací byly známy dávno před tím, než je začaly využívat hry na FB navázané.

3) Fakt, že si na android mohu instalovat co chci i z jiných zdrojů nebo dokonce apliakace vlastní, je jeho charakteristickým rysem, jeden z důvodů proč si jej pořídit. Pokud kdokoliv nemá tuhle ambici, nechť jde ke konkurenci, která je

jistě kvalitní, ba na takové uživatele přímo cílí. Kromě toho, neznám sice zdaleka všechny přístroje s androidem, ale na těch pár které znám je možnost instalovat z jiných zdrojů než je android market defaultně vypnutá. Uživatel si ji musí sám aktivně zapnout v nastavení, což si troufám tvrdit přesahuje dovednosti značné části, těch kteří slyší na - jak autor píše: "dobré značky a směšné ceny".

0/0
6.4.2011 9:39

UrsusLuin

Re: to je zase plk. Zajímalo by mě:

Na všechny tvé otázky existuje jediná odpověď - Chvalíček.

0/0
6.4.2011 10:03

Starochoff

Re: to je zase plk. Zajímalo by mě:

Souhlasím s vámi. Jen mám komentář k bodu 1.

Jednoduše je to tak, že majitelé iOS zařízení mají větší chuť kupovat a ne chtít všechno zadarmo, než majitelé Androidu. Že vy jste výjimka je jen dobře (pro Android). Ale podle nedávné statistiky má Apple takřka 90% ze všech peněz z mobilních zařízení všech typů a platforem. Android a RIM se dělí o zbytek. Jednoduše řečeno - teď platí to, že když vydáte placenou aplikaci pro Android i pro iOS, pravděpodobně z iPhone dostanete nejméně 10x tolik, co z Androidu. Jen proto, že Applisté jsou zvyklí nakupovat.

Jak to bude do budoucna, to se uvidí.

0/0
6.4.2011 12:44

UrsusLuin

Re: Re: to je zase plk. Zajímalo by mě:

Já bych viděl spíše problém v tom, že majitelé Applu nemají jinou možnost. Prostě zkusí demo/trial, a pokud se jim to líbilo, musí koupit. Na Androidu jsou aplikace často zdarma jen s AdSense, která nikomu moc nevadí, nebo jako plně funkční lite. Tenhle model mi přijde nešťastný a je zásadním důvodem pro to, proč je situace taková, jaká je. Kdyby zdarma byli Angry Birds na Androidu jen o 10 levelech a dalších XY bylo jen v placené verzi, troufám si tvrdit, že výnos by byl podobný jako u iOS. Jenomže pokud měli uživatelé platit jen za odstranění reklamy, tak to pro ně nebyla dostatečná motivace. A lidí, kteří jsou motivováni chutí někomu přispět, je obecně minimum.

0/0
6.4.2011 14:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.