Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stáhněte si mod Morrowind Overhaul

Titul The Elder Scrolls III: Morrowind je oblíbené místo pro modery. Některým se zdařilo dosáhnout v některých aspektech takřka vizuální kvality následujícího dílu TES IV: Oblivion.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dhatz

hnůj

kontrast dementnější než v TDU1 a to celé v 5D!

0/0
6.4.2011 11:04

Lupulin

velice pěkné...extrémě náročné...

zatímco mě Crysis 1/2 frčí jako po másle tak tenhle mod je na very high (ještě je tam i ultra) tak akorát hratelnej...ale jinak teda skvělá práce! graficky je to neuvěřitelný...stejně jako je neuvěřitelná instalace...není zas tak složitá ale je pekelně dlouhá a hlavně musíte pořádně dávat pozor co a jak....plus to má v tom že se tam dá nastavit uplně vše na co si člověk vzpomene......testováno na c2q9550/GTX275 - dvě hodiny hraní včera bez jediného pádu takže stabilita je taky vyřešená....

0/0
6.4.2011 8:25

Mankind

kk

Pekne,ale hrat Morrowind znovu by me to nedonutilo.

0/0
5.4.2011 21:54

mechwarrior

pekné

viac takýchto noviniek !

0/0
5.4.2011 19:28

Eclipse_GSX

HW

Je to překrásný a skoro až neuvěřitelný, že něco podobnýho vytvořili a našroubovali na engine z roku 2002 nebo kolik. Ale nedá mi to se nezptat. Jak strašný dělo k tomuhle člověk potřebuje? Protože když jsem před nějakou dobou zkoušel jen vyměnit stromy, přidat trochu animovaný trávy a zdvojnásobit dohlednost, tak hw nároky vstouply círka na čtyřnásobek. Tohle bude nejspíš pořádnej zabiják...

0/0
5.4.2011 15:35

arny89

Re: HW

Pravda, ja som raz skusal (este na starsom PC) jeden mod na vylepsenie tychto veci a bol to dobry overkill na to PC, ktore normalne zvladalo oblivion v medium nastaveni. Tak neviem teda co mam ocakavat od mojej novej masiny, ale pocitam ze pri najviac natweakovanom nastaveni to bude tiez dobra supa kedze engine je stary a takyto overhaul ho neoptimalizuje ale len ho robit o nieco menej stabilnym.

0/0
5.4.2011 15:43

Jeffy

Re: Re: HW

Někdo v komentářích psal, že to jede pěkně s GTS250. Jinak oblivion na střední detaily rozjede skoro všechno, rozdíl je spíš oblivion na maximální detaily, kdy požadavky vykočí úplně nahoru.

0/0
5.4.2011 17:40

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: HW

Tak to není ještě tak strašný, jak jsem čekal, ale stejně je to několikrát náročnější, než celej slavnej Oblivion:-) Ten se hýbal na maximum i na 7900GTX, a kolik že ta karta měla vlastně shader procesorů? 32?:-) 250 GTS jich má skromě čtyřásobek;-D

0/0
5.4.2011 22:29

Copa-k

Re: Re: Re: Re: HW

bud si to pletes s ATI ktera mela 32 PIPELINE a nebo to mas cele pomotane.GefOrce 7900 GTX mela 24 Pipeline pokud me pamet neklame :-)

0/0
6.4.2011 16:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.