Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové informace o Mass Effectu 3

Vývojáři z BioWare konečně uvolnili informace o očekávané sci-fi hře na hrdiny Mass Effect 3. Pokud jste nehráli, nečtěte dále, mohli byste narazit na spoiler. Hra začíná Shepardovým soudem na Zemi, který následuje po událostech v posledním stahovatelném obsahu Arrival. Během slyšení začíná invaze Reaperů na planetu. Tajemná organizace Cerberus, která hrála velkou roli v Mass Effectu 2 se pokouší zabít Sheparda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

x-pet

Hry

ahoj, Mass Effect je jedna z najlepsich serii ake poznam sucastnosti a vobec;-), spolu s Assasins Creed, tak sa strasne tesim HLAVNE NA ZEM konecne, pametate, ako bola strasne optimalizovana v jednotke?;-D bude pokrok, Illusive man je proste peckova postava bude robit dobreho Bad-guya, tiez sa velmi tesim na stary tym, dufam, ze hlavne Legiona nejak rozvinu, pri rozhovoroch s nim mi naskakovali zimomriavky, SPOILER otazka: myslite, ze Thane este bude zit v suvislosti s jeho stavom? bolo by cool, keby jedna misia ze ist na jeho pohreb a tam sa k vam mozno pripoji jeho syn, to by bol absolutny brutal :) taktiez by nebolo odveci zistit nieco o tom artefakte(ta obrovska cierna gula, co uz nefunguje, dostane jej malu verziu do kajuty), este ma napada, ak ste v dvojke znicili Kolektorsku zakladnu, ci to bola cela rasa, lebo je mozne, ze nejaka flotila, alebo nieco boli na misii a bude sa chciet pomstit, ale to zachadzam uz asi daleko:-)  KONIEC SPOILERU proste sa strasne tesim, hlavne na odhalenie velkeho planu Reaperov, hergot, tato hra je strasne premakana, uz jednotka ma odzbrojila, dvojka zlozila na kolena a trojka ma odpraskne, v skratke SA VELMI TESIM, skladam hold BioWare a hlavne scenaristom, designerom a dablerom, pretoze to co vytvorili je proste UZASNE! GAME ON a PAŘBĚ ZDAR!!

0/0
9.4.2011 21:38

Wawer Rewold

Re: Hry

Já osobně bych syna Thana nechtěl do party, připadal mi jako uplnej zelenáč než profík jako jeho otec.

0/0
9.4.2011 23:31

x-pet

Re: Re: Hry

bola to samozrejme len taka myslienka, ale co hovoris na scenar, ze by sa poucil zo svojich chyb, ten riaditel C-Secu by ho vycvicil a nakoniec by sa do party nejakou zhodou okolnosti pridal?;-) podla mna by bola skoda nevyuzit tento charakter, pretoze za 1.mohol by si chciet uctit otcovu pamiatku tym, ze bude bojovat po boku Sheparda a po 2. ma vlastne aj k samotnemu Shepardovi zavezky, pretoze ho v podstate zachranil a po 3. co si spominam, tak tuzil po obrovskej kariere, tak toto moze byt sposob... len tak uvazujem :)  

0/0
10.4.2011 0:20

x-pet

Re: Re: Re: Hry

naviac Bailey(myslim, ze tak sa vola) by ho vicvicil profesionalne ako vlastneho, lebo ten o syna prisiel(sa mi zda, bolo to len v jednej neurcitej vete a myslim, ze nou myslel, ze mu vlastny syn zomrel)

0/0
10.4.2011 0:24

oneill123

A zase

tu je hádka o tom naučit se anglicky. Hráč je zákazník a jako takový má právo chtít lokalizaci a pro prodejce to má i výhody protože lokalizace je to jediné proč by si měl hráč kupovat hru v českých obchodech za draho a ne levně v zahraničí. Jak je vidět někteří dokonce ostatní posuzují podle sebe a myslí si že když oni ten jazyk umí tak že ho musí umět i ostatní jinak ať drží hubu. Ne každej se to chce učit a ne každý na to má hlavu tak jako tak nikdo nemá právo za to toho druhýho odsuzovat a říkat mu co má a nemá umět. Ve Francii mají taky odpor k angličtině ale těm se to promine vždyť jsou to přeci francouzi ale jakmile se něčemu nechce podřídit čech je to hned špatně a nějaký chytráci ho za to hned odsuzují. Takže něni nic jednodušího než projevit trochu pochopení a nenavážet se do každého kdo by chtěl lokalizaci.

0/0
9.4.2011 16:37

A.Jey

Re: A zase

+1

0/0
9.4.2011 17:32

Nigfire

Re: A zase

R^

0/0
9.4.2011 18:45

Giga Pudding

Re: A zase

Oni by ten jazyk měli umět sami kvůli sobě :)

A ve francii chcou mluvit francouzsky, ale ne z toho důvodu, že anglicky neumí :). Za přehnané vlastenecké cítění se ten uřvaný český hráč schovávat nemůže, protože s francouzem se v klidu člověk anglicky domluví narozdíl od toho čecha, co se od základní školy nijak dál nevzdělával.

Zákazník především má právo požadovat kvalitu a pokud ji nedostane, tak může přejít k jinému obchodu. A tu kvalitu rozhodně nedostane s tím katastrofálním českým "profesionálním" překladem bez možnosti hrát hru v původní verzi. Nikdo po nikom nechce zakazovat lokalizaci, ať si klidně ten svůj amatérský překlad prodávají o třetinu víc než kolik stojí hra v zahraničí, ale mohla by tam aspoň být zachovaná volba jazyka nebo rovnou čeština jako samostatná s nutností ji tam doinstalovat v případě potřeby.

A taky nevím kdo by měl kde projevovat pochopení, když nejagresivnější v téhle věci jsou právě lidi, co neumí žádný jazyk a vymlouvají se, aby zakryli vlastní lenost a odpor k jakémukoli vzdělávání se i pokud jde o takové důležité a hodící se věci jako jsou jazyky a ještě těm, co ty jazyky umí, nadávají :).

0/0
9.4.2011 19:39

Wawer Rewold

Re: Re: A zase

Oni by se možná tolik nehádali, kdyby si nezačali nadávat do idiotů a blbečků... To není totiž v dnešní moderní internetový době možný, aby se jakákoliv diskuze obešla bez verbálního napadání :-/

Já se třeba učim anglicky už jen proto, že mě rozčiluje, že angličani anglicky klidně umí a já ne!

0/0
9.4.2011 20:17

oneill123

Re: Re: A zase

Kde jsi vzal to že se čech od základní školy nevzdělává? Ano týká se to některých ale rozhodně to neni nic čím by jsi tu měl argumentovat. Je hodně lidí co se vzdělávají ať už jazykově nebo manuálně. Uvědom si že každý ten jazyk nepotřebuje a pokud ho nepotřebuje k cestování nebo v zaměstnání tak učit se to jen kvůli hrám je blbost. Jak jsi napsal pokud nejsi spokojen přejdi k jinému obchodu a to se týká ale i tebe. Pokud se ti nelíbí profesionální lokalizace nikdo tě nenutí si jí tady kupovat v zahraničí máš snad dost obchodů. A co si budeme povídat i ne moc dobrý překlad je pro mnohé pořád lepší než nic. Máš pravdu v tom že se tu někteří nechovají tak jak by měli ale i tak trocha pochopení tě nezabije. Já jsem se ve škole učil německy a měl jsem k tomu odpor takže neumim skoro nic a anglicky taky ne ale je mi to jedno. V práci to nepotřebuju a do zahraničí nejezdim takže proč bych se to měl učit. Jazyk je sice důležitý ale ne pro všechny v tom se od sebe lišíme to co je důležité pro jednoho nemusí být důležité pro jiného. Příliš často vidim v diskuzích jak se ostatní posmívají nebo napadají ty kteří projeví zájem o lokalizaci a to je špatně. Přitom právě ti co ze sebe dělají něco víc a ostatní napadají jsou jedni z prvních co stahují amatérské překlady.

0/0
9.4.2011 20:18

Wawer Rewold

Re: Re: Re: A zase

Kolik jazyků umíš tolikrát jsi člověkem ;-D;-D:-P

0/0
9.4.2011 20:21

oneill123

Re: Re: Re: Re: A zase

Tohle určitě vymyslel někdo kdo nedokázal pochopit že každý člověk je jiný.

0/0
9.4.2011 20:28

Wawer Rewold

Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Ovšem, jenomže nemůžeš popřít, že umět třeba takovou angličtinu nebo němčinu je velice užitečné

0/0
9.4.2011 20:33

oneill123

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Jak pro koho.

0/0
9.4.2011 20:45

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Cim vic veci clovek umi tim lip ne ? Takze je to snad lepsi pro kazdyho.

0/0
9.4.2011 22:41

Censoringie

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Velice uzitecne je to, da se rict, pro kazdeho. Ze to pak dany clovek nevyuziva, je neco jineho :-)

0/0
10.4.2011 2:01

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Vyznam umet mluvit vice jazykama umi ocenit jen lide,kteri tema vice jazykama umi mluvit.Nekdo kdo zna jen materskej jazyk nikdy nedokaze pochopit jaka je to krasa ,kdyz si clovek muze popovidat s nejakym cizincem,muze se divat na filmy v originale a ne z trapnym dabingem,muze nakupovat sbozi ,zajezdy pres stranky ,ktere konci com,uk,atd ,protoze nabizeji lepsi slevy a servis nez ty cesky.

Cim vic toho clovek umi ,tak tim vic se v zivote uplatni.Nadavat si je kvuli tomu zbytecny ,ale co jsem cetl diskuzi ,tak nejvic tady nadava ten co si nize hraje na ublizeneho.Genchistan ( nebo jak se to pise) .Mozna kdyby se naucil Anglicky ,tak by byla jeho financni situace takova ,ze by mohl hry kupovat a ne krast.

0/0
9.4.2011 22:47

oneill123

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Proč píšeš že je dabing trapný? Pokud máš k němu odpor je to tvoje věc ale nemusíš o něm hned takhle psát.

0/0
10.4.2011 13:24

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Podivej cloveku ,kterej nerozumi filmu v originale to nema cenu vysvetlovat ,protoze to nikdy nepochopi.Nemuze porovnat rozdily.Kolikrat vec uplne prelozi spatne,neprelozi vtip nebo narazku se zabarvenim hlasu jakym to bylo mysleno atd.Samozdrejme par daberu mam rad,protoze jsou kvalitni ,ale jsou to spis ti starsi.Ti novy to je uplna hruza.Slysel jsem nadabovanej Supernatural a chtelo se mi zvracet.Nedokazal jsem pochopit jak se na to nekdo muze divat.Ten serial je hodne o rozhovorech mezi bratrama ,kde v originale do sebe porad ryji,vtipkuji ,hadaji se atd, a jako nadabovany to zni jako kdyby si nekdo pro sebe cetl scenar.  

0/0
10.4.2011 17:07

oneill123

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Neumim anglicky ale tohle chápu velice dobře. Některé filmy nebo seriály jsou dabovány dobře jiné skvěle a jiné hrozně tak to prostě je a ne vždy se jim to povede. Měli jsme a máme skvělé dabéry samozřejmě dabing nikdy nemůže být totožný s originálem hlavně proto že věty se musí upravovat tak aby se vešli hercům do huby ale i tak to leckdy zní velmi dobře. Jinak lovce duchů znám viděl jsem hodně dílů a na dabing si nestěžuju kecají tam dost a hodněkrát jsem se i zasmál těm hláškám co tam spolu vedou. Jestli to v originále zní jinak a líp je mi fuk takhle mi to vyhovuje. Nikdo tě nenutí aby se ti náš dabing líbil ale neupírej mu jeho kvalitu a důležitost jen kvůli tomu že se jim to občas nepovede tak jak by mělo.

0/0
10.4.2011 18:01

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Obcas?Ver mi,ze to neni jen obcas.Jak jsem psal.Ja to muzu porovnat a ty ne.Nema cenu to resit.Podle me je dabing hroznej a kolikrat to pro me zabije celej film.Ja filmy miluju a potrpim si na kvalitu a ta je v originale a jelikoz ti dabing Supernatural prijde kvalitni je videt ,ze ti staci hodne malo ke stesti.Kdyby jsi ,ale umel anglicky a mel moznost to videt v originale ,tak by jsi se na dabovanej uz nikdy nepodival.Je to hruza.

0/0
10.4.2011 18:37

oneill123

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Velmi často se dívám na filmy nejdřív s titulkama v originále a potom s dabingem takže to celkem můžu posuzovat. Klidně se na dabing dál dívej skrz prsty ale nebuď zaslepený a zaujatý.

0/0
10.4.2011 18:57

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Jak to muzes posuzovat ,kdyz nevis co rikaji?Dyt kolikrat i v tech titulkach to je uplne jinak a zkraceny ,aby se to dalo precist.Pokud nerozumis tomu co nekdo rika nemuzes to posoudit.Nechapu proc bych mel byt zaslepenej nebo zaujatej.Tobe ,kdyz se neco nelibi a nekomu jo ,tak to znamena ,ze jses zaujatej a zaslepenej?Proste podle me jsou filmy s dabingem hruza.Ceskej dabing na par vyjimek je naprosto hroznej za tim si stojim.Tobe se libi fajn.Ty mas rad dabing a ja mam rad original.Tod vse.Neni potreba to dal resit.

0/0
10.4.2011 20:01

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Jako priklad film Inglourious Basterds.Nevidel jsem film s dabingem ,ale v zivote si nedokazu predstavit jak by tenhle film mohl nekdo nadabovat a nezrpznit.Kdyz Brad Pitt promluvil ,tak jsem se pokazde musel chlamat jeho neuveritelnymu akcentu a jeste vic ,kdyz se snazil mluvit Italsky a nebo Hands Alda ,kterej ve filmu mluvil 5 ruznyma jazykama.Neco neuveritelny jak tu postavu zahral.Dabing by tenhle film naprosto zabil.

0/0
10.4.2011 20:10

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

áno, platí to najmä u hercov ktorí kladú maximálny dôraz na rečový prejav, napríklad Colin Firth v The King's Speech a samozrejme hercov ktorí majú okrem brilantného rečového prejavu i skvelý hlas ako bol Heath Ledger. Na druhej strane v ČR máte podľa mňa špičkových dabérov... teda až na pár výnimiek :)

0/0
10.4.2011 20:37

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Podle me jsme meli a nebo mame ,ale jen ty starsi.Ti novy to je hruza.Nema to zadnej vyraz v hlasu,zadny zajimavy zabarveni a kolikrat se to hlasove nehodi ani k originalu.Napr.Pratele.Ty nadabovany preziju.Neni to spatny.Hlasy sedi k postavam jen teda Chendler se mi libil vic nadabovanej puvodnim daberem tusim do pate serie.Pak doslo ke zmene,ale BBT ,HIMYM to je hruza.Hlasy vubec nesedi k postavam a ani trosku se nepodobaji originalu.Mozna mame dobry dabery ,ale musi je nekde schovavat,protoze co se tyka novych serialu my jejich vyber prijde hodne nestastnej.

0/0
10.4.2011 20:43

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

S Heath Ledgerem mas naprostou pravdu.Neuveritelny jak zahral Jokera.Uplne jsem na tom ujizdel ,kdyz se objevil na scene :D

0/0
10.4.2011 20:44

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Ale abych nebyl jen kritickej klidne ti napisu filmy a serialy u kterych mi dabing nevadi.Rocky,Cervenej trpaslik,daber Morgana Freemana,daber Louise de Funnés a jeste bych par nasel ,ale na filmy s dabingem jsem nekoukal asi 4 roky ,tak si uz zadnej nevybavuju.

Z novych serialu ,ale co je naprosta hruza nadabovany.Supernatural,BBT,HIMYM.

0/0
10.4.2011 20:18

oneill123

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Ježiš co se ti zase nelíbí na BBT vždyť je to pěkně dabovaný u každého dílu se hodně nasměju tak co by jsi nechtěl a i ty jejich technický kecy jsou celkem v poho. Ty se prostě ve všem moc sťouráš a potom to zbytečně odsuzuješ.

0/0
10.4.2011 20:32

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Ty me znas ,ze vis ,ze se ve vsem stouram?Co se mi nelibi na BBT?Dyt ty jejich hlasy o proti originalu jsou naprosto komicky.Je to uplna hruza.Sr.cka!!! Sheldon je komickej hlavne diky tomu svojemu hlasu,jak mluvi a jaky hlasky haze a kolikrat to mas uplne ztraceny v prekladu a jeste takovej trapnej pisklavej hlas.Hruza.Nechapu co to ,tak resis.Co se libi tobe se nemusi libit me.Ja jsem jen rad ,ze moje pritelkyne je nastejne note jako ja a ,kdyz to slysela nadabovany ,tak to hned vypinala.My mame radi kvalitu vis.

0/0
10.4.2011 20:39

oneill123

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Ty jsi fakt moula jdi si s tou kvalitou někam. Kdo říká že pouze originál je ten jediný a správný? Amíci si taky mysleli že hlasy Simpsonů jsou dobré dokud neslyšeli naše české potom řekli že náš dabing je stejně dobrý jako ten jejich. Hlasy v BBT jsou pěkné hlavně ten toho Inda se skvěle hodí k těm ksichtům co dělá. Ale tobě to nemá cenu vysvětlovat. Asi tě ani nikdy nenapadlo že by i jiný hlas mohl být lepší než originál.

0/0
10.4.2011 20:51

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

v tom to právě je :) ve slovech "originál" a "jiný" :)

0/0
10.4.2011 20:56

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Tak ty jsi to zabil :D Ano vyjimka potvrzuje pravidlo.Jako treba daber Louise de Funne ,kdyz hral ve Fantomasovi,ale original je vzdy original.Dobri herci davaji postavam vzdy neco ze sebe a hlavne se to projevuje na hlasu a daber to malokdy zachyti ,tak jak ma.Vis co zkus si najit nejaky nadabovany cesky filmy.Chtel bych videt jak by se ti libil nadabovanej Polivka,Donutil atd. Predstav si ,ze se divas na Pelisky nebo Deditstvi ,kde jsou Cesti herci dabovani a jeste spatne.Urcite by se ti jezila vsechna srst.No takhle jsem se citil ja ,kdyz jsem videl nadabovany BBT.

0/0
10.4.2011 21:03

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

A nemas pravdu .Pokud necemu nerozumim rad si to necham vysvetlit,ale v tomhle pripade neni co vysvetlovat.Tady to je o tom jestli se mi neco libi nebo ne.Me se to proste nelibi tobe jo.Ja te chapu.Neumis anglicky ,tak jses rad za dabing.Ja kdyz jsem anglicky taky nemumel ,tak jsem byl za nej rad ,ale ted kdyz vidil film nebo serial v originale ,tak se na to potom uz s dabingem divat nemuzu.Malokdy to ma kvalitu originalu.

0/0
10.4.2011 21:05

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Treba film 2012.To snad ani nemohli myslet vazne s tim dabingem :D borec co zni jako holka :D

0/0
10.4.2011 21:19

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

A ano Simpsny nadabovany mame dobre ,ale to je stara skola daberu.Nejsou to novy hlasy.Jasnej priklad Houmer.Ted starej hlas byl o hodne lepsi nez ten co ma ted.Jenze to jsou kresleny filmy a mezi tema a hranyma je dost velikej rozdil.

0/0
10.4.2011 21:25

genchiskan

Re: Re: Re: A zase

Presne ja jsem ten pripad,ja totiz anglictinu jako takovou ve svem zivote absolutne nepotrebuji,tudiz by se mne hodila spis jen kvuli onem hram,ale jak pises to je proste blbost,se ten jazyk ucit jen kvuli hram,proto jsem za ceskou lokalizaci vzdy vdecny!!,samozrejmne par slovicek umim diky eng.hram ale neni to zadna slava.

0/0
9.4.2011 21:05

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: A zase

a ke svému životu potřebuješ hrát videohry? :)

0/0
10.4.2011 0:32

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: A zase

da se rict ze ano.:-)

0/0
10.4.2011 9:53

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Tak by se ti potom hodila i ta anglictina ,ne ? :o)

0/0
10.4.2011 17:08

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

nejspis ano.

0/0
10.4.2011 20:09

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Tak vidis.Ja treba nemam ridicak.Je mi 27 a nemam ridicak.Nikdy jsem ho k zivotu nepotreboval a vzhledem k tomu,ze to mam do prace 10 minut pesky a do obchodu minutu ,tak ho ani nepotrebuju,ale urcite by se mi hodil,ale proste jsem linej si ho udelat.Pokud clovek nema poradnej duvod ,aby neco neudelal ,tak to proste neudela ,protoze je linej ,ale to nemeni nic na veci ,ze kdyby to umel nebo mel ,tak by se mu to hodilo,protoze nikdy nevis ,kdy budes co potrebovat.

0/0
10.4.2011 20:35

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Kdyz uz jsme tak u toho ridicaku,ja ho taky nemam:-),presne jak si to psal ty.nikdy jsem ho taky k zivotu nejak zvlast nepotreboval,a navic ,leze to taky hodne do penez.Rv

0/0
10.4.2011 21:05

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Tak ja ho hlavne nemel,protoze tata pracuje na draze ,takze jsme meli cela rodina rezijku a ted ,kdyz makam ,tak to mam vsude kousek,ale pravda je ta ,ze kdyz uz bych ho asi mel ,tak bych ho vyuzil.Stejny to je i s tou anglictinou.Kdyz by jsi ji umel ,tak by jsi ji vyuzil i kdyz treba jen u her ,ale i tak lepsi neco nez nic.

0/0
10.4.2011 21:23

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

řidičák se nedá stáhout z torrentů co? :)

0/0
11.4.2011 12:43

genchiskan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase

Ty uz bez taky nekam slecinko,na tvuj "duchaplny" nazor se te tu nikdo neptal:-)

0/0
11.4.2011 20:04

genchiskan

Re: Re: Re: A zase

ale ja uz se hadat kvuli lokalizaci nebudu,nestoji mne to tady zato.clovek to mysli dobre,ale kazdej se tady dotebe bude akorat srat ze neumis eng,a bude ti nadavat do lenochu,za to mne to opravdu nestoji,budu drzet hubu a myslet si treba o pr.....

0/0
9.4.2011 21:08

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: A zase

Lenoch neni nadavka ,ale idiot coz jsi napsal prvni ty je.Delas tu ze sebe chudacka ,ale co jsem procetl diskuzi ,tak jsi zacal urazet prvni ty a nize v tom jeste pokracujes.Zamysli se trosku.

0/0
9.4.2011 22:27

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: A zase

Jen jeste dodam ,ze kamos je taktez rocnik 81 a mluvi plynule anglicky a nemecky a kdeze se to naucil?Jo ve skole,tak tu neplacej neco o tom ,ze rocniky 81 se anglicky na skole neucili.

0/0
9.4.2011 22:31

Giga Pudding

Re: Re: Re: A zase

Vzala jsem to jen z reakcí těch, kteří co nejhlasitěji a nejsprostěji volají po "profesionální" lokalizaci :).

A nikdo se to neučí kvůli videohrám :), lidi se to učí kvůli tomu, že je to užitečné prakticky ve všem. Člověk taky "nepotřebuje" hrát videohry, pokud se chceš ohánět tím co kdo jakože "nepotřebuje". K životu není potřeba ani to střední vzdělání a prakticky krom čtení a psaní nic ze základního vzdělání (je to znát i na některých místních přispěvatelích :)).

Se znalostí cizího jazyka se člověku otevírá spousta možností komunikace s lidmi a i obohacování sama sebe například pokud jde o četbu u nás nevyšlé literatury nebo sledování filmů v originálním znění (například spousta dvojsmyslů a frází se do češtiny nedá přeložit, aby v té větě dvojsmysl nebo skrytý význam úplně zůstal) atd. atd.

Nikdo se nikomu neposmívá, když se v reakci na někoho objeví "nauč se anglicky". To by ten člověk měl dělat sám pro sebe tak jako tak a je to čistě jen v jeho vlastním zájmu. Navíc dneska je umět anglicky pomalu základní znalost.

A nakonec amatérské překlady jsou tu dokonce vydávány za oficiální :).

0/0
10.4.2011 0:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.