- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, že šetří polygony by mi až tolik nevadilo. Koncipovat ale dneska textury snad na 128 VRAM grafiku, protože tak to z videa vypadá, to už mě ale dost štve. Rozpatlaný by to fakt bejt nemuselo, to už prosím ne. Jinak se těším.
sice sme to cekal trosku jinaci ale mohlo by to byt fajn ..teda az na ty neustale opakovacky po smrti ...tom uze byt flustrujici ..spis bych bral aby kdyz se neco nepovede byl postup jiny treba i slozitejsi ale ne aby se to opakovalo stale dokola .. napr misto rozslapnuti mu to mohlo zlomit jen nohu a tys musel jist shanet klacek etc na dlahu a podobne.. misto blbeho play again?
No to mně by teda přišlo mnohem víc frustrující, kdybych po každý nepovedený sekvenci musel jít shánět dlahu nebo dělat nějaký podobný kraviny.. A co kdyby se mi nepovedla potom nějaká sekvence při hledání dlahy? To bych musel jít hledat sekunďák, abych tu dlahu mohl opravit? A takhle by to mohlo pokračovat donekonečna..
To si teda radši dam try again, a zopáknu si tu několikavteřinovou sekvenci, než se potom pokaždý několik minut snažit něco napravit :) A to přitom takovýhle neustálý opakování stejných sekvencí z duše nenávidim..