- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Toto tvrzení je nepodložené a nikdo z Valve ho nikdy neřekl. I když logicky vypadá jako pravdivé, je pouze vycucané z prstu Brada Wardella. Měl by se spíš soustředit na svůj ubohý mini-online shop a zaprděné WindowBlinds než pomlouvat jednu z největších herních společností na světě. Navíc název firmy Stardock až nepříjemě připomíná všivou "ochranu" StarForce, tak zřejmě proto si Wardell léčí své mindráky na někom jiném..
To pozor. Stardock naopak podporuje hry bez jakékoli ochrany, jejich hry lze hrát jakkoli (jen si je neupdatneš pokud neseženš na netu nějakej zastaralej cracklej Update.
Stardock je hold jen společnost, která nemá ve svém portfoliu hry typu Half-Life a Counter Strike. Chlubí se tituly pro lidi, co rádi strategizují (což hould nejni tak ouplně Král popu)
Tento nazor je blud, vyvoj aplikacie na distribuciu digitalneho obsahu a cloud podporu sa moze krizit s vyvojom hry maximalne tak odbornikmi na sietovy kod. Snad si nemysli , ze na tejto urovni niekto mesiac masti graficke rutiny, potom tyzden designuje grafiku potvor, potom si strihne optimalizaciu znovupripojenia k hernej instancii atd. Jedniny vyznam by to malo v alokacii prostriedkov, ale tam by snad Valve nemalo mat taky problem.
Ono se taky někdy říká, že bude až HL3, někdy zase že na EP3 pracuje. Soustředění na Steam nelze Valve vyčítat. Je mi ale docela záhadou, proč dostal přednost Portal 2.
Jinak pokud se podíváme na přehled her vydaných Valve, tak vidíme screen Elemental War of Magic od společnosti Stardock.
Protoze treba novy titul ma vetsi sance nez datadisk? Ten oceni pouze lide, ktery hrali par let starou hru a dva datadisky, zatimco portal pritahne spoustu lidi a i z konzolich, proto asi bude lepsi prijit rovnou az s HL3
Je to docela dost dobře možné. Vím to sám ze společnosti, kde pracuji. Pokud je určitý segment "tahounem" obratu a tržeb, ostatní se chtě-nechtě musí přizpůsobit, a to i když dosahují taktéž výrazného úspěchu či dokonce poskytují služby lepší. Chybí motivace a vůle zhora. A myslím, že podobně to mají ve Valve... Jde o poměr investic/zisku, a to jak času, tak zdrojů, včetně lidských. Prostě tři roky tvrdé práce hodí přinejlepším 100 mega USD (obrat, nikoliv zisk), no Steam to má za čtvrt roku. Tak proč to hrotit, že... Chudák Gordon, jestli se nepletu, Episode 2 vyšla v březnu 2007. Takže začínám chlápkům z GSC věřit tu poslední misi v Chernobylu, kde chudák zkapal pod mostem v anomálii xD Pač to byl říjen 2007 xD
Tak nic. Pardon, oprava, Stalker vyšel v březnu a Episode Two v říjnu xD