Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Historie enginů od id Software

Firma id Software má na kontě velké množství herních legend. Kdo by neznal jména jako Doom nebo Quake? V současnosti je očekávaná zvláště sci-fi akce Rage, která bude využívat nejnovější engine id Tech 5. Jaký byl vývoj různých engine v minulosti firmy, se můžete podívat v ukázce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Odulin

hmm

Dobrý video...rád vzpomínám na tu dobu.

Tady něco dalšího-->

http://www.youtube.com/watch?v=7YreEwtV7D0

0/0
18.4.2011 13:22

květoslav lumír

jak to všechno začalo

http://www.youtube.com/watch?v=cj4HJkeQSg0

v roce 1990 John Carmack přišel na způsob, jak vytvořit na pc plynule scrollující obraz (scrolling - pro představu, je to jako kdybyste lupou přejížděli přes mapu, mapa se nemění, ale vy vidíte pouze její část, efekt jako takový, pro představu jsou například titulky ve filmu třeba starwars ), toho dne začala revoluce, která dnes končí například u technologie megatexture v idtech5 rázně vylepšené (ve zkratce engine dokáže pracovat s obrovskýma texturama, podle potřeby si načte co potřebuje, vývojář nemusí řešit pamětový omezení!!, engine se automaticky přizpůsobí, a to se týká jak pc, tak i konzolí):-P

0/0
16.4.2011 15:10

Copa-k

Re: jak to všechno začalo

 Scolling mozna tak na PC ,ale na Amize naprosto bezna vec.

0/0
16.4.2011 16:23

soky76

Re: jak to všechno začalo

Aha a do té doby scrolling neexistoval.. ;-D už můj starý ZX spectrum scrolloval jako divý, ty lupo na mapě..

0/0
17.4.2011 19:19

mechwarrior

Re: Re: jak to všechno začalo

takže to si začínal už so ZX ? som si myslel, že si scrolluješ po úde iba s playstation :)

0/0
17.4.2011 19:33

HonyaDj

Re: Re: jak to všechno začalo

Pokud nekecáš, tak je mi potom záhadou, že člověk Tvého věku a zřejmě i "zkušeností" se světem her může mít tak  mimoňský názory ;-)

0/0
17.4.2011 22:33

gawy

Re: Re: jak to všechno začalo

Dyt tam pise, ze na PC. Nejdriv si veci poradne procti, nez ze sebe udelas blbce...

0/0
17.4.2011 23:52

Copa-k

Re: Re: Re: jak to všechno začalo

jenze on to napsal jak kdyby Carmarck vymyslel scrolling. Pritom na mnohem slabsich platformach to byla bezna vec.Na Amize byl dokonce nekolika urovnovej.

0/0
18.4.2011 15:24

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: jak to všechno začalo

on to podľa mňa napísal veľmi jasne, to že ste to so sokym nesprávne pochopili je už váš problém... nič v zlom.

0/0
18.4.2011 15:51

;:palič

Re: Re: Re: Re: jak to všechno začalo

"V roce 1990 John Carmack přišel na způsob, jak vytvořit na pc plynule scrollující obraz"

to je jeho věta. Já tam teda vidím PC docela jasně.

0/0
18.4.2011 18:08

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Re: jak to všechno začalo

R^

0/0
19.4.2011 0:53

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: jak to všechno začalo

mas asi taky problem s chapanim psaneho textu, no u Sokyho jsem to cekal ... :-/

0/0
19.4.2011 7:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.