Diskuze

Několik screenů z TES V: Skyrim

Hra na hrdiny z fantasy světa The Elder Scrolls V: Skyrim patří spolu s titulem Zaklínač 2: Vrahové králů k lákadlům pro hráče, kteří si oblíbili tento žánr. Firma Bethesda Softworks se ostatně proslavila všemi díly kultovní série. Druhý, Daggerfall, je dodnes hrou s největší rozlohou herní plochy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Wookiee

21. 4. 2011 13:52
hero

a půjde si tam vytvorit hrdinu ? Porad nabyvam dojmu ze ten "viking" je pevne dana postava..stvalo by me to, zvlast kdyz uz bych se nemusel stydet hrat za orka...vite prece jak vypadali v oblivionu :-D ...Jinak se fakt hrozne tesim, nadherny prostředí, draci, slibnej pribeh. Akorat me zase desi to levelovani s postavou, v oblivionu to byla hruza když vas i na konci hry mohlo sejmout ubohy prase :/

0 0
možnosti

Ej.dzej.rimmer

20. 4. 2011 7:11
...

Vypada to hodne dobre.

0 0
možnosti

Eclipse_GSX

19. 4. 2011 19:18
Vylepšený engine

To je hezká věc, však ono Gamebryo by nebylo nejhorší, kdyby umělo stínovat. A co fyzika, pánové z Bethesdy. To je největší kámen úrazu celýho enginu. Nemusí bejt světová, ale bít do očí jako v předchozích TES by nemusela. Jinak screeny vypadají hezky. To vypadaly ostatně u všech posledních TES her.

0 0
možnosti

KyleBroflovski

19. 4. 2011 20:01
Re: Vylepšený engine

Gamebryo je špatný úplně celý... Ten engine byl zastaralej a těžkopádnej už v době svýho vydání.

0 0
možnosti

bonuSSweb

19. 4. 2011 15:56
Prosím

Čeština by nebyla?:-/

0 0
možnosti

Jeffy

20. 4. 2011 15:44
Re: Prosím

nebude, kup si slovník.

0 0
možnosti

KyleBroflovski

19. 4. 2011 11:32
...

Po Oblivionu a Falloutu jsem nad Behesdou zlomil hůl, ale tenhle projekt mě začíná čím dál více zajímat. Doufám, že si vzali příklad z New Vegas. Snad se jim podaří odstranit strašlivé animace a vylepšit scénář...

0 0
možnosti

CocacolaCompany

19. 4. 2011 17:36
Re: ...

Co máš proti scénáři v New Vegas? Krom grafiky (o kterou, jak to tahle hra potvrzuje) příliš nejde.

0 0
možnosti

IARK - Králíček ušáček

19. 4. 2011 10:46
uff

jeste, ze nas nechcete drazdit novymi screeny, cenim si, ze to pro nas delate a zbytecne nas nenapinate a nenatesujete. :-)

0 0
možnosti