Diskuze

Zvýrazňování předmětů v Deus Ex půjde vypnout

Nebýt masivního rozvoje internetu, bylo by zvýrazňování použitelných předmětů pevnou součástí Deus Ex: Human Revolution. Autoři hry totiž tento systém neplánovali jako volitelné nastavení a žluté okraje měly být vždy aktivní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

Slayerer

21. 4. 2011 16:34
.

Nemohu nevzpomenout slova jednoho klasika, detaily kdo nebo co je ta osoba zač nejsou vůbec důležité:

"no vůbec nikoho to nebude zajímat, že nějaký jouda pláče kvůli žebříku"

Štěstí, že i takový klasik má občas (rozumněj vždy) slabou chvilku.

0 0
možnosti
GP

Giga Pudding

21. 4. 2011 16:53
Re: .

takyže by to drtivou většinu vývojařů vůbec nezajímalo, protože nejsou až tak extrémně vstřícní jako tihleti

to muselo žebříkovce úplně šokovat, že jim řekli "ok" a oni pak neměli kvůli čemu ječet :)

0 0
možnosti
JK

Loneck

20. 4. 2011 18:04
zvyraznovani

Ze to pujde vypnout je posun kupredu. Nevim, ale proc to neudelali jako v jednicce, ze se kolem predmetu objevi ty rohove indikatory az je predmet velmi blizko. U zebriku to neni treba. Skoda.

0 0
možnosti
MI

Meck IV.

20. 4. 2011 13:16
...

Rozumný krok, teď jen ještě odstranit samoléčení na nejtežší obtížnost.

0 0
možnosti
M

mechwarrior

20. 4. 2011 14:48
Re: ...

súhlas, osobne som nadšený prístupom autorov ktorý flexibilne reagujú na požiadavky ich potenciálnych zákazníkov. Som zvedavý na výsledok.

0 0
možnosti
GP

Giga Pudding

20. 4. 2011 13:03
ha :)

jejda nad čím budou teď žebříkovci plakat? :)

0 0
možnosti
RK

Wawer Rewold

20. 4. 2011 12:12
No a co.

To zvýrazňování předmětů mi teda nijak extra nevadilo. Spíš mi vadí to samoléčení

0 0
možnosti