Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ukradená data o kreditních kartách z PSN

Skutečnost, že již týden nefunguje služba PlayStation Network, donutila amerického senátora za demokratickou stranu Richarda Blumenthala k dopisu firmě Sony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Barrbarossa

SONY

Pochopim, ze se nabouraji do systemu, neprustrelnost neexistuje ale, ze SONY ma hesla od PSN bez sifrovani to mi hlaba nebere. Hesla sifruje kdejaka stranka s par hity mesicme. A ta rada nepouzivejte rehistracni email je taky libova, si mam vsude menit email!?

0/0
27.4.2011 11:42

Cubky

Re: SONY

No ono sifrovani moc nepomuze, kazde se da cracknout. :)

0/0
27.4.2011 12:01

Raynor

Re: Re: SONY

Tomu moc nerozumíš vid? TAK MLČ! http://cs.wikipedia.org/wiki/Advanced_Encryption_Standard 128bit pripadne dnes i 256 bit Cituji: V současné době není veřejně znám žádný případ plného prolomení této metody ochrany dat.

0/0
28.4.2011 19:47

Cubky

Re: Re: Re: SONY

A to znamena, ze se neda cracknout? :-/

0/0
2.5.2011 11:30

Eclipse_GSX

.

Nezáviděníhodná situace. Aspoň budou mít kamenný obchody nějakou dobu co žrát.

0/0
27.4.2011 10:15

mantor

Re: .

Tak zase pri PS3 nie je digitalne toho vela k dispozicii, tam kamenne obchody funguju stale. Skor si SONY, vdaka tomuto failu, u ludi velmi reputaciu neurobi, co moze mat negativny dopad aj na v poslednom case pomerne mizerne predaje.

0/0
27.4.2011 10:40

IARK - Králíček ušáček

hm

Trochu mi to pripomina chovani Ruska po nehode v Cernobylu, taky to par dni tutlaly a diky tomu ohrozili zivoty svych obcanu :-/

0/0
27.4.2011 9:59

wesc

Re: hm

Uz jsi si zablokoval kreditku? 8-o

0/0
27.4.2011 10:39

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: hm

To je cely na co se zmuzete? Rici nekomu, kdo s PSN nema nic spolecneho, zda si zablokoval kreditku? Mam 2 teorie 1) PS si kupuji lidi s IQ pod 80 2) lidi co si kupuji PS z ni zacnou hloupnout a jejich IQ padne pod 80

Ktera bude dle tebe vystiznejsi?

0/0
27.4.2011 11:10

wesc

Re: Re: Re: hm

Jen jedna je pravdiva - ze jsi zku*veny flamer ..... ;-O

0/0
27.4.2011 14:39

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: hm

Takze 2ka? Ja jsem si to myslel, nepar tolik.

0/0
27.4.2011 14:57

kking2

Nechapu

Nechau proc tu vseci hai spinu na anonymous. Tohle neni odvetna akce. Je to ciste komercni haknuti site a ukradeni dat.

Naopak kvuli utoku Anonymous na to borci pravdepodobne prisli protoze jim ukazali ze maj deravou sit.

A ze o tom vedeli a zakazniky nevarovali tak to je pekna svinarna.. holt VVV SONY.

A guru_joe padej blokovat kartu at ti z n nic neukradnou .. promin ja zapomnel tobe ju jeste nedali... ;-D;-D

0/0
27.4.2011 9:28

IARK - Králíček ušáček

Tak to vas panove lituji

tohle je fakt hnus a po tom zertovani s bandou hackeru se opravdu zjistuje, ze je to daleko zavaznejsi.

Ps. vysvetli mi nekdo zasveceny, napr. Guru joe, proc tak Sony postupovala a co presne je na tomto postupu tak vyhodneho a spravneho?

0/0
27.4.2011 8:10

guru_joe

Re: Tak to vas panove lituji

... pardon .. cele mesiace tu lizete prdel geohota a jemu podobnym zasranom /anonymous/, oslavujete ich ako novodobych robinov hoodov .. aj ked som vas opakovane varoval, ze vysmievanie sa SONY pri tej skode, ktoru jej ti hajzlici robia sa coskoro obrati PROTI VAM.

... stalo, ti isti VAMI oslavovani zasrani obmedzili pristup 70 milionom hracov na PSN a kradnu vam udaje .. asi prave TOTO povazuju za BOJ za VASE PRAVE a pomstu SONY.

... uzijte si to v plnej miere .. a dalej posielajte prachy na ucet geohota, ak vas o to nabuduce poziada, lebo NEMA na zaplatenie pravnika na sude.

0/0
27.4.2011 9:01

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Tak to vas panove lituji

1) me nic nekradou

2) neni to geohot co to krade, navic tohle je zakrok proti zakaznikum ne proti ¨SONY, to tu nikdo neobhajoval ty uboha nulo

3) Muze si za to sama SONY, ktera provokuje

4) VYSVETLIS MI KONECNE PROC O TOM SONY TAK DLOUHO MLCELA?

0/0
27.4.2011 9:13

guru_joe

Re: Re: Re: Tak to vas panove lituji

... pepo, dovod preco som na dlhe roky prestal chodi na fora a zasivam sa na svojom blogu je DEBILNA idiocia sracov co na tie fora chodia .. presne ako ty.

... geohot svinskym sposobom narusil bezpecnost PS3 a je pravym dovom preco PS3 prisla o Other OS .. byt svet plny ludi ako ja .. NEPOTREBUJES antivirak, ani firewall .. pochopil si ZASADNOST tohto jednoducheho vyroku, geohot JE svina, attention whore slapka.

... SONY provokuje .. kriste .. kde v sebe beries tu drzost obranovat zlodejov, hackerov, cheatorov a glitcherov .. a srat na firmu co ti da bezplatne PSN.

... MLACALA o com decko .. ako si myslis, ze REALNY svet funguje .. pride chlapik do server izby a najde tam odkaza .. BOLI sme tu .. vtedy a vtedy, UKRADLI sme to a to .. takto a takto, SONY uz minuly piatok JASNE povedalo, ze SKUMA co vlastne tie spiny, kt. tak detinsky obranujes .. co vlastne spachali.

0/0
27.4.2011 9:21

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Tak to vas panove lituji

1) Geohot neni duvodem odejmuti OS, duvodem je arogance SONY a neschopnost to zaridit jinak

2) Prolomeni ochrany a ziskani root keye ma asi tezko neco spolecneho s nabourani do PSN, pochybuji, ze SONY hackli pres PS a ne pres PC

3) Ano SONY provokuje, jak jinak nazves to, ze kasle na svy zakazniky a kvuli vlastnim ziskum jim omezi pristroje?

4) VYSVETLIS MI KONECNE PROC O TOM SONY TAK DLOUHO MLCELA?

0/0
27.4.2011 9:27

vranasm

Re: Re: Re: Re: Re: Tak to vas panove lituji

podle me neni nahoda, ze par mesicu po definitivnim prolomeni PS3 po odhaleni privatniho klice (mimochodem univerzalniho) doslo k prolomeni PSN.

Jisteze to neudelali pres ps 3, ale pomoci PS3 se leccos o sony a jejich praci naucili.

0/0
27.4.2011 9:43

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to vas panove lituji

8-o Co to meles? To jako pres ROOT key se naucili neco o zabezpeceni PSN? Chces mi rict, ze predtim nabourani pro hackery bylo nemozne a ze meli uplne jine zabezpeceni nez jine stranky? ;-D jsi fakt vtipnej

Jinak samozrejme, ze to neni nahoda, SONY zacalo sbirat soukrome udaje a zacla valka SONY proti hackerum, jen se do toho pridala treti strana, ktera si rekla, kdyz uz mame ukrast udaje, tak proc treba ne ty SONY ;-D

0/0
27.4.2011 9:47

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Tak to vas panove lituji

"dovod preco som na dlhe roky prestal chodi na fora a zasivam sa na svojom blogu je ..."

evidente si na fóra neprestal chodiť, keďže na BW smradíš pravidelne - urob nám radosť a zašívaj sa na tej svojej s(t)ránke do konca svojho smutného života - bude to pre nás i pre teba lepšie. Tvoja s(t)ránka je totiž jediné miesto kde nie si každému za idiota (keďže tam chodia zásadne len idioti).

0/0
27.4.2011 9:35

guru_joe.

Re: Re: Tak to vas panove lituji

... a zabudol som dodat ze I love SONY V... a vcera som sa urobil pri hrani na PS3 VVV tie uzasne leskle a oble tvary ... je to najsexi a najlepsia vec na svete V

0/0
27.4.2011 9:19

TT777

Re: Re: Re: Tak to vas panove lituji

tak si ji utri at ji nemas pocakanou kdyz te to tak vzrusilo

0/0
27.4.2011 9:30

Regis

Re: Tak to vas panove lituji

Telefonoval jsem do spořitelny, zablokoval jsem veškeré transakce po internetu jak doma tak v zahraničí... KU*VA... gutu má pravdu.... na druhou stranu všechno odpálila Sony odebráním Linuxu. Kdyby to neudělala, nikdo si toho ani nevšiml... a na prolomení se kašlalo.teď jsme všichni v rici... naštěstí jsem to zablokoval včas.. žádné transakce do ciziny neproběhly... nejde ale o to, zda okradou, ale o potenciál, že FAKT MOHOU.. že to má Sony tak mizerně zabezpečený... 75 milionů uživatelů, kdyby každému hackeři vzali dolar.. mají 75 milionů, kdyby deset dolarů skoro miliardu...8-o

0/0
27.4.2011 9:07

guru_joe

Re: Re: Tak to vas panove lituji

... Linux bol v PS3 kolko .. 3-4 roky .. cela ta zberba ho ignorovala a de fakto nevyvinula ani jediny BAJT uzitocneho kodu .. SONY odstranilo OTher OS funkciu ako mozny problem pre ulahcenie naburania PS3 a zrazu !!! ... vsetci tym zasranom zacal Linux chybat .. 

... komentar isteho cloveka z hackerskej sceny bol jednoduchy .. cela ta Linux kauza je iba zamienka istej skupiny/skupin degenerovanych panicov "hackerov" zijucich u rodicov pachat .. ZLO .. nic menej, nic viac, nasrat co najviac ludi, huba plna zvastv a BOJUJEME za prava hracov.

... bob mi je svedkom, ze uz pred pol rokom mi bolo jasne, kde to cele dospeje, nabuduce pri dalsej hrdinskej skupinky "dobrych a spravodlivych hackerov" dobre zvazte na ktoru stranu sa mate postavit.

0/0
27.4.2011 9:15

zaty

Re: Re: Re: Tak to vas panove lituji

Ne že bych nějak podporoval "black hat" hackery a nebo dokonce stál na "jejich straně", ale rozhodně bych se nepostavil na stranu společnosti, která při šifrování místo random čísla používá konstantu, přenáší citlivé údaje v plaintextu přes nezabezpečený protokol a nedokáže uhlídat citlivé údaje svých zákazníků. A jestli jsi už před rokem věděl, že někdo ukrade citlivé osobní informace z PSN, měl jsi na to Sony upozornit aby byli připraveni. Dle tvé reputace největšího PS3 fanboye a xbox hatera ve střední evropě by tvé připomínky jistě vzali na vědomí a náležitě by PSN zabezpečili.

0/0
27.4.2011 9:29

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Tak to vas panove lituji

Je chyba SONY, ze nedokaze zabezpecit svuj system a ze omezuje a poskozuje vlastni zakazniky.

Ucte se vy PS nuly od pravych machru, kteri makaji na PC, koukni na STEAM jak se to dela ty zoufalce

0/0
27.4.2011 9:30

guru_joe

Re: Re: Re: Re: Tak to vas panove lituji

... si iba tupy svejk .. google pri slovach STEAM a OUTAGE chrli desiatky odkazov, podobne pri naruseni integrity a bezpecnopsti .. si iba nula v puberte a SONY hater.

"Which brings us back to Steam which seems to have suffered a major outage last week .. "

0/0
27.4.2011 9:49

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Tak to vas panove lituji

Opravdu ty nulo? Capek ze steamu testoval novou ochranu, kde sdelil verejne sve prihlasovaci udaje a vyzval hackry at mu hacknou ucet, o tom se takovym nulam ze SONY muze jenom zdat

0/0
27.4.2011 9:58

zaty

Re: Re: Re: Re: Re: Tak to vas panove lituji

Jo, a Joe je tolerantní, inteligentní a dospělý, vždyť to je vidět z každého jeho příspěvku do diskuse.

A protože ani zdaleka nedosahuji inteligence gurua, ještě mi nedošlo co má společného výpadek (outage) steamu s únikem čísel kreditních karet z PSN. Tohle není ani jiná liga, ale úplně jiný sport. Jsi dobrý demagog Joe, a ovečky ti to možná žerou, ale v konfrontaci s nadprůměrně inteligentním jedince tvé bláboly neobstojí. Jdu si zahrát nějaký warez, to mi vždy spraví náladu a počkám si na tvou oduševnělou odpověď.

0/0
27.4.2011 10:01

guru_joe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to vas panove lituji

"Valve's Steam service hacked, credit card information obtained."

... zavri tu spinavu hubu ty vymlety svejk .. mam ti tu napisat historiu desiatok preslapov toho Valve smejdu v prvych rokoch .. ty zasran v puberte.

0/0
27.4.2011 10:29

mantor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to vas panove lituji

Sa ti zrutil svet co redneck joe? Amateri zo SONY si nevsimli, ze sa im niekto hrabe na serveroch a to sa im vyhrazali Anonymous , cize mali byt v pohotovosti. Nechcem vidiet , keby to robili v tichosti v case ked to profici zo SONY necakali. Vysledkom je mozny unik citlivych informacii zo 75 mil. uctov. SONY make. belive. ;-)

0/0
27.4.2011 10:37

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to vas panove lituji

A precetl sis cely prispevek?

"There has been no security breach

of Steam ... The alleged hacker gained access to a third-party site that

Valve uses to manage the commercial partners in its Cyber Cafe program.

This Cyber Cafe billing system is not connected to Steam."

0/0
27.4.2011 10:42

guru_joe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to vas panove lituji

... spravne retardovana cubka .. VALVE prislo o konta a osralo svojich klientov.

0/0
27.4.2011 10:44

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to vas panove lituji

Ty mluvis ale o Steamu preci. ;-)

0/0
27.4.2011 11:38

zaty

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to vas panove lituji

Možná si mě s někým pleteš. Nejsem švejk a už dávno nejsem v pubertě. Ale právě jsem dojedl snídani, takže hubu mam trošku špinavou, to je pravda, ale za chvíli to v koupelně napravím. Takže prosím v příští odpovědi bych poprosil o "čistou hubu".

Samozřejmě budu rád, když mě poučíš o přešlapech toho "Valve šmejdu", protože tam nenakupuju a účet mám jen když od někoho dostanu nějakou hru jako dárek. A poprosím o relevantní odkazy, ne informace typu "Jedna paní povídala". A upozorňuji tě, že umím anglicky, takže si dokážu články přečíst celé a získat tak kompletní informaci :)

0/0
27.4.2011 10:47

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to vas panove lituji

Jak stara je informace ty nulo?

0/0
27.4.2011 11:12

Arenoth

Neskutečný

Výborně takže zítra do České spořitelny a radit se co tam dál...no to mám teda radost. Ale že by ty napsali něco jako E-mail ?????

0/0
27.4.2011 0:39

paine

Re: Neskutečný

No spíš se modli abys tam nějaký prachy měl.

0/0
27.4.2011 0:41

BelaIV

Re: Re: Neskutečný

Pred hacknutím serveru, alebo po hacku ?

0/0
27.4.2011 8:45

paine

Re: Re: Re: Neskutečný

;-D;-D;-D

0/0
27.4.2011 21:33

paine

Hezké

Je hezké že se tyto informace dozvídají PSN uživatelé až skoro po týdnu. Je hezké vědět ci je Sony za šmejda.:-)

0/0
27.4.2011 0:30