Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vývojáři Half-Life končí se sólo hrou. Minimálně o tom uvažují

Studio Valve, které stojí za tituly jako Team Fortress, Portal či sérií Half-Life, do budoucna zvažuje odstranění sólo režimu ze svých her.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

megaonan

vážně????

já miluju valve, všechny jejich hry, ale do serie half life sem vložil už moc času a lásky na to abych nevěděl jak dopadne story jednoho němého vědce a jeho krásné společnice, jestli nebude singleplayer half life tak nemá smysl žít

0/0
27.4.2011 17:28

Jean_Valjean

Re: vážně????

Jsem na tom podobně, ale prožít konec ságy v COOP módu by taky nemuselo být od věci.

Přinejmenším je to (pokud se půjde spojit jedině přes steam) originální způsob, jak se vypořádat s pirátstvím.;-)

0/0
28.4.2011 9:01

HonyaDj

Původní článek

Jen tak pro zajímavost jsem si našel původní článek na Kotaku a nějak tam v tom původním citátu nikde nevidím "nebudeme dělat singleplayer hry". jen jsem se dočetl, že singleplayer nebude izolován. Pokud si pamatuji, Half Life 2 ani první a druhá epizoda neměly multiplayer. Takže pochybuji, že to vyjádření znamená, že nebude singleplayer, ajko spíš, že další hry budou mít také nějakou formu single-playeru. Tedy například, že příběh hry se bude dát projít ve dvou? Je to jen můj subjektivní názor. Nicméně článek o zrušení singleplayeru nemluví.

0/0
27.4.2011 15:09

JJ Joey

Re: Původní článek

Tak jsem si to přečetl v originále a skutečně to vyznívá spíš jako zrušení samostatného SP bez možnosti MP. A i když Valve dost mlží, jak to vlastně Newel myslel, tak to dává mnohem větší smysl (jinak by prostě uvedl, že Valve už nebude vyvíjet hry se SP). Navíc jde o zprávu ze druhé ruky.

0/0
27.4.2011 17:07

HonyaDj

Re: Re: Původní článek

Tak nějak. Jsem zvědavý, s čím přijdou. Už je kolem nich ticho až příliš dlouho.

0/0
28.4.2011 1:26

Akly

8-O

Jestli je to pravda (doufám že ne), tak jde o nejsmutnější zprávu za posledních několik let v herní branži ;-(

0/0
27.4.2011 15:04

Xavelis

...

Aha, takze teraz uz budeme len hravat v multiplayeri tupe strielacky 854612x dokola tie iste mapy, az sa z nich zoderu textury ? No tak to je uz len krok k tomu, aby sme pustili hru a pozerali sa ako sa hra sama...

MP je v pohode, vlastnim dost MP titulov, ale kazda ma single, ktory ma nejaky dej a pribeh, MP mne sluzi len na odreagovanie na hodinu denne.

V pripade, ze spravia MP, v ktorom bude pekne implementovany dej a nebude mat rusive vplyvy, ze tam nie som sam, tak by to mohlo byt este lepsie ako SP... casom sa to vsetko vykrystalizuje.... len sa modlim, aby to nebolo ako tituly, ktore uz priebezne vychadzaju na styl "drz lave tlacitko na myse(drz X na gamepade) a chod rovno az na koniec, kde ti ukazu tiltulky" a vsetko zaobalene do nadhernej grafiky, aby mali aspon co prezentovat, ked uz nic ine.

0/0
27.4.2011 11:33

IARK - Králíček ušáček

Re: ...

Vis o tom, ze existuje i neco jako CO-OP, kde jedes pribeh a levely akorad kooperujes s ostatnimi, ze? Treba L4D nebo Portal 2 povazujes za odpad?

0/0
27.4.2011 11:35

Xavelis

Re: Re: ...

Ano, portal 2 berem, ale l4d ma dej ? Aha hej... zabi styri tony nepriatelov na ceste ku koncu mapy :)

0/0
27.4.2011 11:41

Xavelis

Re: Re: Re: ...

Pozor, ale nepisem, zeby l4d nebol zabavny v coop viac ako SP, ale o tom, ze tam je dej(teda ak sa to tak odvazim nazvat) plytky ako lyzicka.

0/0
27.4.2011 11:43

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: ...

Ano, zakladni dej to melo, hlavne pokud jsi hral i 2ku s ofic pridanyma kampanema

0/0
27.4.2011 11:50

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: ...

To uz i MW melo lepsi dej a to je co rici. :)

0/0
27.4.2011 12:13

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

To ano, ale 1) MW je SP hra 2) aspon to melo lepsi dej nez BO :-)

0/0
27.4.2011 12:16

Dhatz

nejlepší řešení

je konečně si uvědomit proč mají všechny hry aspoň jednoho parťáka pro hráče a umožnit všude coop.

0/0
27.4.2011 11:25

vojst11

To nemůžou

Kdyby udělali z HL mulťák a ošidili nebo uplně vypustili singl tak celou hru zničí. Tahle značka je o singlu na tom nelze nic měnit. Tohle jejich prohlášení se nemůže týkat této hry spíš těch ostatních.

0/0
27.4.2011 8:24

IARK - Králíček ušáček

Re: To nemůžou

Kdo rikal, ze vubec nejaky dalsi HL bude? ;-D

0/0
27.4.2011 8:32

vojst11

Re: Re: To nemůžou

Jistě že bude nebo si snad myslíš že klidně nechají být takovýhle velký zdroj peněz?

0/0
27.4.2011 8:40

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: To nemůžou

Velký zdroj peněz je pro ně Steam, ne Half Life. Peníze řešit nemusí. Pokud nějakej Half Life 3 nebo alespoň epizoda 3 bude, tak spíš jako gesto fanouškům nebo nutkání něco tvořit.

0/0
27.4.2011 10:20

vojst11

Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Každá firma řeší peníze a je jedno kolik jich má. HL neudělají jako gesto to je spíš nějaký děcký názor ne? Oni tu hru udělají aby vydělali o to tu vždy šlo. Hry se nedělají aby potěšili hráče ale aby z nich dostali peníze. Steam je jen služba která potřebuje k chodu hry bez nich je k ničemu. Oni jen čekají buď na novou generaci konzolí nebo na nějaký jiný vhodný čas.

0/0
27.4.2011 10:57

BelaIV

Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Možno raz menia názor, ale bez SP kampane nie je HL, lebo je to hra o príbehu. A neviem si predstaviť, ako by ho v coope prerozprávali.

0/0
27.4.2011 11:06

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

ty jses tak naivni, ze bych te podrbal za ouskem, ne - valve si ted zvyklo na MP tituly a ze se prodavaji, proc by melo jit do SP titulu?

0/0
27.4.2011 11:15

vojst11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Podrbej se sám. A proč by do toho neměli jít? HL je dost známá značka která překonává mnoho her je to skvělý způsob jak vydělat a i ukázat že stále umí udělat pořádnou hru.

0/0
27.4.2011 11:27

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Opravdu? Jak presne si predstavujes CO-OP HL? Pobav me

0/0
27.4.2011 11:33

vojst11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Kde jsem psal o co-op? HL je singl nic jinýho.

0/0
27.4.2011 11:43

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

precti si muj prvni prispevek, stale jsi mi nerekl, proc by meli delat ciste SP, kdyz ho vsude opousteji, koukni na PORTAL, kam implantovali COOP, takze znova JAK SI PREDSTAVUJES COOP HL? Muj dotaz je na zaklade teze, ze SP delat nebudou, tudis pokud ma byt HKĹ jak tu dakate do kola, tak bude muset byt COOP. Tezka otazka?

0/0
27.4.2011 11:47

vojst11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Otázka považuješ za co-op i dva hráče? Pokud vim tak Portal 2 má singl na cca 9 hodin a to se mi nezdá jako nějaké opouštění.

0/0
27.4.2011 11:55

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

ty jsi necetl clanek, ze? Jinak by jsi vedel rozdil mezi "ukonceni" a "prechazeni". Samozrejme hra pro dva hrace je COOP, kolik ti je? 8-o

0/0
27.4.2011 12:03

vojst11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Nediv se občas máš dost pokroucený názory tak jsem se raději zeptal. Co-op pro dva hráče by v HL byl možný.

0/0
27.4.2011 12:09

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Co to tedy zkousis sasku? Jeste mi napis jak GTA 3 s Oblivionem byla MP hra. Proc sem tahas amaterske mody?

0/0
27.4.2011 12:18

vojst11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Neurážej tak hluboko snad klesat nemusíš. Jaké amatérské módy máš na mysli v HL žádný neznám. Pokud jsi hrál hruhý díl a hlavně episody tak víž že jsi tam někdy nebyl sám kdyby se to upravilo s ohledem na postavy a děj tak by ten co-op byl možný.

0/0
27.4.2011 12:22

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Co to zkousis? Psal jsi o tom, ze v hl byl coop, ja jsem zadny coop nevidel, krom amaterskeho modu Sven, ktery ti umoznil hrat cooperativne hl.

mozna si me nepochopil, kdyz jsme se bavili, ze 2 hraci jsou coop, myslel jsem, ze se bavime o dvou zivych a ne o NPC :-/

0/0
27.4.2011 12:33

vojst11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Jistě že o dvou živích. Nikdy jsem nenapsal že v HL byl co-op pouze jsem napsal že s ohledem na minulé díly by to bylo možné. To ale nic nemění na tom že taková změna by nebyla dobrá a proto příští díl vydají zase jen jako sólo kampaň.

0/0
27.4.2011 12:37

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

moje chyba, precetl jsem to pres "by", tak jsem myslel, ze mluvis o tom co jiz bylo, ale jak pises, tak ani netusis, ze neco takovyho bylo

0/0
27.4.2011 12:49

vojst11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

No nějaký amatérský módy mě fakt nezajímají.

0/0
27.4.2011 12:53

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

CS vysel ve stejne dobe a byl taky pouze amatersky mod, SVEN vysel i pro HL 2, to ze tebe nezajimaji, neznamena, ze nejsou uspesny a pokud jsi fanousek, za ktereho se tedy vydavas, tak by jsi tohle vsechno mel vedet

0/0
27.4.2011 13:06

vojst11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Jsem fanoušek ale ne nějakých amatérských módů. V tom je trochu rozdíl.

0/0
27.4.2011 13:16

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Omyl, jako fanousek a hrac HL v dobe kdy vysel, by sis ho chtel s nekym zahrat kooperativne a tak tento mod ci povedomi o nem povazuji pro HL fanouska za dulezitejsi nez povedomi o CS. Pokud o tom nic nevis, tak nejspis budes novodoby "radobyfanousek", ktery nejspis zacal HL hrat az s prichodem dvojky

0/0
27.4.2011 13:44

vojst11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Hele dej mi pokoj tenhle mód mě nezajímá už kvůli tomu že co-op nehraju chápeš to? Je smutné že mi musíš vyvracet i to že jsem fanoušek. Tohle bych snad měl vědět já nejlíp ne?

0/0
27.4.2011 13:57

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Ne, pokud jsi fanousek, tak o sve hre i neco vis, myslim, ze k zakladu patri i to, zda tam je moznost MP ;-)

0/0
28.4.2011 8:20

vojst11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Nesedíš si náhodou na vedení? O té hře vim vše co potřebuju nějaký MP mě nezajímá. K základu to určitě nepatří základ je vědět co nejvíc o příběhu a celkově o singlu který je tady přeci to nejdůležitější. Hele tyhle ty kecy jsou stejně k ničemu příští díl HL bude zase skvělá singl hra a pokud tam dají i nějaký MP bude to jen bonus aby to člověku trochu dýl vydrželo. HL byl vždy o příběhu a o hře pro jednoho a tak to bude i v pokračování.

0/0
28.4.2011 16:03

BelaIV

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

A tebe asi niekto stojí na vedení. Teda inak a jednoduchšie. Ak nebude SP - nebude ani pokračovanie HL. O tom je táto debata a nie o tom, prečo je to tak.

0/0
27.4.2011 11:28

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Hele pubertacku, tak si stanov na zacatku, zda diskutujem na zaklade vyjadreni ci na zaklade predpokladu a prestan urazet ostatni kvuli sve vlastni hlouposti

0/0
27.4.2011 11:32

BelaIV

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Ani by si neveril, ako mi také oslovenie v mojom veku lichotí. Ale

mladosť mi to nevráti. A Ti ešte nedošlo, že diskusia sa vedie o článku,

tak s tým Ti nepomôžem.

0/0
27.4.2011 11:55

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

zkus sledovat, kam se toci diskuse, pak nebudes pro srandu ;-)

0/0
27.4.2011 12:07

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Steam je evidentně priorita číslo 1, protože nemá rovnocenou konkurenci. Udělat dneska FPS, která taky nebude mít rovnocenou konkurenci je za současný situace o dost obtížnější. Do Steamu podle mě nemusejí lejt bůh ví kolik prachů a vydělává dost. Do novýho Halfa by prachů nateklo víc a protože od něj nečeká nikdo nic než dokonalost, vůbec bych se nedivil, kdyby se jim do toho nechtělo. Všechno horší než dokonalý by jim mohlo pošlapat božskou pověst. Konec konců HL1, HL2, Portal a Portal 2 byly (Portaly stále jsou) na svou dobu naprostý unikáty. Já bejt v jejich kůži, tak se mi do toho nechce ani trochu.

0/0
27.4.2011 11:27

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

imho HL3 určite bude ale až po príchode novej generácie konzol...

0/0
27.4.2011 11:34

vojst11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

No tak jako oni jsou ti poslední kteří by se měli bát neuspěchu. Pokračování jim jak se zdá jdou nový Portal to jen dokazuje takže neni důvod bát se že by jim to zrovna u HL nevyšlo. Příběh je otevřený a je potřeba v něm pokračovat. A taky co by hráče a fanoušky naštvalo víc? Kdyby udělali pokračování které by nedostahovalo úplné dokonalosti nebo kdyby neudělali vůbec nic? Co si budeme povídat ani druhý díl nebyl dokonalý a bez chyb ale v celku to je špičkový zážitek.

0/0
27.4.2011 11:38

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Chapes, ale, ze je to prave o tom, ze tren novy PORTAL, uz neni moc o solo hre?

0/0
27.4.2011 11:43

vojst11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

Tyhle dvě značky se od sebe celkem dost liší nemyslíš?

0/0
27.4.2011 11:45

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nemůžou

ano, a co? Pokud jim vydelava MP a COOP, tak prave to je duvod, proc neudelat SP, je to to samy jako nedelat hru na PC, kdyz se na konzolich prodava 5x lepe.

0/0
27.4.2011 11:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.