Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zažijte Call of Duty na vlastní kůži aneb ovládání her celým tělem

S pomocí nové technologie mohou hráči zapomenout na klávesnici a myš. Míří se přímo zbraní či pohyby hlavou, výstřel škube rukou a speciální vesta při zásahu třese hrudníkem. Podívejte se na video, které technologii demonstruje na hře Battlefield: Bad Company 2.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Amoc

hmmm

už si to představuju v assassins creedu hahaha skok z kostela do slámy - banda lidí na parkovišti co mlátí hlavou do asfaltu ;-D;-D;-D

0/0
5.5.2011 14:48

IARK - Králíček ušáček

Tak jsem premyslel

S timhle vybavenim se normalni strilecky moc hrat nebudou, kotouly, uskoky atd. ale objevil jsem jednu hru, kde by to bylo uplne dokonala simulace a ta zatez by nebyla nevyhodou, ale mozna i vyhodou.

Krotitele duchu :-)

0/0
2.5.2011 11:25

JeDicz

*

Když koukám na ty dráty co za sebou tahá, tak si říkám že už je lepší ze sklepa vyndat paintballku a vyrazit do lesa :-)

0/0
2.5.2011 10:55

IARK - Králíček ušáček

Pekny

Jediny co si na tom dokazu predstavit, tak je Cirtual Cop, protoze behat fakt odmitam, staci mi stovka na kineticu, dokud clovek musi chodit na miste, tak je to zabity.

0/0
2.5.2011 9:10

Dr.Figh+er_2

Re: Pekny

a tak třeba se nemusí chodit na místě, ostatně taky proto jsou k dispozici ty brýle ... například by bylo možné venku udělat jakési hřiště, které by rozměrově bylo zcela totožné s nějakou herní mapou, která je promítána hráči do brýlí ... a hráč by v brýlích, tedy virtuální realitě měl generovány protivníky - vojáky/monstra, stroje pozemní i vzdušné a třeba i různé jiné statické objekty, které by nutně v reálu nemusely být vůbec přitomny ... vypočetní jednotku by měl v baťohu, hřiště by bylo pro jistotu například oploceno textilií ... no a tak jako jsou paintballové hřišťátka, tak by byly hřišťátka virtuální reality ...

0/0
2.5.2011 9:27

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Pekny

Takhle jsem si to taky vzdy predstavoval, ale zasadni problem je, ze to pak nebude domaci zalezitost.

0/0
2.5.2011 9:29

Dr.Figh+er_2

Re: Re: Re: Pekny

No a já si zrovna nemyslím, že tohle je zásadní problém ...tak jako lidé chodí do kina, tak by chodili do virtuální reality... bylo-li by to technicky zvládnuto dobře, zájem by byl určitě výrazně vyšší, nežli například o zmíněnej paintball ... prostě životuschopná myšlenka a stejně dříve nebo později bude realizovaná ...

0/0
2.5.2011 9:36

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Pekny

krom efektu pak ale nevidim vyhodu proti airsoftu, naopak spis nevyhody

0/0
2.5.2011 9:41

Dr.Figh+er_2

Re: Re: Re: Re: Re: Pekny

:) ... ono to je docela jednoduché ... a chce to jenom trochu představivosti. Realita je něco, co měnit a přizpůsobovat můžeš jen do omezené míry, zato virtuální realita může být jakákoliv (místo vojáků mohou být přítomný například monstra, z oblohy budou útočit helikoptéry, letadla řízené UI  - prostě a jednoduše je to možnost, jak vkročit do hry ... pokud tedy nevidiíš efekt, tak možná jenom proto, že nenamáháš mozeček

0/0
2.5.2011 9:54

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pekny

Myšlenka virtuální reality se mi líbí, zrovna včera jsem and tím uvažoval a řekl si, že virtuální realitab ude co k čemu, až k ní budu moci připojit svého psa (nebo jiného domácího mazlíčka) a ten v ní bude se mnou:-) Jen protihráči by si asi měli radši vzít nějaké neprokousnutelné nohavice na takovou hru;-D Navíc kdyby byla možnost z něj udělat tigra nebo v případě "nehřišťové" virtuální reality třeba i draka, tak by to mohla být sranda, já vím, že spoustě lidí stačí AI řízený drak nebo vrk, ale já bych radši vlastního:-)

0/0
2.5.2011 11:22

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Re: Re: Re: Re: Pekny

Ty efekty mohou být docela zásadní:-)

0/0
2.5.2011 11:18

zaq

Re: Re: Pekny

tak treba na COD ti misto specialniho hriste staci Strahovsky tunel ...

Jinak si myslim, ze napad pekny .. jako ranni faze/prototyp ... ale zatim pro bezne komercni uziti zatim ne moc pouzitelne ..

0/0
2.5.2011 14:16

Nasgol

Re: Pekny

;-D To jsem chtěl napsat, že by půlka pařanů odpadla po pár minutách hraní zkrs běhání ;-D;-D;-D

0/0
2.5.2011 9:32

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Pekny

Uz jsem vymyslel jak na to, senzor das stary, ty budes parit a ona cvicit :-)

0/0
2.5.2011 9:36

Walldstein

Re: Re: Re: Pekny

R^R^R^

0/0
5.5.2011 1:23

stareksoft

Truchu pasé ??

Neni to trošku už archaické?

S použitím kinect a nějaké bezdrátové zbraně (aby byl realistický stisk spouště) je tohle poříditelné ovládání za babku ...

0/0
2.5.2011 8:26

Eclipse_GSX

Re: Truchu pasé ??

U kinectu není zpětná odezva a musí se každou chvíli kalibrovat. Navíc předpokládám, že tohle bude i přesnější. Že bych se chtěl u FPS spolíhat na kamerky kinectu, to se říct nedá. Třeba by to mohl bejt důvod k obnově automatů na poutích, jednou za rok si zablbnout. Ale že bych to chtěl domů... Ani náhodou. Stejně je to amatéřina. Jediná hračka, co uznávám, je v testovacím centru McLarenu. Otočná místnost s 360° kruhovým plátnem a skutečnej kokpit simulující přetížení.

0/0
2.5.2011 8:44

Eclipse_GSX

Re: Re: Truchu pasé ??

Mimo to, zrovna jsem si říkal, že už tu dlouho nepřibyl žádnej článek v Magazínu;-DRv

0/0
2.5.2011 8:45

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Truchu pasé ??

Kinect je nepresny, pomaly a nedokaze rozeznat vsechny pohyby, ktere by tohle dokazalo. Tohle ovladani je rozhodne presnejsi a umoznuje vyvinout a nasnimat jakykoliv pohyb se znacne vetsi presnosti.

0/0
2.5.2011 8:47

Fun1k

Experimentální...

Nene, myš a klávesnice je ve většině her (ano, gamepad má taky něco do sebe) nepřekonatelný způsob ovládání, dokud někdo nevyvine pohodlný způsob ovládání her/počítače jen pomocí myšlenek. Tyhle experimenty se neuchytí, protože jsou prostě moc nekomfortní.

0/0
2.5.2011 8:15

Dr.Figh+er_2

Re: Experimentální...

Nekomfortní? :) Je asi jasné, že to je způsob, jak prohloubit herní zážitek a taky je asi jasné, že se na tom hodiny hrávat nebude.

Pochybuji, že kdokoliv z tvůrců na tomhle pracoval s úmyslem plně nahradit klávesnici a myš ...

0/0
2.5.2011 8:25

pan.klobouk

uz zase?

Tohle (plus/minus neco na ten zpusob) uz tu kdysi bylo. A kdo z nas to ma doma? Nikdo, dokonce ani tamhle Jirka. Nechytlo se to... tak proc by melo ted?

0/0
2.5.2011 0:41

Dr.Figh+er_2

Re: uz zase?

protože je docela jasné, že jednou se to chytne ...

0/0
2.5.2011 8:20

mam.kvalitni.nazory.2

Re: uz zase?

No to je argument.

Prvni tablety tady byly pred 10 lety a nechytly se. A ted? Prisel Apple, vybalil barevnou nadheru a .... vic snad nemusim dodavat.

0/0
2.5.2011 8:44

pan.klobouk

Re: Re: uz zase?

Kluci fakt jsem ted znejistel... takze myslite, ze se chyti i to 3D? Bylo tu pred lety (VFX) a nic. Bylo tu znovu pred lety (anaglyph brejlicky, nVidia aktivni brejlicky...) a zase nic. OK, mozna lidem vadi, ze musi mit neco na ocich, ale... 3DS predvadi 3D bez bryli a zase to lidi nejak nebere. Co by ty potvory jeste chtely, 3D je prece cool, ne? Proc jen se mu nedari? ;)

0/0
2.5.2011 12:20

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: uz zase?

Budou to muset udelat jako u digitalniho vysilani. Proste odstrihnou vysilani ve 2D ;-D

0/0
2.5.2011 12:28

Walldstein

Re: Re: Re: uz zase?

no hele ono se 3D asi nikdy nechytne..nebo respektive se nechytne do momentu kdy někdo vytvoří plnohodnotný hologram.To pak bude ten pravej nářez...

0/0
5.5.2011 1:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.