Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jsme připraveni na další Quake i Wolfenstein, říká id Software

Společnost id Software, které 16. září vyjde první titul nové série Rage, nevylučuje vývoj pokračování pro Quake či Wolfenstein. Rage poběží na páté verzi enginu ID tech, na které již společnost vyvíjí hororovou akci Doom 4.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

květoslav lumír

proč ne

takovej wolfenstein na idtech6...:-PR^

0/0
1.5.2011 17:26

Copa-k

Re: proč ne

hmm tak on nebyl jeste na 5ce ,ale ty ho uzchces na sestce ;-D. A nebyla by lepsi rovnou sedmicka ,ne vlastne osmicka......

0/0
1.5.2011 19:37

bonuSSweb

Re: Re: proč ne

JJ osmičky jsou gut;-D

0/0
1.5.2011 22:02

bonuSSweb

jj

Jsou připraveni na Queka? No to mi taky;-D

0/0
1.5.2011 17:11

tondach666

wolfenstein a quake dobrý ale

radši bych chtěl aby, začali dělat na Hereticu a Hexen to tu podle mě dost chybí.

0/0
1.5.2011 9:15

Andrej B

Re: wolfenstein a quake dobrý ale

Heretic a Hexen jsou ale hry od Raven Software.

0/0
1.5.2011 12:00

lukynCZ

Re: Re: wolfenstein a quake dobrý ale

Posledního Quakea i Wolfa taky dělali Raven..

0/0
1.5.2011 12:46

Copa-k

Re: Re: Re: wolfenstein a quake dobrý ale

Jenze Raven Software a id Soft spolu uz nekamaradej ;-D. Dyt jsou ted na opacnejch frontach takze s novim Hexenem i Hereticem mas smulu.

0/0
1.5.2011 13:35

lukynCZ

Re: Re: Re: Re: wolfenstein a quake dobrý ale

Tak to se omlouvám, zas takovej přehled v tom fakt nemám ;)

0/0
1.5.2011 13:54

Andrej B

Re: Re: Re: wolfenstein a quake dobrý ale

ale zprava mluvi o tom, ze se id mozna navrati k nekterym svym seriim. wolfenstein i quake byly jen propujceny prava na hry, ktery id vlastni. to se ale netyka her hexen a heretic, ktery pochazeji z dilen ravenu a vyuzivaly enginy od id.

0/0
1.5.2011 14:28

paine

ani ne díky

No poslední wolfenstein nebyl špatnej, ale že bych zrovna potřeboval další díl teda říct nemohu.

0/0
30.4.2011 23:01

Copa-k

Re: ani ne díky

vec nazoru me se treba Wolfenstein libil hodne moc ,zato posledni Quake 4 a Wars me nebralo.

0/0
30.4.2011 23:50

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Re: ani ne díky

Wolf byl dobrý, ale Quake se mi líbil víc, jsem zvědav ale, jak udělají pokračování...

0/0
1.5.2011 0:09

Copa-k

Re: Re: Re: ani ne díky

jak rikam vec nazoru kdyby to nedelal Raven Software tak bych oznacil Quaka 4 za nejslabsi tytul od id Software.

0/0
1.5.2011 1:11

Barrbarossa

Re: Re: Re: Re: ani ne díky

Quake 4 byl docela slabej i na Raven Software.

0/0
1.5.2011 9:58

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: ani ne díky

no a mňa Q4 bavil viac ako Doom 3 ... páčila sa mi jeho akčnosť, priestory už neboli tak ponuré a podarilo sa im vytvoriť hutnú atmosféru medziplanetárneho konfliktu. Samozrejme nebol tak do detailov prepracovaný ako D3 ale bola to dobrá hra.

0/0
1.5.2011 11:35

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ani ne díky

kdyz me Quake prisel neskutecne tupej presnej prototip her z 90 let krom grafiky byl uplne stejnej jak druhej dil a to je teda fakt drzost. Doom 3 mel pomale tempo kdy hre nejvic ublizila nadmerna delka. Ale z umeleckeho hlediska to je nadcasova zalezitost a timhle si u me id Soft sahnul na status genialniho studia co umi taky neco jineho nez bezmyslenkovitou akci. Jenak jsem fanda jejich her ,ale Doom 3 povazuju za svou TOP FPS sveho zivota.

0/0
1.5.2011 13:40

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ani ne díky

mne naopak takéto "tupé" hry ako z 90-tych rokov vyhovujú čím ďalej tým viac (imho v 90-tych rokoch vznikaly najzábavnejšie a najoriginálnejšie hry) ... už sa mi nechce strácať čas s príbehom, chýbajú mi hry kde vyčistím level a na konci mi hra hodí skóre s počtom obetí ... dnes človek polovicu času hrá a polovicu pozerá na ingame filmíky, nascritpované filmové sekvencie a počúva tonu kecou, na to už proste nemám náladu.

0/0
1.5.2011 13:57

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ani ne díky

ja jsem na 90 vyrost jenze Quake se zastavil nekde na pul cesty. Tvurci hru porovnavali s Call of Duty ,ale  ikdyz nejsem fanda tehle serie tak se na me nezlob ,ale CoD je preci jen kvalitaztivne nekde jinde. Quake me strasne srala naprosto okata scriptovanost kde umela unteligence se zmohla jen na uskok deleva v lepsim pripade doprava... Kde narozdil od Dooma vse bylo zahaleno v nemsyslene cerne barve a mohl bych dal pokracovat. Bezkonkurencne nejhorsi pocin Ravenu.

0/0
1.5.2011 16:44

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ani ne díky

nemôžem súhlasiť, q4 mal výbornú a živú atmosféru, neustále sa tam niečo dialo - veľa parťákov sa zapájalo do boja a odvádzali svoje, prestrelky so Stroggmi boli rýchle, svižné, zbrane boli vyvážené, ideálna hra na odreagovanie s vysokou brutalitou. A odporúčam ti zahrať si takého Mageslayera, T.N.P. alebo len 2 roky starého x-men wolverine to boli určite horšie hry ako Q4 a nie je to len môj názor. Jednoducho sa nezhodneme...

0/0
1.5.2011 17:30

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ani ne díky

asi by sis ho mel zahrat znovu ,ja si dal ted nedavno par prvnich levelu zahral a nedokazu pochopit jak jsem takovou sarcku pred lety mohl dohrat do konce. I kdyz uz tehdy jsem u te hry vyslovene trpel a modlil se aby co nedriv skoncila ;-D. To se zatim zadne hre nepovedlo....

A ze se neshodnem je fakt hold to kazdej mame hozene jinam. Jedina konkurence co by snad jeste mohla predcit RAVENU nejhorsi hru by mohlo bejt Singularity. Popravde to bylo dalsi utrpeni. Nejdriv jsem byl smutnej ,ze Raveni se rozesli s id Soft ted po nekolika skusenostech jsem naopak rad ,ze firma co driv delala jednu pecku za druhou se mohla diky nekolika tytulum stahnout do takovejch sracek. Hry od Ravenu uz nikdy a ani Call of Duty na kterem ted pracujou to nic nezmeni....

0/0
1.5.2011 19:45

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ani ne díky

No já trpěl v jiných hrách, Quake 4 byl v pohodě, je to prostě "tupá" střílečka na odreagování...scripty mi trochu vadily, ale zrovna v Doom 3, kde to bylo projít dveřmi sejmout dva impy za sebou, otočit se asejmout dva impy před sebou a vlastně celou dobu to bylo o scriptovaném teleportu příšery za mě nebo otevření boční zdi mi vadil víc:D Ale je to věc názoru, já třeba trpěl mnohem víc u Cryostasis nebo Dead Space...

0/0
1.5.2011 19:59

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ani ne díky

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem: vic so je zvlastni ,ze u potvor z pekla se vsichni divej proc se objevujou ze zadu nekdy ze predu ,ale aspon se teleprtujou. Ale ze uplne stejnej model chovani maj i Stroggove ,kteri nejsou vybanveni teleportem a jaksi se objevujou tam kde by to bejt nemelo uz jaksi nikdo nevidel. Proc u pekelnejch potvor vsichni chtej aby se chovali k hraci fer kdyz u potvor ktere nemaj zadne nadprirozne schopnosti to prehlizej?Jetse ,ze mel ten Quake aspon tak dobrou grafiku kdo vi jak by dopadnul s horsim enginem :-)

0/0
1.5.2011 20:18

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ani ne díky

:) no výborne tak pomaly sa to vyvíja, najprv to bol najslabší titul od Ravenu, potom neskutočne tupá hra a teraz veľké finále a už je z neho sračka :) Neviem čo máš za problém ale Q4 bol vo svojej dobe vnímaný pozitívne, recenzie boli nadpriemerné, reakcie na fórach taktiež väčšinou pozitívne... no nič idem radšej robiť niečo užitočné.

0/0
1.5.2011 20:09

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ani ne díky

problem nemam... to ze se neridim ale tim co je NEJLEBSI pro stado je ale taky fakt. Popravde od Quaka 4 jsem cekal asi moc a ta hra me to nedokazala dat obvzlast po skvelem druhem dilu.

0/0
1.5.2011 20:13

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ani ne díky

Souhlasim, horsi pokracovani zname hry, nez byl Q4, jsem asi nehral, hra zacala hrozne nudit, byla nezazivna a nudna a technicka stranka 100 let za opicema. Zlatej Q2 ci 1, tohle bylo totalne mimo. Ani jsem to nedohral

0/0
2.5.2011 9:24

HonyaDj

Re: ani ne díky

R^ Přesně. Poslední Wolfenstein nebyl špatný, dalo se to hrát a pořád to byl Raven Software. Ale kvalit Return To Castle Wolfenstein nedosahoval. Poslední Wolfa jsem dohrál spíš z nostalgie.

A upřímně, od Raven Software mě tedy za poslední dobu hodně bavilo Singularity. Sice trochu zkonzolovatělá, ale pořád poměrně originální FPS, co smrděla oldschoolem. Víc takových her...

0/0
2.5.2011 12:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.