Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Útok na Sony Online Entertainment

Útok na společnost Sony a fatální hack PlayStation Network, doprovázený krádežemi identit na 77 milionů uživatelů, má další důsledek. Sony Online Entertainment má servery offline.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T-enter

:D

0/0
3.5.2011 19:10

T-enter

Re: :D

.. diskuze u článků o Sony mi vždycky zvedne náladu :)

0/0
3.5.2011 19:12

Mirabell

hmm.

Podle článku na Kokaku říká Sony, že k útoku došlo v přibližně stejnou dobu jako na PSN. To je až do teď nenapadlo zkontrolovat? Nebo začít upgradovat preventivně? Hlavně jak říkají jak teď berou bezpečnost vážně.

0/0
3.5.2011 6:54

IARK - Králíček ušáček

Re: hmm.

"Hello IT, have you tried turning it off and on again?"

0/0
3.5.2011 7:31

vaclavj1

nahoda?

Vnucuje se otazka, jestli obe divize nemaji podobne zabezpeceni, ale pak by byl logictejsi spis soucasny utok na obe a asi i v Sony by na to nejak reagovali. I kdyz v Sony...

0/0
3.5.2011 0:55

SSuk

..

Začínám se pomalu obávat, že tu někdo společnosti Sony vyhlásil virtuální "válku".

Nejvíce obětí v těchto uplynulých bitvách tak musí položit uživatelé/hráči samotní. A obávám se, že dalším bitvám nebude jen tak konec...

Držím Sony palce v boji proti tomuto šmejdu, který otravuje život více jak 77 miliónu uživatelům

0/0
2.5.2011 23:32

IARK - Králíček ušáček

Re: ..

A kdo pak bude bojovat proti tomu smejdu od sony, ktery otravuje zivot vice jak 77 mil uzivatelu? 8-o

0/0
2.5.2011 23:43

SSuk

Re: Re: ..

Možná že to vše začalo Sony. Ano, ale co bys dělal ty, kdyby tvému produktu hrozilo prolomení a následné útoky hackerů (viz například kauza CoD Modern Warfare 2 pro PS3). Sony se zachovalo správně až do té doby, než odstranili LINUX a než si vyžádali IP logy a podobně. Jen chrání svůj produkt.

Předpokládám, že nemáš na PSN profil (nebo ano?). Za předpokladu, že ho máš a vyplnil jsi tam o sobě info v domnění, že se tomu nic nestane a je to bezpečné. Jak by se ti líbilo, kdyby tvou adresu, jméno, telefon, čísla kreditních karet a další osobní informace vlastni nějaký "hacker"?

Já svůj profil na PSN mam a mě se to nelíbí. Stejně tak dalším 77 miliónům uživatelů. Takže jsme zpět u jádru věci. Sony se snaží bránit svůj produkt což vede zároveň i k  ochraně toho, kdo ho používá. A právě proto podnikli právní kroky proti Geohotovi, který dal možná vrátka všem "hackerům", aby ohrozili koncového uživatele a produkt samotný.

0/0
2.5.2011 23:52

HonyaDj

Re: Re: Re: ..

"Jak by se ti líbilo, kdyby tvou adresu, jméno, telefon, čísla kreditních

karet a další osobní informace vlastni nějaký "hacker"?" A dokola a dokola a dokola... http://cs.wikipedia.org/wiki/Hacker

0/0
3.5.2011 0:12

SSuk

Re: Re: Re: Re: ..

přesně z tohoto důvodu jsem použil uvozovky....

0/0
3.5.2011 0:16

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Re: ..

Nějak nechápu použití uvozovek, když na tenhle typ útoku existuje přesné označení...

0/0
3.5.2011 0:37

SSuk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Dobrá, tak si místo HACKER dosaďte CRACKER.

Nyní bych prosil OnTopic

0/0
3.5.2011 0:46

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

To JE ontopic. Pokud někdo mluví a píše o něčem, u čeho nezná správné pojmy a tudíž tomu nerozumí, jak se s takovým člověkem pak dá vést diskuze?

0/0
3.5.2011 2:29

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: ..

resis nesmysly, hacker je normalni oznaceni poutivany jiz nekolik let, pravy vyznam to neni, ale je to preneseny nazev, ktery se uchytil, takze ted se tomu normalne rika hacker, to, ze to drive znamenalo neco jineho je jina vec, smir se s tim.

0/0
3.5.2011 7:24

zaty

Re: Re: Re: Re: Re: ..

Ano, ano. Postupná změna významu slov je v dnešní době běžná a ovečky se nad tím vůbec nepozastavují. a A tuhle znáte?: "Válka je mír, svoboda je otroctví."

0/0
3.5.2011 8:56

zaty

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

... nevědomost je síla"

0/0
3.5.2011 8:56

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

R^

0/0
3.5.2011 9:52

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

A proc se nad tim chces pozastavit? Jaky to ma vyznam? Stejne nemuzes pouzivat cracker, kdyz to pouzijes, tak tomu proste nedas ten vyznam a zustanes nepochopen, nerikal bych zrovna "ovecky", protoze odjakziva je normalni, ze slova se vyvyji a meni se jejich vyznamy, nevim proc by jsi si mel pripadat nadrazenejsi diky tomu, ze chces pouzivat zastaraly vyznam slova. A kdyz kocce reknes "kocka" ci "kost", tak prece taky nemecis.

0/0
3.5.2011 10:00

slanecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Dáš tomu ten význam, protože to má ten význam.

0/0
3.5.2011 11:15

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Nemuzes dat vyznam necemu o cem 99% populace nevi, ze existuje, zkus napsat "cracker ukradl ucty", 99% lidi si bude myslet, ze to je nejaky fetak. A nazyvat takovy lidi jako treba - Soudce, pravnik, doktor, sociolog atd. ovcema, protoze neznaji archaicky vyraz pro hackera je kapanek mimo.

0/0
3.5.2011 11:56

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

WTF? Cože? Tohle myslíš vážně?8-o To jako kvůli tomu, že lidi jsou hlupáci, kteří věří akorát tomu, co jim naservírují noviny, přejmenuju klíční kost na "tašku", aby tomu Pepa z Horní Dolní rozuměl? Naprostý nesmysl. A "zastaralý význam" je další blábol. To slovo má u lidí, kteří nejsou tupci, pořád ten samý význam...

0/0
3.5.2011 16:43

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Mohu se zeptat, kdo podle tebe dava slovu vyznam? Ocividne totiz nesouhlasis s tim, ze lide slovo pouzivajici...

0/0
3.5.2011 17:10

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

V podstatě zastáváš logiku, že jakmile něco rozhodně většina, zbytek se musí podřídit bez ohledu na to jak hloupé to může být, tzn. když většina lidí to slovo chápe tak jak je média naučila, ten zbytek se musí přizpůsobit, je to tak?

Prostě logika, menšina se musí podřídit většině bez ohledu na to jak hloupě se ta většina chová.

0/0
3.5.2011 17:44

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

To tak holt byva.

0/0
3.5.2011 19:32

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Jo, bývá. Ale ne u významu slov. Tečka.

0/0
3.5.2011 20:05

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

ano, u vyznamu slov, dej si do googlu "cracker" a "hacker" a rekni mi v jakem vyznamu se oboje pouzivaji.

0/0
5.5.2011 7:42

zaty

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Proč bych nemohl používat cracker? V dnešní době kdy jsou informace dostupné na par kliknutí není problém zjistit co to slovo znamená. To, že nejsou lidi schopni nebo ochotni si správný význam slova zjistit a bezmezně věří tomu co jim předhodí média a establishment, z nich právě ty ovce dělá, bez ohledu na vzdělání nebo společenské postavení. To že se význam slov v proudu času občas změní je sice pravda, ale zrovna u slova Hacker byla ta změna vyvolána uměle. Prostě potřebovali tu "sebranku" svobodomyslných, nepřizpůsobivých, ale zpravidla velice inteligentních a zkušených lidí nějak umírnit a změna významu slova Hacker byl jeden z kroků. Vždyť v 80 letech když se o někom říkalo že je hacker, byla to pocta, dnes když se o někom řekne že je hacker, většina ovcí ho bude mít za zločince a najde se jen málo lidí kteří se zeptají jestli opravdu hacker nebo cracker, případně black hat.

0/0
3.5.2011 15:11

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: ..

1) byl bych nastvan na hackery, stejne jako bych byl nastvan na zlodeje pri vykradenym aute.

2) byl bych nastvan na Sony za to, ze to nechala svymi podrazi zajit takto daleko

3) byl bych neuveritelne nastvan na Sony, ze nedokaze zabezpecit me udaje, ktere jsem jim sveril, hackeri muzou byt vsude, muzou mi vzit data od obchodu kde nakupuji a podobne, ale jak muzu uverit firme, ktera si necha ukrast data 77 milionu lidi a navic mi to ani tyden nerekne, protoze haji a tutla aby neprisli o dobrou povest a me zatim mohli zmizet prachy z uctu¨

Takze, jak jsi psal "fandim Sony", tak to nechapu - spis fandim policii at dostanou ty hackery, at dostanou svoje ale at Sony nese taky nasledky, at dostanou tak mastnou pokutu az se z toho zvencnou

0/0
3.5.2011 7:29

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: ..

1) já bych byl naštván na zedníka, že mě špatně operoval... a to jenom proto, že neznám pojem chirurg... super logika ;-)

0/0
3.5.2011 16:45

HonyaDj

šup šup

No tak Soky, kdepak seš s těma tvýma kydama, jak GeoHot pomohl cracknout servery Sony a teď dokonce servery SOE... No šup ;-D

0/0
2.5.2011 23:29

Wawer Rewold

Re: šup šup

Flame flame flame...

0/0
2.5.2011 23:37

kking2

Re: Re: šup šup

Ale ma pravdu, prolomenim ne PS3 sluzby se potvrzuje ze dira byla v online systemu a ne v prolomeni ochrany PS3.

.Navic, zlodejum je jedno kde kradou kdyby mohli tak vysosaj battle net i X-Box live. jenze jak se zda Sony byla nejderavejsi proto to odnesli.

A je vic nez pravdepodobne, ze kdyby jim Anonymous sluzbu neshodili ani by diry nehledali

0/0
3.5.2011 2:48

soky76

Re: šup šup

Heh, tak mi tady postni copak jsem o tom napsal? Sám jsem zvědav ;-D

0/0
3.5.2011 7:32

IARK - Králíček ušáček

Re: šup šup

Tohle tvrdili jini experti, kdyz zacala kauza, tak se po sokym slehla zem, doma vzlykal do polstare a proplakal nekolik dni, tak ze ani nemel silu psat ;-)

0/0
3.5.2011 7:49

soky76

Re: Re: šup šup

;-D někdy mně tak napadá, jestli vůbec stíháš chodit na záchod, když jsi tady nonstop Iardo..

0/0
3.5.2011 13:29

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: šup šup

Jelikoz odpovidate nekolik hodin po me, tak stiham i obed ;-)

0/0
3.5.2011 13:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.