Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Duke Nukem odhaluje své nároky

Systémové požadavky Duke Nukem Forever naznačují, že je významná část hry staršího data. Vývojářský tým Gearbox je zveřejnil v úterý 3. května.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mad_Igor

Gb ci GB

Autor by si mal ujasnit rozdiel medzi bits and byts, u pocitacoveho webu by som to ocakaval.;-O

0/0
4.5.2011 20:23

Tomas_2002

Náročnost

Hm, tak to přesně splňuju doporučenou sestavu. Takže mi to jako vždy když splňuju doporučenou sestavu nepojede :-D Dneska už tomu nevěřím ani za mák :-)

COD Black Ops mělo být stejně náročné jako MW2 a taky mi skoro nejelo.

0/0
4.5.2011 10:34

IARK - Králíček ušáček

Re: Náročnost

BO taky melo mit vylepseny MP a servery a za prvni tyden prodeju to hralo 77K lidi, protoze to neuveritelne podelali. BO je omyl prirody, neznamena to, ze DNF bude stejny, ale ty naroky bych taky bral s rezervou, ale myslim, ze ma byt demo, coz by v rozhodovani mohlo pomoci.

0/0
4.5.2011 10:59

yuri337

Re: Náročnost

Black Ops dělali ti idioti z Treyarchu. Není se tedy čemu divit. Taky mi to jelo špatně a trhaně. Přitom Crysis Warhead, kterou považuji za mnohem náročnější mi jela v pohodě 40+ fps na high..

0/0
4.5.2011 14:24

HonyaDj

Pro autora

Chtěl bych poprosit o odpověď: Co si představujete pod vaší definicí "naznačují, že je významná část hry staršího data". Pokud vím, HW nároky zatěžuje engine, čili technická stránka hry. To je významná část hry?

Jinak poznámka k "datum vydání je momentálně naplánované na 14. červen. Gearbox však vydání již jednou odložil." - Je potvrzeno, že Duke Nukem Forever je 100% hotový a směřuje do fáze GOLD.

0/0
4.5.2011 1:18

bonuSSweb

Re: Pro autora

Autor článku měl namysli to, že egine je zastaralý a tudíž je zastaralá i technologie, která byla na tuhle hru použita. A engine je pode tebe ve hře bezvýznamný? A 13 let se ti nezdá dlouho?

0/0
4.5.2011 8:27

TT777

Re: Re: Pro autora

no tak zrovna od DUKA nikdo normalni graficke orgie neceka ne?

0/0
4.5.2011 9:41

HonyaDj

Re: Re: Pro autora

Ehm. Zaprvé z téhle věty to významově znamená podíl na hře, nikoliv významnost podle funkčnosti. Autor tím evidentně naráží na to, že hru dodělávala "jiná" firma (což ostatně není pravda, dělají na ní pořád ti samí lidé, akorát pod jinou hlavičkou.

Zadruhé co je podle mě významné nebo nevýznamné, o tom nikde nepíšu, tak mi nic nepodsouvej.

Zatřetí. 13 let? 13 let na co? Plácnout číslo je trochu hloupé. 13 let tak možná existuje projekt DNF, ale hra, kterou dostaneš do ruky, začala s vývojem někdy v roce 2005-6. Takže kde máš 13 let. A jestli je to dlouho a co se mi zdá nebo nezdá, je úplně jedno. Pokud vím, jde hlavně o hratelnost, zábavnost, originalitu a délku hry... Nebo ne?

0/0
4.5.2011 10:07

bonuSSweb

Re: Re: Re: Pro autora

1. To co autor zamýšlel je nebo ne ví jenom on a ty nespřádej konspirační teorie.

2. Já ti nic nepodsouvám jen konstatuji tak nebuď vztahovačný;-)

3. 13 let se to vyvíjelo a to že to vystřídalo 3 enginy je věc jiná.

4. Ber to v klidu nevím proč rozebíráš takové krávoviny;-) ( a tím jsem tě nechtěl urazit )

0/0
4.5.2011 12:39

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Pro autora

1. Sypu si popel na hlavu, jen můj pohled z hlediska významu slov.

2. Jsem ;-D.

3. Je velký rozdíl říct "projekt DNF je 13 let ve vývoji" a "DNF, jehož systémové požadavky byly právě odhaleny, je ve vývoji 13 let". To druhý je technicky nesmysl, protože to z hlediska vývoje softwaru není pravda.

4. Já jsem v klidu. Mě dráždí, že cokoliv Bonusweb napíše o DNF, je blábol. A pokud sleduju cizí weby, tak nejen o DNF.

0/0
4.5.2011 21:32

Andrej B

Re: Pro autora

nejen engine ale i herni assety. velikost textur, pocet polygonu jednotlivych modelu, cetnost jejich opakovani a pocet unikatnich assetu v kazdem levelu... a to vsechno souvisi s vekem. a herni assety jsou zkratka vyznamnou casti. je to hlavni napln prace art teamu.

0/0
4.5.2011 10:11

HonyaDj

Re: Re: Pro autora

Jenže touhle logikou stavby programu je významnou částí všechno ;-)

0/0
4.5.2011 21:34

Andrej B

Re: Re: Re: Pro autora

například kód hry se za asset nepovažuje, stejně tak její náplň. jinými slovy je řeč o vizuální stránce, u které je určité stáří zjevné a nároky to potvrzují (jistě, mohlo by se jednat o skvělou optimalizaci, ale screenshoty ukazují spíše postarší avšak solidní grafiku). to samozřejmě nic nevypovídá o samotné kvalitě hry, která může být naprosto dokonalá.

0/0
5.5.2011 10:10

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Pro autora

Např. kód hry značně ovlivňuje požadavky na PC...

Mimochodem - http://www.youtube.com/watch?v=GRHFdHwsUXw další nové video ;-)

0/0
5.5.2011 20:36

tNRevan

Re: Pro autora

Pokud vim, tak 14.6 ma duke vyjit v americe, u nas snad uz 10.6 ne?

0/0
4.5.2011 11:49

HonyaDj

Re: Re: Pro autora

Jo, to je další věc...

0/0
4.5.2011 21:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.