Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pokračování Planescape Torment stále ve hře

Legendární hře na hrdiny Planescape Torment od studia Black Isle už je 12 let. Uvažuje se o pokračování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

d@rkWolf

ne, díky...

Ať si Fergus vymyslí něco novýho a to může v klidu prasit. Na druhou stranu by mu to s novou značkou třeba jakžtakž vyšlo, z poslední produkce byla jejich vlastní Alpha Protocol stále zdaleka nejlepší záležitostí. Narozdíl od Fail: New Vegas, pokračovatele Fail 3, ale rozhodně ať v zapomene na to, že bude mršit jméno nejlepšího RPG všech dob, samozřejmě Planescape Tormentu. Black Isle a vše co představovali umřelo s ukončením vývoje Van Burenu, tak to je. Toto je prostě fakt, proti kterému může hlupák něco namítat, ale ve výsledku nezmění nic, protože je to realita.

A ne, opravdu bych si nepřál vidět Sigil, případně další sféry zmršené v odporných 3D enginech Bethesdy(btw...ta zemřela mnohem dřív než Black Isle, společně s Terminatorem: Skynet, ano, kdysi uznávaná společnost, dneska sebranka mrvičů, co zmrší na co přijde a ještě jim to prochází, jako naší vládě)

0/0
15.5.2011 0:51

Jeffy

Re: ne, díky...

Fail: new vegas? Prosím tě z které planety jsi spadl? I ti největší hardcore fanoučci na mad brahmin si new vegas pochvalovali, očividně jsi hru nehrál a meleš tady hlouposti. Hlavní designer PST Chris Avellone (který měl na starosti přes 50% herních dialogů) byl jedním z hlavních designerů FNV. Ale proč tu vůbec argumentuju, ty už máš v hlavně stejnak.... ehm...

0/0
15.5.2011 1:14

IamShy.Not_Scared

Re: Re: ne, díky...

To chce klídek xD Víš jak, tisíc lidí tisíc chutí. Někomu to prostě sednout nemusí.

0/0
15.5.2011 6:52

Jeffy

Re: Re: Re: ne, díky...

Já jsem byl mnohem klidnější při psaní toho příspěvku, než to vyznělo - mě jen irituje když někdo do nadává na něco a neuvede ani důvod.

0/0
15.5.2011 16:33

Boh22

Nein

Nene tohle nemůže dopadnout dobře. :(

0/0
14.5.2011 20:39

Skjoldr

Re: Nein? Ja!

Osobně bych to bral - co se tak může stát? Dopadne to hrozně? Komu to vadí, lepší než nezkusit.

0/0
14.5.2011 23:11

Lolinator

My WET Dream

Chcem si precitat Denik Fall from Grace  please!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja osobne dufam ze sa do toho pustia, Obsidian robi dobre hry (aj ked Alpha Protocl sa bohviekao nepodaril, zato NWN 2 bolo super)

A Planescape Torment je stale Kingom RPG, nech si hovori kdochce co chce.

0/0
14.5.2011 20:18

Jeffy

...

Nebudu zapírat, že jsem o tom snil mnoho let, ale to bylo v dobách kdy black isle ještě existovalo. Příběh zůstal nedokončený a věřím, že pokračovaní mohlo být ještě lepší. Feargus Urquhart je sice duchovní otec všech black isle her a první datadisk NWN 2 dokázal, že je ještě možné vytvořit fantastické RPG klasickým způsobem, přesto ale podle mě není není kritičtější fanouškovská základna, než právě ta z PST (ani fallout ne). Bojím se sice moc zničený legendárního jména nejlepší hry všech dob, ale i kdyby se tak stalo, tak s prvním dílem se nic nestane (stejně jako druhý a třetí díl matrixu nezničil ten první). Ať se do toho klidně pustí, já nebudu mít ale žádná očekávání, protože šance vytvořit něco tak magického znova je velice malá,

0/0
14.5.2011 19:39

Jeffy

Re: ...

Ještě jsem zapomněl dodat, že New Vegas se samozřejmě náramně vyvedl (v rámci možnosti enginu s kterým pracovali) a beru ho jako důstojného nástupce prvního a druhého dílu (až na to, že je to datadisk, tak je příběh "lokální").

0/0
14.5.2011 19:53

gilgames

Re: Re: ...

S tou fanusikovskou zakladnou to je svata pravda....uspech tej hry,mozno kuzlo nechceneho - sa zmenilo na kuzlo neprekonatelneho.... absolutna spicka,ktora nenajde premozitela, a chyba nie je v autoroch,ale v dobe v ktorej zijeme....tak ako ludia ktori pocuvaju led zeppelin....nikoho tym neotravuju,nikomu to nevnucuju,proste si to uzivaju a sami velmi dobre poznaju vyznam slova "the best" ...ostava len usmev na perach...usmev tych,co vedia.... :-)

0/0
15.5.2011 0:36

UrsusLuin

.

Jsou hry, které by pokračování vážně mít neměly. A jakkoliv je Planescape skvělý a považuju ho za asi nejlepší hru, kterou jsem kdy hrál, jeho pokračování bych nechtěl.

0/0
14.5.2011 18:56

Kicker

Re: .

Přesně tak. Ta hra je nejlepší RPG všech dob, možná MMORPG ze světa Planescapu? Ale udělat druhý díl by bylo pro fanoušky jako rána pěstí. Jako ostatně většina předělávek v dnešní době.

0/0
14.5.2011 19:48

slanecek

Re: Re: .

Počkej, ty jsi právě nazval PT MMORPG hrou?

0/0
14.5.2011 21:28

gawy

Re: Re: Re: .

Pise, ze druhy dil jako single rpg urcite nedelat. Kdyby to ale bylo jako mmorpg, tak mozna jo. Tak sem to pochopil. :-)

0/0
14.5.2011 21:37

slanecek

Re: Re: Re: Re: .

Já to pochopil tak, že PT je nejlepší RPG, možná MMORPG.

0/0
15.5.2011 13:16

Cubky

Re: Re: Re: Re: Re: .

Carky, carky, carky. ;-)

0/0
15.5.2011 15:55

vaclavj1

Re: Re: .

ono je to dost sporne, silne stranky PS:T se z velke casti nedaji do MMO prenest ... a Planescape jako campaign setting je mozna take trochu problematicky pro MMO

0/0
15.5.2011 11:24

IamShy.Not_Scared

Avellone

Jen to ne! Infinity engine nic nenahradí! Nedokážu si představit běhat po Sigilu v 3D prostředí a lá Dungeon Siege 3. Dále pak pochybuji, že by do toho šel autor původního dílu, Chris Avellone, a bez něj by to byl jen paskvil. I kdyby do toho šel, překonat screenplay a námět The Namless One-a, to už by byl kumšt. Vždycky jsem byl zvědavý, jak si Bezejmenný vedl v Baatoru (skončil v Baatoru, ne? Nebo ve které přesně Planině?) či jaké dobrodružství prožil během "mladých" let s Ravelou a spol, když za to později tolik trpěl, ale myslím, že by to nebylo ono.:-/

0/0
14.5.2011 18:49

Jeffy

Re: Avellone

;-D Sakra skoro mi to vnáší slzu do oka, když si vzpomenu jak všichni nenáviděli infinity engine (zpropadený pathfinding :) ). Je ale pravda, že malebnější engine už nevznikl a díky "velikosti" postav v PST, všechny byli svým způsobem unikátní.

0/0
14.5.2011 19:42

Jeffy

Re: Avellone

Mno chris Avellone v součastnosti pracuje pro Obsidian, napsal pro ně NWO2, Datadisk i Fallout new vegas a je jasné, že Feargus do toho půjde jen s ním.

0/0
14.5.2011 19:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.