Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Command and Conquer 5 vznikne s pomocí komunity

Po nepovedeném čtvrtém díle ze strategické série se autoři obrací na hráče.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

goofysk

.

Spátky ke kořenům!!! Proboha už žádné moderní vychytávky!!! I u StarCraftu se to osvědčilo. Klidně až je to "jen" graficky vychytanější Tiberian Sun. I když ta grafika posledních comandů se mi taky nelíbí. Tam je prostě všechno špatně.

0/0
19.5.2011 12:23

IARK - Králíček ušáček

Re: .

Rozhodne, at je to bud na stejny princip jako Tiberium down ci tiberium sun, rekneme si na rovinu ani tiberium wars nebyl zas tak spatnej, nebyl ani vybornej, ale jeste se mi to docela libilo, po nem odpad.

Jinak co bych osobne nejvic uvital ja, tak remake ci pokracovani C&C Renegade, ta hra me chytla a i MP mela uzasny, proste me bavilo hrat strategii jako fps a ovladat vozidla a kupovat lepsi vybaveni, atomovky, tezit a nicit budovy.

0/0
19.5.2011 12:33

Neregistrovany

Re: Re: .

Souhlasím, Renegade byl podle mě ve své době dost nadčasový, což ho v podstatě pohřbylo. Dnes by ale podle mě velmi pěkně uchytil, prakticky by se asi jednalo a hru podobnou Battlefieldu, pouze z budoucnosti.

0/0
19.5.2011 14:58

goofysk

Re: Re: .

souhlas tiberium wars bylo ok

0/0
19.5.2011 15:29

MLaw

*/\*

Radši ať už to nechaj bejt, protože od tý doby co tuhle sérii nemá v rukou Westwood, to s C+C šlo naprosto do sraček. Vždyť už v Tiberium Wars byly NODi úplně jinak vybavený a ztratily tu svoji zákeřnost např podvrtávací APC, nebo lepší využití Stealth technologie, dalekonosnou artilerii jim pro jistotu sebraly úplně a v podstatě se za ně hrálo dost podobně jako za GDI, kteří přišli o Mamooth Mk. II (nechápu proč), nebo o Firestorm obranu a vůbec tam bylo spoustu jednotek bez jakéhokoliv nápadu a to nepočítám absenci stěn, takže jste měli základnu naprosto otevřenou.

Tiberian Sun byl (a je) naprosto famózní a to jak singlplayer, tak multiplayer. To bylo tak těžké navázat na něj:

0/0
19.5.2011 1:56

Paeris Kiran

Re: */\*

Protože ta hra prý byla "pomalá"... což fakticky znamenalo že člověk musel myslet kam poslat bombardéry (Orca Bomber byla moje nejoblíbenější jednotka z celé série).

Kde by se ta zed dala nějak projít... což přes RPG upgrady a obelisky nebylo tak snadné... Jenže oni prostě museli kopírovat warcraft kde obranná věž totálně nemá smysl.

0/0
19.5.2011 7:20

nameless_one

Re: Re: */\*

Neni pravda... Zdi byly v CaC vzdycky pomerne zbytecne, zastavily soupere maximalne na 2-3 sekundy a zbytecnost vezi? V zadne jine strategii nikdy nebyly veze tak silne. Nepocitam CaC4, ale v CaC3 obelisk nabity beamama... Na oficialnich forech se neustale objevovaly stiznosti na tzv. turtlery (zelvy), kteri proste postavili bazi a obehnali ji vezema. Pak si jen pockali, az ty se o to porozbijis, dojdou ti suroviny a pojeli te armadou, kterou pomalu staveli vzadu v bazi. CaC3 mohlo dojit hodne daleko, jenze pak predali MP podporu Gamespy a cela hra sla do kopru, protoze se proste dodnes neda skoro s nikym spojit.

Peace through power!

0/0
20.5.2011 9:34

Paeris Kiran

Re: Re: Re: */\*

Když to se zdma neumíte... jejich hlavní účel byl aby se vám náhodu neobjěvilo vedle budovy subterénítko naplněné inženýry...

To chtělo důsledně betonovat (což taky bránilo tomu aby vám dělostřelectvo rozbrázdilo základnu tak že se tam nedalo nic postavit)

A co máte? Já vydržel hrát jednu partii duny 2000 12 hodin. Tak dloho mi trvalo se přes tu "Missile wall of death" dostat. Ale ŠLO to. to že to někdo neuměl je jeho chyba.

A když měli armádu a zároveň věže tak asi někdo někde udělal chybu, proti dobrému protihřáči téměř nešlo mít obojí.

0/0
20.5.2011 17:52

nameless_one

Re: Re: Re: Re: */\*

Ja byl dycky rusher... Ja sem se nikdy nebranil. Vzdycky hraju podle hesla, ze nejlepsi obrana je utok. Zautocit, rozsirit bazi na nove suroviny, utok... Opakovat do vitezstvi. APC s inzenyrama je k nicemu, kdyz clovek vi, jak se proti tomu branit i beze zdi. Pak zdi kupodivu postradaji smysl... Ale clovek to musi umet.

0/0
20.5.2011 23:48

Lolinator

Re: */\*

Tiberian Sun bol najlepsi diel z cele serie - ci uz to bol C&C, Red Alert, Generals alebo aj Duna. A to nielen ze mal dobre vytvorene strany - kazda jednotka mala svoje vyuzitie a bola specificka - nodi mohly vykonavat bleskove utoky s buginami a motorkami, mali artilerie ktore s mobilnym neviditelnym generatorom boli uplne spicove, mali stealth tanky, pouzivali lietadla s mimozemskou technologiou (Banshee) a Cyborgov!!!, GDI boli zase high tech super armada, s robotmi, zvukovimi tankmi, a Orca helikoptermi.

Navyse pribeh bol z daleka najlepsi, a vobec jeden z najlepsich vo vsetkych strategiach. Tam tie hlasky su uplne nezabudnutelne - Kane "Its time you sought the future, while you still have human eyes!"

0/0
19.5.2011 8:03

MLaw

Re: Re: */\*

Ty vole hoši nechme toho. Ještě chvíli a začnu instalovat Tiberian Sun.

0/0
19.5.2011 12:23

KDE

Re: Re: Re: */\*

já ho mám mám na kompu stále a čas od času si ho zahraju - není prostě nad klasiku :-)V

0/0
19.5.2011 15:22

Paeris Kiran

Re: Re: */\*

Cmd. Michael McNeill: "NOT MY WORLD"

0/0
19.5.2011 15:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.