Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Arma 3 odhaluje neskromné požadavky

České vývojářské studio Bohemia Interactive počítačovým výkonem na Arma 3 nešetří.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Danny9622

Těšte se

Vypadá to moc pěkně. Bude tam dokonce 3D editor a suprová fyzika (včetně ragdoll fyziky). A půjde se i potopit pod vodu. Zde je pár videí

http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-arma-iii/716033

http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-arma-iii/716030

http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-arma-iii/716028

0/0
11.6.2011 18:53

Neregistrovany

Co to?

Zase autor novinky porušil předepsanou medikaci, nebo co? Tyto požadavky nejsou ani dnes v rámci doporučené konfigurace nic krvavého. Nehledě na to, že se jedná o rok a půl starý mainstream a hra výjde až za rok, tedy bude chtít dva a půl roku starou mainstreamovou sestavu.

0/0
23.5.2011 8:58

gawy

Je to spravny

Jen at je hodne her, ktere maji vysoke HW naroky (a soucasne pritom samozrejme nabizeji tomu adekvatni podivanou a herni zazitek). Jinak se nepohneme dopredu, uz me rozciuje jak se kvuli soucasne generaci konzoli, ktere uz svym vykonem patri na smetisne dejin, vyvoj skoro zastavil.

0/0
22.5.2011 20:02

lukynCZ

Re: Je to spravny

A tím chceš říct, že čím vyšší nároky na HW, tím lepší grafika? Ono to tak totiž vždycky není ;-)

0/0
23.5.2011 6:57

čas čistit

Re: Re: Je to spravny

Přesně tak. Zrovna v případě Army, jejíž druhý díl měl v době vydání vysoké nároky na HW jaxviňa a zas tak skvěle to rozhodně nevypadalo. Ke všemu ještě tradiční kolorit východních her v podobě otravných bugů a nedodělků.

0/0
23.5.2011 8:20

Khalashnikovf

Re: Re: Re: Je to spravny

Ti do toho nechci nějak kecat, ale Arma II nabízí v současnosti stále jednu z nejlepších grafik co kde je k vidění. Tak realisticky vypadající stroje a celkově prostředí, nemluvě o rozsahu plochy, kterou lze vidět najednou ani nemluvě.

A východní zabugovanost ... frajere měl bys jim poradit jak to udělat líp, na Tebe tam totiž přesně čekaj (a to jako fakt, protože komunita pomáhá tu hru prostě doladit (jo hold CoD se skriptama je v pohodě mno, tam je dynamická složka ve hře pouze hráč))

0/0
23.5.2011 11:37

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Je to spravny

R^

A s tim COD ;-DR^R^R^

0/0
23.5.2011 13:28

gawy

Re: Re: Je to spravny

Ne, to tim rict samozrejme nechci. Proto tam take je ten text v zavorce!

0/0
23.5.2011 9:41

HonyaDj

Re: Re: Je to spravny

Já tam teda čtu něco úplně jinýho. Nehledě na to, že u ARMA vytahovat grafiku, pokud ta hra stojí především na simulačním enginu náročným na početní výkon, je směšný. Tys nehrál Operation Flashpoint, viď? ;-)

0/0
23.5.2011 13:30

gawy

Re: Re: Re: Je to spravny

Konkretne o Arme a jeji HW narocnosti nemam v prispevku, na ktery reagujes, ani slovo. Proste obecne chci, aby se veci hnuly dopredu a napsal jsem to do diskuze pod clanek, ktery ma v nadpise slovni spojeni "neskromne pozadavky".

0/0
23.5.2011 14:22

fakovnik

no

Veď bolo načase aby sa pohlo dopredu už :)

0/0
22.5.2011 11:04

Khalashnikovf

...

Taky dobrá novinka, škoda, že byli požadavky uveřejněny společně s jejich stránkou a prvníma obrázkama :D

Tak či onak požadavky jsou adekvátní vůči letopočtu a studiu BI, které přeci jenom vždycky mělo ty hry nejen graficky a rozlohově trochu dále, než zbytek světa.

0/0
22.5.2011 7:09

Dr.Figh+er_2

Re: ...

:-))) a stejně tak dobře optimalizované

0/0
22.5.2011 12:55

assassin89

Re: Re: ...

Doufam ze jim brzo nekdo vysvetli co to slovo znamena :-D

0/0
23.5.2011 23:16

ArboriusCZ

..

Splňuju, ale nevěřím, že bych ji rozjel na max :)) V tomhle jsem za konzole někdy vděčnej :) (NĚKDY!)

0/0
22.5.2011 6:38

Infidel

A proč bys to měl vlastně chtít rozjíždět na max?

Vyčítáš autorům, že umožňují hráčovi navyšovat detaily plynule s tím, jak mu roste výkon počítače až do doby, než vyjde nový díl? Vždycky můžeš přidat další kilometr, do dálky detailně vykresleného prostředí. Kde přesně by mělo být to tvoje "max"?.

0/0
22.5.2011 11:12

Ice69

***

Vynasobit minimalne 4x a mozna to pujde na stredni...fuj.

0/0
22.5.2011 0:32

kosac666

Re: ***

tak to jsem v pohode... jestli bude 64bit kliet ;-D

0/0
22.5.2011 9:59

Jeffy

Re: ***

;-DR^

0/0
22.5.2011 17:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.