Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Opět budeme přejíždět lidi. Carmageddon se zřejmě dočká dalšího dílu

Vývojáři v červnu pravděpodobně ohlásí čtvrtý díl kontroverzních závodů Carmageddon. Na webu Carmageddon.com se totiž objevilo odpočítávání, které končí za necelých devět dní, tedy 1. června.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Slayerer

Carmageddon 3Dfx na Win7

Stáhnout Dosbox odtud http://ykhwong.xo.st/***Glide Wrapper odtud http://www.zeus-software.com/downloads/nglide***Rozbalit Dosbox, nainstalovat Nglide.***V dosboxu editovat soubor "dosbox.conf, změnit memsize na 63, glide dát na true. Uplně dole v sekci autoexec přidat tyto dva řádky, cue můžete změnit na .iso pokud máte formát image v iso.

mount C interplay

imgmount D C:\carmageddon\carmageddon.cue -t iso

Změnte druhý řádek na cestu k vašemu image souboru. Udělejte si zástupce rozbaleného dosboxu a jeho exe souboru na plochu a pak stačí jen přetáhnout soubor 3dfx.exe z adresáře se hrou a mělo by to jít. Odzkoušeno na Win7 64b.

0/0
28.5.2011 2:50

Kamelziege_No1

dobra hra, ale

jeste lepsi byla hra, kde jste krom prejizdeni lidi jeste delali taxikarinu. Pamatuje nikdo? Uz si nevzpomenu, dokonce ani na to, zda to bylo na Amize, nebo PC.

0/0
24.5.2011 23:06

Slayerer

Re: dobra hra, ale

Quarantine, taxík s motorovkou, bodáky na nárazníku a rotačákem na střeše : )

0/0
24.5.2011 23:11

Kamelziege_No1

Re: Re: dobra hra, ale

jo, tak to jsem dohral. To byly nocni parby. :) Matne si pamatuju, ze byla docela fuska, to dohrat. :)

Pro me jedna z legendarnich her.

Sranda to ted videt, pripadalo mi to tenkrat jako naprosty hightech graficky skvost :)

0/0
24.5.2011 23:22

Slayerer

Re: Re: Re: dobra hra, ale

Osohbně jsem to nikdy nehrál, ale líbily se mi ty obrázky tenkrát ve score, myslim, že tu mám někde recenzi : ) ale nejsem si jistej jestli to opravdu byly recenze, ale ty screeny byly super, hodně krvavý : )

0/0
24.5.2011 23:26

Kamelziege_No1

Re: Re: Re: Re: dobra hra, ale

http://doupe.zive.cz/autori/quarantine-tanec-krve-a-motoru/sr-1-sc-144-a-18511

jo, jo. Score. A jeste pred tim Excalibur. :)

0/0
24.5.2011 23:29

Veska je prostě nesmrtelný

200 bodů za rozmáznutí člověka smykem

Jo když to bude dobře udělané, nebude problém:)

0/0
24.5.2011 14:06

IARK - Králíček ušáček

Jedina moznost

Remake jednicky, jakmile udelaji pokracovani, tak tam daji i specialni nebouraci mise a uprimne to byl kamen urazu, ktery dost lidi nemelo rado. V tomhletom nikdy jednicka nebude prekonana, ostatni dily jsem ani nedohral, kdyz doslo na mise, proste me nebavili, zatimco v jednicce - bourani, bourani a bourani. Kdo rika, ze slo o prejizdeni lidi, tak carmaggedon nikdy nehral a kdo rika, ze to byla zavodni hra, tak ten si ho nikdy neuzil. V teto hre jsem nikdy neodjel jediny kolo, zatimco pokracovani me k tomu pomalu nutilo, protoze protivnici misto bourani zavodili (myslim, ze to bylo v TDR)

0/0
24.5.2011 7:44

,palič

Re: Jedina moznost

Souhlasím. Vyfutrování hry těmi speciálními misemi nebyl dobrý nápad a dost mi to vadilo. Pokud to má k něčemu vypadat, musí to být jako jednička a to i s tím psychoksichtem řidiče v HUDu.

0/0
24.5.2011 8:13

mechwarrior

Re: Jedina moznost

ale no tak ľudia, C1 určite BOL aj o prejizdeni lidí, za jedného si dostal nejakých 8 sekúnd a 100 kreditov na stredne obtiažnosti, na nižšej tuším až 20, takže ak si zašiel do davu ľudí mohol si získať kludne aj minútu a viac, pri zničení súperovho auta si získal minútu a 30 sekúnd takže nie až tak závratne viac a platilo, že získať rovnaký čas na ľuďoch bolo približne rovnako náročné ako vyradiť súpera, navyše vpravo hore na obrazovke si mal počítadlo obetí ;-)

ale súhlasím, že C1 bol v prvom rade o búraní, nebolo nič lepšie ako nápis YOU WASTED ´EM :) Len problém je, že danú mieru brutality v takto špecifikovanej hre už neuvidíme... jednoducho už nebude možné nabrať na nárazník babku ktorá sa pred tebou snaží ujsť za pomoci štvorbodového chodítka :)

0/0
24.5.2011 9:56

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Jedina moznost

Si pamatuju kapku jinak, za nabourani do auta v nejake rychlosti 50s a vice a za zniceni auta klidne i 5 minut, prejizdeni lidi bylo maximalne na udrzeni casu na +/- stejne hodnote, ale bourani bylo to, kde se nahanel cas a kde jsi pak mel i 20 minut

0/0
24.5.2011 10:57

mechwarrior

Re: Re: Re: Jedina moznost

je možné, že na najnižšej obtiažnosti to bolo aj viac minút ...

0/0
24.5.2011 12:17

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Jedina moznost

nevim, mam dojem, ze jsem to hral na medium, ale uz to je fakt davno, tak si nejsem jisty

0/0
24.5.2011 14:13

martasex

Re: Re: Jedina moznost

no ale třeba na tom stadionu?? To byla pecka, samej COMBO BONUS, ARTISTIC IMPRESION, to naskakovali penize i čas. A ten soundtrack!! Mám fightry i normal album, ale nějak to kazí ten zpěv :-)

0/0
24.5.2011 19:54

socka namyslena

Re: Jedina moznost

urcite remake jednicky by byl super

i kdyz ja teda nevim,ja vetsinou proste zrasil soupere.... kdyz ja mam proste rad exploze no... zalujte me... ;-D

0/0
24.5.2011 10:14

rytíři co říkají NI

Re: Re: Jedina moznost

Jen málokdo se snažil v této hře vítězit projetím trati na prvním místě do cíle ;-D Všichni hráli Hepnarová style.

0/0
24.5.2011 10:26

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Jedina moznost

Vzdyt jo, o to slo a nejvtipnejsi pak bylo se postavit pred more a pockat az te nekdo schodi dolu kamikadze stylem, ty ses teleportnul zpet a on byl tuhej xD

0/0
24.5.2011 10:58

Slayerer

Re: Jedina moznost

Pravda, o přejíždění samozřejmě nešlo, to by mě ani nebavilo, možná pár minut, ale pak by to byla dost nuda, lidi tam jsou jen jako doplněk, těch směšných 5s, které to dalo na nejtežší obtížnost je fakt k ničemu, kolikrát než člověk lidi trefil, najel na ně, atd. atd. tak ztratil 80% času, který na ně vynaložil a to se opravdu nevyplatí a hru tim člověk nedohraje, takže to nebylo vůbec nutný je zabíjet. Jedna demolice auta mohla dát i kolem 3-4 minut in na nejtěžší, nejde jen o finální zásah ale i o těch několik nárazů před ním. Záleželo hlavně na umění, a na bonusech, narážet se muselo umět, někdy to tedy dalo jen 10s, někdy i přes minutu.

Získat takový čas přejížděním lidí je nemožné, výjimku tvoří snad jen několik lokací, které bych spočítal na prstech jedné ruky

0/0
24.5.2011 12:59

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Jedina moznost

Tak na nejtezsi jsem to nikdy nehral, to bylo v dobe, kdy jsem se chtel bavit a ne nervovat, na nejtezsi jsem hral jen par her. Co ale ke hre patrilo jsou sudy, takovy pingpong a pak v plne rychlosti trefit auto, tak se po par odrazech dostanes i na orbitu ;-D Jinak lidi meli jediny vyznam s bleskem a nebo co jsem nikdy nevynechal - fotbalovy stadion ;-D

0/0
24.5.2011 14:18

Slayerer

Re: Re: Re: Jedina moznost

Na nejtěžší jsou to opravdu nervy, 30s na začátku každý tratě je u některých map fakt o nervy, ted si vybavuju hlavně tu mapu kde se začíná na kolejích v dolech, psycho, ale zase je to fajn výzva i když kolikrát člověka trefí šlak, když potřebuješ nutně čas, strávíš drahocenný vteřiny rozjezdem a po dlouhym rozjezdu a pěkný ráně nedostaneš ani vteřinu.

0/0
24.5.2011 17:11

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

No nevím

Už u původního dílu byli lidé nahrazováni zombík,y alespoň v některých zemích:-/ Obávám se, že nebude dsotatečně politicky nekorektní.

0/0
23.5.2011 23:09

,palič

To by bylo

skvělé. Moc lepších her než je Carmageddon nebylo. Hlavně aby to zase neskončilo nějakou trpárnou poplatnou dnešní smutné době politicky korektní normalizace.

0/0
23.5.2011 19:53

Slayerer

hm

Pokračování nebo klidně remake by byl skvělý, ale obávám se ,že dnes by něco takovýho už neprošlo. Carmageddon byl jinak skvělý, brutalita, comba, skvělé ovládání, skvělé mapy, digitalizované sprity lidí byly super, dodávalo to více na syrovosti, působilo to mnohem reálněji než ošklivé 3D. Čas od času si ho zahraju a myslim, že už nastal zase čas sebrat Pedestrian Electro Bastard Ray a zajet si na pláž nachytat trohcu bronzu.

0/0
23.5.2011 19:25

Hondra

.

Hraničit s nechutí, hmm a co takové gta4?Přejíždění lidí ještě nebylo tak realistické a hraničilo s nechutností.

Pokuď tam dají zombíky nebo lidi nakažené virusem, tak nevidím důvod proč by nešlo i trhat končetiny.

0/0
23.5.2011 18:16

vojcek_p

Re: .

No ale gta4 nebyl primárně o tom přejet co nejvíc lidí, na rozdíl od Carmageddonu. A pokud tam někdy bývali zombie, tak jen v distribucích pro některé země.

0/0
23.5.2011 19:06

Slayerer

Re: Re: .

Ale no tak, Carmageddon ani omylem nemusel být primárně o přejíždění lidí jak odpůrci násilí rádi argumentují, lidi si tam vůbec přejíždět nemusel, mohl si klidně projíždět tratě, demolovat auta a nepřejet jedinýho človíčka, pokud si někoho chtěl přejíždět, bylo to tvoje rozhodnutí.

0/0
23.5.2011 19:17

Nedos

Re: Re: Re: .

Jo to spousta lidí neví že to byla závodní hra, která se ale zvrhla. A s tím neudělali nic ani cenzoři :-) jejichž práci bych hodnotil spíš jako k smíchu.

Obrázek je jestli se nepletu se Splat packu.

0/0
23.5.2011 21:33

nomen.nescio

Re: Re: Re: .

nesouhlasim. prejizdeni lidi bylo kolikrat jedinou moznosti jak neskoncit na timeout. sam sem zavod, cimz mam ted namysli projeti vsech checkpointu a projeti cile, dojel tak maximalne v deseti procentech. spis ani to ne. a hrat to jako jenom zavody? ale no tak, to je jak tvrdit, ze zdenek troska dela kvalitni filmy...

0/0
23.5.2011 22:12

Slayerer

Re: Re: Re: Re: .

kdepak, pokud si chtěl čas, měl si demolovat soupeře a mohl pokračovat v jízdě, za pěknou demolici bylo i několik minut, nebo si mohl rozbíjet sudy s časovym bonusem.

Já netvrdim, že to neni taky o vraždění, taky jsem to dělal jen přes demolice a vraždění, dráhu jsem tuhle projel snad jen jednou když jsem ani snad po půl hodině nemohl zničit ten "tank" to opásovaný auto toho nácka. Já zkrátka nepopírám, že to neni taky o vraždění, jen říkám, že tě nic nenutilo a mohl si hrát klidně bez zabíjení, to jen jako proti argument pro pány moralisty, kdo zkrátka nechtěl, nemusel : )

0/0
23.5.2011 22:42

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Re: Re: Re: Re: .

No některé mise (alespoň ve dvojce) byli o vraždění:-) Jinak ta komba a pedestrian bonusy byla legendární:-)

0/0
23.5.2011 23:11

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

O dvojce toho moc nevim, takže je to možné.

Komba, bonusy, smyky do davu lidí na pláži, paráda : )

0/0
23.5.2011 23:41

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Dvojka uz nebyl Carmaggedon, jakmile tam pridali mise, byl to propadak

0/0
24.5.2011 7:39

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: .

Omyl, v teto hre slo hlavne o demolovani souperu a za ty naskakovaly casy, ktere jsi za lidi nikdy nemohl dostat

0/0
24.5.2011 7:40

vojcek_p

Re: Re: Re: .

Nejsem žádný odpůrce násilí, ale tohle je prostě fakt:-P To je jako říct, že Doom nebyl o zabíjení potvor, protože se levely daly jen tak proběhnout.

0/0
24.5.2011 1:51

Slayerer

Re: Re: Re: Re: .

No fakt to neni, hru si mohl klidně dohrát bez zabíjení, lidi ti nepřinesli nic co by to dovolilo hru dohrát, dali ti směšný časový přírustek, který si ale ztratil sotva si dojel k dalším lidem, prostě bourání a projíždění tratí nepotřebovlao přejíždění lidí.

Příklad s Doomem je totálně mimo prosim tě, v Doomovi je náplní hry střílení, ale v C je to závodění případně demolice, neni to simulátor přejhíždění lidí. Kromě toho Dooma těžko projdeš bez výstřelu nebo zabití, někde je monster tolik, že zatarasí dveře či chodby, takže nevim co tim básník chtěl říci a už vůbec nevim co tim básník chtěl říci při hře na obtížnost nightmare kde už je tuplem nemožný hru projít bez výstřelu.

0/0
24.5.2011 12:40

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: .

"lidi ti nepřinesli nic co by to dovolilo hru dohrát, dali ti směšný časový přírustek, který si ale ztratil sotva si dojel k dalším lidem"

nezmysel, ľudia stály často pri tratiach takže si nemusel nikam chodiť stačilo mierne odbočiť do davu ľudí a nijak ťa to nezdržalo, naopak pridalo ti to na strednej niekedy aj 30 s pri žiadnej alebo minimálnej časovej strate. V podzemných chodbách stály ľudia priamo na ceste stačilo sa držať u kraju a počas závodu si vďaka nim získal celé minúty. Navyše trate nebolo možné dokončiť bez dodatočného časového bonusu takže si bol nútený búrať do iných áut alebo zrážať ľudí - inými slovami ak neboli po ruke autá súperov MUSEL SI zrážať ľudí aby si získal čas.

Jednoducho ku Carmageddonu neodlučne patrí zrážanie ľudí tak i devastovenie súperov... ani bez jedného ani bez druhého by to nebol Carmageddon aký ho poznáme.

0/0
24.5.2011 19:20

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Zkus si to zahrát, ve většině map u trati stojí hodně málo lidí, někdy nikdo, na nejtěžší obtížnost je jejich zabíjení ztráta času, přidávají ubohých 5s, je lepší čas využít na demolování soupeřů, na nižší obtížnosti je jejich zabíjení už úplně zbytečné, protože na lehčí obtížnosti jsou časové odměny za demolování o dost vyšší a stejně tak startovní limit. Pokud je nějaký důvod proč lidi zabíjet, tak hlavně kvůli kreditům.

"Navyše trate nebolo možné dokončiť bez dodatočného časového bonusu takže si bol nútený búrať do iných áut alebo"

Já tvrdil opak? Ne, kvůli dohrání hry si nemusel zabít jediného člověka, stačilo pouze demolovat nebo sbírat sudy s bonusy, nemusel si zabíjet, hra teda byla jen tak násilná jak si jí hráč udělal.

Carmageddon by bez zabíjení lidí nebyl to co je, to je jasné, já někde tvrdil opak? Já jen tvrdím, že neni potřeba je zabíjet aby si hru dohrál a že Carmageddon neni jen o zabíjení lidí, kdo nechce, nemusel zabíjet, je to stejná situace jako např. Fallout a možnost zabíjení dětí, který bylo trnem v oku cenzorů, kdo nechtěl, děti zabíjet nemusel.

0/0
24.5.2011 20:16

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

práve teraz som si to hodinku zahral na najvyššej obtiažnosti cez dosbox, 3dfx sa mi nepodarilo rozchodiť a je to presne tak ako som si to pamätal - bez zrážania chodcov je obrovský problém udržať časový limit, pretože si trochu zabudol, že zvyšovaním obtiažnosti neklesá len časový bonus za chodcov ale i za zrážky so súpermi, bežne som mal čelný náraz ohodnotení iba za 5 až 15 s, na vyšší bonus potrebuješ rozbeh a teda aj čas, chodca zražíš kedykolvek a máš istotu 5s za každého. A málo ich nie je, v každej trati ich je okolo 400-500 a pri cestách na chodníkoch je ich kvantum, rozhodne ich nie je pri trati málo... kombinácia demolácie súperov a zrážania chodcov pri trati je jediná schodná cesta na tejto obtiažnosti. Pokiaľ ti stačilo iba demolovať súperov a chodcov si nezrážal tak gratulujem, budeš asi zázračné dieťa, ja som to bez toho nedal.

0/0
24.5.2011 21:51

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Asi tě zklamu, ale hned jak se tu objevila tahle novinka, tak jsem si to dal od začátku a zatim jsem neměl jediný problém. Mýlíš se, nezapomněl jsem, jasně jsem uvedl několikrát, že klesá s vyšší obtížností odměna za nárazy, na lehčí obtížnosti jsou časy za bourání logicky vyšší a startovní čas taky vyšší, to je snad logický ne?

Chodců jsou sice stovky, ale než k nim dojedeš, tak ti dojde čas, protože mapy jsou velké a lidé nejsou rovnoměrně po celé mapě, hlavní je bourání. Asi ti to moc nešlo, já mám za bourání na nejtežší 50s, 10s mám výjimečně. Kdyby to šlo, zkusil bych to celé hrát bez zabíjení, jenže to neni možné, chodcům se nejde při demolici vyhnout a hlavně jsou za ně kredity a můžu si koupit upgrady dřív než kdybych nesrážel lidi.

"budeš asi zázračné dieťa"  Máš pravdu, je to těžkej úděl.

http://atombomb.no-ip.org/blog/2010/12/10/how-to-play-carmageddon-and-splat-pack-with-3dfx-emulation-in-high-resolution/   Zkus tohle, já na to neměl čas.

0/0
24.5.2011 23:24

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

takže ešte pred touto diskusiou si hru hral zámerne bez zrážania chodcov :) ... a veľmi rád by som si pozrel záznam tvojej hry ako trate prechádzaš bez "jediného problému" na najvyššej obtiažnosti a bez zrážania chodcov :) si jednoducho taký zázrak bonuswebu :)

0/0
25.5.2011 0:22

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Nehrál jsem hru záměrně bez srážení chodců, co ti zase hrabe? Umíš vůbec číst?

"Kdyby to šlo, zkusil bych to celé hrát bez zabíjení, jenže to neni možné, chodcům se nejde při demolici vyhnout"    Nauč se číst nebo chápat psaný text, uděláš nejlíp hlavně pro sebe. Hrál jsem to normálně, tzn. demolování + chodci co se připletou do cesty, bez cíleného vraždění pro čas (kromě fotbalovýho hřiště, to jsem si nenechal ujít kvůli srandě a kreditům)

Ano, je to překvapivé, na základě této novinky jsem dostal chut si to zahrát a rozehrál to zase od začátku, to se mi holt stává když je novinka o nějaké staré klasice na kterou po osvěžení paměti dostanu chut.

Jestli já jsem zázrak bonuswebu, tak ty si minimálně "zázrak" přírody, že já na tebe vůbec reagoval, věděl jsem hned že to bude zase diskuze úplně na hlavu.

0/0
25.5.2011 0:57

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

no a práve preto ti hovorím aby si to skúsil hrať bez zrážania chodcov, pochopill by si, že je to problém - nauč sa čítať alebo chápať písaný text urobíš najlepšie hlavne pre seba :)

0/0
25.5.2011 10:16

Slayerer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Ale já jsem ti ještě předtím než si to řekl jasně napsal, že hrát to bez srážení chodců prostě nejde a je to problém, tak co furt řešíš? Budu ti to citovat ještě jednou, někomu řekni at ti to přečte, ok? Připomínám, že je to reakce na tvoje "bez zrážania chodcov je obrovský problém udržať časový limit, kombinácia demolácie súperov a zrážania chodcov pri trati je jediná schodná cesta na tejto obtiažnosti".

"24.5.2011 23:24:52 Kdyby to šlo, zkusil bych to celé hrát bez zabíjení, jenže to neni možné, chodcům se nejde při demolici vyhnout"

Karmáč jde hrát bez srážení chodců kvůli času i na nejtěžší obtížnost, ale nelze hrát bez srážení jako takového, protože je nemožné se jim vyhýbat, už si to pochopil? Myslím, že ne, to co píšeš jsou opravdu blbosti.

0/0
25.5.2011 13:08

slanecek

hm

Pamatuji si, že Carmageddon měl nádhernou grafiku - co je tohle? ;-D

0/0
23.5.2011 18:12

rytíř Smyl Flek z Nohavic

Re: hm

mam to taky tak ulozene v paměti!!!

0/0
23.5.2011 19:49

pan.klobouk

Re: hm

Nj, pamet je mrcha. A jak podotkl kolega nahore, tohle je navic obrazek z datadisku a jeste z 3Dfx verze, nebo jinak akcelerovany. Jednicka puvodne jela jen softwarove.

0/0
23.5.2011 22:01

Meck IV.

Re: Re: hm

R^

0/0
23.5.2011 22:54

mechwarrior

Re: Re: hm

aj jednička išla v 3Dfx (s patchom) a vyzerala na tú dobu luxusne R^

0/0
24.5.2011 0:22

pan.klobouk

Re: Re: Re: hm

Vsak proto taky pisu "puvodne jela jen softwarove". Jj, to byla zrovna doba masivniho nastupu 3Dfx karet, kdy musely mit vsechny hry zpetne 3Dfx patch, aby vypadaly krasne. :)

Ale je fakt, ze opravdu prokoukly, Carmageddon, Tomb Raider, MDK, Quake... a navic sly dolu HW i naroky, 3Dfx byl zazrak.

0/0
24.5.2011 1:06

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: hm

áno ešte dnes mám doma cca13 rokov staré CD od nejakých EXE tm sú tam demá 3Dfx hier a množstvo 3Dfx patchov na Carmageddon, Dungeon Keeper, Descent 2, F22, Flying Corps, Hexen 2, Ignition, Incubation, Interstate 76, Lands of Lore 2, MDK, Outlaws, Quake, Sim copter :)

no a teraz som si uvedomil, že som nikdy nehral Interstate 76 s 3Dfx ... asi to pôjdem napraviť ;-)

0/0
24.5.2011 9:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.