Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bioshock Infinite přetéká originálními herními prvky

Už nikoliv pod vodou, ale v oblacích se odehrává další Bioshock, který opět nabídne pohled na rozpad příliš ambiciózní utopie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Veska je prostě nesmrtelný

A já se těším

Jenom si osobně myslím, že nejčastější smrt bude pád z výšek:-D

0/0
31.5.2011 2:37

IamShy.Not_Scared

IMHO

Bioshock = nejvíce nadhodnocená a přeceněná hra všech dob. Je to hodně subjektivní, ale nemám rád LSD design, čili mě Art Deco absolutně míjí a upřímně nechápu, proč jsou z toho všichni tak na prášky. Ano, neotřelá novinka oproti všem jiným (v té době) 3rd person akcím, ale že bych z toho hryzal trávu a drny, to fakt ne. Souhlasím s komenty dole, není potřeba za každou cenu dělat "těžkou" hru, ale když se hratelnost brzy omrzí, protože páčidlem umlátíte všechno a když vám desátá stejná animace u těch malých holek přivodí lehký tik v oku a koutku úst, je něco špatně. A toliko vychvalovaný zvrat při golfovém dýchanku? Zažil jsem mnohem lepší. Tím neříkám, že je to vyloženě špatná hra, jen jsem toho názoru, že je naprosto přeceněná a vůbec si nezaslouží to, co z ní děkají herníí servery a časopisy. Dvojku nemá ani cenu komentovat a tuhle trojku... Pro změnu město v oblacích? Vaření z vody. Slané.

0/0
30.5.2011 15:34

Astaroth

Re: IMHO

Samozrejme mas plne pravo mit svuj nazor. Mi se ovsem oba bioshocky libily velice a to hlavne pro i zde zmineny dokonale ztvarneny pocit rozpadajici se utopie, marnosti, smutku a zniceneho sna. Gameplayove zalezitosti jsou vec druha, leccos mohlo byt jinak, ale to uz zalezi na kazdem, jak si hru zahraje a prozije.

Mimochodem art-deco je styl 30. let a LSD vyvinul ten popularni chemik az v 70. :-P Nebo mozna v 60., nechce se mi ted googlovat.

0/0
30.5.2011 15:50

IamShy.Not_Scared

Re: Re: IMHO

Ale tak samozřejmě, mluvím o estetickém dojmu z toho slohu, nikoliv o tom, že během období artdeca se holdovalo této látce xD Ale jinak LSD bylo vytvořenov třicátých letech, stejně jako Artdeco, později během druhé světové tuto látku oficiálně distribuovali vojákům, teprve později se to dostalo ven, ale to už je OT xD

0/0
30.5.2011 15:55

Astaroth

Re: Re: Re: IMHO

Mas pravdu, hledal jsem a je to skutecne v tricatych let, sice az na samotnem konci a jeste nevedeli poradne co to dela, ale je to tak. Prekvapilo mne to.

Kazdopadne ja mam moderni dekorativni slohy, art deco, secesi, industrial rad, prece bys nechtel neustale nudne moderni sklady a kancelare jako ve Fearu? Moderni soudoba architektura je nudny, repetetivni a levny hnus. A vidis jak na Tebe zapusobila - cokoli krasneho ti prijde jako pod LSD ;-(

0/0
30.5.2011 16:04

IamShy.Not_Scared

Re: Re: Re: Re: IMHO

Oho-ho, cokoliv krásného... to je hodně hodně subjektivní. Pro Tebe je to krásné, pro mě příliš chaotické, jakoby děti dostaly pastelky a pojďme. No, to trochu přeháním, ale víš jak to myslím xD Ano, jsem minimalista, mám rád věci jednoduché a funkční, např. tu u nás je celé město funkcionalistické, a to je pro mě dokonalé xD Nicméně jestli jsem to přehnal, tak se omlouvám. Neměl jsem v úmyslu hanit artdeco či secesi, jen to není můj šálek kávy. Pokud se to někomu narozdíl ode mne zdá krásné, pak určitě je. Někomu to sedí, někomu ne. Trefit se všem do noty prostě nejde.

0/0
30.5.2011 19:04

Astaroth

Re: Re: Re: Re: Re: IMHO

Hanit si muzes co chces, hlavni je, aby moc takovych jako Ty se nestalo pamatkari s "pokrokovym" nazorem na vyvoj mest a demolice ;-D.

Ale stejne i ten stary, puvodni funkcionalismus ma neco do sebe, na rozdil od soucasnych staveb rekneme od 2004 novejsich. 90. leta a prvnich par nultych let mi jeste prislo, jako ze se snazi inspirovat v minulosti aspon trochu. Art - deco zase neni AZ TAK preplacane, ma svuj vnitrni rad a rytmus vzoru.

0/0
30.5.2011 21:15

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: IMHO

"jakoby děti dostaly pastelky a pojďme" :)

Na LSD pravděpodobně jedeš ty, protože tohle není art deco :). A taky nevím kde žiješ, ale českej panelák se jen tváří jako funkcionalistický :).

0/0
30.5.2011 22:41

Lupulin

Re: IMHO

No, máš pravdu, ale jen málo her neztrácí časem na hodnocení....jinak dkyž bioshock vyšel byla to prostě bomba a 9/10 hra určitě..teď? třeba 7/10...a stejně bych to viděl třeba s aktuálním LANoire..prostě ta hra je strašně jednoduchá a k samotnému hraní tam toho vlastně moc není--ALE sbírá velká hodnocení..nechápu ale proč( http://i.imgur.com/2l0jX.jpg )

0/0
30.5.2011 16:41

rytíři co říkají NI

Re: IMHO

Mně se tam na konci zmocnil pocit, že ten svět Rapture zůstal totálně nevyužitý.

0/0
30.5.2011 19:14

Astaroth

Re: Re: IMHO

Nic ti nebrani sepsat nejakou kratkou studii a poslat to autorum, nemyslim si, ze by Ti to ukradli (kdyz tak se to asi da poresit pres notare) a jestli je to tak dobre, prijmou Te do tymu ;-D

0/0
30.5.2011 21:18

rytíři co říkají NI

Re: Re: Re: IMHO

Proč bych to dělal? Já jsem zareagoval jako zákazník a prostě si nekoupil druhej díl.

0/0
31.5.2011 8:16

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: IMHO

No vidíš a mně zas přijde Bioshock 2 narozdíl od Bioshocku naprosto nedoceněný:-) Každý to vidíme jinak. Kromě toho se páčidlo tolik používat nemusí.

0/0
30.5.2011 20:03

Lupulin

Re: Re: IMHO

Bioshock 2 je mnohem! lepší HRA než bio1!

0/0
30.5.2011 22:59

Aiquen

engine

konecne, konecne novy engine... uz mi je z unreal enginu na bliti docela... fajn, je krasne optimalizovany, je v nem jednoduche pracovat, je zdarma (pro nekomercni pouziti), i obstojne vypada... ale pri kazdem pohybu, skoku, efektu jde proste poznat, ze je to unreal engine. Hadam, ze 80% 3D mainstreamovych her v poslednich 5-ti letech na nem bezi a to je fakt otrava divat se porad na stejnou travu a ksichty a vodu a vubec vsechno...

0/0
30.5.2011 13:44

Giga Pudding

Re: engine

Vzhled hry tvoří autoři, engine je jen prostředek :).

0/0
30.5.2011 14:43

Astaroth

Re: engine

Mi se v UE beha a strili vyborne a intuitivne. Napriklad v takovem falloutu 3 jsou prestrelky utrpeni. Necrovision a PKE jsou taky dobre, ale porad mi UE prijde lepsi.

0/0
30.5.2011 15:52

HonyaDj

Re: engine

Jestli mi nějaká zpráva unikla, tak se omlouvám, ale nechápu tu připomínku o Unreal enginu. Vždyť Bioshock Infinite je dělaný na modifikovaném UE3 jako byly předchozí dva díly na modifikovaném UE2.5

0/0
30.5.2011 16:49

Matajus

Re: Re: engine

Rekl bych ze to byl sarkasmus :)

0/0
31.5.2011 11:21

libedejroznec

kdyby radši

udělali System Shock 3 :-(

0/0
30.5.2011 7:31

vendis.v

Re: kdyby radši

Přesně R^, Bioshock dobrý, ale System Shock je klasika, která zatím nebyla překonána.

0/0
30.5.2011 8:19

MLaw

Re: Re: kdyby radši

A už teď je ale jasný že by se kvalitám System Shocku ani nepřiblížily. Podívejte se na BioShock ve kterým bylo všechno tak nechutně zjednodušený že to víc snad ani nešlo.

Takže spíš než snášet prskající hráče kteří budou omílat jak to nemá s původní vizí nic společněho je lepší udělat novou IP...

0/0
30.5.2011 9:54

Giga Pudding

Re: Re: Re: kdyby radši

to bude tím, že smysl bioshocku nespočívat v tom, aby hra byla co nejobtížnější :)

0/0
30.5.2011 11:11

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Re: Re: Re: kdyby radši

To nebyl a osobně mi to nevadí. Zejména u singleplayer her mi nejde ani tak o to abych za každou chybu zapaltil životem a pokud jde o nějaké složité herní mechanismy, tak je nepotřebuji. Líbí se mi, dkyž jou bonusem, ale ne povinností, cože se povede jen minimu her.

0/0
30.5.2011 12:30

newky

Re: Re: Re: Re: Re: kdyby radši

Ovšem obtížnost musí být nastavena tak, aby herní mechanismy měly smysl. V Bioshocku smysl neměly, nejúčinnější způsob (poměr cena/výkon), jak utepat Big Daddyho, bylo nabíhat na něj s páčidlem furt kolem dokola.

I proto je Bioshock imho totální odpad.

0/0
30.5.2011 15:08

vojst11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdyby radši

To je tvůj problém že jsi ho mlátil páčidlem většina ho jednoduše zastřelila.

0/0
30.5.2011 15:54

Astaroth

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdyby radši

Nebo si "zakazala" pouzivat chambers sama od sebe. Ale on je Bioshock hra pro dospele, dite bez sebekazne je schopno tu hru skutecne omylem povazovat za odpad.

0/0
30.5.2011 15:58

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdyby radši

Tak já jsem zjistil, že tam jsou nějaké oživovací komory až ve finále;-D

0/0
30.5.2011 20:06

Astaroth

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdyby radši

Pokud jsi cpal vsechny plasmidy do boje na blizko a snad i "power for people" mel nejake upgrady na pacidlo, tak proc ne - vyuzil jsi hru svym zpusobem. Stal ses necim, jako supermutant overlord z falloutu, ktery se ohani vodnim jerabem na plneni parnich lokomotiv. ;-D

0/0
30.5.2011 21:20

Monty4815162342

Re: Re: Re: kdyby radši

Pokud se nepletu po vydání prvního bioshocku vývojáři řekli že herní principy měli být zcela jiné a složitější když ale vybrali skupinu náhodných lidí (asi 100 teď si nejsem jistej) a nechali je hru zahrát zjistily že věčina lidí považovala hru za příliš těžkou vyhýbala se používání věčiny věci ve hře a hrála to ako klasickou střílečku a proto mnoho principů ořezali a zjednodušili. mě osobně serie bioshock hodně baví ale to je věc názoru

0/0
30.5.2011 21:47

Jožin z planin

Re: kdyby radši

No, možná raději ne. System Shock 1 byl naprosto perfektní a inovativní (dalo by se říct, že i geniální), ale dvojka už se mi tak dobrá nezdála. I když to je určitě velmi dobrá hra, už bych slovo geniální použil jen v případě vymazlené Shodaniny osobnosti.

0/0
30.5.2011 10:19

regan_MSC

Re: Re: kdyby radši

Ten moment, kdy se hlas vydesene doktorky ve 4. patre SS2 zmeni v Shodanuv si budu pamatovat navzdy ... "I am SHooodaaaaan" :)

0/0
30.5.2011 13:01

Giga Pudding

Re: Re: Re: kdyby radši

to teda buhví co si budeš pamatovat, protože pravý hlas doktorky Polito zazní jen na asi dvou záznamech dávno potom co se to provalí :)

a předtím teda fakt moc vyděšeně nezní :)

0/0
30.5.2011 13:06

Astaroth

Re: kdyby radši

Osobne nesouhlasim, nemam rad cyberpunk, naopak "retro-future" je presne muj styl.

Jeste by to chtelo jit vice do parni minulosti, nebat se 19., ci dokonce 18. stoleti.

0/0
30.5.2011 15:55

slanecek

Re: Re: kdyby radši

Svět komiksu „Liga výjimečných“ je docela pěkný. Něco mezi viktoriánskou Anglií a Julesem Vernem.

0/0
30.5.2011 18:34

Astaroth

Re: Re: Re: kdyby radši

Tak liga vyjimecnych neni prvnim steampunkovym dilem, ale je to krasna ukazka tohoto zanru. Hrozne se mi libi Mievillovy knihy, popisuje stara, industrialni, predCorbuissierovska mesta hodne vyborne.

0/0
30.5.2011 21:17

A.Jey

Re: kdyby radši

a znicily legendu ? ne diky V

0/0
9.6.2011 12:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.