Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Crysis 2 se předvádí s DirectX 11 efekty

Sci-fi akce Crysis 2, běžící na CryEngine 3, sklízí úspěch po stránce hratelnosti i ohledně vizuální stránky. A to jak na PC, tak PlayStation 3 a Xboxu 360. Jak ale bude vypadat s podporou DirectX 11 efektů. Ti z vlastníků PC, kteří nebyli nadšeni nad podobou textur PC verze, budou patrně spokojeni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mr.Lolendo

hmm

Aby to lépe vypadalo nepotřebujeme DX10 ani DX11 a s nimiž spojené technologie. Je třeba si uvědomit, že DX9 naprosto stačí. DX10 a DX11 by měli hlavně zlepšit výkon při lepši grafice. Vývoj se zastavil po DX9. Dále je to už jen dojná kráva na reklamu. Je to jen o tom, kdyby konzole měli výkon jak dnešni PC, hry by vypadaly jak přerenderované cutscény.

   

0/0
1.6.2011 19:40

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: hmm

Nesouhlasím, i díky DirectX 10(11) to může vypadat lépe. Jinak ano, hodně se dá vymáčknout i ze starších DirectX, ale ětšina z nás je limitována hardwarem a vymáčknout ze stejného výkonu víc efektů je to, co chceme.

0/0
2.6.2011 22:16

HonyaDj

Re: hmm

"Je třeba si uvědomit, že DX9 naprosto stačí." - Ony Windows 95 taky naprosto stačily ;-D. DX10 a DX11 přinesly kromě "efektů" a "nových technologií", kterým se posmíváš, jednodušší implementaci pro vývojáře a navýšení výkonu... Ale to tobě asi neříká nic, co? ;-D

0/0
2.6.2011 23:56

Mr.Lolendo

Re: Re: hmm

Já to všechno vím. "jednodušší implementaci pro vývojáře a navýšení výkonu" Ano to je jasné, ale kolik vývojářů tohle používá?! Asi jsem málo rozepsal svůj příspěvek. Myslel jsem, že situace konzole vs PC a marketing PC komponentu je už všem jasná. 

0/0
3.6.2011 0:23

HonyaDj

Re: Re: Re: hmm

No mně jasná je. Konzole jsou dojná kráva, snadno vydělaný peníze. Jedna hardwarové konfigurace = jedno vývojový prostředí = minimální nároky na optimalizaci a nulový technologický pokrok. Co bys víc chtěl vědět? Nebo mi chceš tvrdit, že když třeba v lékařství pořád dochází k pokroku a používání nových léků a technologií, tak ve světě počítačů, to tak být nemá? ;-D

0/0
3.6.2011 0:28

Mr.Lolendo

Re: Re: Re: Re: hmm

Samozřejmě že má být, ale ve skutečnosti to tak neni. Jen se lidem ukazují super nové technologie s odflaklou optimalizací, aby kupovat nový výkonější hardware. Taky to celou dobu naznačuji.

0/0
3.6.2011 1:44

Jumik

..

Celá ta komedie s DX11 patchem je jen kvůli konzolím. Mohli to vydat už v základu s DX11, ale to bylo přísně proti politice EA, ještě než to oznámili tak jsem věděl, že Crysis 2 buď nebude vypadat na PC tak dobře jak by mohlo a nebo výjde později než konzolový verze, už to tak v minulosti bylo vícekrát. Ono není pro marketing dobrý ukázat na platformách co vydělávají nejvíc, že to vypadá relativně dost špatně.

0/0
1.6.2011 16:20

kazdy.anonym.je.velky.hrdina.lol

patch a dokonce zdarma....lool

...patch pro DX 11 úpravu Crysis 2 bude zdarma...to si dělají asi výrobci her srandu.....ještě aby se za patch platilo....

0/0
1.6.2011 7:39

bonuSSweb

Re: patch a dokonce zdarma....lool

Přesně, taky jsem se nad tou větou pozastavil. Nemluvě o tom že před prodejem nás Crytec krmil screenama s podporou DX11 a ve hře nebyla. Já osobně jsem to bral jako pořádnej podraz.;-€

0/0
1.6.2011 15:12

Copa-k

Re: Re: patch a dokonce zdarma....lool

krmil screenama s DX 11 ? Hmm zvlastni ,ze Crytek potvrdil ,ze devadesat procent prezentace byla z Xboxu a pote z PC.

0/0
1.6.2011 18:11

bonuSSweb

Re: Re: Re: patch a dokonce zdarma....lool

Tak v tom případě jsem viděl 10 procent a ty si o hodně přišel;-)

0/0
1.6.2011 19:39

Copa-k

Re: Re: Re: Re: patch a dokonce zdarma....lool

tak ukaz nejake stare screeny v DX 11. Crysis 2 sleduju hodne ale tohle mi teda uniklo a mylim ,ze hodne lidem. Vlastne Crytek lidem lhal kdyz tvrdil ,ze veskera prezentace je v DX9 stim ,ze 11 se teprve pripravuje ;-)

0/0
1.6.2011 22:15

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Re: Re: Re: Re: patch a dokonce zdarma....lool

Nevím, jestli přímo Crysis 2, ale myslím, že i to, rozhodně CryEngine 3 v DirectX11 ukazoval.

0/0
2.6.2011 22:18

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: patch a dokonce zdarma....lool

to mas pravdu engine stim autem byl prezentovan v dx11. Jenze tady je debata o hre a ta promin mi to doposud byla pouze v devitce prezentovana. Osobne to jako pohromu nevidim bez tak si to v dx 11 plynule zahraje mizive procento hracu ,ale hlavne ze budou mit DX11.

0/0
3.6.2011 0:04

mechwarrior

!

jednoznačne najlepší herný engine súčasnosti.

0/0
1.6.2011 0:28

IARK - Králíček ušáček

Re: !

Opravdu? V cem? Reklbych, ze cryengine 3 je osekana 2ka

0/0
1.6.2011 8:07

adis002

Re: Re: !

:-(R^

nejvyspělejší engine současnosti se zdá býti Frostbite 2 :-)

0/0
1.6.2011 8:18

Dr.Figh+er_2

Re: Re: Re: !

R^

0/0
1.6.2011 8:24

sirren

Re: Re: Re: Re: !

A ve ktere ze to hre si muzu tento engine vyzkouset? Pokud az v Battlefieldu 3, tak tento engine snad nejvyspelejsim enginem bude, ale nejlepsim soucasnosti jeste neni. Prijde mne to trochu nefer.

0/0
1.6.2011 15:52

mechwarrior

Re: Re: Re: !

nežartujte prosim vás...

0/0
1.6.2011 8:51

Lupulin

Re: !

jj, je to našlapanej engine....a vždycky mě zaručeně pobaví lidi co nic neví a říkají jak byl cryengine 2 lepší..tomu se fakt musím vždycky smát :D

0/0
1.6.2011 9:05

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: !

proc, vysvetluj, v cem je lepsi, kdyz 3ka byla delana hlavne proto aby crysis slo na konzole, tak to bude urcite technologicky vylepsena 2ka, ze? Prosim neco konkretniho, proc je ta 3jka dle tebe lepsi jak 2ka.

0/0
1.6.2011 9:28

Lupulin

Re: Re: Re: !

takže: SSAO, deffered lightning (osvětlení způsobeno odrazem světla), postprocesing který využívá novinky jako Bokeh(lepší DOF), HDR flares atd... atd...

dokument:http://extrahardware.cnews.cz/files/images/clanky/2011/03brezen/crysis-2-test-benchmark/files/crysis-2-key-rendering-features.pdf

resume: vzhledem k tomu že už 2byla super engine tak ten skok není tak velký...ale to musí být každému jasné.....to důležité se skrývá v detailech

0/0
1.6.2011 9:47

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: !

pekne, a videl jsi i modifikace a vylepseni na 2ku? Napr v jednom videu tedy na BW realny ohen a vybuchy? Enginy se bezne vylepsuji sami o sobe a C2 se nevylepsuje pouze proto, ze to konzole neutahly, kdyby misto 3ky vylepsili 2ku, opravdu by byla horsi? Nebo diky nadcasovosti by to ted bylo jeste lepsi? Takze defakto pak porovnavas vylepseni enginu s nevylepsenim, misto aby jsi srovnaval moznosti tech enginu. Hral jsem C2 chvili, a nejak jsem si vylepseni moc nevsiml a co se tykalo fyziky ci takovych veci, tak bych spis rekl, ze v tom trochu ubrali. To co popisujes mi pripada jen jako "vylesteni".

0/0
1.6.2011 10:08

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: !

"kdyby misto 3ky vylepsili 2ku"

:) slovami klasika : konec! ja se skládám :)

0/0
1.6.2011 15:59

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: !

Nepleťte si hru s enginem, na kterým běží.

0/0
1.6.2011 21:01

mechwarrior

Re: Re: !

ono to máš tak, ľudia si kedysi porovnali Crysis 1 z PC s Crysis 2 na konzole, všimli si nižší dohľad, horšie rozlíšenie textúr, horšiu kvalita tieňov, takže jednoznačne príšli k záveru, že Cryengine 3 je osekaná dvojka a odvtedy sa to šíri ako mor... mne to už pripadá ako tie konšpirácie okolo 9/11 kde sa konšpirátor pozrie na pád wtc ktorá podla neho padá volným pádom a príde k záveru že to je demolácia v priamom prenose...

0/0
1.6.2011 10:05

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: !

jasne sasku, neco konkretniho by jsi nemel?

0/0
1.6.2011 10:09

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: !

Lupulin ti sem posielal PDFko skús si ho prečitať ... mimochodom trpíš nejakým komplexom, že máš zakaždým tendenciu nazývať oponenta výrazmi ako "sasek" ?

0/0
1.6.2011 11:50

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: !

trpis nejakym komplexem, ze mas potrebu nazyvat oponenty "konspiratory" ci je schazovat jinym zpusobem, ktery jsi pouzil ve svem hloupem prispevku sasku?

0/0
1.6.2011 13:05

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: !

ja som ťa nazval konšpirátorom ? kde ? ak mieniš pokračovať v tomto tóne tak nestrácaj čas, ja na tvoju hru neskočím.

0/0
1.6.2011 13:15

IARK - Králíček ušáček

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !

neklickuj srabe, doufam, ze mas aspon koule na to se postavit za to co jsi napsal a nebudes to tu trapne okecavat Rv;-D

0/0
1.6.2011 14:56

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !

máš pocit, že si nestojím za tým čo som napísal ? a kto tu " klickuje a trapne okecava " tak to nech radšej posúdia iní...

0/0
1.6.2011 15:51

adis002

Re: Re: Re: !

k čemu ti je super ultra mega engine, když stejně nevyužiješ jeho možnosti? :D a právě v tom se mi líbí Frostbite 2- komplet DX 11 engine (což měl být i údajně CryEngine 3, jenže skutek utek :) ), kde se teselují jak modely postav, zbraní, tak i zbývající mapa, a proto to vypadá "skoro" jako film :)

0/0
1.6.2011 10:46

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: !

na Frostbite 2 zatiaľ nevyšla žiadna hra, to by si sa mal uvedomiť ako prvé. Ešte tu budú mnohí prekvapení z toho ako bude vyzerať BF3 v reále na konzolách.  A tesseláciu podporuje aj cryengine, počkajte si na dx11 patch, a ak si myslíš, že práve vďaka tesselácii zbraní, postáv a niekoľkých povrchov vyzerá hra "skoro" ako film tak to je veľmi jednoduchý pohľad :)

0/0
1.6.2011 11:13

jesusek

Re: Re: Re: Re: Re: !

On tady ale mluví o DX11. Tak nechápu proč do toho zatahuješ konzole. Reší se tu kvality enginů, tak se to asi vztahuje k PC ne? Je jasné, že konzole nevyužijí jak CE3 tak FB2 naplno.

0/0
1.6.2011 12:50

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: !

musím do toho zaťahovať konzole pretože práve vďaka nim nedosahuje CE3 svojho potenciálu i na PC, čo sa do veľkej miery napravý až príchodom DX11 patchu s novými textúrami a radou ďalších vylepšení. A až bude na svete patch pre C2 a nový BF3 až potom môžeme porovnávať serióznejšie. Momentálne je králom CE3 a žiadne marketingové vyjadrenia z DICE na tom nič nezmenia.

0/0
1.6.2011 13:12

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !

omg to je zas debata. Ano CryEngine trojka je momentalne nejvyspelejsi engine soucasnosti. Nechapu proc nekterym jedincum to stale nedochazi. Ano na konzolich to je osekana CryEngine 2 ale stale to je nejlepsi technologicky engine soucasnosti. Koneckoncu ja teda z Crysis zas tak odvarenej nebyl vizuelne me sedne vic urbanistickej styl nez trapnej prales po stopadesate prvni. Crytek jasne ukazal ze taky umi udelat neco jineho a ja mu jsem zato vdecnej.

0/0
1.6.2011 15:11

Mr.Lolendo

Re: !

Dobrej vál ze sebes vysypal. Mezi ty nejlepší patří, ale nejlepší z nich určitě ne. Plnohodnotný (narážím na Bioshock a Singularity který ve skutečnosti běží na UE2,5) a v poslední verzi UE3 by to mohl být. Pro vývojáře jednoduchý a praktický. Grafické možnosti jsou velké. Kdyby byl primárně na PC tak bych o ně nepochyboval. Mrkněte na to lidi http://www.cinematicmod.com/cm_10.php Starý dobrý Source engine. Až k nepoznání že?! Jasný jen malá odbočka, ale pěkná ne?  Podle mě co si týče grafických možností (technologií), optimalizaci a po ukázkách možností z her, tak je to X-Ray engine nebo z něho spíše modifikovaný 4A Engine. Ve Stalkerovy Clear Sky volumetrické světla a hlavně kouř, který je plně dynamický (vypadá úplně přesně, jak má vypadat kouř) ne jak v Mirrors Edge s použití PhysX (vlní se ale je statický 2D). Stalkerovský východ slunce je nepřekonatelný. Omezeni  X-Ray enginu je, že moc neškáluje s více jádry CPU (je optimalizován jen na jedno vlákno). Kdyby ano grafika by byla mnohem lepší. Taky tu máme Metro 2033 s enginem 4A, který tímto problémem netrpí. Metro na ultra detaily s teselací hmm vypadá úchvatně. Škoda jen toho volumetrického kouře, který není moc vidět (též teselace). S kombinací  kouře s PhysX to mohl být rachot. Jelikož je to od Rusáků, tak moc jednoduché a moc praktické v něm pracovat nebude, jak třeba u UE3.  Pokud by se na X-Ray enginu pořadně zamakalo a vložilo tolik peněz, jako Crytek do svého  cry enginu, tak by nám spadla brada.             

0/0
3.6.2011 2:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.