- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aby to lépe vypadalo nepotřebujeme DX10 ani DX11 a s nimiž spojené technologie. Je třeba si uvědomit, že DX9 naprosto stačí. DX10 a DX11 by měli hlavně zlepšit výkon při lepši grafice. Vývoj se zastavil po DX9. Dále je to už jen dojná kráva na reklamu. Je to jen o tom, kdyby konzole měli výkon jak dnešni PC, hry by vypadaly jak přerenderované cutscény.
Nesouhlasím, i díky DirectX 10(11) to může vypadat lépe. Jinak ano, hodně se dá vymáčknout i ze starších DirectX, ale ětšina z nás je limitována hardwarem a vymáčknout ze stejného výkonu víc efektů je to, co chceme.
Celá ta komedie s DX11 patchem je jen kvůli konzolím. Mohli to vydat už v základu s DX11, ale to bylo přísně proti politice EA, ještě než to oznámili tak jsem věděl, že Crysis 2 buď nebude vypadat na PC tak dobře jak by mohlo a nebo výjde později než konzolový verze, už to tak v minulosti bylo vícekrát. Ono není pro marketing dobrý ukázat na platformách co vydělávají nejvíc, že to vypadá relativně dost špatně.
...patch pro DX 11 úpravu Crysis 2 bude zdarma...to si dělají asi výrobci her srandu.....ještě aby se za patch platilo....
Přesně, taky jsem se nad tou větou pozastavil. Nemluvě o tom že před prodejem nás Crytec krmil screenama s podporou DX11 a ve hře nebyla. Já osobně jsem to bral jako pořádnej podraz.