Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Střílečka Modern Warfare 3 jde ve stopách druhého dílu

Modern Warfare 3 se ponese v duchu předchozích dílů a nabídne velkolepou akci v hollywoodském stylu. Vývojáři na herní výstavě E3 v Los Angeles předvedli nové záběry ze hry. Titul se v nich drží zavedených zvyklostí série.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hašan

Nechápu

Nechápu, že lidi ještě baví hrát tyhle nerealistické a hlavně naprosto proti logice skutečného boje a proti pudu záchovy jdoucí masakry.

Jistě, hrával jsem to taky, ale dnes jiř nejsem schopen tyto naskriptované výtvory zkousnout, neboť tak, jak vyžadují tyto střílečky, by se nemohl chovat ani nejhloupější voják na světě - aby se nepřátelé přestali pi stovkách vynořovat, je třeba vyběhnout  PŘÍMO DO SMRTÍCÍ PALBY !!!

0/0
7.6.2011 7:59

BelaIV

Re: Nechápu

Keby to bolo kopírovanie reality, najčastejším killom by bolo unudenie hráča k smrti;-)

0/0
7.6.2011 8:39

Hašan

Re: Re: Nechápu

Není to úplně pravda - například rád hraju Ghost Recon, ve kterém znamená spatření záblesku nepřítelovy zbraně téměř jistou smrt, a přesto hra rozhodně není nudná - je pouze UVĚŘITELNÁ !!!

(Viz zmínka výše o tahání kárky s náboji)...

0/0
7.6.2011 15:37

příšero!!!

Re: Re: Re: Nechápu

Ale zas tak velký rozdíl mezi MW a Advanced Warfighterem není ne? Neříkám, že neexistuje zcela, ale když se podíváme na hratelnost, tak se téměř neliší (kromě ovládání spolubojovníků samozřejmě) -  v MW na nejtěžší obtížnost je taktéž nemožné pobíhat po oteřeném prostranství a kosit nepřátele.

Spíše mi to přijde jako takový současný trend - kritizovat call of duty. Samozřejmě zápory. které jsou u této hry zmiňovány opravdu existují, avšak nemyslím, že si zaslouží tolik pozornosti, kolik je jim dopřáváno. Tato série si určitě nezaslouží být po boku Need for speed a FIFY jako her, které zabíjí jakoukoliv realističnost (FIFA se v posledních letech z tohoto zcela vymanila, ale nyní mám na mysli spíše image).

Například nový Battlefield vypadá jako větší arkáda než-li je MW. Při otevírání dveří je prostě jeden člen týmu vykopne a vběhne dovnitř, bez připravené zbraně, u scény se sniperem by onen sniper mohl několikráte členy týmu zastřelit, protože se špatně kryjí, o finální přestřelce, kdy hlavní hrdina v klidu stojí na mostě uprostřed palby ani nemluvě... a toto nezmiňuji jako kritiku, ale spíše poukazuji na to, že v dnešních střílečkách je podobný styl "uvolněného simulátoru vojáka" zaběhnutý. Flashpoint, Arma a několik dalších jsou zářné vyjímky. Ghost Recon je určitě realističtější, nežli Call of Duty, avšak o kolik? Kolik vojáků zabijete, když projdete hru? 200? A hlavně - pokud jsou vojáci blízko vás, tak se zabíjí velice  snadno a kolikráte i "nabíhají" pod vaši palbu (i na nejtěžší obtížnost) - samozřejmě nejtěžší jsou v Ghost Recon mise (skoro všechny), kde se posouváte metr po metru a hledáte skryté snipery...a to je ten hlavní rozdíl.

0/0
7.6.2011 16:01

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Nechápu

ono je tu problém trochu s tým čo je a čo nie je reálne...

- keby si bežným hráčom položil otázku čo si myslia o hre v ktorej by dvaja muži chrániaci vrtulník poslali za pomerne krátku dobu k zemi 50-60 nepriateľov tak 9z10 by ti odpovedal, že je to arkáda. Lenže zrejme nikdy nepočuli mená Gary Gordon a Randy Shughart.

A to je iba odvar oproti tomu čo dokázali ľudia ako Audie Murphy :)

Alebo mnohým vadí, že hlavná postava znesie i viacero zásahov, niekedy i 10-15, na prvý pohĺad nereálne ale dnešné špeciálne jednotky používajú tak kvalitné vesty že to skutočne je možné prežiť, pokiaľ samozrejme všetky strely skončia vo veste a nie v končatinách alebo v hlave a krku. Samozrejme ak hráč prežije zásah z pušky cal. 50 tak tam je niečo riadne pokazené.

To čo podľa mna najviac robí z dnešných hier arkádu je chovanie sa AI ktorá nabieha ako na porážku, taktizovanie má na úrovni jednobunkového živočícha a celkovo som zatiaľ v žiadnej hre namal pocit, že hrám proti mysliacemu autonómnemu organizmu. Preto najlepšie riešenie je multiplayer s overenými hráčmi v hre ktorá aspoň vzdialene pripomýna realitu (tak ako si spomýnal - Flashpoint, Arma atď)

0/0
7.6.2011 17:17

Hašan

Re: Re: Re: Re: Nechápu

... ale ZCELA ZÁSADNÍ ROZDÍL mezi MW a GR je ten, že když se v nějaké lokaci nachází 8 vojáků a já je pobiju, můžu pokračovat dál a další už se nerodí...

Vzpomínám si na nějakou misi v COD 1 nebo 2, kde stačilo nastavit těžký kulomet do jednoho místa a kdyby člověk držel spoušť i třeba celý den, stále a nepřetržitě by tisíce vojáků umíraly a tisíce se jich vzápětí rodily... 

 

0/0
8.6.2011 8:16

bitkar

Re: Nechápu

mas pravdu nicmene musis na to pohlizet jako na prosty akcni film, ktery hrajes. Akce a podivana je to vyborna, ta destrukce vsude okolo, adrenalin apod. z toho jen srsi. Kazdopadne by me zajmalo kolik zasobniku ma ten vojak, za kteryho hraje, protoze meni kazdych 5s a video trva 10 min. :D tolik munice by proste nikdo neunesl. By s sebou musel tahat karku.

0/0
7.6.2011 11:00

mechwarrior

Re: Re: Nechápu

súhlas, treba sa na to pozerať iba ako na formu zábavy, nič viac. Na mňa osobne to druhé video zapôsobilo, jedno z mála gameplay videjí ktoré som za posledné mesiace dopozeral dokonca. Klobúk dolu pred autormi, vytvoriť niečo také muselo byť o nervy.

0/0
7.6.2011 12:26

arny89

Re: Re: Nechápu

jo ten permanentny reload dostal aj mna, co mrtvy to reload :D

0/0
7.6.2011 14:53

SonOfSparda

Re: Re: Nechápu

na prezentackach su vzdy cheaty, infinite ammo a god mode.

0/0
7.6.2011 16:09

koprak

Re: Nechápu

Je to trefné ze stalkera jsem zvyklý na absolutní svobodu pohybu i řešení přestřelek.A Call mi  během největší řežby kdy se kryju za bednou napíše Zde nemůžeš stát.Prostě dokud někam nedojdu tak se ta hra nehne.A to mě teda slušně irituje.

0/0
8.6.2011 6:36

slanecek

CoD

Já myslím, že Modern Warfare 3 jde ve stopách Call of Duty 1, stejně jako ostatní díly.

0/0
7.6.2011 2:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.